Antynobel tez cenny

J.F.

http://deser.pl/deser/1,97052,8466794,Nobla_z_fizyki_dostal____laureat_Antynobla__To_nie.html

2000 roku
Andre Geim pracował na holenderskim Uniwersytecie Nijmegen i razem
ze swoim kolegę z Uniwersytetu w Bristolu (Wielka Brytania) badał
''zastosowanie magnesów do lewitacji żaby''. Ich praca pt. ''O
latających żabach i lewitronach'' ukazała się na łamach
prestiżowego ''European Journal of Physics''. I została wyróżniona
trochę mniej prestiżową nagrodą Antynobla.

Dzisiaj już nikt się z niego nie śmieje. Andre Geim (razem z
Konstantinem Novoselovem) otrzymał nagrodę Nobla z dziedziny
fizyki - za otrzymanie i opisanie grafenu. Badania rosyjskich
fizyków mogą pomóc w rozwoju nanotechnologii i elektroniki.

Grafen to forma węgla o niezwykłych właściwościach. Grafen jest
zbudowany z zaledwie jednej warstwy atomów tworzących
sześcioczłonowe pierścienie. To najprawdopodobniej materiał
przyszłości elektroniki - ma umożliwić budowanie superszybkich
energooszczędnych tranzystorów.

--
J.

slawek

Użytkownik "J.F." <jfox_x...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup

> ''zastosowanie magnesów do lewitacji żaby''. Ich praca pt. ''O latających
> żabach i lewitronach'' ukazała się na łamach prestiżowego ''European
> Journal of Physics''. I została wyróżniona

Ale to była zupełnie poważna praca, jedyny problem to ze skalowaniem (żabka
jest mała, człowiek dużo większy). Jeżeli pokonać trudności techniczne, to
można w ten sposób przyspieszać gwałtowniej, niż normalnie pozwala na to
organizm człowieka - siły bezwładności kompensując polem magnetycznym.

Slawek Kotynski

slawek wrote:

Parę lat minęło... czy wiadomo, czy ta żabka potem żyła dłużej,
czy krócej niż średnio i jakie było jej samopoczucie? :)

--
mjk
Nie pisz na smie...@askar.com.pl - to pułapka

Maciej Woźniak

> [...]
> To najprawdopodobniej materiał przyszłości elektroniki - ma umożliwić
> budowanie superszybkich energooszczędnych tranzystorów.

A jak z tego wyciągnąłeś tytułowy wniosek?
Może tak - dobrze czy źle, nieważne, ale
napisano o nim, a potem dostał Nobla.

slawek

Użytkownik "Slawek Kotynski" <smie...@askar.com.pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:hltun7-...@tower.askar.com.pl...

> Parę lat minęło... czy wiadomo, czy ta żabka potem żyła dłużej,
> czy krócej niż średnio i jakie było jej samopoczucie? :)

Czytałeś artykuł? To przeczytaj ;)

(Jedną z chorób tzw. "polskiej nauki" jest polemizowanie na tematy
nieczytanych tekstów: ktoś napisał coś na jakiś temat; kto inny wie co nieco
ogólnie o temacie, ale nie czytał co ten pierwszy ktoś napisał, nawet jako
abstraktu, nawet jako zacytowanego gdzie indziej fragmentu. Ale oczywiście
mądraliński, że w pracy poprzednika musi być błąd. Dlaczego? Bo to wyłącznie
on - mądraliński - zna się na temacie, a reszta to głupki.)

Żabka wyglądała na w pełni zdrową, pole magnetyczne jej nie zaszkodziło.
Choć... IQ żaby jest, zazwyczaj, nieco niższe niż IQ człowieka... trudno
stwierdzić, czy np. pole nie wymazało części jej wspomnień z dzieciństwa
itp. Żaby nie mają plomb z amalgamatu, nie mają endoprotez ani stymulatorów
serca. Niemniej jednak mają OUN, serce, kręgosłup - całkiem duże
podobieństwo do człowieka jak na potrzeby eksperymentu w którym lewitowała
kropla milimetrowych rozmiarów.

Żaba, jako paramagnetyk, lewitowała dzięki gradientowi pola indukcji
magnetycznej. Koszt eksperymentu, jeżeli dobrze pamiętam, proporcjonalny do
rozmiaru do potęgi czwartej (a może nawet wyższej). Kosztowało to jakieś
standardowe kilkaset tysięcy dolarów. Przy człowieku trzeba 10^3 zwiększyć
skalę, a to daje 10^12 jako czynnik, czyli koszt 10^12 * 10^5 dolarów, czyli
10^17 $, albo jak lubią Amerykanie... prawie bilion bilionów dolarów (no
dobrze, u nas to zaledwie 1/20 tryliona euro, pasi?)

Maciej Woźniak

Użytkownik "slawek" <sla...@host.pl> napisał w wiadomości

Teraz się okaże, że wszyscy zawsze uważali ten eksperyment za
cenny i poważny, a ignobla dostał przez literówkę w nazwisku.

Maciej Woźniak

Użytkownik "Maciej Woźniak" <mlwoznia...@wp.pl> napisał w wiadomości

> Teraz się okaże, że wszyscy zawsze uważali ten eksperyment za
> cenny i poważny, a ignobla dostał przez literówkę w nazwisku.

