Rady dla dzieci z przedszkola i ze szkół podstawowych

szyk...@gmail.com

Witam
Spisałem rady dla dzieci z przedszkola i ze szkół podstawowych. Bazują one na moim całym życiowym doświadczeniu. Może ktoś skorzysta...

http://szyk.jcom.pl/rady.html
http://szyk.free.of.pl/rady.html
http://szykcech.cba.pl/rady.html
http://szyk.000webhostapp.com/rady.html
http://www.geocities.ws/szyk/rady.html
http://szyk.wex.pl/rady.html

pozdro
Szyk Cech

ps. Pierwotnie ten post zamieściłem 15 kwietnia 2018 na https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.soc.edukacja.szkola/yNj5LlRAblk ale tam nikt nie podjął dyskusji - może tu będzie lepiej.

Soul Experiencing Self as a Creature

W dniu sobota, 8 września 2018 11:18:57 UTC+2 użytkownik szyk...@gmail.com napisał:
> [...]
> Spisałem rady dla dzieci z przedszkola i ze szkół podstawowych. Bazują one na moim całym życiowym doświadczeniu. Może ktoś skorzysta...

Żadne dziecko nie przeczyta tak obszernego, litego tekstu. Dla dzieci trzeba byłoby zrobić obrazkową (a najlepiej animowaną) wersję Twoich porad.
Poza tym w niektórych miejscach operujesz dość zaawansowanym językiem i zacząłem się zastanawiać do jakiego przedziału wiekowego kierujesz ww. porady?