Jeszcze raz matoły ważenie monet.

Krzysztof

Należy wykryć fałszywą monetę, różniącą się ciężarem od pozostałych.
I grupowanie i ważenie:
Równowaga 2 grup.
a)
①②③-------=-----④⑤⑥
lub
b)
❶❷❸-------=-----❹❺❻

Biały symbol – monety lżejsze
Czarny symbol - monety cięższe.

Grupa nieważona:
❼⑧⑨
lub
⑦❽❾
Odstawiamy dowolną monetę, np. nr 9: ⑨ lub ❾
I wstawiamy pozostałe oddzielnie do grup równowagi:

I wariant a):
Wersje w 1 równowadze przy odstawionym nr 9:

……………………….........……⑧⑤⑥
=======================
❼②③

lub

⑦②③
=======================
……………..……...........………❽⑤⑥

Wskazanie wagi wykrywa fałszywą monetę ❼ lub ❽ (cięższą).

Jeśli odstawiony nr jest monetą fałszywą, to w obu wariantach
a) i b) na wadze jest równowaga.

Wariant b)
Wersje w 2 równowadze:

……………………………..........⑧❺❻
=======================
❼❷❸

lub

⑦❷❸
=======================
……………..………...........……❽❺❻

Wskazanie wagi wykrywa fałszywą monetę ⑦ lub ⑧ (lżejszą).

Tylko matoły wskazują wagę monety przed II ważeniem.
Tę wagę pokazuje położenie szalek góra-dół z lewa i prawa.
Kto tego nie widzi na ideogramach to nie dość, że matoł to
także na dodatek ślepy.

Unknown

Nie rób "lub", "lub".
Zrób wreszcie TYLKO dwa ważenia.

1 ważenie

m1,m2,m3 ---- m4,m5,m6
wychodzi równowaga.

2 ważenie
m7,m2,m3 ---- m8,m5,m6
lewa szalka na dole

Która fałszywa?
Mówisz że potrafisz.
Jednoznacznie.
Czekamy.

Krzysztof

Unknown

Czyli w drugim ważeniu według Ciebie były monety takie

Notacja:
C - ciężka
L - lekka

CLL --- LLL

Awedług mnie leżały

CCC --- LCC

I mówię że fałszywa była m8

Dałeś złą odpowiedź.

I dalej jesteś idiotą.

Wiesiaczek

W dniu 07.12.2021 o 17:25, Krzysztof pisze:
(7) będzie tylko wtedy, gdy fałszywa jest cięższa, ale jeśli fałszywa
jest lżejsza to wtedy (8)

i dupa!

A jeśli w pierwszym ważeniu nie będzie równowagi to już w ogóle bagno :)

Chyba wypada przeprosić oponentów?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Krzysztof

A ty przypadkiem klinicznym idiotyzmu.
W twoim LCC waga wskazuje ⑧ na prawej szalce w górze

Robin

W dniu 2021-12-07 o 16:55, Krzysztof pisze:
> [...]
> ⑦❽❾
> Odstawiamy dowolną monetę, np. nr 9: ⑨ lub ❾
> I wstawiamy pozostałe oddzielnie do grup równowagi:

Do jakich "grup równowagi"? Po prostu kładziesz dwie z trzech
nieważonych monet na szalki, tak?

> I wariant a):
> Wersje w 1 równowadze przy odstawionym nr 9:
>
> ……………………….........……⑧⑤⑥
> =======================
> ❼②③

No i co Ci to mówi? Że któraś z dołożonych monet (nieważonych
w pierwszym ważeniu) ma INNĄ wagę, niż pozostałe. Nie wiesz,
czy dołożyłeś lżejszą, czy cięższą. Obserwując wagę zobaczysz
ten sam efekt w obydwu przypadkach.
Ty sobie tu arbitralnie wybierasz, że fałszywa jest cięższa i wtedy
wnioskujesz, że to ta na lewej szalce. Ale to nieuprawnione założenie.
Jesteś idiotą.

Robin

Robin

W dniu 2021-12-07 o 18:16, Krzysztof pisze:
No przecież ta szalka jest w górze również w przypadku, gdy
fałszywa cięższa moneta leży na LEWEJ szalce. Zatrybiłeś,
ponury żarcie z logiki?

Robin

Krzysztof

Podałem już dawno 5 warunków - jeden z nich to taki:
fałszywa moneta nie może być jednocześnie ciężką i lekką.
Wasz błąd polega na założeniu, że przed II ważeniem znacie
alternatywę "cięższa v lżejsza".
Nikt jej nie zna dopóki nie zważy się grup.

> A jeśli w pierwszym ważeniu nie będzie równowagi to już w ogóle bagno :)
>
> Chyba wypada przeprosić oponentów?

Za co, że nie umieją grupować?
I nawet nie chcą się nauczyć.

Podałem łatwiejszy algorytm i owo "bagno" jest trudniejszym,
pisałem to od początku, ale oni od razu wdepnęli w bagno.
Nie widzę sensu, aby go podawać, przy braku zrozumienia
łatwiejszego algorytmu.

Unknown

Po raz kolejny wykazaliśmy że jesteś idiotą.
Nikt nic nie zakłada.
Ty wykazałeś że monetą fałszywą jest m7. A ja Ci pokazałem, że leżą inne
monety. Że fałszywa była lżejsza i Twoje m7 jest błędnym wskazaniem.

Robin

W dniu 2021-12-07 o 18:39, Krzysztof pisze:
Ale NIE WIESZ, z którym wariantem masz do czynienia. Nie wiesz tego po
pierwszym ważeniu. Po drugim nadal nie wiesz. Obserwacja wskazań wagi
będzie dawać jednakowe rezultaty w obu przypadkach.
W tym swoim żenującym algorytmie zakładasz, że jest cięższa i puchniesz
z dumy, że coś mądrego wymyśliłeś. Malutki rozumku.

Robin

Krzysztof

Nie bałwanie, ty wykazałeś, że grupa z ⑧ jest lżejsza.

Unknown

To napiszę wkleję Ci jeszcze raz.
Mój wpis jest z godziny 17:40. ŁGARZU!!!

proszę bardzo:

----- cytyję siebie z godziny 17:40.------

[...]

------ koniec cytatu -----

Zatem wraca do Ciebie nazwa łgarz.

Jesteś idiotą i łgarzem.
Napisałem że jest m8.

Robin

W dniu 2021-12-07 o 19:28, Krzysztof pisze:
Bo tego nie wiesz, pajacu. I nie możesz tego wiedzieć po dwóch
ważeniach. Na tym polega Twój błąd, umysłowy impotencie.

Robin

Krzysztof

wtorek, 7 grudnia 2021 o 19:38:37 UTC+1 undefined napisał(a):
> Krzysztof <krzysztof...@gmail.com> wrote:
Najpierw krętaczy wprowadziłeś numerację, teraz symbole.
Jako ślepiec nie zoczyłeś mojego wariantu wskazania wagi
……………………………..........⑧❺❻
❼❷❸
I zdania pod nim:
"Wskazanie wagi wykrywa fałszywą monetę ⑦ lub ⑧ (lżejszą)
To jest idioto twój wariant CCC --- LCC i twój ptasi móżdżek
myśli, że krętactwo z zamianą szalek coś zmienia.

Robin

W dniu 2021-12-07 o 19:57, Krzysztof pisze:
To niczego nie zmienia.

> [...]
> ❼❷❸
> I zdania pod nim:
> "Wskazanie wagi wykrywa fałszywą monetę ⑦ lub ⑧ (lżejszą)

Nie wiesz, z którym wariantem masz do czynienia, tępaku.
Lewa szalka w górze, prawa w dole będzie zarówno, gdy na prawej leży
cięższa fałszywka, jak i kiedy na lewej będzie lżejsza fałszywka.
I skąd wtedy wiesz, która z monet jest fałszywa?

Robin

Unknown

Idioto. Myśl co się do Ciebie pisze.
Poprosiłem Cię o podanie fałszywej monety z drugiego ważenia.
Podałeś m7 bo leżała na szlce, która poszła w dół.
A ja mówię, że leżały monety tak:

CCC --- LCC

Więc Twoje wskazanie jest błędne.

Krzysztof

wtorek, 7 grudnia 2021 o 20:20:30 UTC+1 undefined napisał(a):
> Krzysztof <krzysztof...@gmail.com> wrote:
Co ty mówisz jest mało ważne - zmieniłeś szalki.
Odwróć wagę i masz mój wariant:
LCC
------------------------------
........................CCC

Grupy "lekkie" wskazuje góra w położeniu szalek,
a cięższe - dół.
Fałszywą monetę w danej grupie wskazuje szalka L-P
a numerki możesz zignorować.
I kto tu jest idiotą, krętaczem i łgarzem?

