Grupa awaryjna

bartekltg

Feb 21, 2024, 6:08:10 PMFeb 21
Przeglądając wątki (gogle nie pozwalał mi pisać od jakiegoś czasu, nie chciało mi sie tego debugować) widzę, że nie ma zgodności, gdzie sie towarzystwo przenosi (bo najwyraźniej nie na tradycyjne serwery usenetu:) ). Skoro interfejs jest taki istotny, oto googlowa grupka.

https://groups.google.com/g/pl_sci_fizyka

W najgorszym razie będzie robić za słup ogłoszeniowy, gdzie się teraz w polskim interencie opala Zweinsteinów.

pzdr

bartekltg

Feb 21, 2024, 6:19:57 PMFeb 21
Zaraz... Ta grupa jest "zamykana", czy tylko odcięta od usenetu?
Z ich opisu nie jest to jednoznaczne.
Przekonamy się za parę godzin, gdy centrala googla dobije do 22 lutego.

pzdr
bartekltg

heby

Feb 22, 2024, 3:08:39 AMFeb 22
On 22/02/2024 00:19, bartekltg wrote:
> Zaraz... Ta grupa jest "zamykana", czy tylko odcięta od usenetu?

Google nie będzie obsługiwać usenetu.

Usenet bedzie sobie nadal działał jak działał wcześniej. Ostatecznie do
hodowli troli ktoś postawi w garażu serwer eternalluty.pl i już.

J.F

Feb 22, 2024, 4:58:10 AMFeb 22
Ale grupy google to cos więcej niż usenet.

I nie wiadomo - mają ochote tylko zerwac wymianę z usenetem,
czy zlikdować grupy całkowicie, czy tylko te usenetowe,
czy zostawic - i będą sobie żyły własnym, guglowskim życiem ...

J.

Robert Wańkowski

Feb 22, 2024, 5:10:03 AMFeb 22
W dniu 22.02.2024 o 10:58, J.F pisze:
Może wyznaczą własny standard. I to my będziemy musieli się tam przenieś? :)

Robert

maluw...@gmail.com

Feb 22, 2024, 5:57:14 AMFeb 22
Posting and subscribing will be disallowed, and new content from Usenet peers will not appear. Viewing and searching of historical data will still be supported as it is done today.
Jeszcze działa.