Ułamek piętrowy - cd. głupoty arytmetycznej.

Krzysztof

Mamy ułamek piętrowy:
1/2/1/2 = ?
No, wróble arytmetyczne, ile to wg was?
Od razu pozdrawiam matołów, debili i kretynów
K.

Robin

W dniu 2021-11-26 o 21:48, Krzysztof pisze:
> Mamy ułamek piętrowy:
> 1/2/1/2 = ?

"jeden podzielić przez dwa
wynik podzielić przez jeden (Władek pokocha to wyrażenie!)
wynik podzielić przez dwa"

Wzniosłeś się na swoje wyżyny intelektualne! Brawo!

Obliczenie jest proste:

p v f <---> p v p ^ q, durniu.
Na mocy Twoich ulubionych praw fataMorgana.
Weź tabletkę.

Robin

Unknown

Jak znam Ciebie i Władzia, to byś chciał żeby było
0,5 / 0,5=

Ale jest
0,5 / 2=

Weź swojego ulubionego Worda i w nim to policz.

Pozdrowienia dla Autora wątku, który jeszcze rozumku nie znalazł.

Krzysztof

sobota, 27 listopada 2021 o 07:31:03 UTC+1 undefined napisał(a):

> Jak znam Ciebie i Władzia, to byś chciał żeby było
> 0,5 / 0,5=

Nie znasz mnie, ani Władzia, ale jak widać jesteśmy niezłymi
nauczycielami, skoro nauczyłeś się dzielić ułamek przez
liczbę całkowitą.
i to nawet bez grupowania, nawiasów, itp. - tak jak w 6 klasie.

> Ale jest
> 0,5 / 2=

No i co, teraz doszło, że a/b/c ----> a/b * 1/c ----> a/b*c
bez długości kresek, grupowań, złej kolejności działań
i innych farmazonów informatycznych ?

> Weź swojego ulubionego Worda i w nim to policz.
>
> Pozdrowienia dla Autora wątku, który jeszcze rozumku nie znalazł.

Dziękuję, jestem zadowolony, że przynajmniej do twojego rozumku
dotarła mądrość z 6 klasy.

Unknown

> [...]
> liczbę całkowitą.
> i to nawet bez grupowania, nawiasów, itp. - tak jak w 6 klasie.

Na razie nauczyłem się od was tegi że jesteście obydwaj debilami.
Wystarczy że sobie przypomnę jak twierdziłeś że odwrotnością 3/4 nie jest
4/3.

> No i co, teraz doszło, że a/b/c ----> a/b * 1/c ----> a/b*c
Widzę że się nauczyłeś że mnożenie *1 nic tu nie daje.

> bez długości kresek, grupowań, złej kolejności działań
> i innych farmazonów informatycznych ?

Nie miało co dochodzić.

A do do Ciebie doszło dlaczego zamiast w wyniku działania w którym powinno
wyjść c wyszło Ci 1/c, albo że nie wyłonisz fałszywej monety w dwóch
ważeniach?
Obydwu rzeczy nie udowodniłeś do dzisiejszego dnia.
Zatem takiego nauczyciela jak ciebie podłałbym do psiej budy.

Widzę że znowu wątkiem z ułamkiem piętrowym chcesz odciągnąć uwagę o Twojej
niekompetencji i niemocy umysłowej.

Kolejne zakrzywienie rzeczywistości Krzysztofa.

> Dziękuję, jestem zadowolony, że przynajmniej do twojego rozumku
> dotarła mądrość z 6 klasy.

Mądrość z 6 klasy dotarła do mnie w 6 klasie i została w przecuwieństwie do
cieie. Co udowodniłeś odwrotnością 3/4.

Krzysztof

sobota, 27 listopada 2021 o 10:03:43 UTC+1 undefined napisał(a):

> Na razie nauczyłem się od was tegi że jesteście obydwaj debilami.
> Wystarczy że sobie przypomnę jak twierdziłeś że odwrotnością 3/4 nie jest
> 4/3.

Zacytuj, gdzie tak twierdziłem, kłamco.
A twój kolega z 5 klasy nadal nie odróżnia odwrotności ułamka
od odwrotności liczby całkowitej i podwyższa priorytet działania
z dzielenia na potęgowanie.

> [...]
>
> A do do Ciebie doszło dlaczego zamiast w wyniku działania w którym powinno
> wyjść c wyszło Ci 1/c, albo że nie wyłonisz fałszywej monety w dwóch

Fizyk tym różni się od idioty informatyka, że wykonuje doświadczenie.
Jakie doświadczenie może wykonać informatyk?
Tylko takie, jakie wykonują głębocy myśliciele - myślowe.
Jeśli umysł ma sprawny i zna podstawową wiedzę to pół biedy,
ale gdy umysł jest szczątkowy i wiedza nijaka to klops - idiota
informatyk plecie androny podobne do bzdur głębokich myślicieli.

> [...]
>
> Kolejne zakrzywienie rzeczywistości Krzysztofa.

> Mądrość z 6 klasy dotarła do mnie w 6 klasie i została w przecuwieństwie do

Nauczcie się w końcu, że odwrotność liczby mieszanej nie równa się
odwrotności ułamka, może skończycie podstawówkę.

Robin

W dniu 2021-11-27 o 09:41, Krzysztof pisze:
Durniu, (c+v)/(1+v/c) to NIE jest wyrażenie typu a/b/c.

To, że potrafisz policzyć a/b/c (a,b,c całkowite) nie implikuje, że
potrafisz dzielić przez ułamek, logiku pożal się boże.

Mowa od początku o dzieleniu przez ułamek, a Ty z drugim ułomkiem
podniecacie się, że potraficie wklepać do kalkulatora serię dzieleń.
Arytmetyczni niedorozwoje. "Obalcie" jeszcze jakąś teorię, nie mogę się
doczekać, błazny.

Robin

Robin

W dniu 2021-11-27 o 10:42, Krzysztof pisze:
Na temat cyklistów też masz jakąś zgrabną teoryjkę, chodzący pokazie
demencji? weź tabletkę, bo Ci się pierdoli pod kopułą.

> Nauczcie się w końcu, że odwrotność liczby mieszanej nie równa się
> odwrotności ułamka, może skończycie podstawówkę.

Serio? Pokaż mi, gdzie w definicji odwrotności liczby jest
jakieś rozróżnienie, barani łbie.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Liczba_odwrotna

Robin

Unknown

Krzysztof <krzysztof...@gmail.com> wrote:

> Zacytuj, gdzie tak twierdziłem, kłamco.