A nawet już się okazało, że ignobel to cenna nagroda
świadcząca dobitnie o wysokiej już wtedy ocenie faceta
i jego pracy przez środowisko naukowe.
Jakoś mi nie spracowało od razu, co oznacza tytuł tego
wątku.

bartekltg

On 7 Paź, 14:36, "Maciej Woźniak" <mlwozniak_nos...@wp.pl> wrote:

> Teraz się okaże, że wszyscy zawsze uważali ten eksperyment za
> cenny i poważny, a ignobla dostał przez literówkę w nazwisku.

A od kiedy IgNobel służy do piętnowania badaczy?

"prace naukowe, które najpierw śmieszą, a potem skłaniają do myślenia"

ppzdr
bartekltg

J.F.

> [...]
> pokonać trudności techniczne, to można w ten sposób przyspieszać
> gwałtowniej, niż normalnie pozwala na to

No wlasnie - powazna jak powazna. Ze sa para i diamagnetyki to
przeciez wszyscy wiedza, jak dzialaja to tez wszyscy wiedza, i
nawet jakie trudnosci sa do pokonania to tez wszyscy wiedza. Nic
odkrywczego w tej pracy nie bylo - przynajmniej tak sie wydaje.

J.

slawek

U�ytkownik "J.F." <jfox_x...@poczta.onet.pl> napisa� w wiadomo�ci grup

> [...]
> trudnosci sa do pokonania to tez wszyscy wiedza. Nic odkrywczego w tej
> pracy nie bylo - przynajmniej tak sie wydaje.

�e s� diamagnetyki? Wiadomo!

Ale jak zrobiďż˝ aparaturďż˝ do magnetycznej lewitacji cieczy diamagnetycznej -
to nie wiadomo by�o. Tzn. wiadomo by� mo�e �e jako� to si� powinno da�
zrobiďż˝, ale konkretna konfiguracja pola - to juďż˝ nie.

To teraz wiesz ju� co by�o odkrywczego.

slawek

Andrzej Lechowski

On Wednesday, 6 October 2010 at 12:50:46 UTC+2, J.F. wrote:

> [...]
> fizyki - za otrzymanie i opisanie grafenu. Badania rosyjskich
> fizyków mogą pomóc w rozwoju nanotechnologii i elektroniki.

Pomogły zwłaszcza w nanotechnologii.

> [...]
> sześcioczłonowe pierścienie. To najprawdopodobniej materiał
> przyszłości elektroniki - ma umożliwić budowanie superszybkich

Ta przyszłość już nadeszła w postaci tlenku grafenu. A co on potrafi?
Oczywiście, zabijać:
https://odkrywamyzdrowie.pl/post/to-tlenek-grafenu-jest-koronawirusem-jak-go-usunac-z-organizmu

heby

On 02/09/2021 13:51, Andrzej Lechowski wrote:
> Ta przyszłość już nadeszła w postaci tlenku grafenu. A co on potrafi?
> Oczywiście, zabijać:
> https://odkrywamyzdrowie.pl/post/to-tlenek-grafenu-jest-koronawirusem-jak-go-usunac-z-organizmu

O fajne. Przy takiej ilości teorii spiskowych nie ma się co dziwić, że
ktoś oferuje wrescie spiski konsolidacyjne dla nie mających czasu, na
ogarnianie wszystkich.

maluw...@gmail.com

Ale może to wymyśliły te fotony co to myślą, że zapierdalają
po prostych; a w takim przypadku, oczywiście, pomyłka
jest wykluczona.

Jacek Maciejewski

Dnia Thu, 2 Sep 2021 04:51:17 -0700 (PDT), Andrzej Lechowski napisał(a):

> Ta przyszłość już nadeszła w postaci tlenku grafenu. A co on potrafi?
> Oczywiście, zabijać:
> https://odkrywamyzdrowie.pl/post/to-tlenek-grafenu-jest-koronawirusem-jak-go-usunac-z-organizmu

A już myślałem że w sprawie głupoty nic mnie nie zdziwi.
--
Jacek
-I hate haters-

Astralny Rębajło

Andrzej Lechowski napisał(a):

> Ta przyszłość już nadeszła w postaci tlenku grafenu. A co on potrafi?
> [...]

ja podejrzewam czipy od gejtsa
https://youtu.be/2TjdGuBK9mI?t=117

:)

Kubuś Puchatek

W dniu 02.09.2021 o 13:58 heby <he...@poczta.onet.pl> pisze:
W końcu napisał ktoś całą prawdę o koronagrafenie, rozprzestrzenianym za
pośrednictwem eteru 5G, przez masońskich iluminatów/NWO, z polecenia
koalicji syjońskich transwymiarowych reptiliań i Szarych, żyjących w
Nibiru (które to Nibiru znajduje się we wnętrzu płaskiej Ziemi).
Kamil

maluw...@gmail.com

I korzystających z dylatacji czasu.

Andrzej Lechowski

On Thursday, 2 September 2021 at 13:58:37 UTC+2, heby wrote:
O tzw. teoriach spiskowych mówią c i, którzy wierzą tylko jednemu,
(cuchnącemu) źródłu, powszechnie znanemu pod nazwą media
głównego ścieku. Wiadomo, że większość wierzy w to, w co chce
uwierzyć. W prawdę, najtrudniej. Już starożytni mówiią
"Audiatur et altera pars", zasada znana również jako jako
"Audi alteram partem". Czyli, należy wysłuchać również drugiej strony.
Jak widać, Tobie jest ona nieznana. Obejrzałeś chociaż wideo?

