Re: W niedzielę 07.11.21 w radiu RMF-FM redaktor Piotr Jaśkowiak nadawać ma fragmenty rozmowy ze mną na temat projektowania, budowania i testowania 60-50 lat temu przez Instytut Lotnictwa rakiet projektu METEOR dla badania górnych warstw atmosfery. Ni

t-1

W dniu 2021-11-02 o 22:38, Wiktor pisze:
> [...]
>
> Nieco wspomniałem o tym w rozmowie z drem Stanisławem Bajtlikiem z Centrum Astronomicznego PAN.

W temacie nie należy pisać elaboratów.

a a

To ile masz lat Wiktorze ?

60-50 lat temu + 30-25 lat po studiach = 90-75 lat

Robin

W dniu 2021-11-03 o 21:58, a a pisze:
Aż się boję pomyśleć, ile lat mają paleontolodzy...;)

Robin

maluw...@gmail.com

No bo i jak śmią mówić "120 000 000 lat"
skoro nawet nie wiedzą, z jaką prędkością
poruszali się 200 lat temu? A może wiedzą?

Wladek

A co? Mant źle ułożył równanie?
60-50+30-25 = 90-75
15 = 15
:).

> Robin

Władek.

Robin

W dniu 2021-11-04 o 15:12, Wladek pisze:
Chodziło mi o możliwość wypowiadania się na temat zdarzeń z przeszłości
mimo braku osobistego udziału w nich.
Tym razem bez dzielenia przez ułamek ;)

Robin

a a

W niedzielę 07.11.50 sąsiadka Berta ma nadawać fragmenty rozmowy ze mną na temat projektowania, budowania i testowania 160-150 lat temu przez Instytut Procownictwa proc projektu PROCA dla badania odległych płotów atmosfery.

Robin

W dniu 2021-11-05 o 15:52, a a pisze:
A w piątek wujek Staszek ma gadać ze mną o bitwie pod Grunwaldem.
Jakieś wnioski na temat mojego wieku z tego płyną?

Robin

Wiktor

Dokładnie tyle!
Wiktor

Wiktor

środa, 3 listopada 2021 o 21:58:46 UTC+1 mant...@gmail.com napisał(a):
80
Wiktor

a a

Gratulacje
i życzę kolejnych 80 w pelnym zdrowiu ;)

Wiktor

dzięki
Wiktor