Robin

W dniu 2021-12-07 o 21:32, Krzysztof pisze:
Nie zmienił, debilu.
Po prostu pokazał Ci, że Twoje wskazanie fałszywej monety
jest błędne.

Robin

Unknown

On jest też analfabetą.
Nie wie co czyta, a pisze tylko po to żeby coś pisać. Zazwyczaj bez
związku, a jak już, to bez konkretów. A jak z konkretami, to błędnie.

Unknown

Odwrócenie wagi niczego nie zmieni.
Ty myślałeś że cięższa jest fałszywa, a fałszywa była lżejsza.
Jesteś idiotą.
> Grupy "lekkie" wskazuje góra w położeniu szalek,
> a cięższe - dół.
> Fałszywą monetę w danej grupie wskazuje szalka L-P
> a numerki możesz zignorować.
> I kto tu jest idiotą, krętaczem i łgarzem?

Oczywiście że Ty, bo Ci pokazałem, źe na wadze leżała fałszywa moneta
lzejsza, a Ty idioto wskazałes niewłaściwą.
Jeszcze rozumku nie znalazłeś i widać nie próbujesz go nawet poszukać.
Jedyne co do tej pory udowodniłeś, to to żeś debil. I łgarz.
Kupiłeś sobie tego inżyniera na bazarze, widać to na każdym kroku.

Krzysztof

wtorek, 7 grudnia 2021 o 22:10:42 UTC+1 undefined napisał(a):
> Krzysztof <krzysztof...@gmail.com> wrote:
Możesz na bazarze uprawiać grę w trzy karty - jesteś zwykłym oszustem.
Wskazałeś matole fałszywy numer, a nie fałszywą monetę.
Waga nie zna numerków i wskazuje własność monety - z czterech
możliwych stanów wskazuje jeden z tą własnością.

Unknown

Przeczytaj co napisałem. Idioto.
Najlepiej ze zrozumieniem.

Unknown

Ty też idioto wskazałeś numer. Takie czarne kółeczko z numerkiem 7. A ja
napisałem m8.
Nie zrobiłeś niczego innego niż ja.
Dlatego zadanie dalej jest przez Ciebie nierozwiązane.
Dlatego jesteś dalej idiotą.
Bazarowy inżynierze. I łgarzu.

Krzysztof

środa, 8 grudnia 2021 o 06:13:03 UTC+1 undefined napisał(a):
> Krzysztof <krzysztof...@gmail.com> wrote:
Gdybyście znali elementarną logikę, to po moim pierwszym zapisie:
Grupa nieważona:
f, p, p
najpierw rozpatrzylibyście grupowanie w tej grupie, bo to poniekąd
wiąże się z trudniejszym algorytmem przewagi.

Na moje wielokrotne pytania do J.F. jak on rozumie pojęcie
pary uporządkowanej nie doczekałem się odpowiedzi.
A grupowanie tej grupy to klasyczna definicja pary uporządkowanej:
(f, p) <=> {{f}, {f, p}}
Ponieważ (p, f) = {{p}, {f, p}}, przeto, jeśli f =/= p, to (f, p) =/= (p, f)
Oznacza to ni mniej, ni więcej, że w przełożeniu na poziom waszych
alogicznych móżdżków że grupa (7, 8) =/= (8, 7), czyli przed II ważeniem
nr 7 i nr 8 są nieuporządkowane, tzn. oba numery mogą być zarówno
fałszywymi, jak i prawdziwymi.
Relację porządku w tej grupie wykrywa II ważenie
II ważenie:
f , p, p lub p, p, f
Obojętne który nr (7 v 8) wstawisz na lewej szalce za nr 1,
to lżejsza f będzie w górze, albo cięższa f na dole.
Na prawej szalce może być tylko grupa trzech prawdziwych monet.

To tyle matołki – o trudniejszy algorytm (owo „bagno”, jak rzekł był Wiesiaczek)
nawet nie pytajcie.

Unknown

Przestań pieprzyć bez sensu i zaciemniać obraz tego że masz pusty łeb.
Udowodnij wreszcie że jest inaczej.
Pokazałem Ci że błędnie wskazałeś fałszywą monetę bo na szalkach wagi
leżały inne niż myslałeś.
Teierdzisz że w dwóch ważeniach dasz radę wskazać fałszywą monetę nie
wiedząc czy jest lżejsza, czy cięższa. Do teraz tego nie zrobiłeś. I dopóki
tego nie zrobisz, to jesteś idiotą.

Krzysztof

Właśnie pokazałeś poziom ptasiego móżdżku, jeśli nie rozumiesz
tekstu pisanego - jak słoma z butów wylazło tylko chamstwo.
Napisałem: fałszywą jest moneta 7 lub 8, bo porządek wskazuje
waga 7 > 8 albo 8 > 7.

Robin

W dniu 2021-12-07 o 23:06, Krzysztof pisze:
Jak mówiłem - mentalność przedszkolaka. Czekam, aż wytkniesz błędy
stylistyczne wypowiedzi.

> Waga nie zna numerków i wskazuje własność monety

Ale w zadaniu chodzi o wskazanie fałszywej monety, nie "własności
monety".
Zresztą własności też nie wskazuje, bo po dwóch ważeniach nie wiesz, czy
fałszywa jest cięższa, czy lżejsza, karykaturo logiki.

Robin

Robin

W dniu 2021-12-08 o 07:56, Krzysztof pisze:
lub p,f,p
lub p,p,f
Dlatego potrzebujemy numerów monet, durniu.
A Ty, na każdym kroku, robisz sobie nieuprawnione założenia.

> najpierw rozpatrzylibyście grupowanie w tej grupie, bo to poniekąd
> wiąże się z trudniejszym algorytmem przewagi.

Dwa ważenia...nie fantazjuj, durniu.

> Na moje wielokrotne pytania do J.F. jak on rozumie pojęcie
> pary uporządkowanej nie doczekałem się odpowiedzi.

Bez związku z zadaniem. Tak jak Twoje pierdolenie o ułamkach
właściwych/niewłaściwych, gdy trzeba dzielić przez ułamek.
Przedszkolaczek.
"Jasiu, umyj ręce po spacerze"
"A Franek przedwczoraj też nie umył psze Pani!"

> A grupowanie tej grupy to klasyczna definicja pary uporządkowanej:
> (f, p) <=> {{f}, {f, p}}

Klasyczny Ty - pierdolenie bez związku z omawianym problemem.
Wskaż fałszywą monetę. Twój brak zrozumienia logiki jest co prawda
zabawny, ale bez związku z tematem, barani łbie.

Robin

Robin

W dniu 2021-12-08 o 08:45, Krzysztof pisze:
To jestem lepszy - bez ważeń wskazuję, że fałszywą monetą jest
1 lub 2 lub...dowolna z pozostałych.
Co to ma do rzeczy, barani łbie? Masz wskazać JEDNĄ fałszywą monetę.
Takie jest zadanie, które TY SAM podałeś, ramolu.

Robin

Unknown

Idioto niemożebny!
Ma być jedna. Żadne "lub".
Masz wskazać jedną jedyną i ma być 100% trafność.
Pusty łbie.
Albo 7 albo 8. Nie 7 lub 8.
Logiku od siedmu boleści.

Krzysztof

środa, 8 grudnia 2021 o 09:14:54 UTC+1 undefined napisał(a):
> Krzysztof <krzysztof...@gmail.com> wrote:
No i jest jedna, tylko tego nie ogarniasz, bo interesuje cię nr,
a nie własności.
Cięższa lub lżejsza to własności, chamie-ignorancie.
Numerolodzy pofajdani.

Robin

W dniu 2021-12-08 o 09:43, Krzysztof pisze:
Tak, w zadaniu stoi "wskaż fałszywą monetę". Nie ma tam "wskaż własności
fałszywej monety". Notabene tego drugiego też nie robisz, durniu.

> Cięższa lub lżejsza to własności, chamie-ignorancie.

Super, ale te własności mają dotyczyć JEDYNEJ fałszywej monety w
zbiorze. Nie "którejś z monet".
Jesteś niewiarygodnie wprost tępy, pustaku.

Robin

Unknown

Nie jest jedna. Ty wskazałeś m7 i może nią być, a ja wskazałem m8 i też nią
może być.
Więc Twój algorytm nie daje jednoznaczności.
Stary idioto.
Ma być zawsze właściwa moneta.
Widać na kadżym kroku że w tym Twoim łbie pustki świecą.
Nie udowodnisz tego bo nie ma rozwiązania dla dwóch ważeń, dlatego będziesz
zawsze idiotą.