--
Ci, co mają monopol na prawdę, szerzą kłamstwa
Those who have monopoly of truth spread lies

Andrzej Lechowski

Głupotą jest orientacja na jedyne źródło rzeki kłamstw.
OK. obejrzyj chociaż:
https://www.brighteon.com/e338eb8a-6a57-403e-9aa6-8b0dc97ace07
Dodatkowo, jak znajdziesz czas:
https://thetruthaboutvaccines.com/japan-reports-metal-shavings-moderna-covid-jab/

Andrzej Lechowski

On Thursday, 2 September 2021 at 20:07:51 UTC+2, Kubuś Puchatek wrote:
Masz wyprany mózg.

Pozdrowieństwa

heby

On 02/09/2021 20:56, Andrzej Lechowski wrote:
> "Audi alteram partem". Czyli, należy wysłuchać również drugiej strony.

Czesto stoisz pod drzwiami pacjentów uważnie wysłuchując ich urojeń?
Jesteś pewny że kolejny Jezus na oddziale ma coś ważnego do powiedzenia?
A Ryszard III z sąsiedniego łóżka? Też nalezy wsłuchać się w jego
majaczenie o koniach? Serio, nalezy wysłuchać *każdej* drugiej strony?

To ma nawet nazwę z lekka naukową:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Og%C3%B3lna_orientacja_spiskowa

> Jak widać, Tobie jest ona nieznana.

Znana. Od mniej wiecej wieku lat 15 wsłuchuje się w każdą mozliwą
opinię. Przez wiele lat kupowałem Nie i Nasz dziennik jednoczesnie,
wzbudzając zdzwienie kioskarzy.

Podpowiem Ci: we wszystkich teoriach spiskowych, w których padają
proste, puste zalezności, nie ma śladu logiki i zawsze łańcuch
argumentacji urwa sie w próżni. To obserwacja właśnie wynikająca z
"wsłuchiwania" się co ludzie maja do powiedzenia. Zazwyczaj nic.

Z tego nie wynika że spisków nie ma.

Problem w tym, że ludzie widzący spiski to ludzie z za dużym deficytem
intelektualnym, aby *prawdziwe* spiski dostrzec.

Stąd taka popularnośc 5G, reptalian, żydiomasonerii. To proste spiski, w
sam raz dla debili, od razu pokazany kto winien, i kogo wieszać.

> Obejrzałeś chociaż wideo?

Nie nadaje się do oglądania z powodu żałosnych umiejętności tłumacza.
Jednak pozwoliłem sobie przetrzymać choć minutę w kilu miejscach. Nie ma
tam faktów. Są natomaist opinie poprate niczym. Jak zwykle. <Ziew>

heby

On 02/09/2021 16:02, Astralny Rębajło wrote:
> ja podejrzewam czipy od gejtsa
> https://youtu.be/2TjdGuBK9mI?t=117

Ale te od Gejtsa bazują na kradzionym CP/Mie i BASICu z Z80. Co najwyżej
dostaniesz od nich czyraka na dupie. Porządny chip powinien być od
jakiegoś porządnego programisty. Najlepiej programisty HTMLa. Wtedy od
razu można wpierniczać reklamy i zacinające się video.

maluw...@gmail.com

On Thursday, 2 September 2021 at 21:24:46 UTC+2, heby wrote:
> [...]
> A Ryszard III z sąsiedniego łóżka? Też nalezy wsłuchać się w jego
> majaczenie o koniach? Serio, nalezy wysłuchać *każdej* drugiej strony?

Należy słuchać tylko debilcia Heby ogłaszającego,
że fotony myślą że zapierdalają po prostych. No bo
debilcio Heby przecież wie, że one tak myślą....

Robin

W dniu 2021-09-02 o 21:24, heby pisze:

> [...]
> A Ryszard III z sąsiedniego łóżka? Też nalezy wsłuchać się w jego
> majaczenie o koniach? Serio, nalezy wysłuchać *każdej* drugiej strony?

Jak mogłeś pominąć Napoleona?! ;)
Co do reszty posta: bardzo trafna.

Robin

maluw...@gmail.com

I Einsteina.

> Co do reszty posta: bardzo trafna.

Tak, tu się zgadzamy: nie należy wysłuchiwać każdego
debilcia pierdolącego o tym co (na pewno!) myślą fotony.

Andrzej Lechowski

> [...]
> A Ryszard III z sąsiedniego łóżka? Też nalezy wsłuchać się w jego
> majaczenie o koniach? Serio, nalezy wysłuchać *każdej* drugiej strony?

Nie mówimy o chorych umysłowo, czy też nieprzytomnych, w śpiączce, itp.

> [...]
> Znana. Od mniej wiecej wieku lat 15 wsłuchuje się w każdą mozliwą
> opinię. Przez wiele lat kupowałem Nie i Nasz dziennik jednoczesnie,

Są teorie spiskowe oraz spiski. Od wielu dekad trwa depopka i to jest
właśnie spisek przeciwko ludności świata, której spora część wierzy
bezgranicznie mediom głównego ścieku. Z jednej strony garstka
właścicieli planety poprzez skorumpowane tzw. rządy wszystkich
krajów (z wyjątkiem Korei Płn i Iranu) gładzi ludność na wszelkie sposoby,
a z drugiej obłudnie utrzymuje, że tak troszczy się o zdrowie swoich obywateli,
że tylko szpryce mogą ich uchronić przed przedwczesnym opuszczeniem
planety, podczas gdy jest na odwrót. Kto ma głowę między ramionami
ten nie da się zwieść tej oszukańczej i bezczelnej propagandzie.

