Wielkie odkrycie arytmetycznych geniuszy 1/2 =|= (1/2)

Krzysztof

bo minuskuła a, to nie to samo co majuskuła A.
Nie mogę się doczekać, aby jeden z geniuszy podał
w końcu definicję pary uporządkowanej i warunek
równości par uporządkowanych.
Pozdrawiam czule geniuszy.
K.

Robin

W dniu 2021-10-15 o 09:54, Krzysztof pisze:
> bo minuskuła a, to nie to samo co majuskuła A.

O, wymyśliłeś kolejnego chochoła i będziesz z nim walczył.
Urojenie goni urojenie. Dziwny jest świat wariata.

> Nie mogę się doczekać, aby jeden z geniuszy podał
> w końcu definicję pary uporządkowanej i warunek
> równości par uporządkowanych.

Nie widzę związku z tym, że nie potrafisz dzielić
przez ułamek i nie rozumiesz pojęcia odwrotności.

Dla Ciebie "jeden dzielone przez jedną drugą" to
jest 1/1/2.

> Pozdrawiam czule geniuszy.

Jeśli znajomość arytmetyki na poziomie podstawowym to
wg Ciebie oznaka geniuszu...spoko.
Dziwny jest świat wariata.

Robin

Krzysztof

Naucz się dzielić liczbę całkowitą przez ułamek, ułamek przez liczbę całkowitą,
zapoznaj się z relacjami porządku, itd.;
więc na razie ********** nie mamy o czym dyskutować.

Robin

W dniu 2021-10-15 o 11:45, Krzysztof pisze:

> Naucz się dzielić liczbę całkowitą przez ułamek,

Ale ja to potrafię robić. To wg Ciebie 360/(6/5)=1/300
A odwrotnością 3/4 jest 1/12. Kuriozum goni kuriozum.
Powinni Tobą straszyć dzieciaki w podstawówce.
"Ucz się ułamków Jasiu, bo będziesz głupi jak Krzysztof!"

> ułamek przez liczbę całkowitą,

Potrafię, choć to bez związku.

> zapoznaj się z relacjami porządku, itd.;

Bez związku.

> więc na razie ********** nie mamy o czym dyskutować.

Z tym się zgodzę. Ja się po prostu nabijam z kretyna. To nie
dyskusja.

Robin

maluw...@gmail.com

On Friday, 15 October 2021 at 12:45:02 UTC+2, Robin wrote:

> Ale ja to potrafię robić. To wg Ciebie 360/(6/5)=1/300
> A odwrotnością 3/4 jest 1/12. Kuriozum goni kuriozum.

Gwoli zaś porównania, gówienkowe oszołomki "obalające"
elementarną geometrię generalnie nie wiedzą, co to jest
trójkąt. Ty pewnie też nie wiesz.

Krzysztof

Co tam trójkąt, oni twierdzą, że 0,5 =|= (0,5), więc jakie pojęcie
mogą mieć o trójkącie z porządkiem c > b > a ?

maluw...@gmail.com

On Friday, 15 October 2021 at 13:07:12 UTC+2, krzysztof...@gmail.com wrote:

> Co tam trójkąt, oni twierdzą, że 0,5 =|= (0,5)

To nie oni, to Władzio, i to było o 3/4.

Robin

W dniu 2021-10-15 o 13:07, Krzysztof pisze:

> Co tam trójkąt, oni twierdzą, że 0,5 =|= (0,5),

Nikt tak nie twierdzi.
Za to Ty twierdzisz, że 1/0.5=0.5, bo wg Ciebie
"jeden dzielone przez jedną drugą" to 1/1/2=1/2

> więc jakie pojęcie
> mogą mieć o trójkącie z porządkiem c > b > a ?

Zadbaj o porządek we własnym łbie najpierw.

Robin

Unknown

Nie.
My twierdzimy że

1/2/3 =|= 1/(2/3)

Nie przeinaczaj faktów dla swojej wygody.

J.F

On Fri, 15 Oct 2021 00:54:13 -0700 (PDT), Krzysztof wrote:
> bo minuskuła a, to nie to samo co majuskuła A.
> Nie mogę się doczekać, aby jeden z geniuszy podał
> w końcu definicję pary uporządkowanej i warunek
> równości par uporządkowanych.

Ale co tu maja jakies minskuly, pary, uporzadkowane i t.p. do roboty?
Znowu pieprzysz co ci slina na jezyk przyniesie?

