Zagadka nr 2 dla matołów.

Krzysztof

Mamy dwie monety f i p, których ciężar jest różny
i wagę szalkową.
Kładziemy monety na szalki i ważymy.
Która moneta jest fałszywa?

J.F

Przeciez debilu ci o tym od miesiecy o tym piszemy - nie da sie
ustalic. No chyba, ze od poczatku wiesz, ktora moneta jest prawdziwa,
bo pewnie bedziesz cos pierdolil.
Dlatego nie oznaczaj f i p, tylko m1 i m2.

A teraz dalsza czesc zagadki - masz jeszcze dodatkowe dwie monety
dobre, ktore oznacze d, zeby sie nie mylilo z p.

I wazymy
m1+d --- m2+d

prawa szalka poszla w gore, ktora moneta jest falszywa, debilu?

J.

Krzysztof

Nic nie wskazuj matołku, tylko odpowiedz na zagadkę nr 3:

Masz cztery monety - jedna f różni się ciężarem od pozostałych.
Kładziesz po dwie monety na szalkach.
Na której szalce jest fałszywa?

J.F

ale napisz wyraznie, ze nie wiesz ktora to z tych 4.

> Kładziesz po dwie monety na szalkach.
> Na której szalce jest fałszywa?

Nie domyslasz sie? Jeszcze sie nie domyslasz? Debil.

No to dopiszmy zagadke nr 4:
masz trzy monety, jedna falszywa.
oczywiscie nie wiesz ktora

Jak wykryc falszywą w jednym wazeniu?
A w dwoch wazeniach ?

J.

Krzysztof

piątek, 14 stycznia 2022 o 10:48:40 UTC+1 J.F napisał(a):

> ale napisz wyraznie, ze nie wiesz ktora to z tych 4.
> Nie domyslasz sie? Jeszcze sie nie domyslasz? Debil.

Nie pieprz, tylko wskaż szalkę i jej położenie.

Robin

W dniu 2022-01-14 o 09:11, Krzysztof pisze:
Ta zielona, idioto....
Robin

Robin

W dniu 2022-01-14 o 11:09, Krzysztof pisze:
Mówi rozumek, który od kilku miesięcy nie podał prawidlowego
rozwiązania WŁASNEJ zagadki...

Robin

J.F

Prawa szalka poszla w gore - taki wariant wskazuje.

A gdzie jest falszywa moneta ... ja nie wiem, a ty wiesz?
Debil.

No a co z ta zagadką mistrzu logiki?

J.

Unknown

Sam nie pierdol.
Nie rozwiązałeś jeszcze swojej pierwszej zagadki!!!

Która moneta fałszywa po drugim ważeniu idioto.
m7?
m8?

Krzysztof

Miałeś zaczynać analizę od implikacji/twierdzenia prostego,
a zaczynasz od przeciwnych lub odwrotnych, więc ci wychodzą
sprzeczne założenia/tezy niezgodne z grawitacją.
Nie masz prawa transpozycji.
Jeśli powyższe jest za trudne, to się nie odzywaj.

J.F

On Sat, 15 Jan 2022 00:58:49 -0800 (PST), Krzysztof wrote:

> [...]
> sprzeczne założenia/tezy niezgodne z grawitacją.
> Nie masz prawa transpozycji.
> Jeśli powyższe jest za trudne, to się nie odzywaj.

To napisz debilu te twierdzenia, tylko mozliwie w jak najbardziej
zrozumialy sposob.

Ale najpierw to napisz gdzie jest ta falszywa moneta z 4 ...