acetatory

Piotrek

Witam wszystkich, poszukuję literatury na temat acetatorów rodzaje, budowa
itp. W internecie nic nie znalazłem, jeżeli ktoś się orientuje, gdzie
można coś znależć,wypożyczyć lub kupić(najlepiej w Warszawie) to proszę o
pomoc.
Pozdrawiam Piotrek.

Wojciech Szczepankiewicz

Piotrek wrote:

>Witam wszystkich, poszukuję literatury na temat acetatorów rodzaje, budowa

>itp. W internecie nic nie znalazłem, jeżeli kto¶ się orientuje, gdzie
>można co¶ znależć,wypożyczyć lub kupić(najlepiej w Warszawie) to proszę o
>pomoc.
>Pozdrawiam Piotrek.

A co to jest acetator?
Wojtek

Piotrek

Użytkownik Wojciech Szczepankiewicz <woj...@polsl.gliwice.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:3D1ABC6B...@polsl.gliwice.pl...

> A co to jest acetator?
> Wojtek

Acetator to zbiornik o pojemności kilku tys. l, wykonany najczęściej ze
stali kwasoodpornej, stosowany w procesie produkcji octu. Służy do
wytwarzania 12-13-procentowego octu z alkoholu etylowego metodą tzw.
fermentacji wgłębnej. Piotrek

Wojciech Szczepankiewicz

Piotrek wrote:

> wytwarzania 12-13-procentowego octu z alkoholu etylowego metodš tzw.
> fermentacji wgłębnej. Piotrek

Dzieki za informacje. Człowiek uczy się przez całe życie... i bardzo dobrze
:-)
Wojtek