Google 网上论坛不再支持新的 Usenet 帖子或订阅项。历史内容仍可供查看。

dowcip stulecia (mój osobisty)

已查看 69 次
跳至第一个未读帖子

Simpler

未读,
2021年8月20日 20:49:582021/8/20
收件人
Każdy ma swoje ostatnie życzenie...

a ja zawsze chciałem umrzeć ze śmiechu...

właśnie czuję że jestem już brardzo blisko tego momentu...
hahahaha!

Jacek Maciejewski

未读,
2021年8月21日 02:10:162021/8/21
收件人
No wreszcie...
--
Jacek
-I hate haters-

$tipa

未读,
2021年9月1日 03:39:262021/9/1
收件人
Wszyscy na grupie życzymy Ci rychłego spełnienia najskrytszych marzeń...

$tipa

Simpler

未读,
2021年9月1日 14:21:032021/9/1
收件人
środa, 1 września 2021 o 09:39:26 UTC+2 $tipa napisał(a):
> Wszyscy na grupie życzymy Ci rychłego spełnienia najskrytszych marzeń...

Ty lepiej uważaj na swoje marzenia...
bo one faktycznie mogą się spełnić. hahaha!

Ludzkie marzenia zawsze niosą ze sobą nieprzewidywalne bo katastrofalne konsekwencje.

Andrzej Lechowski

未读,
2021年9月12日 09:31:352021/9/12
收件人
I w związku z powyższą uwagą, z którą się nie zgadzam, sprokurowałem przepis
jak ujarzmić marzenia:

“Sposób na marzenia”

marzenia jak potok przez cały czas
płyną swym nurtem choć nie wszystkie wraz
i spełnić się nie chcą, chyba że cud
mi dopomoże szczęścia mieć łut
marzenia moje całkiem banalne
a wśród tych marzeń tylko realne
czekają sobie na sposobności
by się uwolnić z mej świadomości
posiadam także i niebanalne
a to oznacza że nierealne
z nierealnymi wielkie nadzieje
gdy się gorzałę uprzednio chleje
najwięcej marzeń mam pospolitych
a w swych trudnościach niejednolitych
w pierwszym szeregu te najłatwiejsze
ale i również najpotrzebniejsze
mych marzeń czeka kolejka cała
by się tak jeszcze spełniać zechciała
lecz one wtedy czynić to mogą
gdy moje siły im dopomogą
więc zakasuję oba rękawy
wypijam kubek gorącej kawy
gdy siódme poty plecy zlewają
z wolna marzenia mi się spełniają

No i moja angielska (niewydarzona) recepta:

A way to dreams

my dreams like a stream all the time flow
their rapid current and even grow
they are reluctant to be fulfilled
only miracle could help them build
all dreams are formed in a litany
with changed degree of difficulty
and among them I have they vary
in the first place most necessary
but my dreams are also non-trivial
and that means they are all unreal
however hopes come to meet them all
after consumption of alcohol
there's a list of them that are trivial
and among them are only real
they're waiting for opportunities
to free themselves from my consciousness
my dreams are waiting in the huge queue
may they all would like quickly come true
but only they all can do it then
when my forces and verve will help them
so I set my shoulder to the wheel
and I drink a cup of hot coffee
when bathed in sweat I'm g etting some skill
then my dreams slowly start to fulfil

Tak 3mać :)

Wladek

未读,
2021年9月12日 12:29:382021/9/12
收件人
Nawet nieźle Ci to wychodzi :).

Pozdr. Władek.

Simpler

未读,
2021年9月16日 13:52:592021/9/16
收件人
nie ma realnych marzeń.

Marzenie to synonim od mara, czyli urojenie - awaria sieci neuronowej...

To co ludzie nazywają swoimi marzeniami, to w istocie: cel ich działań, zamiary.
Co faktycznie też jest urojeniem...
bo po zrealizowaniu okazuje się że to był kit tak, czy siak.

Np. weźmy typowe marzenie: nieśmiertelność, życie wieczne!
No i to jest kit, bo nieśmiertelny organizm byłby... no czym byłby?
Maszyną, czyli trupem inaczej i oczywiście.

Ludzie nie mogą być nieśmiertelni, bo to nie byłoby już życie,
lecz trwanie zaledwie - jak niewzruszona skała!

Zagadka starzenia się?
To jest właśnie to... żyć == starzeć się. hihi!

未知

未读,
2021年10月14日 08:35:132021/10/14
收件人