Wątek: cd. Opowieści z mchu i paproci
Dnia: 11-11-2021
Godzina: 12:09
Autor: Krzystof

Cytuję fragment:

Dzielenie jest nieprzemienne, więc odwrotność 3/4 =|= 4/3 Mnożenie jest
przemienne, więc 3*4 = 4*3

Koniec cytatu
Debilu.
Każdy może sobie sprawdzić.
Łeb to Ty masz naprawdę pusty

I w przeciwieństwie do Ciebie potrafię udowodnić to co mówię.
Debilu.

> [...]
>
> Fizyk tym różni się od idioty informatyka, że wykonuje doświadczenie.
> Jakie doświadczenie może wykonać informatyk?
Wykonaj wreszcie to doświadczenie.
Pokaż nam że doświadczenie zawsze działa prawidłowo.
Debilu nieskończony.
Wykaż się wreszcie, bo na razie to dużo gadasz. Fajfusie.

> [...]
> ale gdy umysł jest szczątkowy i wiedza nijaka to klops - idiota
> informatyk plecie androny podobne do bzdur głębokich myślicieli.

Dureń, który myśli że jest fizykiem i w dodatku inżynierem, plecie jeszcze
gorsze idiotyzmy.
Koło głębokiego myśliciela nawe nie siedział.

Krzysztof

Mojego wątku, czy waszych plagiatów?

> Cytuję fragment:
>
> Dzielenie jest nieprzemienne, więc odwrotność 3/4 =|= 4/3 Mnożenie jest
> przemienne, więc 3*4 = 4*3

W mianowniku ułamka piętrowego, matole-krętaczu.
Nie wyrywaj z kontekstu, tylko zacytuj pełną moją odpowiedź
i autorów wątku i wpisu, na który odpowiadałem.
Przy okazji wytłumacz swoim kolegom z 5 klasy i waszym guru
różnicę w zapisach liczb mieszanych:
1.3/4 = ?
1.4/3 = ?
bo akurat dotyczy cytatu.

Unknown

Twojego wpisu idioto.

> W mianowniku ułamka piętrowego, matole-krętaczu.

Co kolwiek będzie w mianowniku odwrotność 3/4 to 4/3 i nic tego nie zmieni.

Albo liczyć umiesz, albo nie. W Twoim przypadku jest to drugie.
Idioto.

> Nie wyrywaj z kontekstu, tylko zacytuj pełną moją odpowiedź
Wyrwana z kontekstu, czy nie odwrotność 3/4 to jest zawsze 4/3.

Kolejne zakrzywienie rzeczywistości debila Krzysztofa.
Nauczyciela z psiej budy.

Idź czytać bajki wnukom.
Do tego się tylko nadajesz.
Ćwierćinteligencie bajarzu.

Podsumowując.

Klęczysz na kolanach i masz odkrytą gołą dupę w którą Cię za każdym razem
kopiemy.
A używając dalej tej metafory, to przylecą zaraz osiedlowe dzieciaci capną
Cię za słabiznę i będą za nią ciągać po osiedlu dla pośmiewiska.

Robin

W dniu 2021-11-27 o 13:41, Krzysztof pisze:
Znowu pierdolisz od rzeczy, zamiast się odciąć od debilnych pomysłów
Władka i napisać, ile wynosi odwrotność 3/4. I czy 3/4 wg Ciebie równe
jest (3/4), czy nie.
Kombinujesz, jak tu nie napisać tego idiotyzmu, ale jednocześnie nie
odciąć się od ideologicznie słusznego kretyna. Jesteś "za, a nawet
przeciw", barani łbie.

Robin

Krzysztof

sobota, 27 listopada 2021 o 14:07:44 UTC+1 undefined napisał(a):
> Krzysztof <krzysztof...@gmail.com> wrote:
I co idioto, uważasz że 3/4 =|= 4/3 to błędny zapis?

Jesteś takie samo goebbelsowe g* jak tamten.
Siadaj z nim razem w oślej ławce w moim lamusie.
Żegnam na dobre.

Robin

W dniu 2021-11-27 o 15:22, Krzysztof pisze:
Nadal się nie zdeklarowałeś w sprawie odwrotności 3/4, pajacu.

Robin

Wladek

"Jest to zgodne z ogólną definicją elementu odwrotnego mnożenia w algebrze, zapisywanego zwykle jako 1/ x "

> Robin

Władek.

Robin

W dniu 2021-11-27 o 16:07, Wladek pisze:
No, to jakie masz x w 12/3/4, debilu?

Robin

Unknown

Odwrotność ułamka 3/4 to ZAWSZE będzie 4/3.

Kolejne zakrzywienie rzeczywistości Krzystofa.

> Jesteś takie samo goebbelsowe g* jak tamten.
> Siadaj z nim razem w oślej ławce w moim lamusie.
> Żegnam na dobre.

Gdzie Ty u mnie siedzisz nawet nie napiszę. Ośla ławka przy tym, to
wyróżnienie.

Wladek

On Saturday, November 27, 2021 at 9:27:13 AM UTC-6, Robin wrote:
> W dniu 2021-11-27 o 16:07, Wladek pisze:
Dzielną jest 12 a w dzielniku masz 3 i 4
Odwrotnością 3 i 4 jest 1/3 i 1/4
1/3/1/4 = 1/3*1/4 = 1/12
12 * 1/3/1/4 = 1
12 * 1/3*1/4 = 1
Nie rozumiesz tego i nic na to nie poradzę.

> Robin

Władek.

Wladek

A jeśli nie ułamka 3/4 tylko podziel 12 przez 3 i przez 4 ?

Unknown

Tu mnożenie *1 oraz /1 niczego nie zmieniają w wyrażeniu.

> 12 * 1/3*1/4 = 1
Tu obydwa mnożenia *1 nic nie zmieniają
To dalej jest
12/3/4=

> Nie rozumiesz tego i nic na to nie poradzę.
Nie rozumiesz tego i nic na to nie możesz poradzić.

> Władek.

Unknown

Masz dwa dzielniki.
Odwrotnością dzielena jest mnożenie.

Robin

W dniu 2021-11-27 o 18:48, Wladek pisze:
Nie takie było pytanie. Skoro liczysz odwrotność, to co jest x?

