Neodarwinizm zjadl swoj wlasny ogon [jakies 2 lata temu]

mrblue...@gmail.com

Nov 10, 2019, 10:45:29 PM11/10/19

Jacek Maciejewski

Dnia Sun, 10 Nov 2019 19:45:28 -0800 (PST), mrblue...@gmail.com
napisał(a):

> https://www.m.pch24.pl/swiecki-dogmat-przelamany--naukowcy-krytykuja-teorie-darwina,58218,i.html

Tam źle napisano "naukowcy krytykują „teorię Darwina”". Powinno być
""naukowcy" krytykują teorię Darwina" :)
--
Jacek
I hate haters.

WM

> Tam źle napisano "naukowcy krytykują „teorię Darwina”". Powinno być
> ""naukowcy" krytykują teorię Darwina" :)

To są głównie łowcy sensacji.
Jest na takich zapotrzebowanie prasy, więc są finansowani.
Karl Shuker jest także redaktorem naczelnym Journal of Cryptozoology ,
które rozpoczęło działalność w listopadzie 2012 r.
https://en.wikipedia.org/wiki/Karl_Shuker

WM

mrblue...@gmail.com

Nov 12, 2019, 6:04:27 PM11/12/19
Chyba jednak żyjecie wyłącznie w świecie własnej życzeniowości:
Lista naukowców sceptycznych wobec teorii Darwina aktualna na luty 2019:
https://www.discovery.org/m/2019/02/A-Scientific-Dissent-from-Darwinism-List-020419.pdf
https://www.pch24.pl/na-nic-presja-i-grozby--juz-tysiac-naukowcow-publicznie-dystansuje-sie-od-teorii-darwina,66808,i.html

Jacek Maciejewski

Dnia Tue, 12 Nov 2019 15:04:26 -0800 (PST), mrblue...@gmail.com
napisał(a):
P.... jak narąbany królik:
1. Ilość opowiadających się za poglądem nie przesądza o jego słuszności.
Ziemia jest kulą bez względu na ilość płaskoziemców.
2. Policz ilu badaczy jest za ewolucją (tak, wiem że zaprzeczam punktowi
#1 :)
3. Przeczytaj choć raz coś z przeciwnej strony barykady zamiast
podpierać się Gościem Niedzielnym czy pisemkami Badaczy Pisma Świętego.
4. O jakich groźbach czy nacisku mówisz??

WM

W dniu 2019-11-13 o 00:04, mrblue...@gmail.com pisze:
Maciej Giertych jest na tej liście i jest ojcem Romana Giertycha co to
mówił o ludziach rzucających kamieniami w dinozaury.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Maciej_Giertych#Pogl%C4%85dy_kreacjonistyczne

WM

mrblue...@gmail.com

Nov 20, 2019, 7:14:07 PM11/20/19
Maciej Giertych jest na tej liście i jest ojcem Romana Giertycha co to
mówił o ludziach rzucających kamieniami w dinozaury.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Maciej_Giertych#Pogl%C4%85dy_kreacjonistyczne
---
Oraz zalczyl kilka obszernych wejsc w kultowym filmie "Ewolucja -fakt czy fikcja/rzeczywistosc czy domniemanie"
https://m.cda.pl/video/108137221
https://m.cda.pl/video/1498522aa

A co do u-kamieniowanych dinozaurow:
Dr Don Patton - Dinozaury i ludzie - dowody z Ameryki Południowej
https://m.cda.pl/video/124333454
dr Don Patton ZAPISKI SKAŁ - zakazana archeologia - THE RECORD OF THE ROCKS
https://m.cda.pl/video/1128400b5

WM

W dniu 2019-11-21 o 01:14, mrblue...@gmail.com pisze:

Za długie te filmiki i przez to nikt ich nie ogląda bo szkoda na to czasu.

> A co do u-kamieniowanych dinozaurow:
> Dr Don Patton - Dinozaury i ludzie - dowody z Ameryki Południowej

W sztuce starożytnej roi się od mitycznych stworów, co nie znaczy ze
istniały.
Tak jak przykładowo, posąg sfinksa nie jest dowodem na istnienie tych
stworzeń w przeszłości.

WM

mrblue...@gmail.com

Nov 22, 2019, 8:18:48 PM11/22/19
Za długie te filmiki i przez to nikt ich nie ogląda bo szkoda na to czasu.
--
Taa! ;P PO co sobie psuc krew i humor tym ze zmarnowaliscie sobie i innym zycie ;P

> [...]

istniały.
Tak jak przykładowo, posąg sfinksa nie jest dowodem na istnienie tych
a mnogie tropy ludzkie obok tropow dinozaurow globalnie zapewne sa dowodem na istnienie ufo... ;P
jak twierdza coponiektorzy zdesperowani darwinisci!!! ;P

Jacek Maciejewski

Dnia Fri, 22 Nov 2019 17:18:47 -0800 (PST), mrblue...@gmail.com
napisał(a):

> a mnogie tropy ludzkie obok tropow dinozaurow globalnie zapewne sa dowodem na istnienie ufo... ;P
> jak twierdza coponiektorzy zdesperowani darwinisci!!! ;P

Teza jest tak bezsensowna że nawet nie poproszę o źródło.

WM

W dniu 2019-11-23 o 02:18, mrblue...@gmail.com pisze:
> Za długie te filmiki i przez to nikt ich nie ogląda bo szkoda na to czasu.
> --
> Taa! ;P PO co sobie psuc krew i humor tym ze zmarnowaliscie sobie i innym zycie ;P

Bezczelny chamie co ty możesz o tym wiedzieć?