> [...]
> argumentacji urwa sie w próżni. To obserwacja właśnie wynikająca z
> "wsłuchiwania" się co ludzie maja do powiedzenia. Zazwyczaj nic.

Jest logika szaleńców i psychopatów.

> Z tego nie wynika że spisków nie ma.
>
> Problem w tym, że ludzie widzący spiski to ludzie z za dużym deficytem
> intelektualnym, aby *prawdziwe* spiski dostrzec.

Co za hipoteza! Akurat jest na odwrót.

> Stąd taka popularnośc 5G, reptalian, żydiomasonerii. To proste spiski, w
> sam raz dla debili, od razu pokazany kto winien, i kogo wieszać.

Debili? To nie jest poziom dyskusji w której miałbym ochotę ją
kontynuować. Widać wyraźnie w jakie media jesteś wsłuchany.
A np. o 5G mówi jeden z największych ekspertów telefonii komórkowej.
https://www.youtube.com/watch?v=gA_1KJonRqQ
Chciałem podać link do innego video, ale go zdjęła cenzura YT .

> Nie nadaje się do oglądania z powodu żałosnych umiejętności tłumacza.
> Jednak pozwoliłem sobie przetrzymać choć minutę w kilu miejscach. Nie ma
> tam faktów. Są natomaist opinie poprate niczym. Jak zwykle. <Ziew>

Tłumacz w wystarczający sposób oddaje oryginalne wypowiedzi.
Nie ma zapoznania się z materiałem, to i nie mam zamiaru dyskutować.
Bez sensu.

Jacek Maciejewski

Dnia Thu, 2 Sep 2021 12:05:21 -0700 (PDT), Andrzej Lechowski napisał(a):

> Głupotą jest orientacja na jedyne źródło rzeki kłamstw.

Wydaje mi się że to tobie by się przydała ta rada. Jesteś klasycznym
wyznawcą teorii spiskowych. A z wyznawcami się nie dyskutuje, nie
dostrzegają rzeczywistości. Czysta strata czasu.

heby

On 04/09/2021 00:58, Andrzej Lechowski wrote:
> Nie mówimy o chorych umysłowo

Czy jesteś tego naprawdę pewny?

> Od wielu dekad trwa depopka

Ciągle za mało aby googole znało to słowo.

> bezgranicznie mediom głównego ścieku. Z jednej strony garstka
> właścicieli planety poprzez skorumpowane tzw. rządy wszystkich
> krajów (z wyjątkiem Korei Płn i Iranu)

Wymieniłeś kraje w których zamiast tyrani globalnej jest lokalna, o
wiele gorsza. Typowy problem kojarzenia spiskowca - dostrzegać błędne
korelacje i nie widzieć prawidziwych faktów. Wręcz idelnie wpadasz w
kilka definicji psychiatrycznych w okolicy tej, którą podałem w
poprzednim linku.

> gładzi ludność

Populacja rośnie. Kiepsko z tym gładzeniem.

> na wszelkie sposoby,

A jakie? Moze jakieś na zywo podejerzeć? Tak abym mógł wyjść na ulicę,
spojrzeć gdzieś, a tam gładzenie. Gdzie patrzeć?

> tylko szpryce

A więc jesteś tylko tępym antyszczepionkowcem? Jakie to typowe. Mógłbys
się czymś choć wyróżnić aby być ciekawym. Zauważyłeś może, że ludzie
kaszlą na drodze? Zastanawiałeś się dlaczego i czy się nie porozumiewają
by w ten sposób? Jest jeden człolwiek który to rozprawcował. Piotr
Niżyński. Oczywiscie masoni go ocenzurowali, ale internet nie zapomina.
Ale razem moglibyscie stworzyć prawdziwą grupę odszukującą Wielki Spisek
Kaszlących i Smarkających. I to by było coś, a nie kolejne casualowe
szepionki. Nuda. PS. Niżyński ma na swoim koncie opisy spisków
"prowadzących wózki". Tam też jest przestrzeń na Nobla.

> Jest logika szaleńców i psychopatów.

Jest tylko jedna logika. W przeciwieństwie do opini prawników i idiotów
w tym temacie.

> Co za hipoteza! Akurat jest na odwrót.

Tak, ponieważ ludzie z deficytem intelektualnym zwyczajowo uważają si za
mądre, bo nie rozumieją poziomu komplikacja zagadnień, na które znajduą
błędne odpowiedzi.

To też ma nazwę:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Z%C5%82udzenie_ponadprzeci%C4%99tno%C5%9Bci

> Debili?

Czasami też idiotów. A ogólnie motłochu.

> To nie jest poziom dyskusji w której miałbym ochotę ją
> kontynuować.

A mimo to kontynuujesz.

> Widać wyraźnie w jakie media jesteś wsłuchany.

