Re: Cd. opowieści z mchu i paproci.

Krzysztof

wtorek, 9 listopada 2021 o 00:28:22 UTC+1 J.F. napisał(a):
> Użytkownik "Krzysztof" napisał w wiadomości grup

> Skoro z bezposredniego obliczenia wychodzi 300, to w powyzszy sposob
> musi wyjsc 300.
>
> A jak tobie wychodzi 1/300, to dowod, ze debilem jestes, ktory ciagle
> sie na ulamkach nie zna.
>
> To ile ci wychodzi ? :-P

360 / 1½ ---> przekształć to wasze wyrażenie do postaci używalnej,
wklep w kalkulator bez grupowania, to się zdziwisz.
Tak wyglądają wasze krętactwa - pojawia się trzeci wynik - ani 300,
ani 1/300, tylko 60.
Jaki wzór - takie wyniki i spadajcie krętacze.

Krzysztof

P.s. Napisz także postać ze swoją liczbą mieszaną 1.1/5,

Krzysztof

wtorek, 9 listopada 2021 o 10:25:10 UTC+1 Krzysztof napisał(a):
No i cisza, może ci napiszą twój przykład poprawnie z kreskami,
bo jeszcze nie wyszedłeś z podstawówki:

60+300
------------
300+60

Robin

W dniu 2021-11-12 o 22:35, Krzysztof pisze:
A jak doszedłeś do tej postaci wychodząc od wyrażenia

(c+v)/(1+v/c) ?

c=300
v=60

Jakim cudem masz ułamek w liczniku, kłamliwy głąbie?

Robin