Chciałem poznać wasz punkt widzenia, a na to wystarczy chwila.

Za życzliwą radę zostałem potraktowany po chamsku.

Ja mogę rozmawiać, ale z normalnymi ludźmi, a nie takimi co szukają
okazji do agresywnego wyżycia się.

> [...]
> jak twierdza coponiektorzy zdesperowani darwinisci!!! ;P

Nie potrafisz rozmawiać bez agresji.
To chore, powinieneś się leczyć.

WM

Olaf Frikiov Skiorvensen

Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 21 Nov 2019 10:07:52 +0100
doszła do mnie wiadomość <5dd653ea$0$31099$6578...@news.neostrada.pl>
od WM <cie...@poczta.onet.pl> :

Olaf Frikiov Skiorvensen

> [...]
>W dniu 2019-11-21 o 01:14, mrblue...@gmail.com pisze:
>
>Za długie te filmiki i przez to nikt ich nie ogląda bo szkoda na to czasu.

Na tym(między innymi) polega galopada Gisha.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Galop_Gisha
Zalewają bełkotem i słowotokiem, którego obalanie jest trudne i czasochłonne.

WM

W dniu 2019-11-23 o 10:11, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Galop_Gisha
> Zalewają bełkotem i słowotokiem, którego obalanie jest trudne i czasochłonne.

Dziękuję za ostrzeżenie.
Ja szanuję ludzi, bez względu na ich poglądy.
Zastrzeżenia mam do ludzi narzucających swoje poglądy w sposób nieuczciwy.

WM

mrblue...@gmail.com

Nov 25, 2019, 7:53:00 PM11/25/19
> [...]
> jak twierdza coponiektorzy zdesperowani darwinisci!!! ;P
Teza jest tak bezsensowna że nawet nie poproszę o źródło.
O mnogich globalnie tropach wycisnietych metr w metr w tej samej skale
czy darwiniscie POstulujacym nad owymi tropami istnienie bytu KOsmicznego? ;P
A moze o darwinistach POdanych z imienia i nazwiska niszczacych te tropy POprzez ich skuwanie? ;)))))

mrblue...@gmail.com

Nov 25, 2019, 7:59:06 PM11/25/19
"Bezczelny chamie co ty możesz o tym wiedzieć?"
"Nie potrafisz rozmawiać bez agresji."
"To chore, powinieneś się leczyć."
---
No coz czy POtrzebny KOmus KOmentaz? ;)
Moze tylko taki:
Darwinisto -ulecz sie sam...
...jesli POtrafisz ;P

Ktos inny tu pisuje:
"zdrowia zycze"
Kazdemu przyda sie... :)

mrblue...@gmail.com

Nov 25, 2019, 8:09:11 PM11/25/19
Zalewają bełkotem i słowotokiem, którego obalanie jest trudne i czasochłonne.
---
no coz jakbym czytal opis dlugiej tradycji dzialan darwinistow,
nie dziwota ze u innych widza swoje techniki ;)))

WM

W dniu 2019-11-26 o 01:59, mrblue...@gmail.com pisze:
> "Bezczelny chamie co ty możesz o tym wiedzieć?"
> [...]

Nie jestem darwinistą, przestań szufladkować ludzi.
Gdybyś był grzeczniejszy, to bym powiedział więcej o swoich poglądach.
Niestety reprezentujesz postawę:" kto nie z nami, ten przeciwko nam".
Wszelka dyskusja z takimi ludźmi jest bezcelowa i szkodliwa.

> Ktos inny tu pisuje:
> "zdrowia zycze"
> Kazdemu przyda sie... :)

Owszem każdemu, zwłaszcza oszołomom. :)

WM

mrblue...@gmail.com

Nov 26, 2019, 8:31:42 PM11/26/19
> [...]

Niestety reprezentujesz postawę:" kto nie z nami, ten przeciwko nam".
Wszelka dyskusja z takimi ludźmi jest bezcelowa i szkodliwa.
To PO co nadal dyskutujesz? ;P
Tylko sam sobie przeczysz ;)))

> Ktos inny tu pisuje:
> "zdrowia zycze"
> Kazdemu przyda sie... :)

Owszem każdemu, zwłaszcza oszołomom. :)
--
No coz test z samokrytyki zdales kolejny raz ;P
Kiedys praktykowales to moze w innych oKOlicznosciach POlitycznych? ;)

WM

W dniu 2019-11-27 o 02:31, mrblue...@gmail.com pisze:

> To PO co nadal dyskutujesz? ;P
> Tylko sam sobie przeczysz ;)))

Wyjaśnienie powodu wycofania się z dyskusji nie jest dyskusją, tylko
deklaracją.

> Owszem każdemu, zwłaszcza oszołomom. :)
> --
> No coz test z samokrytyki zdales kolejny raz ;P

A ty nie widzisz belki we własnym oku?
Taki kreacjonista, a nie stać cię na pokorę?
Natychmiast klękaj przed ołtarzem i bezmyślnie recytuj:
"Moja wina, moja wina, moja bardzo wielka wina"

WM

mrblue...@gmail.com

Dec 1, 2019, 5:57:30 PM12/1/19

[...]
Nie gadaj tylko daj przyklad i POkaz pierwszy jak sie to robi...
POkutuj za 2 wieki bledow darwinizmu zwodzacego biedna ludzkosc! ;P