W żadne. Nie oglądam telewizji, z gazet czytuje jedynie
popularnonaukowe, techniczne i branżowe. Stąd nie wiem o depopulacji ani
depilacji nic. Mogłbyś przytoczyć jakąs statystykę?

> A np. o 5G mówi jeden z największych ekspertów telefonii komórkowej.

W sensie że jest jednym z inzynierów pracujących przu ich budowie, ma
jakies poważne prace naukowe w tym temacie, prowadzi badania w prywatnym
ośrodku ...

... czy jest może zwykłym pieniaczem piszącym seryjnie makulatorę do sądów?

https://prawodozycia.pl/services/zbigniew-gelzok-historia-prawdziwa/

Faktycznie ekspert. "nie mam żadnego doświadczenia". Mam nawet na to
inne słowo: narcyz.

> Chciałem podać link do innego video, ale go zdjęła cenzura YT .

Tak, cenzura by się i tu przydała.

> Tłumacz w wystarczający sposób oddaje oryginalne wypowiedzi.

Mnie wypowiedzi mało obchodzą. Interesują mnie źródła podparte
badaniami, zweryfikowane naukowo.

> Nie ma zapoznania się z materiałem, to i nie mam zamiaru dyskutować.

Dlatego, skoro sie nie zapoznali, to z nimi nie dyskutuje.

I na koniec: co to ma wspólnego z fizyką?

Jeśli coś ma mieć to proponuje podać jakiś model, badania, weryfikacje,
i papiery. Czegokolweik. Może być środków komunikacji masońskim kaszlem,
pogadamy wtedy o propagacji kaszlu w ośrodku sprężystym. Fizyka nie boi
się takich wyzwań.

maluw...@gmail.com

On Saturday, 4 September 2021 at 11:03:00 UTC+2, heby wrote:

> Mnie wypowiedzi mało obchodzą. Interesują mnie źródła podparte
> badaniami, zweryfikowane naukowo.

Które dowodzą, że GPS jest popsuty a fotony myślą, że zapierdalają
po prostych! Howgh!

Andrzej Lechowski

Dupa w kwiatach. Sam się przekonasz o spiskach przeciw ludzkości.
Już niedługo. M.in. dostałeś dwie szpryce? Mało. Już trzecią szykują.
Chodzi o to, by wybić formy przetrwalnikowe. Masz również wyprany mózg.
Potwierdzam - strata czasu na dyskutowanie.

--
https://medicine.temple.edu/news/sars-cov-2-spike-proteins-disrupt-blood-brain-barrier-potentially-raising-risk-neurological

heby

On 04/09/2021 22:37, Andrzej Lechowski wrote:
> Już niedługo.

Zawsze tak mówią a potem znowu dupa. Człowiek nakupił tych konserw, bo
koniec świata, a tu znowu odwołali. I kto mi teraz odda pieniądzie, no kto?

Andrzej Lechowski

> Czy jesteś tego naprawdę pewny?

Jestem

> Ciągle za mało aby googole znało to słowo.

Jak chcesz po googlowskiemu, to sprawdź "depopulacja" (oczywiście
eufemizm, czyt. ludobójstwo).

Z tym, że przy pozycjonowaniu informacji zawsze na
pierwsze miejsca wskakują te, które najbardziej szmalowni
właściciele planety sobie życzą.

> Wymieniłeś kraje w których zamiast tyrani globalnej jest lokalna, o
> wiele gorsza.

Nie o to chodzi, która gorsza. Rzecz w tym, że ci tyranii mają odwagę
i są nieprzekupni. Natomiast, która tyrania jest lepsza? Na pewno nie
ta, która świadomie zabija swoich obywateli.

> [...]
> korelacje i nie widzieć prawidziwych faktów. Wręcz idelnie wpadasz w
> kilka definicji psychiatrycznych w okolicy tej, którą podałem w

He he. To Ty reprezentujesz typowego przedstawiciela zwanego
w Anglii "sheeple".

> Populacja rośnie. Kiepsko z tym gładzeniem.

Nie bardzo. Coraz więcej bezpłodnych w porównaniu do lat ubiegłych.
To rośnie systematycznie. Nawet przy pomocy dezyfektantów rąk
(wcieraj dokładnie, co najmniej przez 20 sekund, a w firmie, w której
pracuję myj ręce minimum 4 x w ciągu godziny, co należy odnotowywać.
Ja jako jedyny się temu sprzeciwiłem i dałem adnotację, że chciałbym pogadać
z tym geniuszem, który to wymyślił. Oczywiście nikt mnie z nim nie
skonfrontował.

> A jakie? Moze jakieś na zywo podejerzeć? Tak abym mógł wyjść na ulicę,
> spojrzeć gdzieś, a tam gładzenie. Gdzie patrzeć?

Patrz np. w niebo. Przy słonecznej pogodzie zobaczysz jak w przeciągu
kilku godzin zaorają niebo smugami chemicznymi (chemtrails). Zawierają
m.in. tlenek aluminium, stront, bar. Ponadto wiele innego syfu - mogę
podać. Patrz także na toksyczne substancje w potęartykułach spożywczych - te
wymienione, bo z niewymienionych nie podadzą, że zawierają np. glifosat.
Wiesz jak on działa na organizm? A wiesz co siedzi choćby w mydełkach?
https://awakeningwillow.com/2010/04/27/11-toxic-ingredients-to-avoid-in-hand-soap-and-sanitizer-and-safer-options-for-your-family/

> A więc jesteś tylko tępym antyszczepionkowcem? Jakie to typowe.
Tępotę umysłową to właśnie Ty prezentujesz w całej krasie.