Robin

Robin

W dniu 2021-11-27 o 18:50, Wladek pisze:
To nie ma dzielnika 3/4. W ogóle nie ma tu dzielenia 3 przez 4, durniu.
Dzielisz 12 przez 3*4=12 I odwrotność 12 tu masz, arytmetyczna pokrako.

Robin

Wladek

On Saturday, November 27, 2021 at 12:11:58 PM UTC-6, Robin wrote:
> W dniu 2021-11-27 o 18:48, Wladek pisze:
x = 3
y = 4
odwrotność x = 1/x
odwrotność y = 1/y

> Robin

Władek.

Wladek

Tyle to każdy wie. A potrafisz już podzielić 12 przez 3 i przez 4 ?
A pomnożyć 12 przez odwrotności liczby 3 i liczby 4?
12*1/3/1/4 = 1
12*1/3*1/4 = 1
Nie potrafisz, bo wyniku się nie doczekam.

> Robin

Władek.

Wladek

Pomnóż więc 12 przez odwrotność tych dzielników.

Robin

W dniu 2021-11-27 o 21:48, Wladek pisze:
To co pierdolisz o jakiejś odwrotności liczb 3/4<>(3/4)?

Robin

Robin

W dniu 2021-11-27 o 21:55, Wladek pisze:
12*1/3*1/4 to po prostu 12/3/4=12/12.

Mnożenie przez odwrotność stosujesz, żeby pozbyć się ułamka
z mianownika, głąbie.

Nie występuje tu 3/4 (dzielenie 3 przez 4). W związku z tym
brednią jest Twoje "3/4<>(3/4), a odwrotność 3/4=1/12".

Robin

Robin

W dniu 2021-11-27 o 21:53, Wladek pisze:
No Ty jakoś nie za bardzo. Wypisujesz od kilku tygodni brednie
na ten temat. Bo Ci się ciąg znaków "3/4" w zapisie pojawia.
Dorobiłeś do tego ideologię nawet, baranie.

Robin

Unknown

Debilu
Jak już tak chcesz okropnie odwrotności liczb 3 i 4, choć to jest debilim
niemożebny to proszę:
Odwrotność 3
1/3=0,333333
Odwrotność 4
1/4=0,25

0,333333 / 0,25 = 1,33333

12*1,33333=16

I Twoim popierdolonym sposobem też wychodzi 16. Ale ja osobiście do czegoś
takiego się nie przyznaję. Policzyłem tylko prawidłowe odwrotności Twoim
popierdolonym sposobem.

Normalnie beka jest bo matematykę wymyślasz na nowo.

> Władek.

Unknown

Nie debilu pomnożę dwa osobne dzielniki ze sobą i wychodzi 12.
12/3/4=1
4*3=12
Skoro wcześniej robiłeś dzielenie, to działaniem odwrotnym do poprzedniego
jest mnożenie.
Bez kombinowania.

J.F.

Dnia Sat, 27 Nov 2021 06:22:22 -0800 (PST), Krzysztof napisał(a):

> I co idioto, uważasz że 3/4 =|= 4/3 to błędny zapis?

Nie pajacu-krętaczu - nie widzisz, ze Władek twierdzi, ze "dzielenie
przez 3, a potem przez 4" to mozna tez nazwac "3/4 w mianowniku".
I ze odwrotnoscią 3/4 jest 1/12, no bo 1/3/4 = 1/12.

Wiec odwrotnoscia 4/3 tez jest 1/12. Oczywiscie wg Wladka.

No i co - napiszesz, ze Władek ma racje, czy wytlumaczysz mu, że się
myli?

J.

J.F.

Dnia Fri, 26 Nov 2021 12:48:39 -0800 (PST), Krzysztof napisał(a):
> Mamy ułamek piętrowy:
> 1/2/1/2 = ?
> No, wróble arytmetyczne, ile to wg was?
> Od razu pozdrawiam matołów, debili i kretynów

ty kretaczu miales napisac za pomoca poziomych kresek
(a/b)/c
a/(b/c)

to moze bys sie czegos nauczyl.

a powyzsze znaczy ((1/2)/1)/2)
Władek ci potwierdzi.

J.

Wladek

On Saturday, November 27, 2021 at 3:10:14 PM UTC-6, Robin wrote:
> W dniu 2021-11-27 o 21:48, Wladek pisze:
Ile to jest 1/3/4 ?
4/3 czy 1/12 ?

> Robin

Władek.

Wladek

On Saturday, November 27, 2021 at 3:14:30 PM UTC-6, Robin wrote:

> 12*1/3*1/4 to po prostu 12/3/4=12/12.

To jest to samo co
12*1/3/1/4 = 12 * 0,083333 = 1

> Mnożenie przez odwrotność stosujesz, żeby pozbyć się ułamka
> z mianownika, głąbie.
>
> Nie występuje tu 3/4 (dzielenie 3 przez 4). W związku z tym
> brednią jest Twoje "3/4<>(3/4), a odwrotność 3/4=1/12".

Policz 1/3/1/4 = ?
Takie to trudne, czy może nie zbyt wygodne?

> Robin

Władek.

Wladek

Więc policz tak jak piszę i nie wymyślaj
1/3/4 = ?
1/3/1/4 = ?
1/3*1/4 = ?
Kalkulator Tobą rządzi?

Wladek

On Saturday, November 27, 2021 at 4:45:02 PM UTC-6, undefined wrote:

> Nie debilu pomnożę dwa osobne dzielniki ze sobą i wychodzi 12.
> 12/3/4=1
> 4*3=12

Pomnóż więc teraz dzielną 12 przez Twoje 3*4 = 12

Wladek

1/3/4 = 0,083333
1/4/3 = 0,083333
w/g Ciebie nie jest?

> No i co - napiszesz, ze Władek ma racje, czy wytlumaczysz mu, że się
> myli?
>
> J.

Władek.

Wladek

Bo zapis jest taki a/b/c.
Jeśli dzielną jest "a" to odwrotnością dzielnika jest 1/b/c = 1/(bc)
Kumasz już?

> J.

Władek.

J.F.

Dnia Sat, 27 Nov 2021 00:41:47 -0800 (PST), Krzysztof napisał(a):

> [...]
>
> No i co, teraz doszło, że a/b/c ----> a/b * 1/c ----> a/b*c
> bez długości kresek, grupowań, złej kolejności działań

kreski sa bardzo istotne, bo jak zapiszesz
(1/2)/(1/2)

?