Krzysztof

środa, 8 grudnia 2021 o 10:53:40 UTC+1 undefined napisał(a):
> Krzysztof <krzysztof...@gmail.com> wrote:
Jesteście wprost niewiarygodnymi idiotami lub krętaczami.
Dlaczego wycofałeś się ze swoich symboli L, C ?
Raczej to pierwsze, a wątek jest dla matołów i największy
matoł zrozumie, że jeśli wrzucisz do pudełka np. 1 zł i 2 zł,
potrząśniesz pudełkiem i wyciągniesz z niego jedną monetę,
którą zamienisz np. za twoją m1 w dowolnej równowadze,
to naruszenie równowagi w górę oznacza, że wymieniona moneta
jest lżejsza od m1 i pięciu pozostałych.
Gdy szalka opuści się w dół wymieniona moneta jest cięższa od m1
i pięciu pozostałych.
Matoł to zrozumie, ale idiota-krętacz już nie.

Robin

W dniu 2021-12-08 o 11:44, Krzysztof pisze:
Nie masz takiej sytuacji na wadze.
Po pierwszym ważeniu masz równowagę.
Dokładasz po jednej monecie na każdą z szal. Jedna szala idzie w górę
(czyli JEDNOCZEŚNIE druga szala idzie w dół). Zatem nie wiesz,
czy dołożyłeś monetę cięższą, czy lżejszą. A dołożyłeś dwie - po jednej
na każdą szalę.
Ogarniesz to w końcu rachitycznym rozumkiem, czy nadal będziesz siedział
w dupie?

> Gdy szalka opuści się w dół wymieniona moneta jest cięższa od m1
> i pięciu pozostałych.

Nie, bo JEDNOCZEŚNIE druga szalka się podniesie. Możesz więc jednakowo
prawidłowo wnioskować, że na drugiej szali położyłeś lżejszą
fałszywkę, durniu.

> Matoł to zrozumie, ale idiota-krętacz już nie.

Jesteś jednym i drugim, a i tak nie rozumiesz, zafajdany logiku.

Robin

Unknown

Z niczego się nie wycofuję
Kretynie nieskończony.
Wskazałeś złą monetę, bo została dołożona lżejsza.

Piersze ważenie

m1,m2,m3 ---- m4,m5,m6
Równowaga

Drugie ważenie
m7,m2,m3 ---- m8,m5,m6
lewa szalka na dole

Ty wskazujesz m7
W dniu 7.12.2021 godzina 17:15
Wstawiasz swój piktogram

A monety były takie

CCC --- LCC

Fałszywa m8 "L"

Jesteś idiotą. Masz pusty łeb łgarzu.

J.F

On Tue, 7 Dec 2021 09:39:19 -0800 (PST), Krzysztof wrote:

> [...]
> Wasz błąd polega na założeniu, że przed II ważeniem znacie
> alternatywę "cięższa v lżejsza".
> Nikt jej nie zna dopóki nie zważy się grup.

Nie zna nawet, jak zwazy, przynajmniej tak jak proponujesz.

Ale to jest chyba jakies twoje zalozenie.

My absolutnie tak nie zakladamy, i wlasnie dlatego mowimy,
ze dwa wazenia nie wystarczą.
bo konczysz z dwoma monetami, gdzie wiesz, ze jedna jest falszywa,
tylko nie wiesz ktora.

J.

J.F

On Wed, 8 Dec 2021 02:44:20 -0800 (PST), Krzysztof wrote:
> [...]

[...]
Ale z ciebie jest debil i kretacz, na szczescie dostrzegam minimalna
poprawe.
Swoja droga ciekawe - kretacz nie moze byc kompletnym debilem.

> Dlaczego wycofałeś się ze swoich symboli L, C ?

Ty od nich zacząłeś, i namieszales, bo powinny byc trzy
Dobre, Lzejsza, Ciezsza.

> [...]
> i pięciu pozostałych.
> Matoł to zrozumie, ale idiota-krętacz już nie.

A debil nie zrozumie.
Że ma wskazac te jedną fałszywą monete, a nie jakies "lub".

I debilu, bzdury wypisujesz, zamiast na proste pytanie odpowiedziec
- co wazymy za drugim razem.

Jeśli
m7,m2,m3 ---- m8,m5,m6

i jedna szalka opadnie, to nie wiesz dlaczego.

Jesli chcialbys zgodnie z powyzszym słowotokiem podmienic tylko jedna
monete, czyli np
m7,m2,m3 ---- m4,m5,m6

to jak jedna szalka opadnie to bedziesz wiedzial ze m7 jest falszywa
i nawet czy ciezsza czy lzejsza.
Ale jak bedzie rownowaga, to pozostaly dwie niezbadane monety,
a dwa ważenia juz wykorzystane ...

J.

Krzysztof

Dlatego z tej grupy drugą monetę zamieniasz np. z m6
na drugiej szalce.
Przy równowadze fałszywą jest moneta spoza grupy.

> Jesli chcialbys zgodnie z powyzszym słowotokiem podmienic tylko jedna
> monete, czyli np
> m7,m2,m3 ---- m4,m5,m6

Gdy szalka z m7 opada to szalka przeciwna idzie do góry
i wszystko jedno czy na niej jest m6, czy moneta nie będąca fałszywą
z tej grupy.
Ćwicz nadal, bo pewien postęp jest.

Robin

W dniu 2021-12-08 o 14:54, Krzysztof pisze:
Ta, w trzecim ważeniu. Bo w drugim absolutnie nic Ci nie da ta zamiana,
skoro w pierwszym ważeniu była równowaga.

> Przy równowadze fałszywą jest moneta spoza grupy.

Ale masz zakuty łeb. Sporo wysiłku wkładasz w negację rzeczywistości. O
wiele mniejszym wydatkiem energetycznym byłoby zrozumienie.

Robin

Unknown

Albo przyznanie się, że się pomylił.
A tak, to jest idiotą.

> Robin

J.F

I dlatego, debilu, podajemy ci, ze nie ma rownowagi.
podmieniles dwie monety, wyszla jedna szalka ciezsza,
a ty nadal nie wiesz, ktora moneta jest falszywa.

> Gdy szalka z m7 opada to szalka przeciwna idzie do góry
> i wszystko jedno czy na niej jest m6, czy moneta nie będąca fałszywą
> z tej grupy.
> Ćwicz nadal, bo pewien postęp jest.

No i dlatego w takim przykladzie podaje ci, ze wyszla rownowaga,
zebys nadal nie wiedzial ktora fałszywa.

Ale przeciez nie chciales tak wazyc, tylko mowiles
m7,m2,m3 ---- m8,m5,m6

To w koncu jak? W pierwszym wazeniu wyszla rownowaga,
ktore monety wazymy w drugim, debilu ?

Robin

W dniu 2021-12-08 o 16:37, ydziO pisze:
Ale to jest dupek tak zadufany, że nie może tego przyznać. On się po
prostu nie myli. Poucza wszystkich, "obala" teorie, podaje "naukowe"
wyjaśnienia. Żałosny pajac.

> A tak, to jest idiotą.

I podłym kłamcą. A także manipulantem.

Robin

Krzysztof

Unknown

A ma wskazać jednoznacznie. Bez "lub"
W dalszym ciągu jesteś idiotą.

Robin

W dniu 2021-12-09 o 09:11, Krzysztof pisze:
No i to "LUB" jest problemem. Bo masz wskazać jednoznacznie JEDYNĄ
fałszywą monetę. A tymczasem Ty mówisz "jeśli założymy, że fałszywa
jest cięższa, to wtedy to jest ta", niekompetentny, pozbawiony
wyobraźni, tłuczku.

Robin

J.F

On Thu, 9 Dec 2021 00:11:31 -0800 (PST), Krzysztof wrote:
> [...]
To w przyszlosci nie pierdol od rzeczy o wyciaganiu monety z pudelka.

Czyli wazymy
m7,m2,m3 ---- m8,m5,m6

i jedna szalka opada.

> I wariant a):
> Wersje w 1 równowadze przy odstawionym nr 9:
>
> ……………………….........……⑧⑤⑥
> =======================
> ❼②③
>
> lub
>
> ⑦②③
> =======================
> ……………..……...........………❽⑤⑥
>
> Wskazanie wagi wykrywa fałszywą monetę ❼ lub ❽ (cięższą).

No tak napisales. Tylko nie ustosunkowales sie do mojej uwagi:
a co, jak fałszywa moneta bedzie lzejsza.

Szalka z fałszywą monetą pojdzie w góre. A druga w dół.

To skad bedziesz wiedzial po ktorej stronie jest ta fałszywa moneta,
skoro nie wiesz, czy fałszywa jest ciezsza czy lzejsza?
Szalka z falszywą monetą moze sie podniesc lub opasc.
A druga szalka, z dobrą monetą zrobi ruch odwrotny.

wiec na ktorej lezy fałszywa?

Krzysztof

Nie rozumiesz, że alternatywa f v p wyklucz koniunkcję f ^ p ?
Patrzysz na ideogram i nie widzisz, wskazania wagi?
To po co się bierzesz za interpretację wyniku dowolnego
doświadczenia fizycznego?

