Zagadka wszechświata: PO co są ludzie?!?

Szyk Cech

Witam

Wiemy jacy są ludzie:
* Z natury leniwi - jednak są zdolni do przezwyciężania tego lenistwa.
* Wolno myślą
* Nie mają "koprocesora matematycznego" w umysłach przez co prawdziwe
operacje matematyczne trwają u nich wieki i są POdatne na błędy.
* Pakują się w ograniczające ich układziki (które powodują, że rezygnują
z realizacji celów i szeroko pojętego rozwoju).
* Mają dobre ciała fizyczne - zdolne do pracy i odczuwania przyjemności,
* Mają ciała fizyczne w pełni rekonfigurowane telepatycznie - tak by nie
byli bezkarni i by można było przysparzać cierpień tym co są niemoralni.
* Rozwijają się w żółwim tempie "PO omacku" POpełniając liczne błędy.
* Ich dobrowolna praca generuje energię moralną. Którą można kraść.
* W czasie snu generowana jest energia życiowa. Którą można kraść.
* Uczucie litości odczuwane przez ludzi POwoduje ubytek energii moralnej.

Pytania:
* Czy modlitwa POwoduje u ludzi (analogiczny do litości) ubytek energii
moralnej na rzecz Boga/Bogów?
* Czy generowanie przez pracujących ludzi energii moralnej jest głównym
POwodem ich istnienia?
* PO co miliardy cywilizacji z bilionami ludzi? Którzy w wielu
przypadkach osiągają wyżyny rozwoju, ale są też liczne przypadki gdy się
staczają do form zwierzęcych.
* Czemu Bóg nie stworzył sobie doskonałych automatów sterowanych
komputerowo do wszelkich potrzebnych mu prac i funkcji?

To pytanie ostatnie pytanie wynika ze spostrzeżenia, że (prawdziwa)
sztuczna inteligencja jest dużo wydajniejsza w przetwarzaniu danych niż
ludzie oraz z tezy prof. Jana Pająka mówiącej, że: "wszystko co da się
zrobić w formie żywej da się zrobić w formie mechaniczno/elektronicznej".

No! PO-PIS-zcie się swoją wiedzą i inteligencją. Może mnie zaskoczycie!

pozdro
Szyk Cech

Jacek Maciejewski

Dnia Sat, 24 Aug 2019 11:20:49 +0200, Szyk Cech napisał(a):

> Może mnie zaskoczycie!

Jakbyś wiedział to podziel się znami tą wiedzą. Na mój rozum to nic
mądrzejszego nie powiedziano od czasów kiedy pewien człowiek powiedział
"niebo gwiaździste nade mną, prawo moralne we mnie". A bylo to sporo
przed teorią ewolucji i socjobiologią.
--
Jacek
I hate haters.

robot

Weź mi wyjaśnij. Te wstawki PO i PIS. To ma być śmieszne? Po co to?

mrblue...@gmail.com

Zeby Bog mogl okazac sie MILOSCIA TOTALNA zdolna do ostatecznego uszczesliwienia nawet kogos kogos takiego jak TY :)

Jacek Maciejewski

Dnia Fri, 4 Oct 2019 15:31:12 -0700 (PDT), mrblue...@gmail.com
napisał(a):

> Zeby Bog mogl okazac sie MILOSCIA TOTALNA zdolna do ostatecznego uszczesliwienia nawet kogos kogos takiego jak TY :)

Zaiste, dla boga będzie to prawdziwa próba miłości do takiego głąba jak
ty, co zadaje pytanie w temacie, odpowiada w treści, nadużywa dużych
liter a oszczędza na diakrytykach i wszystko to robi z User-Agent:
G2/1.0
Naprawdę sądzisz że ktoś rozumny zechce się wdać w rozmowę z takim
niedorozwojem?

mrblue...@gmail.com

Bog sie nie przejmuje takimi drobiazgami jakie tobie zaslaniaja drugiego ;)
Na kazdego ma sposob. Na yntelygentnych inaczej glabow rowniez ;P

Jacek Maciejewski

Dnia Sat, 5 Oct 2019 17:31:11 -0700 (PDT), mrblue...@gmail.com
napisał(a):

> Bog sie nie przejmuje takimi drobiazgami jakie tobie zaslaniaja drugiego ;)
> Na kazdego ma sposob. Na yntelygentnych inaczej glabow rowniez ;P

Aaaa, teraz rozumiem, sądzisz że czym głupszy się wydasz swojemu bogu
tym prędzej cię zabierze do królestwa swojego?