> Mógłbys się czymś choć wyróżnić aby być ciekawym.

Już to zrobiłem - nawet na polu fizyki.

> [...]
> "prowadzących wózki". Tam też jest przestrzeń na Nobla.
> Jest tylko jedna logika. W przeciwieństwie do opini prawników i idiotów

Tak, tak, mówisz o sobie.

> Tak, ponieważ ludzie z deficytem intelektualnym zwyczajowo uważają si za
> mądre, bo nie rozumieją poziomu komplikacja zagadnień, na które znajduą
> błędne odpowiedzi.

Ludzie z deficytem intelektualnym wierzą tylko naukowcom siedzącym w
kieszeni - na aktualnym przykładzie - przemysłu farmaceutycznego,
konkretnie producentów tzw. szczepionek, których boją się nawet szczury.
Takim ludziom nawet przez myśl nie przeleci, żeby zapoznać się z rzetelnymi
badaniami niezależnych naukowców - w tym noblistów.

> To też ma nazwę:
>
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Z%C5%82udzenie_ponadprzeci%C4%99tno%C5%9Bci
> Czasami też idiotów. A ogólnie motłochu.
> A mimo to kontynuujesz.

Już niedługo. Bo mimo zakończenia, nie pozbawiłem się prawa do repliki.

> W żadne. Nie oglądam telewizji, z gazet czytuje jedynie
> popularnonaukowe, techniczne i branżowe. Stąd nie wiem o depopulacji ani
> depilacji nic. Mogłbyś przytoczyć jakąs statystykę?

Są tony materiałów w tym temacie. Ale jak nie masz o tym wiedzy, to
przynajmniej nie kwestionuj. Trochę wysiłku i znajdziesz. Problem w tym,
że z góry zakładasz, że to nieprawda.
https://newsinstact.com/earth/agenda-21-their-plan-to-depopulate-95-of-the-world-by-2030/

https://massawakening.org/5g-depopulation-agenda/

> [...]
> ośrodku ...

> ... czy jest może zwykłym pieniaczem piszącym seryjnie makulatorę do sądów?

Ten "pieniacz" broni ludzi przed instalowaniem szkodliwych stacji bazowych,
a szkodliwość których została udokumentowana. Najbardziej widoczne szkody
widać wśród ludzi mieszkających w budynkach na których są zainstalowane.

> Faktycznie ekspert. "nie mam żadnego doświadczenia". Mam nawet na to
> inne słowo: narcyz.

Wyrywasz zdania z kontekstu.

> Tak, cenzura by się i tu przydała.

O? Pochwała stalinizmu. Gratuluję poglądów.

> Mnie wypowiedzi mało obchodzą. Interesują mnie źródła podparte
> badaniami, zweryfikowane naukowo.

Już je tu podawałem.

> Dlatego, skoro sie nie zapoznali, to z nimi nie dyskutuje.
Podałem link, który został zignorowany, więc jakie zapoznanie się?

> [...]

> i papiery. Czegokolweik. Może być środków komunikacji masońskim kaszlem,
> pogadamy wtedy o propagacji kaszlu w ośrodku sprężystym. Fizyka nie boi

Wykorzystanie grafenu, o czym było na wstępie.

heby

On 05/09/2021 01:39, Andrzej Lechowski wrote:
> Jestem

A na jakiej podstawie?

> Jak chcesz po googlowskiemu, to sprawdź "depopulacja" (oczywiście
> eufemizm, czyt. ludobójstwo).

A nie możecie po prostu nazywać tego ludobójstwem? Co stoi na przeszkodzie?

> Z tym, że przy pozycjonowaniu informacji zawsze na
> pierwsze miejsca wskakują te, które najbardziej szmalowni
> właściciele planety sobie życzą.

No wiadomo. Manipulacje. Manipulacje wszędzie. Tylko nie w grupach
zajmujących się spiskami. Tam nie.

> Nie o to chodzi, która gorsza.

Słusznie. Nie ma znaczenia która gorsza, byle najmojsza.

> Rzecz w tym, że ci tyranii mają odwagę
> i są nieprzekupni.

O to to. Odważny tyran. Nie boi się zagłodzić całych wsi obywateli, ale
szczepień nie wpuści, bo by mu jeden umarł nadmiarowo.

Tą drogą podążajmy. Wymieniajmy zagrożenia zewnętrzne na swojskie. Nikt
nam nie będzie mówił, jak mamy mordować obywateli!

> Natomiast, która tyrania jest lepsza? Na pewno nie
> ta, która świadomie zabija swoich obywateli.

No to Korea północna odpada bo głodzi na potęgę. Iran nie wiem. Coś tam
jeszcze masz ciekawego?

> He he. To Ty reprezentujesz typowego przedstawiciela zwanego
> w Anglii "sheeple".

No bo jestem częscią spisku.

> Nie bardzo. Coraz więcej bezpłodnych w porównaniu do lat ubiegłych.

Populacja świata rośnie.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Ludno%C5%9B%C4%87_%C5%9Bwiata

To że ktośtam nie ma dziecka to nic nie znaczy. Pytanie ile nas będzie
za kilka lat. Odpowiem: więcej.

