Dziś przedostatni dzień tej grupy. Szkoda.

Krotka

Feb 21, 2024, 7:09:55 AMFeb 21
Dziś przedostatni dzień tej grupy. Szkoda.

Enes Richard

Feb 22, 2024, 5:35:03 AMFeb 22
środa, 21 lutego 2024 o 13:09:55 UTC+1 Krotka napisał(a):
> Dziś przedostatni dzień tej grupy. Szkoda.

Raczej nie, jeżeli logujesz się przez google, to może być jak dotychczas.
Chyba...

J.F

Feb 22, 2024, 9:40:55 AMFeb 22
On Wed, 21 Feb 2024 04:09:53 -0800 (PST), Krotka wrote:
> Dziś przedostatni dzień tej grupy. Szkoda.

Zalezy dla kogo :-)

Ciekawe, kto sie ostanie.
Krzysztofa bedzie mi brakowało, komu będę mógł zarzucać debilizm :-)

J.

Wladek

Feb 22, 2024, 10:11:53 AMFeb 22
Bartek podał nową grupę i działa.

Pozdr. Władek.

> J.

Krotka

Feb 22, 2024, 10:20:14 AMFeb 22
Jutro się okaże. Mam nadzieję, że się odnajdę bezproblemowo.