Olaf Frikiov Skiorvensen

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 6 Oct 2019 08:15:16 +0200
doszła do mnie wiadomość
<159e07s3efvnm$.10splu0e...@40tude.net>
od Jacek Maciejewski <jac...@go2.pl> :
Zbyt mądry nie jest odpowiedni do zafundowanego ludziom przez kler
"zbawienia", jeszcze zacznie jakieś "nauki kościoła" negować, a kler
tego nie lubi.
Posłuchaj sobie Stanisława Obirka(były ksiądz) na racjonalista.tv.
To jeden z lepszych wykładów:
https://www.youtube.com/watch?v=MLrzfGvbHN4
Kler go nienawidzi ;)

mcmlxx...@gmail.com

Olaf Frikiov Skiorvensen

Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 7 Oct 2019 08:19:17 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <13c70e77-2405-439e...@googlegroups.com>
od mcmlxx...@gmail.com :
Słuszną linię ma wasza partia, znaczy się chciałem powiedzieć klerotycy.
"Badania trudnych zjawisk przyrody, oddawanie się liczeństwu (matematyce) i t. p. –
często czynią odnośnego mężczyznę niedołęgą."

– Stanisław Kurkiewicz, „Z docieków (studyów) nad życiem płciowem: luźne osnowy (tematy).
2, Szczegółowe odróżnienie czynności płciowych”

mrblue...@gmail.com

Gupiki nigdy nie POmysla ze sa gupikami zawsze innych beda miec za gupiki.
Trzeba madrosci zeby sie samemu za glupiego (chciec) uznac.
Wiem ze nic zgola nie wiem, a to (nie)wiele co wiem to wobec wszechswiata niczym.

Olaf Frikiov Skiorvensen

Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 9 Oct 2019 15:14:40 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <68f44678-8f6e-4ba6...@googlegroups.com>
od mrblue...@gmail.com :
>Gupiki nigdy nie POmysla ze sa gupikami zawsze innych beda miec za gupiki.
>Trzeba madrosci zeby sie samemu za glupiego (chciec) uznac.
>Wiem ze nic zgola nie wiem, a to (nie)wiele co wiem to wobec wszechswiata niczym.

To oczywiście nie znaczy, że dowolne spekulacje stają się prawdą.

mrblue...@gmail.com

To oczywiście nie znaczy, że dowolne spekulacje stają się prawdą.
Olaf
---
Oczywiscie ze tego nie znaczy ale po to mamy spekulatywny umysl by tej prawdy -juz zreszta wyprzedzajaco istniejacej i zadanej nam do odkrycia - dociekac, chocby na zasadzie racjonalnego przyjmowania "racji" wg nas subiektywnie bardziej prawdopodobnych niz inne.

WM

W dniu 2019-10-15 o 14:48, mrblue...@gmail.com pisze:
Są ludzie i ludziska.
Zastanawiam się co by było gdyby nie wyginęły dinozaury?
Czy powstała by z nich forma gadziej ludzkości?