Ale ale - jak do twojej znajomosci ulamkow pasuje twoje twierdzenie ze
(300+60)/(1+60/300) = 1/300

?

J.

Unknown

Zdecydowanie tobą. I wymyślasz nową matematykę.

Unknown

Wladek <wla...@gmail.com> wrote:

> Pomnóż więc teraz dzielną 12 przez Twoje 3*4 = 12

Debil.
Jeszcze 12 mam pomnożyć przez 4*3
Jak nic nowe definicje wprowadzasz.

Robin

W dniu 2021-11-28 o 23:05, Wladek pisze:
Dodaj jeszcze, że w tym wyrażeniu nie występuje b/c (choć wielokrotnie
tak twierdziłeś), a dzielnikiem jest bc i będzie git.

Robin

Robin

W dniu 2021-11-28 o 22:32, Wladek pisze:
Robin

Robin

W dniu 2021-11-28 o 22:39, Wladek pisze:

> To jest to samo co[...]

To już byyyyło, debilu.
Możesz mnożyć/dzielić dowolne wyrażenie przez jeden.
Ale wyciągasz z tego idiotyczne wnioski.

Robin

Robin

W dniu 2021-11-28 o 22:44, Wladek pisze:
> Więc policz tak jak piszę i nie wymyślaj[...]

Co byś nie kombinował, 3/4=(3/4)=0.75
Nie zawracaj dupy głupotami, matole.

Robin

Robin

W dniu 2021-11-28 o 22:51, Wladek pisze:

> 1/3/4 = 0,083333
> 1/4/3 = 0,083333

W tych wyrażeniach nie występuje 3/4, ani 4/3, tłuczku.

Krzysztof

... bo tyle się równa, u was nie może, bo cóżby zostało ze światłych
teoryjek waszych guru? Nul
Ależ czegóż oczekiwać od matołków dla których kilo ołowiu waży więcej,
niż kilo pierza, i którzy nie odróżniają ważenia od zważenia.

Taki krętacz, nawet po odkryciu, że odwrotność ułamka to tylko zamiana
miejsc dzielnej z dzielnikiem, zaczyna snuć opowiastki o odwrotności
liczby całkowitej z potęgowaniem do -1.

Już dawno przyznałeś, że wyrażenie (300+60) /300 <=> (1+60/300)
I cały wasz myk sofistyczny polega na tym, że grupując a/(a/c) w
wyrażeniu (60+300) / [(300+60) / c] pierwszeństwem działania jest
odwrotność ułamka:
[(300+60) / c] ^ -1 = c /(300+60)
Pierwsze potęgowanie, a potem dzielenie.
A wy robicie odwrotnie jak na krętaczy przystało - najpierw dzielicie,
a potem potęgujecie i "zdziwienie", że ja mam wynik 1/300.

Podobnie z tym ważeniem monet - kiedy zważyłeś przedmiot
na wadze szalkowej?
Wtedy, gdy jest równowaga obu szalek.
Gdy jej nie ma to dokładasz odważnik na szalce odważnikowej,
gdy przedmiot przeważa lub zmieniasz odważnik na lżejszy,
gdy przedmiot jest lżejszy i szalka przedmiotu jest w górze.

Więc powtórzę raz jeszcze zdanie z wiki:
"Sortowanie jest podstawowym problemem informatyki"
Jak alogiczny bałwan może sobie poradzić z tym problemem?

> J.

Robin

W dniu 2021-11-29 o 11:24, Krzysztof pisze:
To nie ma nic wspólnego z żadną teorią, barani łbie. To zwykłe
wyrażenie, które ma jedno poprawne rozwiązanie. I jest nim c.

> Ależ czegóż oczekiwać od matołków dla których kilo ołowiu waży więcej,
> niż kilo pierza, i którzy nie odróżniają ważenia od zważenia.

Co Ci się znowu roi?

> Taki krętacz, nawet po odkryciu, że odwrotność ułamka to tylko zamiana
> miejsc dzielnej z dzielnikiem, zaczyna snuć opowiastki o odwrotności
> liczby całkowitej z potęgowaniem do -1.

Nikt z nas nie wymyślił definicji liczby odwrotnej, durniu.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Liczba_odwrotna

> Już dawno przyznałeś, że wyrażenie (300+60) /300 <=> (1+60/300)

Bo to prawda. I nadal jest to mianownik, barani łbie.

Ułamek to a/b

a=(c+v)
b=(1+v/c)=(c+v)/c

Zgodnie z
https://pl.wikipedia.org/wiki/U%C5%82amek
"Wartością ułamka jest wartość jego licznika podzielona przez wartość
mianownika"

Oblicz wartość a i podziel przez wartość b, kretynie.

> I cały wasz myk sofistyczny polega na tym, że grupując a/(a/c) w
> wyrażeniu (60+300) / [(300+60) / c] pierwszeństwem działania jest
> odwrotność ułamka:
> [(300+60) / c] ^ -1 = c /(300+60)

I masz przez nią mnożyć licznik, nie dzielić.
Dzielenie to mnożenie przez odwrotność, durniu.

> Pierwsze potęgowanie, a potem dzielenie.

Jeśli stosujesz odwrotność, to masz przez nią mnożyć licznik, a nie
dzielić, barani łbie.

a/b=a*(b)^-1

> A wy robicie odwrotnie jak na krętaczy przystało - najpierw dzielicie,
> a potem potęgujecie i "zdziwienie", że ja mam wynik 1/300.

Nie, pierdoło. Przemyśl to. Odwracamy i mnożymy licznik przez
odwrotność mianownika.

Gdyby liczyć po Twojemu, to 2/2=2/(2)^-1...to nonsens.
2/2=2*(2)^-1

> Podobnie z tym ważeniem monet - kiedy zważyłeś przedmiot
> na wadze szalkowej?

Co to ma do rzeczy?

> Wtedy, gdy jest równowaga obu szalek.
> Gdy jej nie ma to dokładasz odważnik na szalce odważnikowej,
> gdy przedmiot przeważa lub zmieniasz odważnik na lżejszy,
> gdy przedmiot jest lżejszy i szalka przedmiotu jest w górze.

Your point being what??

> Więc powtórzę raz jeszcze zdanie z wiki:
> "Sortowanie jest podstawowym problemem informatyki"
> Jak alogiczny bałwan może sobie poradzić z tym problemem?

