Nie ma czego prostować

maluw...@gmail.com

On Sunday, 26 September 2021 at 11:03:30 UTC+2, Dariusz Dorochowicz wrote:

> Powtórzę jeszcze raz - bliżej Twojego, o Wielki Sensei, poziomu -
> odpi...l się. Nie mam ochoty na żadne gadanie z Tobą. Nie masz do
> powiedzenia nic, o czym miałbym ochotę dyskutować, a prostować też w
> zasadzie nie ma czego.

No bo cóż - ludzie którzy się zajmują pomiarami naprawdę,
a nie gedankenowo (GPS), od supergenialnych i superdoskonałych
przyrządów patentu Wielkiego Guru wolą własne, popsute.
Cóż tu prostować? Albo w tym, że wasza reakcja "źle!" jest
taka sama jak Krzysztofa na wolframa. Nijak nie da się
sprostować... Ale Gówienko dobrze wytresowało: nie ma jak
sprostować - trzeba opluć. Czyż nie, oszołomku?

maluw...@gmail.com

I nie jest to też oczywiście nic, o czym oszołomek chciałby
dyskutować... Trudno być zaskoczonym.