WM

robot

W dniu 2019-10-15 o 15:02, WM pisze:
Star trek Voyager s02e23 "Distant origin"

Dokładnie jest o tym. Bardzo ciekawy odcinek. Polecam.

mrblue...@gmail.com

Są ludzie i ludziska.
Zastanawiam się co by było gdyby nie wyginęły dinozaury?
Czy powstała by z nich forma gadziej ludzkości?
WM
--
Nie wyginely. Dzis sa zwane reptilianami vel diablami vel demonami lub inaczej smoczym POmiotem.
POdobno tak samo ma sie rzecz z tzw wielkookimi szarakami. ;)

ola

Ludzie po to istnieją, aby stworzyć nowy świat/światy, bo ten nasz kiedyś się skończy. Dlatego nauka wciąż się rozwija, gdy inne dziedziny życia przeżywają wzloty i upadki.
Ola

Jacek Maciejewski

Dnia Tue, 27 Oct 2020 11:27:44 -0700 (PDT), ola napisał(a):

> Ludzie po to istnieją, aby stworzyć nowy świat/światy, bo ten nasz kiedyś się skończy. Dlatego nauka wciąż się rozwija, gdy inne dziedziny życia przeżywają wzloty i upadki.
> Ola

Hmmm.... ambitne :) Ale na początek budowy nowego świata mogłabyś
zainstalować sobie czytnik newsów i przestać używać G2/1.0 bo to
nieeleganckie i przysparza innym kłopotów.
--
Jacek
-I hate haters-

ola

G2/1.0 ??? - a co to za stwór? myślałam, że korespondowanie na grupie jest najelegantsze.
Czytnik znam tylko z wordpress.
Ola

Jacek Maciejewski

Dnia Wed, 28 Oct 2020 05:34:12 -0700 (PDT), ola napisał(a):

> G2/1.0 ??? - a co to za stwór? myślałam, że korespondowanie na grupie jest najelegantsze.
> Czytnik znam tylko z wordpress.

Ależ korespondujesz na grupie. Tyle że narzędzie którego używasz, czyli
strona www googla z grupami (nam przedstawiająca się jako G2 właśnie)
jest złym narzędziem. Tobie nie pozwala skorzystać ze wszystkich zalet
grup newsowych a nam tu znakomicie utrudnia życie. Do korespondowania na
grupach newsowych się nie używa przeglądarki tylko specjalnych programów
(jak Xnews, 40Tude Dialog itd). Jest ich wiele.
Od biedy można używać Thunderbirda, ma opcję newsową. Programy te trzeba
przed użyciem skonfigurować, podając adres serwera newsów z którego
chcemy skorzystać oraz trzeba zasubskrybować grupy jakie chcemy czytać.
Wszelkie rady jak to zrobić, znajdziesz w googlach :) albo na grupie
pl.news.czytniki
Pewną analogię masz z pocztą mailową. Możesz ją obsłużyć zarówno przez
stronę www w przeglądarce jak i instalując i kofigurując specjalny
program do maili (np. Outlook czy Thunderbird). Ta druga opcja jest
oczywiście wygodniejsza.

Jacek Jaworski

Nie gadaj głupot hejterze! Czytniki grup nowości nie obsługują linii komend, tak, że nie ma sposobu na ich automatyczną konfigurację wg indywidualnych potrzeb.
Konkretnie: nie można np. wciągnąć do subskrypcji listy 80 interesujących mnie grup. Wklepywanie tego ręcznie po każdej reinstalacji to jakieś nieporozumienie!
Po za tym: Czy masz za dużo kasy? Nie znam darmowego serwera nowości.
A np. taki Newshosting.com za usługę dostępu do serwera grup nowości pobiera 400zł na rok.
Tak więc pozostaje darmowa bramka największego cywilnego szpiega w dziejach ludzkości (Googla).

Jacek Maciejewski

Dnia Wed, 28 Oct 2020 13:06:59 -0700 (PDT), Jacek Jaworski napisał(a):

> Nie gadaj głupot hejterze!
Wystawiasz sobie laurkę :)
> [...]
> subskrypcji listy 80 interesujących mnie grup. Wklepywanie tego
> ręcznie po każdej reinstalacji to jakieś nieporozumienie!
Nikt nigdy nie reinstaluje czytnika z wyjątkiem głupców nie umiejących
zarządzać systemem.
>Po za tym:
> Czy masz za dużo kasy? Nie znam darmowego serwera nowości.
news.aioe.org, news.eternal-september.org i kilka innych.
Srali muchy bedzie wiosna.