Znowu napisałeś długi post, a nie podałeś numerów monet na
konkretnych szalkach w drugim ważeniu. Co chcesz w ten sposób
osiągnąć, durniu?

Robin

Unknown

Po co Ty tu jeszcze potęgujesz?

Ty masz obliczyć ułamek:
[(300+60) / c]

I jego wynikiem podzielić to
(300+60)
Czyli ostatecznie
360/1,2

Następne zakrzywienie rzeczywistości Krzysztofa.
Tym razem potęgowaniem.

A poza tym tu
[(300+60) / c] ^ -1
wykonujesz najpierw działania w nawiasie a dopiero później potęgowanie.

Kolejność wykonywania działań się kłania.
Panie inżynierze.

J.F

On Mon, 29 Nov 2021 02:24:05 -0800 (PST), Krzysztof wrote:
> [...]

No, a to jak zapiszesz ?

> ... bo tyle się równa, u was nie może, bo cóżby zostało ze światłych
> teoryjek waszych guru? Nul

Debil z cebie arytmetyczny.
Tu nie ma zadnych watpliwosci, ile to sie rowna,
Wladek niech cie pouczy.

> Taki krętacz, nawet po odkryciu, że odwrotność ułamka to tylko zamiana
> miejsc dzielnej z dzielnikiem, zaczyna snuć opowiastki o odwrotności
> liczby całkowitej z potęgowaniem do -1.

A to nie ty? Bo ty zawsze opowiastki snujesz nie na temat.

A potega -1 jest powszechnie uznana, tylko bynajmniej
odwrotnosc 3/4 to NIE jest 3/4^-1, ale
(3/4)^-1

i tak samo z dzieleniem - odwrotnosc 3/4 to
1/(3/4)

> Już dawno przyznałeś, że wyrażenie (300+60) /300 <=> (1+60/300)

Ja przyznalem? Nie krec matole.
oczywisie ze (300+60) /300 = (1+60/300)

Tylko dalej dzielic trzeba umiec, a masz z tym jakis problem.

> [...]
> A wy robicie odwrotnie jak na krętaczy przystało - najpierw dzielicie,
> a potem potęgujecie i "zdziwienie", że ja mam wynik 1/300.

Tobie sie debilu znowu cos pierdoli.

(300+60)/(1+60/300)

Chcesz mnozyc przez odwrotnosc ulamka, zamiast dzielic?
prosze bardzo

(300+60) * (1+60/300)^-1 = (360) * [(300+60)/300)]^-1

i zgodnie z twoim wlasnym wzorem powyzej

=(360) * [ 300 / (300+60)]

No i ile z tego wychodzi, debilu ?

> [...]
> gdy przedmiot przeważa lub zmieniasz odważnik na lżejszy,
> gdy przedmiot jest lżejszy i szalka przedmiotu jest w górze.

No i co - chcesz tak w ramach jednego wazenia dodawac lub ujmowac
odwazniki, tzn monety, az rownowaga wyjdzie?

O nie, nie takie jest zadanie.

> Więc powtórzę raz jeszcze zdanie z wiki:
> "Sortowanie jest podstawowym problemem informatyki"
> Jak alogiczny bałwan może sobie poradzić z tym problemem?

A ty matole jak zwykle nie na temat.

J.

Krzysztof

No co J.F., jak oceniasz wycie z oślej ławki krętaczy - idiotów?
Jesteś tego samego zdania, że (a/b)^-1 =|= b/a

Robin

W dniu 2021-11-29 o 12:26, Krzysztof pisze:
x^-1=1/x dla każdego x<>0

(a/b)^-1=1/(a/b)=b/a

Robin

Krzysztof

No widzisz, sam przyznałeś, że pierwsze jest potęgowanie, więc
(a/b)^1 ---> b/a
i twój mianownik (dzielnik) to c/(c+v)
300 / 360 = 0,83...

I teraz spróbuj wyzwolić się od debilizmu i nie przechodzić
na stopień kretyna.

Jaka jest wartość wyrażenia (60+300) / 0,83333....
Bo na moim calc MS wynik to 432,0001728000691200276480110592
Odwrotności 1/0,83... nie możesz użyć, bo już ją wykonałeś, ale ty ją wykonujesz
po raz drugi i masz:
1/0,83..= 1.2
Tak to wróble arytmetyczne wygląda u was przekształcanie ułamków piętrowych.
Przynosicie hańbę polskiej edukacji, jeśli takowa jeszcze istnieje.

J.F

On Mon, 29 Nov 2021 04:17:47 -0800 (PST), Krzysztof wrote:
> [...]
[...]

> [...]
>
> Jaka jest wartość wyrażenia (60+300) / 0,83333....
> Bo na moim calc MS wynik to 432,0001728000691200276480110592

ale 432 to nie 1/300.

Przeciez miales wszystko ponizej napisane.
Jak sie juz zdecydowales odwrotnosci użyc, to nie dzielisz,
tylko mnozysz.

360*0.833333

co tam twoj/MS kalkulator podaje?

> [...]
> Tak to wróble arytmetyczne wygląda u was przekształcanie ułamków piętrowych.
> Przynosicie hańbę polskiej edukacji, jeśli takowa jeszcze istnieje.

No wlasnie ... popatrz w lustro..
zeby tak nie umiec na poziomie szkoly podstawowej ...

J.

Robin

W dniu 2021-11-29 o 13:17, Krzysztof pisze:
Po to liczyłeś odwrotność, żeby przez nią MNOŻYĆ licznik. Nie dzielić.
360*0.8333=...?

Dzielenie to MNOŻENIE przez odwrotność.

a/b=a*b^-1<>a/b^-1

> Bo na moim calc MS wynik to 432,0001728000691200276480110592

Bo jesteś durniem i z dzielenia a przez b zrobiłeś dzielenie a przez
odwrotność b.

Robin

Krzysztof

Oczywiście, bo ja umiem w przeciwieństwie do was, przekształcać
ułamki piętowe i nie mam sufitowego grupowania a/(a/c) lecz
a/a/c = 1/c
(60+300) / (300+60) / 300 = 1/300

> Przeciez miales wszystko ponizej napisane.
> Jak sie juz zdecydowales odwrotnosci użyc, to nie dzielisz,
> [...]

Z tym lustrem to jest tak, jak z waszymi odwrotnościami:
świadomy kłamca patrzy w lustro i widzi siebie jako zwolennika prawdy.
Koniecznie domagasz się awansu na kretyna.