Ja nie przewiduję waszym zwyczajem działanie wagi tylko
patrzę jak zadziałała.
Opadła lewa szalka - m7 fałszywa, opadła prawa - fałszywa m8

Nie masz dwóch fałszywych monet i tak samo pozostałe nie
mogą być jednocześnie cięższe i lżejsze.

J.F

Nie debilu, nie interesuje mnie, czego twoim debilnym zdaniem nie
rozumiem.

Interesuje mnie natomiast twoja prosta odpowiedz ktora moneta jest
falszywa.

> Ja nie przewiduję waszym zwyczajem działanie wagi tylko
> patrzę jak zadziałała.
> Opadła lewa szalka - m7 fałszywa, opadła prawa - fałszywa m8

A ja ci na to: opadla lewa szalka, a falszywa moneta to m8.
lzejsza niz innne.

> Nie masz dwóch fałszywych monet i tak samo pozostałe nie
> mogą być jednocześnie cięższe i lżejsze.

No nie mam, tylko m8 jest falszywa i lzejsza. m7 jest dobra.

Dlatego w pierwszym wazeniu
m1,m2,m3 ---- m4,m5,m6
wyszla rownowaga,

a w drugim
m7,m2,m3 ---- m8,m5,m6
lewa szalka opadla, a prawa poszla w gore.

Ty mowisz, ze to m7 falszywa, a ja mowie, ze to g* prawda, bo m8.

I co ty na to, debilu?

J.

Robin

W dniu 2021-12-09 o 11:20, Krzysztof pisze:
Ale założyłeś w ten sposób, że fałszywa moneta jest cięższa, ograniczony
durniu. A, zgodnie z treścią zadania, którą sam podałeś (hic!), tego
nie wiesz. Tak samo, jak cięższa moneta ciągnie szalkę w dół, lżejsza
"ciągnie" ją do góry.

Robin

Krzysztof

Czyli jako prominentny przedstawiciel krętactwa
nowej szkoły uważasz, że zachodzi jednocześnie wariant b):

Wersje w 2 równowadze:

……………………………..........⑧❺❻
=======================
❼❷❸

lub

⑦❷❸
=======================
……………..………...........……❽❺❻

Wskazanie wagi wykrywa fałszywą monetę ⑦ lub ⑧ (lżejszą).

Więc dlaczego nie uważasz, że fałszywą monetą jest ⑦ ?

J.F

On Thu, 9 Dec 2021 03:16:10 -0800 (PST), Krzysztof wrote:

[...]

Jesli cie dobrze zrozumialem, to potwierdzasz, sa dwie mozliwosci,
przy ktorych lewa szalka opadnie:
-falszywa moneta to m7 i jest ciezsza od dobrych,
albo
-falszywa moneta to m8 i jest lzejsza od dobrych,

To przeciez ja ci to pare postow temu napisalem.

> Więc dlaczego nie uważasz, że fałszywą monetą jest ⑦ ?

Ale masz na mysli monete nr 7, czy monete nr 7 lzejszą od innych -
bo dales ja na bialo. Idiotyczny system oznaczen zreszta, skoro
mamy monety dobre oraz jedna ciezsza lub lzejszą.

M7 nie moze byc lzejsza, skoro jej szalka opadla.
Moze byc ciezsza, albo jest dobra, a m8 jest lzejsza.

Nie chce co do ciebie, debilu, dotrzec, ze sa dwa warianty, ktore
powoduja opadniecie lewej szalki (oraz dwa ktore opuszczaja prawa
szalke).

Dlaczego nie uwazam, ze to m7 jest falszywa?
Bo ty napisales ze jest falszywa :-)

A wystarcza jeden kontrprzyklad, aby obalic cale twierdzenie.
Twierdzisz, ze wystarcza dwa wazenia do ustalenia falszywej monety,
prosze bardzo - nie potrafiles ustalic poprawnie.

J.

P.S. Jakbys napisal, ze to m8 na prawej szalce jest falszywa i
lzejsza, to bym oczywiscie napisal, ze m7 byla ciezsza.

Bedziesz mi, debilu, cos pisal o sofizmatach i kretaczeniu?

To przemysl swoja znajomosc logiki - ty nie masz zgadywac ktora moneta
jest falszywa i liczyc, ze trafisz - masz podac metode,
ktora zawsze ustala te jedną falszywą monetę.
W dwoch ważeniach !!

Unknown

Może być m7
Może być m8

Ale ma być wiadomo bez "może"

Dlatego nieustannie cały czas jesteś idiotą, bo tego nie widzisz.

Robin

W dniu 2021-12-09 o 12:16, Krzysztof pisze:
Pajacu, już Ci wszyscy po kilka razy pisali: ten sam skutek na wadze
zaobserwujesz zarówno, gdy:
- fałszywa moneta jest cięższa i szalka, na której leży, opadnie
- fałszywa moneta jest lżejsza i szalka, na której leży, podniesie się

Obserwowany stan wagi będzie identyczny i dlatego nie wiesz, na której
szali jest fałszywa moneta. Zamiast pierdolić o logice, użyj jej choć raz.

Robin

Krzysztof

Nie pamiętasz kto wprowadził te oznaczenia i ponumerował
monety? Jeden taki idiota, któremu f <=> (~p) nic nie mówiło.
Więc połączyłem wam numerki i własności, i nadal nie kumacie,
że na jednej szalce jest f, a na drugiej podwójne zaprzeczenie:
f --------- ~(~p)
f --------- p

> [...]
> jest falszywa i liczyc, ze trafisz - masz podac metode,
> ktora zawsze ustala te jedną falszywą monetę.

Ja mam przemyśleć? To wy nauczcie się logiki.
Mogę wam podrzucić podobną zagadkę o wędrowcu
i dwóch braciach, jeśli jej nie znacie.

Robin

W dniu 2021-12-09 o 13:48, Krzysztof pisze:
Bez znaczenia. Czekamy na wskazanie fałszywej monety po drugim
ważeniu. Nie jednej z podejrzanych o bycie fałszywą. Chodzi o
tę jedyną.

>Jeden taki idiota, któremu f <=> (~p) nic nie mówiło.

Twoje graffiti nikomu nic nie mogą powiedzieć, bo używasz ich
bezrozumnie.

> Więc połączyłem wam numerki i własności, i nadal nie kumacie,

Nadal nie wskazałeś JEDYNEJ fałszywej monety. Tylko dużo pierdolisz
na około, ale nic na temat.

> że na jednej szalce jest f, a na drugiej podwójne zaprzeczenie:

O, dobry przykład tego pierdolenia, thx.

> f --------- ~(~p)
> f --------- p

Zajebiście. A teraz podaj numery monet na szalkach w drugim ważeniu i
wskaż numer fałszywej monety. Nie opowiadaj już, jakie to logiczne
pryncypia _wydaje_Ci_się_, że są ważne, tylko wskaż fałszywą monetę.
Potrafisz, czy tak będziesz pierdolił bez sensu?

> Ja mam przemyśleć? To wy nauczcie się logiki.

Wycierasz sobie zakłamaną gębę tą logiką, buraku. Nic więcej.
Możesz wszystkich oponentów uciszyć jednym zdaniem, w którym
podasz numery monet na szalkach w drugim ważeniu i wskażesz, która
z nich jest jedyną fałszywą.

> Mogę wam podrzucić podobną zagadkę o wędrowcu
> i dwóch braciach, jeśli jej nie znacie.

Nie próbuj zaciemnić obrazu, głupcze. Jeszcze nie rozwiązałeś swojej
poprzedniej zagadki, nieudolny starcze.

Robin

Unknown

Kumamy na razie to że nie znalazłeś dotychczas jednoznacznego algorytmu
który wyłoniłby fałszywą monetę.
Twoje rozwiązania zawerają "lub", którego w rozwiązaniu nie powinno być.
Idioto.

J.F

On Thu, 9 Dec 2021 04:48:19 -0800 (PST), Krzysztof wrote:
> [...]
Zeby ponumerowac monety, to chocby ja proponowalem.
A kolka i kolorki to juz ty.

> Więc połączyłem wam numerki i własności, i nadal nie kumacie,

Bo idiotycznie polaczyles.
Raz dobre sa biale, raz czarne - wiec sie nie dziwie,
ze sam sie pogubiles.

> że na jednej szalce jest f, a na drugiej podwójne zaprzeczenie:
> f --------- ~(~p)
> f --------- p

I nadal nam to nic mowi.

Za to nasz przyklad jest trywialnie prosty ... tylko ty jeden, debilu
nie potrafisz zrozumiec.
No chyba, ze Wladek tez sie przyzna.

> Ja mam przemyśleć? To wy nauczcie się logiki.