Bo na razie tylko twoj ukochany Wladek nam co chwila pisze,
ze 3/4 to cos innego niz (3/4).

Że odwrotnoscią 3/4 jest 1/12,
a odwrotnoscia (3/4) jest 4/3 [chyba (4/3) ?],

>Pozdrawiam czule geniuszy.

To jak tam - co o Wladku sądzisz - geniusz, czy debil?

Tylko uwazaj, bo przenośni czy ironi to on moze źle zrozumieć.

J.
Message has been deleted

Krzysztof

Fakty przeinaczasz ty - jeśli się wtrącasz do dyskusji to wypada
przeczytać o co poszło w tym sporze.
A poszło o wyznaczanie priorytetu wg reguły sufitowej.
a/a/c =|= a/(a/c)
1/1/2 = 0,5
1/(1/2) = 2
Skoro krętacze ściągnęli już posiłki, to może ty odpowiesz dlaczego
wyznaczyli inny priorytet niż L--->P ?

J.F

On Fri, 15 Oct 2021 07:39:07 -0700 (PDT), Krzysztof wrote:

> [...]
> 1/1/2 = 0,5
> 1/(1/2) = 2
> Skoro krętacze ściągnęli już posiłki, to może ty odpowiesz dlaczego

w tym sporze tak naprawde chodzi o

a) co to znaczy "podzielic przez ulamek 3/4",
np podzielic 5 przez 3/4
b) ile wynosi odwrotnosc 3/4
c) co wychodzi ze wzoru (v+c)/(1+v/c)

mozesz rozwijac.

J.

Robin

W dniu 2021-10-15 o 16:35, Krzysztof pisze:
> [...]
> przeczytać o co poszło w tym sporze.
> A poszło o wyznaczanie priorytetu wg reguły sufitowej.

Nie pieprz, młotku. Miałeś do rozwiązania wyrażenie:

60+300
-------=
300+60
------
300

I Ci wyszło 1/300 jakimś cudem. Kto chce, bez trudu odnajdzie ze 100
postów na ten temat. Na tej podstawie "obaliłeś STW".
Nie dorabiaj ideologii do swoich braków w podstawach
arytmetyki.

Skoro potrafisz policzyć "jeden dzielone przez jedną drugą", to
powinieneś dać radę policzyć "360 dzielone przez sześć piątych".
Ale nie dajesz.

> Skoro krętacze ściągnęli już posiłki, to może ty odpowiesz dlaczego
> wyznaczyli inny priorytet niż L--->P ?

To bzdura. Zwyczajnie dzielimy licznik przez mianownik. Tak liczą
ludzie normalnie. Ty jesteś specjalny, więc liczysz po swojemu.

Robin

Unknown

> [...]
> 1/1/2 = 0,5
> 1/(1/2) = 2
> Skoro krętacze ściągnęli już posiłki, to może ty odpowiesz dlaczego

Nie KRĘTACZU!!!
Wczoraj napisałeś coś innego i odnoszę się właśnie do tego.

Krzysztof

piątek, 15 października 2021 o 18:29:11 UTC+2 undefined napisał(a):
> Krzysztof <krzysztof...@gmail.com> wrote:
Nie odpowiedziałeś, więc **********

Krzysztof

Ludzie normalnie czytają od lewej do prawej - są tacy, też normalni,
którzy czytają od prawej do lewej, ale wśród nich nie ma idioty, który
czyta od dołu do góry.
Gdybyście w swoich pustych, alogicznych łepetynach pomyśleli, co
oznacza nazwa "mianownik", jaki ma źródłosłów, znali choć kapkę
fizykę i działania na liczbach mianowanych, to nie wypisywalibyście
tych głupot.

Robin

W dniu 2021-10-15 o 19:04, Krzysztof pisze:
Nie rozumiesz definicji ułamka. Spoko. Ale po co tak się z tym obnosisz?

> [...]
> oznacza nazwa "mianownik", jaki ma źródłosłów, znali choć kapkę
> fizykę i działania na liczbach mianowanych, to nie wypisywalibyście

Oo. A jakiż to związek pomiędzy mianownikiem a liczbami mianowanymi
nie pozwala Ci liczyć poprawnie? Masz nieźle nasrane we łbie.

Robin

Krzysztof

piątek, 15 października 2021 o 19:18:24 UTC+2 Robin napisał(a):
> W dniu 2021-10-15 o 19:04, Krzysztof pisze:
Ułamek to część całości - jeśli w operacji odwrotnej do dzielenia,
czyli w mnożeniu, nie wychodzi ci całość, tzn. że jesteś arytmetycznym
analfabetą.