Robin

W dniu 2021-11-29 o 13:55, Krzysztof pisze:
Chodzi o to, że nie ma tu wyrażenia a/a/c, barani łbie.
Mowa o (c+v)/(1+v/c)=(c+v)/((c+v)/c))<>(c+v)/(c+v)/c
Błędnie przekształcasz. Dostałbyś dwóję w podstawówce.
I dorabiasz do tego ideologię, udenetowy geniuszu.

Robin

Unknown

Nie umiesz.
> ułamki piętowe i nie mam sufitowego grupowania a/(a/c) lecz
> a/a/c = 1/c
> (60+300) / (300+60) / 300 = 1/300

To grupowanie jest właśnie porawnym przekształceniem, który daje poprawny
wynik.
Sufitowe jest właśnie Twoje rozgrupowanie, które daje niewłaściwy wynik
1/300.

J.F

Nie umiesz.

> ułamki piętowe i nie mam sufitowego grupowania a/(a/c) lecz
> a/a/c = 1/c
> (60+300) / (300+60) / 300 = 1/300

Przeciez tyle razy juz bylo debilu.

(1+60/300) = 1.2
(300+60)/ 1.2 = 300

Jesli wychodzi ci inaczej - tos debil.

Jesli wychodzisz od innego wzoru, to pisz wyraznie, ze o inny wzor ci
chodzi.

> Z tym lustrem to jest tak, jak z waszymi odwrotnościami:
> świadomy kłamca patrzy w lustro i widzi siebie jako zwolennika prawdy.
> Koniecznie domagasz się awansu na kretyna.

No ale co - zapomniales zmienic dzialanie, czy nie zapomniales ?

J.

Krzysztof

No proszę, coś tam jednak chwytasz - w dzielniku masz zapis liczby mieszanej.
Kiedyś miałeś 1,2 :-)
Teraz napisz 1.2 = (300+60)/300 i pokaż gdzie masz odwrotność.
Potem powiedz sobie do lustra - nie jestem kretynem.

> Jesli wychodzi ci inaczej - tos debil.
>
> Jesli wychodzisz od innego wzoru, to pisz wyraznie, ze o inny wzor ci
> chodzi.

> No ale co - zapomniales zmienic dzialanie, czy nie zapomniales ?

Nic nie zapomniałem, tylko poprawnie podzieliłem ułamek (60+300) / (300+60)
przez 300, czyli pomnożyłem 1 przez odwrotność 300.
1* 1/300 = 1/300
Tak matołku przekształca się ułamki piętrowe.

> J.

Robin

W dniu 2021-11-29 o 16:18, Krzysztof pisze:
Masz mentalność przedszkolaka.

> Teraz napisz 1.2 = (300+60)/300 i pokaż gdzie masz odwrotność.

Nie ma. Po prostu PODZIEL wartość licznika przez 1.2
Jeśli chcesz odwrotność, to POMNÓŻ wartość licznika przez 10/12
Jakim cudem tego nie ogarniasz, obalaczu STW?!

> Potem powiedz sobie do lustra - nie jestem kretynem.

> Nic nie zapomniałem, tylko poprawnie podzieliłem ułamek (60+300) / (300+60)
> przez 300, czyli pomnożyłem 1 przez odwrotność 300.

Nie takie masz wyrażenie.
(60+300)/(1+60/300)=360/1.2, DURNIU.

Robin

J.F

On Mon, 29 Nov 2021 07:18:56 -0800 (PST), Krzysztof wrote:

> No proszę, coś tam jednak chwytasz - w dzielniku masz zapis liczby mieszanej.
> Kiedyś miałeś 1,2 :-)

Nie ja, ja akurat lubie kropke, ale przeciez pisalem, ze w Polsce
i wielu europejskich krajach obowiazuje przecinek.

> Teraz napisz 1.2 = (300+60)/300 i pokaż gdzie masz odwrotność.
> Potem powiedz sobie do lustra - nie jestem kretynem.

No ale o co chodzi?

Jak nie kombinujesz, to wychodzi 300.

No chyba, ze tobie wychodzi 1/300 - tos debil.

> Nic nie zapomniałem, tylko poprawnie podzieliłem ułamek (60+300) / (300+60)
> przez 300, czyli pomnożyłem 1 przez odwrotność 300.
> 1* 1/300 = 1/300
> Tak matołku przekształca się ułamki piętrowe.

W skrocie - skoro tak przeksztalciles, ze zamiast 300 wyszlo 1/300,
tos debil, a przeksztalcenia sa niepopoprawne, znawco ulamkow :-)

Naprawde polemizujesz z tym, ze (1+60/300) = 1.2 ?

Debil do nieskonczonej+1.

J.

Wladek

Policz najpierw, później odpisz.

Wladek

Zrób z tego odwrotność i pomnóż.

Wladek

Jest tak jak pisałem:
a/b/c = (a/b)/c = a * 1/b/c = a *1/b * 1/c = a * 1/(bc)
Podaj swoją odwrotność b/c w wyrażeniu a/b/c
Wyzywasz tylko a swojego liczenia nie podajesz.

> Robin

Władek.

Wladek

1/liczba, to odwrotność liczby.
Dla Ciebie to tylko jedynka, a dla mnie nie.

> Robin

Władek.

Wladek

Policz odwrotności.

> Robin

Władek.

Wladek

Odwróć więc to, co tam występuje.

> Co byś nie kombinował, 3/4=(3/4)=0.75
> Nie zawracaj dupy głupotami, matole.
>
> Robin

Władek.

Robin

W dniu 2021-11-29 o 17:34, Wladek pisze:

> Jest tak jak pisałem: [...]

Pisałeś, że w tym wyrażeniu masz b/c. To NIE jest prawda.
Przestań powtarzać to, czego nikt nie podważa. Odnieś się
do idiotyzmów, które wypisujesz, i z którymi nikt potrafiący
liczyć się nie zgodzi.

Robin

Robin

W dniu 2021-11-29 o 17:37, Wladek pisze:
Bo nie rozumiesz, co robisz.
W 1/3/1/4 nie ma 1/4.

Robin

Robin

W dniu 2021-11-29 o 17:38, Wladek pisze:
Przestań zawracać dupę, głąbie.

Robin

Wladek

On Monday, November 29, 2021 at 5:18:52 AM UTC-6, J.F wrote:
> [...]

