Perpetuum mobile :)

Jacek Maciejewski

No, panowie! PM (prawie) w zasięgu ręki:
https://kopalniawiedzy.pl/swiatlo-foton-metapowierzchnia,34024
A nawet fotonowy silnik rakietowy. Już widzę jak zasuwa po Galaktyce
nasza flota statków kolonizacyjnych :)
--
Jacek
-I hate haters-

Wladek

"Kwantowa próżnia nie jest pusta. Pełno w niej wirtualnych fotonów."
Mój talerz też nie jest pusty. Pełno w nim wirtualnych smakołyków.
Tylko jak się nimi nacycić? :). Może w przyszłości? Kto wie?

Pozdr. Władek.

Simpler

czwartek, 22 lipca 2021 o 16:05:40 UTC+2 Jacek Maciejewski napisał(a):
> No, panowie! PM (prawie) w zasięgu ręki:
> https://kopalniawiedzy.pl/swiatlo-foton-metapowierzchnia,34024
> A nawet fotonowy silnik rakietowy. Już widzę jak zasuwa po Galaktyce
> nasza flota statków kolonizacyjnych :)

"Metapowierzchnie to ultracienkie powierzchnie, pozwalające na manipulowanie światłem w sposób, jaki zwykle nie występuje powierzchnie."

to automatyczne tłumaczenie działa równie dobrze jak te fotony.

należy zauważyć że termin: 'ultracienkie' występuje tu w sensie: cienki bolek. hihi!