J.F

On Fri, 15 Oct 2021 11:42:32 -0700 (PDT), Krzysztof wrote:
> [...]

Japonczycy, Chinczycy ...

> Ułamek to część całości - jeśli w operacji odwrotnej do dzielenia,
> czyli w mnożeniu, nie wychodzi ci całość, tzn. że jesteś arytmetycznym
> analfabetą.

a 5/3 to ulamek czy nie?

A pi/2 to ulamek czy nie?

J.

Robin

W dniu 2021-10-15 o 20:42, Krzysztof pisze:
[...]
> Ułamek to część całości - jeśli w operacji odwrotnej do dzielenia,
> czyli w mnożeniu, nie wychodzi ci całość, tzn. że jesteś arytmetycznym
> analfabetą.

Wartością ułamka jest wartość jego licznika podzielona przez wartość
mianownika.

https://pl.wikipedia.org/wiki/U%C5%82amek

Masz jeszcze jakieś pomysły na temat ułamków, tłuczku? Nie?
To licz zgodnie z definicją. Dziel licznik, prze mianownik. Nie
przez wybrany kawałek mianownika. Nie cuduj.

Robin

Wladek

On Friday, October 15, 2021 at 9:39:08 AM UTC-5, krzysztof...@gmail.com wrote:
Krzysztof, ja tylko dziwię się, że mogą tak gadać głupoty, a nie sprawdziś tego na kalkulatorze.
Przecież to chwilka. wpiszę wyrażenie i mam wynik, przemyślę logiczniei wiem
A tu JF o odwrotnościach piszę że wpisze do kalkulatora 3/4 i naciśnie (1/x).
Nawet nie sprawdzi ani nie zastanowi się nam tym czy wynik ma jakiś sens.
Niech weźmie nożyczki, wytnie koło z papieru, przetnie je na cztery części
i jeszcze każdą część trzy, zmierzy kątomierzem kąt tych części i sprawdzi ze swoim liczeniem;

360/(4/3) = 270 stopni
360 * 1(4/3) = 270 stopni

Teraz już tylko musi pisać, że to nie takie zadanie i wyzywać od debili, ze 3:4 to jest to samo co (3:4) itd.że
360/4/3 = 30 stopni to tylko wariaci liczą a już całkiem głupieją, jak zapiszę to tak
360*1/4/3 = 30 stopni.
Tego już nie zrozumieją, ale choć dowiemy się więcej co za jedni tu piszą.

Pozdr. Władek.

Robin

W dniu 2021-10-16 o 03:29, Wladek pisze:
"Przemyślę logicznie" w Twoim wykonaniu nie istnieje. Już Ci to pisałem.
Jeśli do kalkulatora wprowadzisz zapis INNEGO wyrażenia, to on
wyliczy jego wartość i nie jest ona zgodna z wynikiem wyrażenia,
o które Cię pytamy. Nosz kurwa, ręce opadają.
Idź do sklepu po mleko. Przy ladzie poproś o bułki. Sprzedawca
poda Ci bułki. W ten sposób dowiedziesz niezbicie, że "mleko to bułki i
sprzedawca to potwierdził".
Twoja logika w całej rozciągłości.

[...]
> [...]
> 360/4/3 = 30 stopni to tylko wariaci liczą a już całkiem głupieją, jak zapiszę to tak

Pytany o wynik dzielenia "trzy przez trzy czwarte" podajesz odpowiedź
właściwą dla "trzy przez trzy, a potem przez cztery", idioto.
Kiedy ktoś pyta Cię "jak masz na imię" odpowiadasz, zgodnie z prawdą
zresztą, że "dziś jet sobota" i dziwisz się, że ktoś nazywa Cię debilem?

Robin

Krzysztof

Wartością ułamka jest iloraz - "ile razy ta wartość mieści się w całości"
1/1/2 = 0,5 --> część całości
1/(1/2) = 2 --> 0,5 w całości mieści się 2 razy

No i kto tu wybrał sobie mianownik?
A ja sobie wybieram dzielne:
(1/1) / 2 = 0,5

Ech, geniusze....

> Robin

Krzysztof

Nie wiesz kto? Orły informatyki, moderatorzy STW, którzy nie wiedzą jak działa sumator,
a dopiero niedawno dowiedzieli się ode mnie, że istnieje ułamek niewłaściwy :-)
Pozdr. K.

