Nowe rozwiązania filozoficzne dla Polski i Polaków

Jacek Jaworski

Cześć!

Opracowałem kompleksowe rozwiązania organizacyjne dla Polski i życiowe dla Polaków.

Obejmuje to monografie:

+ Sztuka Organizacji Państwa: zupełnie nowy zracjonalizowany projekt organizacji państwa.​
+ Sztuka Edukacji: Zupełnie nowy, racjonalny projekt edukacji państwa.
+ Sztuka Rozwoju Geniuszy-Mocarzy: Zupełnie nowa, racjonalna koncepcja życiowa.
+ Ku hiperinteligencji: Jak dzięki świadomemu użyciu symboliki zwiększyć efektywność umysłu.

Moje monografie są dostępne za darmo na stronie: http://energokod.prv.pl .

Wszysko to zostało opracowane z uwzględnieniem najnowszych zdobyczy filozoficznych: Totalizmu jaki został nam ujawniony przez prof. Jana Pająka z Nowej Zelandii.

Ta strona nie jest indeksowana przez wiodące wyszukiwarki ( google.com, duckduckgo.com, bing.com ) mimo, że strona nie ma przed tym żadnych zabezpieczeń ani pliku robots.txt .

Pozdro!
Energo Koder

Jacek Maciejewski

Dnia Sat, 5 Sep 2020 23:07:17 -0700 (PDT), Jacek Jaworski napisał(a):

> Sztuka Organizacji Państwa:
Cytat:
"Ludzie są karni chorobami za braki w moralności"
Ogólnie zbiór pobożnych życzeń i postulatów bez związku z realiami czy
wiedzą. Przedszkolny poziom ale jeśli ktoś ma zamiar się pośmiać, to
proszę poczytać :)
Zapewne jesteś katolikiem?
--
Jacek
-I hate haters-

Jacek Jaworski

> "Ludzie są karni chorobami za braki w moralności"

Co w zawiązku z tym?

> Ogólnie zbiór pobożnych życzeń i postulatów bez związku z realiami czy
> wiedzą.

Rozumiem bez związku z realiami państwa kolonialnego. I bez związku z twoją wiedzą?

> Przedszkolny poziom ale jeśli ktoś ma zamiar się pośmiać, to
> proszę poczytać :)

Polacy gdy coś spartaczą lub czegoś nie wiedzą, to próbują się śmiać. Czy mam rację?

> Zapewne jesteś katolikiem?

Od 27 kwietnia 2020 już nie.

Jacek Maciejewski

Poczytałem trochę dalej:
"Twierdzę tak dlatego, że: spec. służby hipnotyzują małe dzieci które im
się nie spodobały tak bypotykały się o własne nogi przez całe życie,
oraz by nimi sterować zdalnie (telepatycznie). Nadzór tejplanety wraz z
spec. służbami wsadza do psychiatryka wyłącznie za masturbację na
podstawiefałszywych zeznań rodziny (jebniętych konfidentów) - mówią np.
że się ktoś głodzi (co oczywiściezagraża zdrowiu i życiu – więc wymaga
hospitalizacji i leczenia wbrew woli). Ludzie wokół mnie (np.cała
rodzina i wszyscy w pracy) słyszą moje myśli i reagują na nie. Matka
przeczy że słyszy mojemyśli i twierdzi że to jej intuicja. Lekarze
kłamią że nie ma duszy, że leki psychotropowe coś leczą iże w ogóle
jakieś chemikalia leczą. Podczas gdy całe to ich leczenie „działa” z
tego powodu, że NOL-e emulują to telepatycznie (bo ciała ludzkie są w
100% rekonfigurowalne telepatycznie wraz zodmładzaniem i zmianą
kształtów włącznie):"
I widzę że jesteś chorym człowiekiem z urojeniam więc śmiać się z ciebie
nie należy.

Jacek Jaworski

> I widzę że jesteś chorym człowiekiem z urojeniam więc śmiać się z ciebie
> nie należy.

Czytaj ze zrozumieniem.
Urojeń się pozbyłem dawno temu.
To gady z nadzoru planetarnego uważają mnie za chorego i za skurwysyna. Mimo, że moje motywacje są czyste jak łza, a niedoskonałości są powodowane czynnikami obiektywnymi.
Ty pisząc, że "widzę że jesteś chorym człowiekiem" stajesz w jednej linii z tymi zajadłymi wrogami wolnych ludzi...
Zdajesz sobie z tego sprawę?

Tak poza tym: Wiesz, że ja osobiście nie znam ani nie słyszałem o "normalnych, zdrowych intelektach"?
Zarówno obecne polskie społeczeństwo, spec. służby które nim rządzą jak i nadzór tej planety to same popaprańce.
Tak więc w moim pojęciu ja jako jedyny zbliżam się do obiektywnej normalności.
Tak więc opinia krytykanta z Internetów wcale mnie nie martwi.