Jeli ktoś tym steruje, w sensie depopulacją, to musi być z naszych, z
powodu nieskuteczności zarządzania.

Masz jakieś przykłady *depopulacji* czyli czegoś idącego w miliony, aby
zahamować wzrost?

> [...]
> Ja jako jedyny się temu sprzeciwiłem i dałem adnotację, że chciałbym pogadać
> z tym geniuszem, który to wymyślił. Oczywiście nikt mnie z nim nie

I depopulowali kogoś w firmie?

> Patrz np. w niebo.

Niebieskie, czasem szare.

> Przy słonecznej pogodzie zobaczysz jak w przeciągu
> kilku godzin zaorają niebo smugami chemicznymi (chemtrails).

Ja widzę smugi kondensacyjne.

> Zawierają
> m.in. tlenek aluminium, stront, bar.

U mnie zawierają skroponą wodę i spaliny z silnika.

> Ponadto wiele innego syfu - mogę
> podać.

Ale nie możesz udowodnić. W tym całą rzecz. Kogo obchodzą brednie z
pustej głowy albo inne brednie z pustej głowy z YT?

Kup lotnie, przeleć się przez taką smugę, nałap tego do słoika i zbadaj.
Co w tym trudnego? Chyba najtrudniejsze było by rozczarowanie.

> Patrz także na toksyczne substancje w potęartykułach spożywczych

Te wszystkie E? Połowa to zwykłe składniki.

Wpierniczamy je od dziesiątek lat. Ludzie *nadal* dożywają 70-80 lat.
Ba, długość życia wzrosła.

Coś Ci sie nie spina ta depopulacja z faktami.

> wymienione, bo z niewymienionych nie podadzą, że zawierają np. glifosat.
> Wiesz jak on działa na organizm?

Nie wiem. Skoro go dopuścili, to pewnie działa neutralnie w ilościach, w
jakich go znadziesz.

Czasami miewamy wpadki bo nauka nie wie wszystkiego. Jednak ogólnie to
co jesz, nie powoduje że ludzie umierają od razu. W mojej okolicy sporo
dziadków, wpierniczajacych hotdogi z Olrenu i musztardę sarepską, dalej
żyje.

> Tak, tak, mówisz o sobie.

O logice mówię.

> [...]
> Takim ludziom nawet przez myśl nie przeleci, żeby zapoznać się z rzetelnymi
> badaniami niezależnych naukowców - w tym noblistów.

Rzetelne badania noblistów. A link z Youtuba. Ten koleś z YT to też
noblista?

> Już niedługo. Bo mimo zakończenia, nie pozbawiłem się prawa do repliki.

Ja też. Ojej, perpertum mobile z tego wyszło.

> Są tony materiałów w tym temacie.

Tak jak i w ufologii albo reptalian.

Kluczowe jest jednak odróznianie rzeczy wiarygodnych, od bredni.

Jednym z tych narzędzi jest sceptycyzm. Bardzo dobre, polecam.

> Ale jak nie masz o tym wiedzy, to
> przynajmniej nie kwestionuj. Trochę wysiłku i znajdziesz. Problem w tym,
> [...]

Na ale to ch.. plan jest, jak populacja światowa rośnie i rośnie i
zdepopulować się nie może.

Nie zuważyłeś, że fakty jakby nie są spóne, z tymi urojeniami? Może
urojenia nie mają racji a fakty mają?

> https://massawakening.org/5g-depopulation-agenda/

A wiesz, że pisanie literek w interntach jest tak tanie, że każdy może?
Czyli generuje makulatorę do sądów?

> przed instalowaniem szkodliwych stacji bazowych,

Których szkodliwości nie ma jak udowodnić?

> a szkodliwość których została udokumentowana.

Tym że Panią Krysię z pod 7-ki boli głowa jak sąsiad z 10 rozmawia z
partyline?

> Najbardziej widoczne szkody
> widać wśród ludzi mieszkających w budynkach na których są zainstalowane.

Znam takich wielu. Niektórzy wyglądają całkiem normalnie, dwie głowy,
jedna ręka, ślu i jad śmiertelny.

> Wyrywasz zdania z kontekstu.

Na tym polega baza naukowa wszystkich spisków. Myślałem, że masz
doświadczenie.

> O? Pochwała stalinizmu. Gratuluję poglądów.

Stalin może i dyktator mordujący miliony, ale jednak internetu nie
cenzurował, wypraszam sobie, on się nie poniżył do takich metod.

> Już je tu podawałem.

Ten fim na YT?

> Wykorzystanie grafenu, o czym było na wstępie.

Grafen rzecz fajna do spisków. Nikt nie wie o co chodzi, wieć pewnie to
wielki spisek. Jednak jestem pewien że już za kilka tygodni z Facebooka
wyskoczy kilka kucharek, kasjerek i kamieniarzy, którzy po kilku postach
na FB sami stali się ekspertami w tej dziedzinie. Efekt lawinowy i
objawi się nowa religia. Tym razem będą to maseczki antygrafenowe.