> Pozdr. Władek.

Robin

W dniu 2021-10-16 o 09:19, Krzysztof pisze:
Szkopuł w tym, głąbie, że nie możesz "sobie wybierać".
Skoro ułamek to

360
---=
6
-
5

masz jednoznacznie określone, co dzielisz przez co. Z definicji.
Cokolwiek byś nie kombinował w swoim malutkim, zramolałym rozumku,
jest tak, a nie inaczej.

Robin

Robin

W dniu 2021-10-16 o 09:29, Krzysztof pisze:
[...]
> Nie wiesz kto? Orły informatyki, moderatorzy STW, którzy nie wiedzą jak działa sumator,
> a dopiero niedawno dowiedzieli się ode mnie, że istnieje ułamek niewłaściwy :-)

Jakby to miało jakiekolwiek znaczenie, czy masz dzielić przez ułamek
właściwy, czy niewłaściwy, pajacu. Coś tam Ci się roi i tak sobie
pieprzysz, bez ładu i składu.

Robin

Krzysztof

**********

Krzysztof

**********

Wladek

Właśnie dzielę 360:6:5 =15
Zapisz w swoim ułamku piętrowym nawiasy, wtedy będzie jednoznaczne.
Na razie jednoznaczne jest 360 / 6/5 = 15

> Cokolwiek byś nie kombinował w swoim malutkim, zramolałym rozumku,
> jest tak, a nie inaczej.
>
> Robin

Pozdr. Władek.

Robin

W dniu 2021-10-16 o 14:33, Wladek pisze:
Przeczytaj definicję ułamka, ułomku. Spróbuj ze zrozumieniem.
Zwróć szczególną uwagę na pojęcia "licznik" i "mianownik".
To rozumieją dwunastolatki - dasz radę!

Robin

Krzysztof

Władek, niech im się dalej pieprzy w główkach, że 2+1 = 2.
Takich imbecyli nie przekonasz, bo mają interes w propagowaniu
tego arytmetycznego absurdu.
Z nimi jest tak samo jak z politykami, którzy twierdzą, że białe jest czarnym
i ciemny lud to kupuje.
Zarówno c+v, jak i c-v nigdy nie będzie równe c, jeśli v > 0.

Te matoły sprowadzają do arytmetyki rachunek wektorowy z prostego powodu:
dzielenie wektorów jest możliwe TYLKO przez skalar, jako mnożenie wektora
przez skalar odwrotny (liczbę odwrotną).
Suma geometryczna nie jest skalarem; jeśli dzielą moduły sum, to obie sumy
mają być bezwzględne:
|v+c| i |c+v|, a wyrażenie
|v+c| : |c+v| trzeba mnożyć przez |1/c|
Pozdr. K.

Robin

W dniu 2021-10-17 o 10:01, Krzysztof pisze:
Nikt tak nie twierdzi. Nadal dyskutujesz z własnymi urojeniami.
Mowa o prościutkim wyrażeniu, którego wartości nie potrafisz poprawnie
wyliczyć:

360
---=
360
---
300

Wg Ciebie to 1/300. Oczywista bzdura.
I uporczywie wymyślasz coraz to nowe "dowody" na poparcie tego prostego
błędu rachunkowego.

> Te matoły sprowadzają do arytmetyki rachunek wektorowy z prostego powodu:

Gdzie widzisz jakieś wektory w tym wyrażeniu? Masz liczby niemianowane.
Albo policz, ilu butelek o poj. 3/4l potrzebujesz, by do nich przelać 3l
płynu. Miano to litr. Żadnych wektorów. Dasz radę?

> dzielenie wektorów jest możliwe TYLKO przez skalar, [ciach]

Zieeew. Bez związku.

Robin

Krzysztof

**********

Ghost

W dniu 15.10.2021 o 16:35, Krzysztof pisze:

> [...]
> 1/1/2 = 0,5
> 1/(1/2) = 2
> Skoro krętacze ściągnęli już posiłki, to może ty odpowiesz dlaczego

Bo jest coś takiego jak kierunek wiązania operatorów - tak wiem to za
trudne dla ciebie.