> odwrotnosc 3/4 to NIE jest 3/4^-1, ale
> (3/4)^-1
>
> i tak samo z dzieleniem - odwrotnosc 3/4 to

Weź Ty się i zastanów.
Zgadzasz się z wynikiem
12/3/4 = 1
Prawda?
Dzielną 12 można pomnożyć przez odwrotność dzielnika i wynik będzie taki sam. Prawda? Mnożę więc
12 * (1/3/4) = 1
Odwrotnością dzielnika jest (1/3/4) = 0,08333 = 1/12
Zgadza się?
Teraz Twoje (wasze) prawidła.
12/3/4 = 1
Mnożę dzielną 12 przez Twoją odwrotność
12 * 1/(3/4) = 16
I nie zgadza się. O czym więc bajdurzysz?

> J.

Władek.

Robin

J.F

On Mon, 29 Nov 2021 08:56:45 -0800 (PST), Wladek wrote:

> [...]
> Prawda?
> Dzielną 12 można pomnożyć przez odwrotność dzielnika i wynik będzie taki sam. Prawda? Mnożę więc

Debil.

J.

Wladek

On Monday, November 29, 2021 at 10:54:49 AM UTC-6, Robin wrote:

> Pisałeś, że w tym wyrażeniu masz b/c. To NIE jest prawda.

A co Ty masz w tym wyrażeniu
a/b/c?
Dzielna jest "a"
jaki jest dzielnik?

> Robin

Władek.

Unknown

Debil.
Pisałem Ci wyźej że masz dwa dzielniki. Nie trzeba ich odwracać, tylko
trzeba zrobić działanie odwrotne.
Debil jesteś i udowadniasz to za każdym wpisem. :-)

Wladek

Co Tw wydziwiasz?
1/3 jest odwrotnością 3
1/4 jest odwrotnością 4
Nie widzisz tu 1/4?
Uczulony jesteś na takie coś?
Zapisz więc tak
1/3/4 =
1/3*1/4 =

> Robin

Władek.

Krzysztof

poniedziałek, 29 listopada 2021 o 17:10:03 UTC+1 J.F napisał(a):

> Nie ja, ja akurat lubie kropke, ale przeciez pisalem, ze w Polsce
> i wielu europejskich krajach obowiazuje przecinek.

Nie matołku, ci którzy znają arytmetykę powyżej podstawówki,
wiedzą czym różni się ułamek dziesiętny od ułamka z liczby mieszanej,
Ty akurat masz ułamek z liczby mieszanej, więc masz kropkę.
Przy przecinku nie miałbyś 300 tylko 3*100, więc 360/(3*100) = 1,2
nadal ze wskazaniem priorytetu.
Przy kropce bez wskazania masz 360/3/100 = 1.2
i poprawnie przekształcony ułamek piętrowy; ale ani jeden,
ani drugi wynik nie jest twoim dzielnikiem w pierwotnym
ułamku piętrowym, gdyż priorytetu (a/a)/c zwyczajowo się nie wskazuje,
bo tylko idioci nie znają kolejności działań, więc siedzą w oślej ławce.

Wladek

12/3/4 = 12*(1/3/4} = 12*(1/3)*(1/4) = 1
Masz pomnożoną dzielna 12 przez odwrotności tych dzielników. Masz?
Nawiasami rozdzieliłem to, abyś jakoś zrozumiał, co jest czym, ale jak wiem, i to nie pomoże.

Robin

W dniu 2021-11-29 o 18:10, Wladek pisze:
bc, przecież wielokrotnie Ci to wyjaśniałem, także dziś.

Robin

Robin

W dniu 2021-11-29 o 18:16, Wladek pisze:
W tym wyrażeniu nie ma 1/4. Występuje taki ciąg znaków,
jednak nie jest to 1 dzielone przez 4.
Masz tu:
"jeden podzielić przez trzy
wynik podzielić przez jeden (idiotyzm)
wynik podzielić przez 4"

Wyjaśniałem Ci to wielokrotnie, ale nie mieści Ci się
w durnej pale. Obalasz STW jakimś sposobem, nie ogarniając
naprawdę podstawowych rzeczy.

Robin

Robin

W dniu 2021-11-29 o 18:21, Krzysztof pisze:

> Nie matołku, ci którzy znają arytmetykę powyżej podstawówki,

Uuu...to jakaś inna jest w zakresie dzielenia przez ułamek? Drżę
z niecierpliwości, żebyś wyjaśnił, cudaku.

> wiedzą czym różni się ułamek dziesiętny od ułamka z liczby mieszanej,

Wielokrotnie pytałem: jakie to ma znaczenie?

> Ty akurat masz ułamek z liczby mieszanej, więc masz kropkę.

No i?

> Przy przecinku nie miałbyś 300 tylko 3*100, więc 360/(3*100) = 1,2
> nadal ze wskazaniem priorytetu.
> Przy kropce bez wskazania masz 360/3/100 = 1.2

Czyli od symbolu dziesiętnego przyjętego w danym kraju zależy
wynik tego wyrażenia? Inny jest dla symbolu dziesiętnego ",", a inny dla
"."?
Jest coraz fajniej, krynico wiedzy wszelkiej!

> [...]
> ułamku piętrowym, gdyż priorytetu (a/a)/c zwyczajowo się nie wskazuje,
> bo tylko idioci nie znają kolejności działań, więc siedzą w oślej ławce.

Tu nie mówimy o wyrażeniu a/a/c.
Mowa o 360/(1+60/300)

Robin

Robin

W dniu 2021-11-29 o 18:25, Wladek pisze:
Tu nie występuje 3/4. Po cholerę to piszesz?
Mowa o Twoim twierdzeniu, że 3/4<>(3/4).

Robin

Unknown

No to liczymy po raz kolejny, po twojemu, czyli debilnemu.
1/3=0,33333
1/4=0,25

0,3333 / 0,25= 1,333333

A u Ciebie:

1/3/1/4=0,0833333

To jak w końcu jest?

> Nie widzisz tu 1/4?
> Uczulony jesteś na takie coś?
> Zapisz więc tak
> 1/3/4 =
Gdzie tu jest 1/4?
Debilu.
> 1/3*1/4 =

Czym się powyższe róźni od tego:
1/3/1/4=
1/3/4=
A w tym ostatnim nie występuje 1/4.
Widzisz debilu?

> Władek.