Takiej jak twoja, debilu?

> Mogę wam podrzucić podobną zagadkę o wędrowcu
> i dwóch braciach, jeśli jej nie znacie.

Lepiej nie - znow uciekniesz od tematu i bedziesz mieszal w watkach.

wystarczy ze trywialnych monet nie mozesz zrozumiec.

No i co - moje "g* prawda" jest za malo dobitne?
Lewa szalka opadla, ty mowisz ze to m7 jest za ciezka,
a ja, ze m8 jest za lekka.

Dlaczego ja sie mylę ?
A może sie nie mylę ... czyli ty sie mylisz ?

J.

Krzysztof

Bo jesteście alogicznymi matołami, a na przypadłość
kretynizmu nie ma lekarstwa.
Jaką masz alternatywe wskazania wagi na lewej szalce z m7?
dół - góra
Wskazanie dół oznacza, że m7 jest fałszywą cięższą,
Wskazanie w górę oznacza, że m7 jest fałszywą lżejszą.

Idźcie się uczyć, albo leczyć.

J.F

Jakbys ty mial troche oleju w glowie, to by nie bylo tego wątku,
debilu.

Nie wiem ja ty chcesz tym zapisem wniosek udowodnic,
skoro nie wiesz, ze to m7 jest falszywa, bo moze byc fałszywa m8.

wystarczy przemyslec nasz kontrprzyklad ... ale przeciez ci to od
tygodni piszemy, i jak groch o sciane,
no ale co sie spodziewac po debilu stopnia nieskonczonosc+1.

J.

Robin

W dniu 2021-12-09 o 15:29, Krzysztof pisze:
A na jakiej podstawie wiesz, że fałszywa moneta jest na lewej szalce?

> dół - góra
> Wskazanie dół oznacza, że m7 jest fałszywą cięższą,
> Wskazanie w górę oznacza, że m7 jest fałszywą lżejszą.

Ty prymitywie...prędzej szympansowi to wyjaśnię. Nie wiesz,
na której szalce jest fałszywa moneta.

Robin

Krzysztof

Czy wam matołom nie można przetłumaczyć, że skoro m7 jest
na jednej szalce, to oba wskazania "dół v góra" wskazują ją jako
fałszywą, to ona jest fałszywa.
Ja nie wskazywałem która szalka będzie na dole po ważeniu,
to wyście a priori założyli że lewa, więc po cholerę było II ważenie?
Więcej - nie wskazałem też szalki, a wy swoim zwyczajem założyliście
że z ważenia wychodzi lewa.
A grupa z m8 na szalce prawej ma cechę odwrotną, więc m8 nie
może być fałszywą - lekką wśród 2 lekkich
To co ty mówisz lub myślisz nie ma znaczenia - patrz na
wskazanie wagi.
Położyłeś na szalki monety tak jak położyłeś, na L m7,
na P - m8. Teraz strony nie mają żadnego znaczenia,
liczy się efekt działania wagi.
A efekt jest jednoznaczny: na jednej szalce jest moneta fałszywa,
w grupie prawdziwej, a na drugiej - prawdziwa w grupie prawdziwej.

Robin

W dniu 2021-12-09 o 19:18, Krzysztof pisze:
To nieprawda. Szalka, na której leży m7 może iść w dół w sytuacji, w
której na drugiej szalce jest fałszywa moneta, lżejsza od prawdziwych.

> Ja nie wskazywałem która szalka będzie na dole po ważeniu,
> to wyście a priori założyli że lewa, więc po cholerę było II ważenie?

Ty, durniu, nie możesz ciągle zrozumieć, że fałszywa moneta może być
lżejsza. Niezależnie od tego, która szalka jest w dole, druga jest w
górze. A ponieważ fałszywa moneta może być cięższa LUB lżejsza od
pozostałych, położenie szalek po drugim ważeniu jej nie wskazuje.

Robin

Robin

W dniu 2021-12-09 o 19:18, Krzysztof pisze:[...]
> A efekt jest jednoznaczny: na jednej szalce jest moneta fałszywa,
> w grupie prawdziwej, a na drugiej - prawdziwa w grupie prawdziwej.

LOL.
A tę prawdziwą w grupie prawdziwej wyłoniłeś w drodze losowania. Brawo
Ty, logiku zafajdany.

Robin

Unknown

Bo m8 jest kekką wśród ciężkich.
A m7 jest ciężką wśród ciężkich. I Ty ją wskazałeś jako fałszywą.
To że w dalszym ciągu tego nie rozumiesz dowodzi że jesteś idiotą.
I nie wiesz na której szalce leży jaka.
Nie wiesz czy na lewej szalce w dole jest jedna fałszywa i reszta
prawdziwa, czy wszystkie prawdziwe.

Robin

> [...]
> Czy wam matołom nie można przetłumaczyć, że skoro m7 jest
> na jednej szalce, to oba wskazania "dół v góra" wskazują ją jako
Łopatologiczny przykład podam, choć chyba już o tym pisałem.

W scenariuszu, w którym w pierwszym ważeniu masz równowagę,
zadanie można sprowadzić do takiego: masz 3 monety i jedno
ważenie.
Tylko w przypadku wystąpienia równowagi w tym ważeniu można
wskazać fałszywą monetę. Wychylenie szalek oznacza, że na
KTÓREJŚ z nich jest fałszywa moneta.
Zauważ, że absolutnie _nic_Ci_nie_da_ dokładanie prawdziwych
monet do szalek. Nie zmieni to ich położenia.
Jak byś nie kombinował, tego nie przeskoczysz.

Robin

J.F

On Thu, 9 Dec 2021 10:18:11 -0800 (PST), Krzysztof wrote:

> Czy wam matołom nie można przetłumaczyć, że skoro m7 jest
> na jednej szalce, to oba wskazania "dół v góra" wskazują ją jako
> fałszywą, to ona jest fałszywa.

A tobie debilu nie mozna wytlumaczyc, ze na drugiej szalce jest m8,
ktora moze byc lzejsza?

> Ja nie wskazywałem która szalka będzie na dole po ważeniu,
> to wyście a priori założyli że lewa, więc po cholerę było II ważenie?

Zebys mial prostszy przyklad, ale jak widac i on cie przerasta.

A jakbysmy napisali, ze prawa szalka opada, to falszywa bylaby m8,
jako ciezsza ?

A jakbysmy napisali, ze prawa szalka sie podniosla, to falszywa nadal
bylaby m8, tylko ze bylaby lzejsza?

No ale zaraz - podniesienie prawej szalki oznacza opadniecie lewej,
wiec ktora moneta jest falszywa?

> Więcej - nie wskazałem też szalki, a wy swoim zwyczajem założyliście
> że z ważenia wychodzi lewa.
> A grupa z m8 na szalce prawej ma cechę odwrotną, więc m8 nie
> może być fałszywą - lekką wśród 2 lekkich

Bos od poczatku durne podejscie przyjal.
Ze 5 lekkich a jedna ciezsza, albo odwrotnie.

Bylo narysowac, ze po obu stronach sa po dwie monety Dobre.
I po jednej nieznanej.
czyli mamy

m7+D+D ---- m8+D+D

no i jak lewa szalka opada, to z jakiego powodu?

Ale po co ja to pisze - ile razy juz ci to pisalismy, i ani razu nie
zrozumiales, debilu.

> [...]

> A efekt jest jednoznaczny: na jednej szalce jest moneta fałszywa,
> w grupie prawdziwej, a na drugiej - prawdziwa w grupie prawdziwej.

Tak jest, tylko jakos twoj debilny rozumek nie potrafi sie pogodzic,
ze jak jedna szalka opadnie, to dlatego ze jest na niej falszywa
moneta ciezsza ... albo - bo na drugiej szalce jest falszywa moneta
lzejsza.

I nadal nie wiesz, ktory przypadek zachodzi.

J.

maluw...@gmail.com

A widzisz - ile razy ja ci pisałem, że wasze Gówienko
"sprawdza się" nie dlatego, że wasz skretyniały guru trafił
w Wielką Mistyczną Esencję Istoty Sedna, tylko dlatego,
że udało mu się wmówić takim kretynom jak ty, że
zsynchronizowane zegary się nie liczą, bo są popsute.
I co, zrozumiałeś kiedyś, debilu?

Krzysztof

No J.F, jesteś bliski oświecenia.
Wycofałeś się z numerków, ale nie do końca.
Gdy na początku napisałem:
f,p ---- p,p
to nie zrozumieliście, że nie chodzi o naruszenie równowagi
z I ważenia tylko o zważenie grupy niezważonej.
Przecież nie wiadomo jaką cechę ma fałszywa i jaką równowaga.
Jakie są możliwości rozłożenia trzeciej grupy na dwóch szalkach?
f,p --- p
p,p --- f
p --- f,p

Dokłada się trzecią monetę o niewiadomym ciężarze, ale
wiadomo, że ma inny ciężar niż fałszywa.

f,p --- p + ?........... jeśli ? to f -----> równowaga
p,p --- f + p .......... szalka w górę albo w dół
p + ? --- f,p .......... jeśli ? to f -----> równowaga

Równowagi z dwoma fałszywymi odpadają - pozostaje
tylko nierównowaga i fałszywa jest zważona.

