Sztuka Rozwoju Geniuszy-Mocarzy znowu upubliczniona

Jacek Jaworski

Od małego szukałem odpowiedzi na pytania:
• Dlaczego jest tak źle?
• Jak powinna wyglądać moja rodzina?
• Jak powinien wyglądać system kształcenia w Polsce?
• Jak powinno wyglądać nowoczesne państwo Polskie?
• Jak skutecznie się rozwijać?
• Jak żyć właściwie?
Po 42 latach skompletowałem odpowiedzi na te pytania. Te odpowiedzi (i wiele innych prawd życiowych) zawarłem w moich monografiach zaczynających się od wyrazu „Sztuka …”.
Prof. Jan Pająk z Nowej Zelandii ujawnił nam odwieczny, boski język oceniania, nagradzania i karania inteligentnych istot w tym wszechświecie. To język moralności jaki nazwał Totalizmem.
Jan Pająk odkrył nam ten boski język natomiast ja jestem koderem i koduję w tym języku. Nazywam to „grą w totalizm”.

Cele stworzenia tej monografii:
1. Przepis na racjonalne życie na wypadek gdybym miał znowu się urodzić w Polsce;
2. Zebranie razem wniosków z tego życia;
3. Pomoc tym wszystkim których władze tępią, gnębią, izolują i zwalczają. A którzy mają wolę by osiągać rzeczy wielkie;
4. Nie jest to dla ludzi ustawionych przez spec. służby ani ustawionych przez nadzór planetarny. Wiem, że oni są hipnotycznie wspierani (inteligencja i pamięć), mają słyszenie myśli (z ich wzmacniaczami), wzmacniacze napływających uczuć i pewnie wiele innych udogodnień;
Wy macie swoich „opiekunów” którzy mówią wam co robić i czego wam nie wolno, a ja chcę wspierać wolnych ludzi „poza układem”;
5. Nie jest to też dla bab. Wiem, że one mają „swoje środowisko”, swoje „prawdy życiowe”, swoje „sposoby postępowania”. I zapewne siedzą w cieplutkiej kieszeni spec. służb ew. siedzą w kieszeni nadzoru tej planety.
Ten dokument ma postać łopatologicznej instrukcji na życie. Jak masz lepsze pomysły to pisz. Jak ich nie masz to: wyobraź sobie swój sukces, i go osiągnij sposobami jakie tu przedstawiam. Ja nie określam twoich celów. Ja tylko podaję co (wg mojej obecnej wiedzy) jest najbardziej moralne, skuteczne i najbardziej sensowne. Co sobie z tego weźmiesz to twój wybór.

Jacek Jaworski