Krzysztof

O, nowe posiłki - poczytaj wpierw o relacji porządków, może wydalisz
coś sensownego, polecam diagram Hassego.
http://www.math.uni.wroc.pl/~newelski/dydaktyka/wdm-A/skrypt2/skrypt/node9.html

Robin

W dniu 2021-11-07 o 10:30, Krzysztof pisze:
Tradycyjnie, problem jest banalny, ale musisz zaciemnić go "naukowym
wyjaśnieniem dla Władka".
360
---=
360
---
300

Pod tym linkiem nie znalazłem niczego, co pozwoliłoby otrzymać wynik
1/300 dla tego wyrażenia. A taki otrzymałeś.
Robin

Unknown

12 jabłek podzielone na 3 rzędy i po 4 talerze daje 1.
Więc powyższe jak się tak samo policzy to wychodzi durniom 1/c.
Dobrało się dwóch mędrców. Obalaczy STW.

maluw...@gmail.com

Obalacze geometrii Euklidesa nie pod absolutnie żadnym
względem lepsi.

Krzysztof

To nie jest ten ułamek matołku - masz z tego wyrażenia zrobić ułamek zwykły,
a nie wyliczać jego wartość - masz wyrażenie PRZEKSZTAŁCIĆ tak, aby powstał
ułamek zwykły (właściwy).

O ile pamiętam to są prędkości, więc skoro zacząłeś uczyć się kinematyki,
to może już wiesz czemu jest równy iloraz v/c w kinematyce, otrzymany ze
składania prędkości po trójkącie prostokątnym (niewykoślawionym waszymi
bredniami), bo ten iloraz w składaniu po linii nadal jest sumą geometryczną
i ma wartość 1 (cos 0 st. = 1)

Więc jaką że to wartość geniuszu arytmetyczny masz w swojej liczbie mieszanej?

Jeśli cię zaciekawiła kinematyka, to wiedz, że jedynym sensownym
ilorazem wektorów z prędkością c na przyprostokątnej jest wzór Bradley`a
na aberrację:
v/c = tg teta

Ghost

W dniu 07.11.2021 o 10:30, Krzysztof pisze:
Nic tam nie ma o kierunku wiązania operacji dzielenia. Rżniesz głupa
losowymi linkami. Niestety ciągle wychodzi, żeś pozer i debil.

Robin

W dniu 2021-11-07 o 18:57, Krzysztof pisze:
Bzdury. Jak byś nie przekształcał, jedyny prawidłowy wynik to 300. Całe
to pierdolenie jest żałosną próbą zagadania Twojego blamażu. Wstydź się,
"pogromco" Einsteina! Zwykły gamoń z Ciebie. Całkowicie niezdolny do
zaakceptowania rzeczywistości.

Robin

Robin

W dniu 2021-11-07 o 21:11, Robin pisze:
A dołożę Ci jeszcze przekształcenie, którego się dopominasz:

360*300/360=300/1

to już jest postać, którą "wolno" liczyć?

Albo tak:

360
---=360*5/6=60*5/1=300
360
---
300

Robin

Krzysztof

niedziela, 7 listopada 2021 o 21:28:29 UTC+1 Robin napisał(a):
> W dniu 2021-11-07 o 21:11, Robin pisze:
Z tego krętactwa to już doszczętnie zgłupiałeś - skupiasz się
na liczbach, a nie na własności wyrażenia
Pierwsze wyrażenie jest ułamkiem 360/360
300 jest liczbą całkowitą,
Mnożysz ułamek przez odwrotność liczby całkowitej a/a*1/c = 1/c

> Albo tak:
>
> 360
> ---=360*5/6=60*5/1=300
> 360
> ---
> 300

Nie tak. lecz
360
------
360 -------> 1/300
------
300

Robin

W dniu 2021-11-08 o 10:41, Krzysztof pisze:
Nie jest. Masz wzór

(c+v)/(1+v/c)

po podstawieniu c=300, v=60 masz

360/(1+60/300)=360/(360/300)<>360/360/300

> 300 jest liczbą całkowitą,
> Mnożysz ułamek przez odwrotność liczby całkowitej a/a*1/c = 1/c

Nie mogę tego zrobić, bo 360/(1+60/300)=360/(360/300)<>360/360/300

W ten sposób liczyłbym coś innego. A mam do policzenia
360/(1+60/300)

> Nie tak. lecz
> 360
> ------
> 360 -------> 1/300
> ------
> 300

Nie, debilu. I wydaje mi się, że jedyny gość, który łykał te brednie,
też "już" zrozumiał. Pierdolisz kocopoły.
Pokaż, krok po kroku, jakim sposobem od

(c+v)/(1+v/c)
czyli
(2+1)/(1+1/2)=3/(3/2)