Unknown

Cooo? Dwie fałszywe?
> p,p --- f + p .......... szalka w górę albo w dół
Właśnie. Dwa stany. A ma być jeden.
> p + ? --- f,p .......... jeśli ? to f -----> równowaga

Tu też dwie fałszywe?

Kompletny idiota jesteś.

Robin

W dniu 2021-12-10 o 10:21, Krzysztof pisze:
Nie kumasz, co się do Ciebie pisze...JF ponumerował monety
istotne dla tej części zadania. Któraś z nich jest fałszywa.
Wskaż, która to. m7 czy m8?

> Gdy na początku napisałem:
> f,p ---- p,p
> to nie zrozumieliście, że nie chodzi o naruszenie równowagi
> z I ważenia tylko o zważenie grupy niezważonej.

My zrozumieliśmy doskonale. Ty nie zrozumiałeś, że to nie rozwiązuje
zadania.

> Przecież nie wiadomo jaką cechę ma fałszywa i jaką równowaga.

Co to ma do rzeczy? Równowaga - fałszywki nie ma na wadze. Brak
równowagi - jest na KTÓREJŚ szali. Po dwóch ważeniach nie wiemy,
na której.

> [...]
> p --- f,p
>
> Dokłada się trzecią monetę o niewiadomym ciężarze, ale
> wiadomo, że ma inny ciężar niż fałszywa.

Dokładasz JEDNOCZEŚNIE inną monetę o równie nieznanych
właściwościach, do drugiej szalki. Zatem nadal nie wiesz,
czy m7 jest fałszywą lżejszą, czy m8 fałszywą cięższą (jeśli
lewa szalka w dole jest).

> f,p --- p + ?........... jeśli ? to f -----> równowaga
> p,p --- f + p .......... szalka w górę albo w dół
> p + ? --- f,p .......... jeśli ? to f -----> równowaga

Nic nie kumasz. Twoja ciasnota umysłowa poraża.

Robin

Robin

W dniu 2021-12-10 o 10:21, Krzysztof pisze:
[...]
> f,p --- p + ?........... jeśli ? to f -----> równowaga
> p,p --- f + p .......... szalka w górę albo w dół
> p + ? --- f,p .......... jeśli ? to f -----> równowaga

Masz, kretynie, masz taki układ, w tej Twojej śmiesznej notacji:

?,p --- ?,p

Niezależnie od tego, która szalka jest cięższa/lżejsza, nie
wiesz, która "?" jet fałszywa.
Ty sobie ciągle robisz założenia "fałszywa jest lżejsza/cięższa"
i wtedy puchniesz z dumy, że coś mądrego napisałeś. Nope.

Robin

Robin

W dniu 2021-12-10 o 10:21, Krzysztof pisze:
W tej swojej notacji masz taki układ:

?,p -- ?,p

Nie możesz stwierdzać, że na jednej z szalek masz bez
wątpienia dwie prawdziwe (p) monety.
Nie możesz stwierdzać, że na którejś masz fałszywą (f).
Dopiero jej szukasz.
Masz za to dwie nieznane (?) monety.

Robin

Krzysztof

Nie durniu, stan jeden jest taki, jaki wskaże waga,
a nie idioci.
Ale jak idiota może zrozumieć alternatywy:
f - cięższa v lżejsza
p - lżejsze v cięższe

> Tu też dwie fałszywe?
>
> Kompletny idiota jesteś.

No i co? Tego już nie skomentowałeś - nie świeci ci zejście
z poziomu idioty na poziom kretyna.

Wiesiaczek

W dniu 11.12.2021 o 12:15, Krzysztof pisze:
To jaki jest w końcu, do chuja-wafla?!

Fałszywa jest na górze czy na dole?

Napisz to kutasie jasno, przeproś oponentów i zniknij.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®
Ja chcę pić w wolnym kraju, niech żyje POLEXIT!

Krzysztof

Ta, która była na szalce lub którą dołożyłeś do danej szaliki
w zgrupowaniu wariantu II równowagi:
p = p i matołek cieszy się, że wykrył fałszywą odstawioną.
Wykrył, ale nie "zważył".
Do II ważenia narusza się równowagę p=p dokładając
f z tej grupy i p z grup I równowagi na szalki.
↑f+p ---- p+p
lub
↓f+p ---- p+p

Jedno wskazanie - jedna strzałka
Chyba wiesz, co i gdzie dokładałeś przed II ważeniem,
jeśli nie było:

Cały tydzień haru-haru, a w sobotę huk do baru.
[ynżyniery z Jackowa na kontraktorce]

> --
> Wiesiaczek (dziś z DC)
> "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
> Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®
> Ja chcę pić w wolnym kraju, niech żyje POLEXIT!

No i czym różni się matoł-cham podkarpacki
od żoliborskiego yntelygenta?
Niczym.
My o jedno tylko szlemy
Modły k’ niebu z naszej chaty:
By nam buty mogły śmierdzieć,
Jak śmierdziały przed stu laty
[K. Przerwa-Tetmajer]
https://pl.wikisource.org/wiki/Patryota

Samogon, ogurcy i modlitwa do Stwórcy.

Robin

W dniu 2021-12-11 o 12:15, Krzysztof pisze:
Nie masz wskazać alternatywy, tylko fałszywą monetę, tępaku.

Robin

Robin

W dniu 2021-12-12 o 07:19, Krzysztof pisze:
Nie wiesz, który wariant zachodzi, bo taki sam stan
wagi jest właściwy dla obydwu wariantów, pajacu.

> Jedno wskazanie - jedna strzałka
> Chyba wiesz, co i gdzie dokładałeś przed II ważeniem,

Wiesz, że dołożyłeś po jednej monecie na obie szale. Nie
wiesz, która z nich jest fałszywa.
Jesteś niewiarygodnie wprost tępy.

Robin

Krzysztof

Czyli idioto nie wiesz, że ta trzecia w grupie jest fałszywa?
ppf - odstawiasz f, to masz równowagę p=p, odstawiasz p, to
jest nierównowaga p >< f

Robin

W dniu 2021-12-12 o 11:13, Krzysztof pisze:
Nie ma żadnej trzeciej grupy, debilu. Masz dwie szalki i nie ma
równowagi. Masz na szalkach dwie monety o nieznanym ciężarze.
Nie możesz wskazać, która z nich jest fałszywa.

> ppf - odstawiasz f, to masz równowagę p=p, odstawiasz p, to
> jest nierównowaga p >< f

Pierdolisz bez sensu, jak zwykle. Nie możesz używać oznaczeń "P"rawdziwa
i "f"ałszywa,, bo NIE WIESZ, która jest fałszywa. Już Ci to rozpisywałem:
Przy równowadze w pierwszym ważeniu, masz stan:
p,p,p---p,p,p

w drugim ważeniu masz trzy nieważone monety. Dokładasz po jednej z nich
na szalki. Masz następujący stan przy braku równowagi:
p,p,?---p,p,?

"?" oznacza monetę o nieznanym ciężarze. Żeby którąś z nieznanych
oznaczyć jako "p" lub "f", musiałbyś znać jej ciężar.
Game over, durniu.

Robin

Krzysztof

niedziela, 12 grudnia 2021 o 15:39:15 UTC+1 Robin napisał(a):
> W dniu 2021-12-12 o 11:13, Krzysztof pisze:
Nie masz idioto jeszcze II ważenia - najpierw masz grupowanie
grupy f,p,p i rozkład jej na dwie szalki.

> "?" oznacza monetę o nieznanym ciężarze. Żeby którąś z nieznanych
> oznaczyć jako "p" lub "f", musiałbyś znać jej ciężar.
> Game over, durniu.

To jest zagadka logiczna idioto, więc używaj symboli logiki
i praw logiki.
Nie znasz logiki, więc swoją numerologię i cepową arytmetykę
zachowaj dla takich idiotów jak ty.

> Robin

Robin

W dniu 2021-12-12 o 20:08, Krzysztof pisze:
Rozpisałem Ci ten rozkład, pustaku. Dokładasz DWIE monety o nieznanych
właściwościach. Skoro to drugie (ostatnie) ważenie, brak równowagi
szalek, to nie interesują Cię warianty, tylko wskazanie fałszywki. Nie
rozwiązałeś własnej zagadki, ramolu.

> To jest zagadka logiczna idioto, więc używaj symboli logiki
> i praw logiki.

