Prof. Jan Pająk z NZ myli energię z pracą - Mechanika Totaliztyczna do poprawki?!?

Jacek Marcin Jaworski

Feb 7, 2024, 3:57:05 PMFeb 7
Dobry wieczór!

Od ok. roku miałem zamiar stworzyć sobie bazę nauki z zakresu Mechaniki
Totaliztycznej. W tym miesiącu do tego siadałem. Gdy zacząłem spr. wzory
jasne stało się, że prof. Pająk myli energię z pracą. Moim zdaniem
przekreśla to jego twierdzenie "o naukowych podstawach" Mechaniki
Totaliztycznej. Ale od początku.

Skąd się wzięła Mechanika Totaliztyczna?
Mechanika Totaliztyczna jest naturalnym etapem rozwoju Cywilizacji
Ludzkiej, a konkretnie rozszerzeniem mechaniki klasycznej o działania
niewidoczne, które generują niewidoczne efekty.

Czym jest Mechanika Totaliztyczna?
Mechanikę Totaliztyczną szczególnie interesują zjawiska oraz atrybuty
umysłowe i zależności między nimi. Bada też uczucia.
Mechanika Totaliztyczna ma charakter obliczeniowy na wzór i podobieństwo
do Mechaniki Klasycznej.
Wspólnym mianownikiem wszystkich badanych wielkości przez Mechanikę
Totaliztyczną jest Energia Moralna. Totalizci badają jak ją gromadzić i
jak z niej efektywnie korzystać by osiągać coraz ambitniejsze cele
osobiste, oraz badają jak pomagać w osiąganiu ambitnych celów innym
moralnym ludziom.

Mechanika Totaliztyczna jest młodą nauką. Podaj przykłady co już dziś
jest dzięki niej możliwe.
Mechanika Totaliztyczna już dziś:
1. Pozwala określić: Ile trzeba pracy by osiągnąć Nirwanę Zapracowaną?
2. Pozwala mierzyć Pracę Moralną i w ten sposób wyznaczać faktyczny
wkład do społeczeństwa i należne wynagrodzenie;
3. Pozwala określić: Ile trzeba pracować, by wyleczyć się z choroby
psychicznej?
4. Pozwala określić: Ile trzeba pracować, by wyjść z nałogu?
5. Pozwala też oceniać liczbowo obietnice wyborcze. Dzięki czemu
można je ocenić i porównać z innymi;
6. Pozwala na świadome wychowanie dzieci, tak by były inteligentne,
szczęśliwe oraz efektywne w dorosłym życiu.

Jaka jest najważniejsza różnica między Mechaniką Totaliztyczną a klasyczną?
Mechanika Totaliztyczna interesuje nie tylko ruchem materii, ale też
zjawiskami niewidzialnymi i to zarówno jeśli chodzi o przyczynę jak i o
skutek (mogą to być myśli, uczucia oraz różne energie).
Mech. kl. opisuje wyłącznie zjawiska które skutkują powstaniem ruchu
meterii lub jego zanikiem (jak podaje prof. Jan Pająk jest to niepisane
zał. w mechanice klasycznej).
Tak więc Mechanika Totaliztyczna jest rozwinięciem mech. kl.

W czym problem?
Gdy chciałem przystąpić do tworzenia jed. nauki opisujących podst.
wielk. Mechaniki Totaliztycznej, to okazało się, że prof. Pająk podaje,
że Energia Moralna to:
E = FS
Podczas gdy https://pl.wikipedia.org/wiki/Praca_(fizyka) podaje, że:
W = Fs (gdzie F i s to wektory).
W mechanice klasycznej jest wyraźne rozróżnienie, energii od pracy.
Moim zdaniem nie może tak być, żeby w Mechanice Totaliztycznej energia
była tym co praca w mechanice klasycznej!

PROFESORZE JAK ŻYĆ!?!

Spokojnej nocy! (choć ja już wiem, że oka dziś nie zmrużę)
Jacek Marcin Jaworski