Unknown

Przez odwrotność "dzielników" tak.
Ale nie odwrotność dzielnika 3/4.
Od dwóch miesięcy nie nauczyłeś się czym jest dzielnik w Twoim zadaniu. A
od początku chodziło o ułamek. Niby o nim piszesz ale go nie stosujesz.
Dlatego jesteś debil.

Unknown

Krzysztof <krzysztof...@gmail.com> wrote:

> Nie matołku, ci którzy znają arytmetykę powyżej podstawówki,
Której nie mogłeś skończyć z takim liczeniem i przekształcaniem.
Kupiłeś sobie zatem tego inżyniera i dlatego nie udowodniłeś waźnia monet.

Wladek

On Monday, November 29, 2021 at 11:34:29 AM UTC-6, undefined wrote:

> No to liczymy po raz kolejny, po twojemu, czyli debilnemu.
> 1/3=0,33333
> 1/4=0,25
>
> 0,3333 / 0,25= 1,333333

To jest Twoje liczenie.

> A u Ciebie:
>
> 1/3/1/4=0,0833333

To jest moje liczenie.

> To jak w końcu jest?

1/3/1/4 = 0,08333
To jest odwrotnością dzielnika w wyrażeniu
12/3/4

> Gdzie tu jest 1/4?
> Debilu.
> >
> Czym się powyższe róźni od tego:
> 1/3/1/4=
> 1/3/4=
> A w tym ostatnim nie występuje 1/4.

Nie musi.
Piszę to dla was abyście widzieli jak odwracam dzielnik wyrażenia 12/ 3/4 na
1/3/4 = 1/3/1/4 = 1/3*1/4 = 1/(3*4) = 0,08333
Na pewno nie jest to
1/(3/4) = 1,333 = 4/3

12/3/4/5
Dzielną jest 12 a odwrotnością dzielnika jest
1/3/4/5 = 1/3*1*4*1/5 = 1/(3*4*5) = 0,016667

Widzisz teraz? Chyba jeszcze nie.

Wladek

On Monday, November 29, 2021 at 11:25:03 AM UTC-6, Robin wrote:
> W dniu 2021-11-29 o 18:10, Wladek pisze:
Tak piszesz bez zastanowienia się.
a/b/c
a = 12
b = 3
c = 4
12/3/4 =1
12/3*4 = 1
A co z odwrotnościami?
12*(1/3/4 )= 1
12*(1/3*1/4) = 1

Co tu jeszcze chcesz poprawiać?
Czy mój wynik jest inny niż Twój?

> Robin

Władek.

Wladek

A mało to razy pisałem, że odwrotność liczb 3 i 4?

> Od dwóch miesięcy nie nauczyłeś się czym jest dzielnik w Twoim zadaniu. A
> od początku chodziło o ułamek. Niby o nim piszesz ale go nie stosujesz.

Nie pisałem że to ułamek. Ułamek to wasz wymysł.
Mój zapis był i jest jasny
12/3/4 =

Unknown

Piszesz też że masz dzielnik 3/4. I nie wiesz kiedy jest co.

> Nie pisałem że to ułamek. Ułamek to wasz wymysł.
> Mój zapis był i jest jasny
> 12/3/4 =

I piszesz że jest w tym dzielnik 3/4. A to jest ułamek.

Wladek

On Monday, November 29, 2021 at 1:42:39 PM UTC-6, undefined wrote:

> Piszesz też że masz dzielnik 3/4. I nie wiesz kiedy jest co.

Masz zapis
12/3/4 =
Dzielnikiem jest ulamek?
12/(3/4) =
Dzielnikiem jest ułamek?

> I piszesz że jest w tym dzielnik 3/4. A to jest ułamek.

Masz wyżej napisane wyrażenie.

Robin

W dniu 2021-11-29 o 20:18, Wladek pisze:
W 12/3/4 nie występuje 3/4

Robin

Robin

W dniu 2021-11-29 o 20:48, Wladek pisze:

> Masz zapis
> 12/3/4 =
> Dzielnikiem jest ulamek?

Nie ma tu 3/4, a o tym ciągle mowa.
Twierdzisz, że 3/4<>(3/4), a na dowód wypisujesz
wyrażenie, w którym nie ma dzielenia 3 przez 4.
WTF?

Robin

Robin

W dniu 2021-11-29 o 20:19, Wladek pisze:
[ciach bzdety nie na temat]

Durniu. Twierdzisz, że 3/4<>(3/4), a na dowód
wypisujesz jakieś wyrażenia, w których nie występuje 3/4
Jesteś kompletnym debilem.

Robin

Simpler

piątek, 26 listopada 2021 o 21:48:39 UTC+1 krzysztof...@gmail.com napisał(a):
> Mamy ułamek piętrowy:
> 1/2/1/2 = ?
> No, wróble arytmetyczne, ile to wg was?
> Od razu pozdrawiam matołów, debili i kretynów
> K.

To nie jest ułamek piętrowy, a jedynie sekwencja dzieleń.

1/2
-------
1/2

to jest piętrowy.

Krzysztof

Nie masz racji - ułamkiem piętrowym jest każdy ułamek,
który ma więcej znaków dzielenia niż dwa,
I w moim zapisie, i w twoim, iloraz = 1.
I w moim nie jest to sekwencja, lecz relacja porządku liniowego,
co przy operatorach dzielenia jest ważne, a nie jakieś tam kreski.

Robin

W dniu 2021-11-29 o 21:42, Krzysztof pisze:

> Nie masz racji - ułamkiem piętrowym jest każdy ułamek,
> który ma więcej znaków dzielenia niż dwa,
> I w moim zapisie, i w twoim, iloraz = 1.

Ty pojebie, w Twoim zapisie to 1/4.

> I w moim nie jest to sekwencja, lecz relacja porządku liniowego,

Wszystko Ci się pierdoli. Powinni cenzurować dostęp do kompa takim
pojebom.

Robin

Krzysztof

poniedziałek, 29 listopada 2021 o 21:42:29 UTC+1 Krzysztof napisał(a):

> Nie masz racji - ułamkiem piętrowym jest każdy ułamek,
> który ma więcej znaków dzielenia niż dwa,

Nie dopisałem: ... lub dwa

Krzysztof

Władek, przeczytaj poniższe posty - kłócisz się z idiotą,
który nie umie podzielić ułamka przez ułamek.
Zawodowe goebbelsowe g*.
Pozdr. K.
It is loading more messages.