Nie wycieraj sobie zakłamanej gęby logiką. Zamiast o niej pisać,
zacznij jej używać.
Jak pisałem, masz w drugim ważeniu na obu szalkach monety o
nieznanej wadze. Przy braku równowagi nie masz pojęcia, czy
fałszywa jest cięższa, czy lżejsza.
Game over, durniu.

Robin

Unknown

Debilu niemożebny.
Pokazałem Ci to wcześniej pokażę jeszcze raz

1 Ważenie
m1,m2,m3 ---- m4,m5,m6
Równowaga

2 ważenie
m7,m2,m3 ---- m8,m4,m5
Lewa na dole

Ty idioto wskazałeś
m7

A leżały takie monety

CCC --- LCC

C-cięzka
L-lekka

Źle wskazałeś bo fałszywa jest m8.

Jesteś idiotą.

Unknown

Tylko że nie wiesz która jest f a która p i drugie ważenie Ci tego nie
powie bo nie wiesz czy f jest cięższa od reszty, czy lżejsza. Więc jak
pójdzie jedna szalka w dół to druga w górę. I f jast na górnej, czy na
dolnej?
Oczywiście tego nie będziesz wiedział i nie rozumiesz tego bo jesteś
idiotą.

Robin

W dniu 2021-12-13 o 10:15, ydziO pisze:
Człowiekowi przeciętnie inteligentnemu wystarczyłoby raz to wyjaśnić...
Ale mamy do czynienia z "pięknym umysłem".

Robin

Unknown

Wiem to już od dawna. Zapatrzony w swoją inteligencję, tylko że już dawno
odeszła jeśli w ogóle była. Bo jeśli w liceum rozwiązał tę zagadkę tak jak
teraz, to naprawdę jest inżynierem z bazaru.

J.F.

Użytkownik "Krzysztof" napisał w wiadomości grup
sobota, 11 grudnia 2021 o 13:08:07 UTC+1 Wiesiaczek napisał(a):
> [...]
Alez z ciebie jest debil.

Ktore monety "dołozyłes" w II ważeniu?
m7 po lewej stronie, m8 po prawej.

Obie sa niewiadome, wiec gdzie masz przypadki:

p+p --- ↑f+p
p+p ----↓f+p

?

J.

J.F.

Użytkownik "Krzysztof" napisał w wiadomości grup
czwartek, 9 grudnia 2021 o 19:59:08 UTC+1 J.F napisał(a):
Co ty debilu znowu pierdolisz - dwie monety z jednej strony, jedna z
drugiej?

> [...]

>Równowagi z dwoma fałszywymi odpadają - pozostaje
>tylko nierównowaga i fałszywa jest zważona.

chyba sie domyslam jaki debilizm ci chodzi po glowie,
ale nie - nie bede sie domyslal, napisz wyraznie ktore monety wazysz
za drugim
razem.
W pierwszym zwazyles
m1+m2+m3 --- m4+m5+m6
i wyszla rownowaga.

Masz teraz trzecią grupę, m7 m8 i m9, o ktorej wiadomo, ze zawiera
jedną fałszywą monete.
Ktore monety wazysz teraz?

Niby wiemy, ze m7 i m8, ale jak sie to ma do powyzszych zapisow?

J.

Krzysztof

wtorek, 7 grudnia 2021 o 16:55:03 UTC+1 Krzysztof napisał(a):
> [...]
> Tę wagę pokazuje położenie szalek góra-dół z lewa i prawa.
> Kto tego nie widzi na ideogramach to nie dość, że matoł to

Dyskusja z matołami nie ma sensu, ale inni czytający widzą,
że problemem matołów jest nieumiejętność grupowania.
a,a,c grupują sobie jak im się widzi, ale już p,p,f nie poddaje się
ich manipulacjom.
Wszystkie prawa rachunku zdań są przełożone na rachunek zbiorów
a dwa zbiory są albo złączne, albo rozłączne.
Zbiory złączne mają sumę logiczną, a zbiory rozłączne - nie.
Jakie są zbiory po II grupowaniu monet?
{p,p} i {f} - rozłączne (1)
lub
{p} i {p,f} - złączne (2)

Warianty {p} i {p} v {p} i {f}, czyli zbiory jednoelementowe po
odjęciu jednego elementu z grupy {p,p,f} nadają się tylko do
wykrycia fałszywej przy zbiorach złącznych (p=p, odjęta f)
lub do stwierdzenia nierównowagi przy zbiorach rozłącznych
bez wykrycia f.
Te warianty dają tylko możliwość, ale nie pewność.
Do uzyskania pewności potrzebna jest suma logiczna,
więc do zbioru jednoelementowego dodaje się element p
w (1) i (2).
Oba zbiory stają się dwuelementowymi zbiorami złącznymi
z iloczynem logicznym {p; p,p}, {AᴖB}:
Z (1) -----> {p,p} ---- (f+p)
Z (2) -----> (p+p) -- {p,f}

Równowaga jest wykluczona, zbiory są złączne.
Jeśli na jednej szalce jest położona grupa z dodanym
elementem p, to na drugiej szalce kładzie się zbiór.

Stan nierównowagi zależy od ciężaru p.

1. Gdy grupa (p+p) jest cięższa od zbioru {f,p}, to f jest lżejsza
2. Gdy grupa (p+p) jest lżejsza od zbioru {f,p}, to f jest cięższa.

I dokładnie to samo:
3. Gdy zbiór {p,p} jest cięższy od grupy (f+p), to f jest lżejsza
4. Gdy zbiór {p,p} jest lżejszy od grupy (f+p), to f jest cięższa.

Lecz zmiana zbioru na grupę nastąpiła przy zbiorze jednoelementowym
poprzez dodanie elementu p i ta informacja pozwala na określenie szalki
na której jest zbiór, a na której grupa.
Grupa (f+p) daje możliwość wskazania f, o ile nie jest zbiorem {f,p},
bo p w zbiorze może cięższe lub lżejsze od p dostawionego.
Jako p dostawione ma ciężar jednakowy z pozostałymi p prawdziwymi,
także z p w zbiorze {p,p}

II ważenie sprowadza się do określenia co jest cięższe (lub lżejsze):
zbiór czy grupa, wiedząc na której szalce zostały położone i że dostawione p
ma ciężar pozostałych p.
Przy 1 i 3 moneta f jest lżejsza od pozostałych monet
Przy 2 i 4 moneta f jest cięższa od pozostałych monet.

I wskazanie wagi, czyli zważenie, pozwala określić miano
przede wszystkim p, a co za tym idzie także miano f, zarówno
w grupach jak i w zbiorach.
Fałszywą jest moneta w grupie (f+p), gdyż ciężar zbioru {p,p}
na drugiej szalce równa się 2p i tzw. języczkiem u wagi jest
ciężar f - szalka na dole: f jest cięższa od pozostałych, szalka
w górze: f jest lżejsza od pozostałych.

I tym różni się działanie na mianach od działania na numerkach
- po to stworzono teorię zbiorów.

A co taki matoł jeden z drugim robi? Numeruje sobie f,p,p
1,2,3 i ma trzy zbiory jednoelementowe bez iloczynu logicznego
i wrzeszczy: wskaż numer!

Ergo:
Nauczcie się matoły logiki, niczym zaczniecie zabierać głos
w sprawach fizyki.

Unknown

Tak?

I ważenie
m1,m2,m3 ------ m4,m5,m6
Równowaga
Są prawdziwe.

Są ciężkie, czy lekkie?

Co określiłeś w pierwszym ważeniu oprócz tego że są prawdziwe.
IDIOTO.

J.F.

Użytkownik "Krzysztof" napisał w wiadomości grup
> [...]
[...]

>Dyskusja z matołami nie ma sensu, ale inni czytający widzą,
>że problemem matołów jest nieumiejętność grupowania.

No i fajnie debilu, ze usilujesz cos wyjasnic,
ale badz laskaw wyjasnic jak ponizsze bzdurne (*) opisy beda wygladac
dwoch wariantach:
s) moneta m7 jest falszywa i ciezsza od reszty,
t) moneta m8 jest falszywa i lzejsza od reszty.

Mozesz zaczac skrotowo od napisania, jaki bedzie wynik II ważenia w
obu wariantach.

(*) bzdurne ... bo skoro wynik jest do d*, to i rozumowanie jest do d*
Ale z ciebie debil.

Bo masz jednak wskazac ktora moneta jest falszywa.
No i ktora u ciebie jest wychodzi falszywa?

>Ergo:
>Nauczcie się matoły logiki, niczym zaczniecie zabierać głos
>w sprawach fizyki.

Zebys ty mial, kretynie, odrobine oleju w glowie.
Odrobine masz, ale widac to za malo.

J.