Andrzej Lechowski

On Saturday, 4 September 2021 at 09:01:47 UTC+2, Jacek Maciejewski wrote:
Odpowiem Ci po rumuńsku:
Nie 3,141592653589...2.718281828459...d/2duluj.
To samo mogę powiedzieć - z wyznawcami koła wypranych
mózgów się nie dyskutuje. Piją z ust idiotów zainstalowanych
w mediach głównego ścieku.
Potwierdzam - strata czasu

--
https://www.bitchute.com/video/sHrpUplJPTUE/

Andrzej Lechowski

Ja bym trzymał te konserwy. Zapewniam Cię że się przydadzą. Nadciąga wielki
głód. Już po 2022 nastąpią czasy braku żywności oraz wody. Wiesz jak się to robi?
Manipulacją klęskami żywiołowymi. Jeden przykład: do corocznych tradycji należy
wypalania lasów kalifornijskich. Robi się to HAARP-em, DEW-em. Pewnikiem nie wiesz
co to jest. A to nie ogranicza się tylko do Kalifornii.

Jakub Wróblewski

Witam,

czwartek, 2 września 2021 o 13:51:18 UTC+2 Andrzej Lechowski napisał(a):
> Ta przyszłość już nadeszła w postaci tlenku grafenu. A co on potrafi?
> Oczywiście, zabijać:
> https://odkrywamyzdrowie.pl/post/to-tlenek-grafenu-jest-koronawirusem-jak-go-usunac-z-organizmu

A najśmieszniejsze, że jak się utleni grafen, to faktycznie powstaje substancja prowadząca do śmierci w razie dostania się w nadmiarze do płuc.
I nawet całkiem powszechnie w ostatnich latach obwiniana o wszelkie zło tego świata (no, może połowę - ale o huragany to już na pewno).

Pozdrawiam,
Jakub Wróblewski

PS Jako optymista z natury miewam w takich sytuacjach podejrzenia, że jednak tamten artykuł został wrzucony dla żartu.

Kubuś Puchatek

W dniu 05.09.2021 o 19:13 Jakub Wróblewski <www.ja...@gmail.com> pisze:
Aleś mnie pocieszył. Utleniony grafen jest w moim wydychanym powietrzu :(
Jak myślisz, mam szansę, czy już do piachu...

Kamil

Wladek

A ja se ne boim, ja mam raka :).

> --
> Pozdrawiam
> Kamil

Pozdr. Władek.

Jacek Maciejewski

Dnia Sun, 5 Sep 2021 10:48:56 -0700 (PDT), Wladek napisał(a):

> A ja se ne boim, ja mam raka :).

Ten od 5G to jeszcze pikuś, te od 6G to dopiero będą...
--
Jacek
I hate haters.

heby

On 05/09/2021 14:07, Andrzej Lechowski wrote:
> Ja bym trzymał te konserwy. Zapewniam Cię że się przydadzą. Nadciąga wielki
> głód.

Znowu?

> Już po 2022 nastąpią czasy braku żywności oraz wody.

Łokurna! Wodę w konserwach czas trzymać. Myślałem, że tylko mielonkę.

> Wiesz jak się to robi?
> Manipulacją klęskami żywiołowymi.

W sensie że ktoś odkręca zawór i zalewa Radom? Albo odpala wentylatory i
zrywa dachy w Sandomierzu?

> Jeden przykład: do corocznych tradycji należy
> wypalania lasów kalifornijskich.

No to taka tradycja naturalna. Nawet niektóre gatunki drzew bazują swoje
rozsiewanie na regularnych pożarach. Jakaś sosna czy coś, nie pamiętam.

> Robi się to HAARP-em, DEW-em.

Łomatko, to to jeszcze żyje w przestrzeni spiskowej? od 20 lat o tym nie
słyszałem. Cie choroba, ludzie to maja pamięć.

> A to nie ogranicza się tylko do Kalifornii.

Ba, tylko co ma pożar suchego lasu w środku upalnego lata ze
*sterowaniem* czymkolwiek?

heby

On 05/09/2021 20:15, Jacek Maciejewski wrote:
> Ten od 5G to jeszcze pikuś, te od 6G to dopiero będą...

Będą pewnie jakies promocje: darmowe do wszystkich, 100TB nettu za
friko, ale nowotwór tłuszczu z 96% pewnością. Ludzie by brali.

Andrzej Lechowski

Jesteś zaprogramowany na g(ł)ówne me(r)dia i dalsza dyskusja jest bezsensowna.
Rozszalała się cenzura googlowska wraz z jej odnogami - patrz "Film jest niedostępny"
np. na http://www.chemtrailplanet.com/Agenda21Info.html
Coraz trudniej docierać do niezależnych źródeł, bo od samej góry są pozycjonowane
materiały tych, którzy nie mają ograniczeń finansowych nawet na usuwanie
niewygodnych informacji. Jeżeli będziesz miał ochotę zapoznać się chociaż z paroma
niezależnymi materiałami - wybranymi na chybił trafił - to podaję:

https://www.nuclearweatherforecast.com/2-directed-energy-weapons-DEW-5G-EMP-HAARP-vaccines.html

https://www.brighteon.com/a6d50115-593b-4b9a-9e65-f380e59d3ca6

https://www.youtube.com/watch?v=y8Lq5esNDP0

I to nabyłoby tyle

heby

On 09/09/2021 23:50, Andrzej Lechowski wrote:
> I to nabyłoby tyle

Tak, same blotki i debilizmy.

maluw...@gmail.com

Nie to co gówienkowa nauka o popsutych zegarach
w GPS i fotonach, które myślą że zapierdalają po
prostych.