Dlaczego Gówienko budzi odruchowy sprzeciw

maluw...@gmail.com

[Napisałem tekścik po angielsku i nie chce mi się go
tłumaczyć dla was. Macie jak jest]

You're thinking it's a theory of "the world we inhabit".
You're so naive. Well, brainwashed fanatics are never
good logicians.

The Shit is a theory of observers. It's telling US how we
should (we are "FORCED"!!!) - measure, observe, claim.
Yes, it is.

Of course, nobody sane ever will. It's already happening -
the clocks of GPS - instead being "proper" as your idiot
guru ordered - keep indicating t'=t. Well, a relativistic
guru probably could possibly imagine that he is mistaken
in his calculations. But how would mere mortal worms
dare ignoring his enlightened command? He is a GURU!!!
He is incredibly wise!!! It's a law of nature that everyone
is obeying him!!!

heby

On 22/09/2021 09:44, maluw...@gmail.com wrote:
> Napisałem tekścik po angielsku

Merytorycznie nic nie zawiera, wiec szkoda wysiłku.

Robin

W dniu 2021-09-22 o 11:29, heby pisze:

> Merytorycznie nic nie zawiera, wiec szkoda wysiłku.

Po angielsku opisał swoje fekalne fascynacje?
Może warto spróbować w suahili? W jakimś języku
to musi mieć sens!

Robin

maluw...@gmail.com

Nie to co debilciowe opowieści o fotonach co myślą
że zapierdalają po prostych.

maluw...@gmail.com

Widzisz, Robin: ja ja jestem jednym z najlepszych logików
jakich ludzkość kiedykolwiek miała a ty jesteś biednym
religijnym oszołomem Oczywiście, nie możesz ze mną
dyskutować. Możesz tylko od czasu do czasu opluć
z bezpiecznego dystansu. Ale zrobisz dla swojego
Gówienka to co możesz.

heby

On 22/09/2021 11:43, Robin wrote:
> Po angielsku opisał swoje fekalne fascynacje?

Niestety nie. Ale "guru" nie zabrakło. Może translator nie dał rady.

> Może warto spróbować w suahili? W jakimś języku
> to musi mieć sens!

W przypadku schizofrenii, wystarczy że ma sens w głowie ;)

maluw...@gmail.com

Ojtam ojtam. Że nie ma sensu dla tego czy tamtego skretyniałego
obalacza Euklidesa - to i cóż?

J.F.

Użytkownik "maluw...@gmail.com" napisał w wiadomości grup
> [...]

>dare ignoring his enlightened command? He is a GURU!!!
>He is incredibly wise!!! It's a law of nature that everyone

Ja bym tam pomyslal, ze jakis oszołom pisze.
O nie chodzi o tresc, tylko o forme.

Za duzo wyzwisk, za malo tresci.

J.

maluw...@gmail.com

Pewnie, że byś pomyślał. I że GPS jest popsuty i że
elementarna matematyka to wymysły starego Greka.

Robin

W dniu 2021-09-22 o 14:50, J.F. pisze:
> Użytkownik "maluw...@gmail.com"  napisał w wiadomości grup

Uuuu, sporo mnie omija przez killfile. Nice one!

> Ja bym tam pomyslal, ze jakis oszołom pisze.

I byś się nie pomylił.

> O nie chodzi o tresc, tylko o forme.

Doszukałeś się treści? ;)

> Za duzo wyzwisk, za malo tresci.

Pozostając w poetyce autora: "nie ruszaj gówna, bo śmierdzi".

Robin

maluw...@gmail.com

On Wednesday, 22 September 2021 at 15:26:12 UTC+2, Robin wrote:

> [...]

Gówienka to co możesz.

> Doszukałeś się treści? ;)
> Pozostając w poetyce autora: "nie ruszaj gówna, bo śmierdzi".

Byłoby najlepiej, ale z drugiej strony - pozwolić gównu dalej
siedzieć u żłoba, opluwać ludzi myślących i prać mózgi
szkolnej dziatwie?

J.F.

Użytkownik "maluw...@gmail.com" napisał w wiadomości grup
Nie, jak dotarlem do tego GPS, to sobie pomyslalem "o co temu durniowi
chodzi".
Tzn ja wiem o co, bo to wielokrotnie pisales, ale jak ktos z zagranicy
pierwszy raz przeczyta powyzszy tekst, to myslisz, ze co zrozumie?

Ze jakis wariat pisze :-)

Napisz systematycznie, rzeczowo - moze cie ktos poprze.
Tylko co komu przyjdzie z poparcia przez jakiegos nieuka :-)

J.

maluw...@gmail.com

On Wednesday, 22 September 2021 at 15:39:49 UTC+2, J.F. wrote:
> Użytkownik "maluw...@gmail.com" napisał w wiadomości grup

> Nie,

Tak, tak. Twoje "myślenie" nie interesuje mnie.