Krzysztof

I znowu ciężki kaleka umysłowy ponumerował sobie równowagę
{p,p,p} = {p,p,p}
Nawet nie zdążył przeczytać tekstu, ale ważnym było zaznaczenie
wersalikami, ze on jest mędrcem, a ja idiotą.
W zbiorach {p,p} i {f,p} zarówno p jak i f mogą mieć różny ciężar
i II zważenie ustala miano f i p.
Tego już nie doczytałeś - nawet nie chcę powiedzieć, jak na wsi
nazywają takich osobników jak ty.

Unknown

Trzeba numeriwać żebyś udioto nie położył już zważonej monety kiedy tegk
nie chcesz.
Kretynie.
> Nawet nie zdążył przeczytać tekstu, ale ważnym było zaznaczenie
> wersalikami, ze on jest mędrcem, a ja idiotą.
> W zbiorach {p,p} i {f,p} zarówno p jak i f mogą mieć różny ciężar
Rany jaki idiota.
Ciężar f i p jest właśnie różny.
Tylko plancie nie wiesz który jest prawdziwy.

Prosimy zatem wskazać fałszywą monetę.

> i II zważenie ustala miano f i p.
> Tego już nie doczytałeś - nawet nie chcę powiedzieć, jak na wsi
> nazywają takich osobników jak ty.

Ja mówię że takich osobników jak Ty nazywa sie IDIOTĄ.

Krzysztof

Numeruj sobie miana dalej, tylko nie pchaj się do fizyki,
bo zasłużysz sobie na miano jak tamten, którego źródłosłowem
jest łacińskie curva.

> J.

Robin

W dniu 2021-12-13 o 14:42, Krzysztof pisze:
Srali muszki, będzie wiosna!

> a,a,c grupują sobie jak im się widzi, ale już p,p,f nie poddaje się
> ich manipulacjom.

Skąd wziąłeś a/a/c do dziś nie napisałeś, więc nie pierdol, ponury
żarcie z logiki.

> Wszystkie prawa rachunku zdań są przełożone na rachunek zbiorów
> a dwa zbiory są albo złączne, albo rozłączne.

I pomyśleć, że masz tylko wskazać fałszywą monetę...Zamiast tego,
będziesz bredził coś o zbiorach, logice, itd.

> Zbiory złączne mają sumę logiczną, a zbiory rozłączne - nie.
> Jakie są zbiory po II grupowaniu monet?
> {p,p} i {f} - rozłączne (1)
> lub
> {p} i {p,f} - złączne (2)

...płyń do brzegu. Masz wskazać fałszywą monetę, a nie opowiadać o
właściwościach zbiorów.
Po drugim grupowaniu monet, zgodnie z Twoją logiką (która prowadzi
donikąd) masz dwa zbiory, z których każdy zawiera element o nieznanych
właściwościach.

> [...]
> wykrycia fałszywej przy zbiorach złącznych (p=p, odjęta f)
> lub do stwierdzenia nierównowagi przy zbiorach rozłącznych

...płyń do brzegu, bo toniesz w tych bredniach.

> [...]
> więc do zbioru jednoelementowego dodaje się element p
> w (1) i (2).
> Oba zbiory stają się dwuelementowymi zbiorami złącznymi

Zajebiste, naukowe wyjaśnienie dla wszystkich Władków świata.
Musisz być z siebie dumny.
Tylko jakoś nie wskazałeś fałszywej monety, durniu.

> [...]
>
> 1. Gdy grupa (p+p) jest cięższa od zbioru {f,p}, to f jest lżejsza
> 2. Gdy grupa (p+p) jest lżejsza od zbioru {f,p}, to f jest cięższa.

Spoko, tylko nie masz grupy p+p na wadze. Masz
p,p,?----p,p,?

? oznacza monetę, która może być zarówno 'p', jak 'f'. To właśnie
masz ustalić, tylko Ci ważeń brakuje.

> I dokładnie to samo:
> 3. Gdy zbiór {p,p} jest cięższy od grupy (f+p), to f jest lżejsza
> 4. Gdy zbiór {p,p} jest lżejszy od grupy (f+p), to f jest cięższa.

Ekstra. Tylko po pierwszym ważeniu nie wiesz, czy zbiór p+p jest
cięższy, czy lżejszy od f+p. Po drugim zresztą także tego nie wiesz.

> Lecz zmiana zbioru na grupę nastąpiła przy zbiorze jednoelementowym
> poprzez dodanie elementu p i ta informacja pozwala na określenie szalki
> na której jest zbiór, a na której grupa.

A teraz, zamiast tego pierdolenia, po prostu napisz - w którym ważeniu
ten ruch wykonałeś i które monety kładłeś na szalkach? Bo w pierwszym
ważeniu miałeś równowagę.

> [...]
> bo p w zbiorze może cięższe lub lżejsze od p dostawionego.
> Jako p dostawione ma ciężar jednakowy z pozostałymi p prawdziwymi,

trolololo.

> II ważenie sprowadza się do określenia co jest cięższe (lub lżejsze):
> zbiór czy grupa, wiedząc na której szalce zostały położone i że dostawione p
> ma ciężar pozostałych p.

No, a jak określasz, czy "lewa szalka w górze" oznacza:
- jest na niej lżejsza fałszywka?
- na prawej szalce jest cięższa fałszywka?

Tylko opowieści i dupa. Intelektualna pustynia + brak wyobraźni.

> [...]
>
> A co taki matoł jeden z drugim robi? Numeruje sobie f,p,p
> 1,2,3 i ma trzy zbiory jednoelementowe bez iloczynu logicznego

Te numery są po to, żebyś nie mógł wprowadzać swoich nieuprawnionych
założeń co do właściwości monet. W tej swojej notacji ciągle to robisz.
Nie możesz używać oznaczenia "f", skoro nie wiesz, czy dana moneta jest
fałszywa, durniu.

> Ergo:
> Nauczcie się matoły logiki, niczym zaczniecie zabierać głos
> w sprawach fizyki.

Nie poznałbyś logiki, nawet gdyby Ci ją dodali do codziennej porcji
leków...

Robin

Robin

W dniu 2021-12-13 o 15:31, Krzysztof pisze:
Jakie znowu miano Ci ustala drugie ważenie? Po pierwszym ważeniu
wiesz jedynie, że była równowaga, więc wszystkie monety na wadze
są prawdziwe. Nadal nic Ci to nie mówi o własnościach fałszywej monety,
zakuty łbie.
Dokładasz w drugim ważeniu DWIE monety, z których KAŻDA może być
fałszywa. Brak równowagi w drugim ważeniu kończy zabawę, bo stan
wagi można interpretować na różne sposoby.
Lewa w dole - jest na niej fałszywa cięższa
LUB
lewa w dole - jest na niej fałszywa lżejsza
LUB
lewa w górze - na prawej jest fałszywa cięższa
LUB
lewa w dole - na prawej jest fałszywa lżejsza

I swoje teorie zbiorów wsadź sobie w buty, gamoniu. Gówno z
nich rozumiesz.

Robin

Robin

W dniu 2021-12-13 o 15:44, Krzysztof pisze:
Twoim jest starocerkiewnosłowiańskie: wioskowy głupek.

Robin

Krzysztof

Tak samo nie wiesz, czy p jest cięższe czy lżejsze
i podobnie f, dopiero alogiczny kaleko po II ważeniu
wskazanie wagi przy {p,p} ------ (f+p) wykrywa fałszywą
monetę i ciężar zbioru {p,p}.
Jak widać, gadanie z idiotami jest gadaniem ze ślepcami
o kolorach.

Szalka z grupą (f+p) na dole:
f jest fałszywa, zbiór {p,p} jest lżejszy
Szalka z grupą (f+p) w górze:
f jest fałszywa, zbiór {p,p} jest cięższy.

Macie jak na tacy i nie potraficie tego zrozumieć.
Albo nie chcecie, i to zmienia postać rzeczy, bo
od razu pojawia się pytanie, co jest powodem
tego krętactwa.

J.F.

Użytkownik "Krzysztof" napisał w wiadomości grup
poniedziałek, 13 grudnia 2021 o 14:52:26 UTC+1 undefined napisał(a):
[...]
Bo jestes. Zdrowy na umysle juz dawno by zrozumial i przyznal sie do
bledu.

>W zbiorach {p,p} i {f,p} zarówno p jak i f mogą mieć różny ciężar
>i II zważenie ustala miano f i p.

Jakie znowu miano, co ty rozumiesz przez to slowo?

>Tego już nie doczytałeś - nawet nie chcę powiedzieć, jak na wsi
>nazywają takich osobników jak ty.

cala wioska takich zerointeligentow?

Ktore konkretnie monety chcesz wazyc w drugim wazeniu?

Zreszta po co ja pytam, przeciez z toba debilu nie ma rzeczowej
dyskusji.

J.
It is loading more messages.