HISTORIA wspolopracy Sowietow z Nazistami

Jdr

From: brat_olin
Sent: Thursday, May 03, 2012 10:36 AM
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: HISTORIA Sowietow

jedrus

W dniu 2012-05-12 07:48, Jdr pisze:

> Subject: HISTORIA Sowietow

Jak to sciagnac na HDD..??

--
jedrus
Kto nie szanuje i nie ceni swojej przeszłości, ten nie jest godzien

Jan Szkudliński

W dniu 2012-05-12 11:41, jedrus pisze:

> Jak to sciagnac na HDD..??

A nie lepiej docenić wysiłek autora, i kupić na amazonie?

http://www.sovietstory.com/buy-dvd/

Pozdrowienia,

JSz

Pawel Gancarz

https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/video-downloadhelper/
--
We all go a little mad sometimes.
Norman Bates

Feahisim

Użytkownik " Jdr" napisał w wiadomości grup

> Ogladac, sciagac, bo zniknie, mam czuja. W nowej Europie
> nie ma miejsca na takie filmy.

Bzdura, niby dlaczego nie miałoby być miejsca.
Wyczuwam neofityzm entuzjasty spisku "braku miejsca".
Tak jakby tylko w polskiej telewizji pokazywano filmy historyczne.

Feah

news.indi.net

"jedrus" <jed...@btx.pl> wrote in message
Nie mozna sciagnac, ale jest dostepne w sprzedarzy na Amazon, tylko
kiedy podalem link z informacja w "niepolskim" jezyku -
to genialne zasady "historycznej grupy" na smierc zmoderowanej -
nie przepuscily mego postu. Szczegoly mozna znalezc na soc.culture.polish
i pl.soc.polityka. albo na innej alt.pl.historia.

======

Jdr

"Feahisim" <hen...@poczta.gazeta.pl> wrote in message
> [...]
> Wyczuwam neofityzm entuzjasty spisku "braku miejsca".
> Tak jakby tylko w polskiej telewizji pokazywano filmy historyczne

Prosze cytowac i czytac uwazniej.
W oryginalnym postingu moj cytat brzmi:
=========
> Ogladac, sciagac, bo zniknie, mam czuja. W nowej Europie
> nie ma miejsca na takie filmy.
> 8 <<<<<<<<< friendly snip
========
Don't shoot the messenger...-;)))

Feahisim

U�ytkownik "Jdr" napisa� w wiadomo�ci grup

Jasne, przepraszam.

Feah