CYJANEK lub ARSZENIK gdzie nabyc?

Duna

Gdzie moge nabyc mala ilosc arszeniku lub cyjanku. Nie zamierzam nikogo
truc, jest mi potrzebny w innych celach.
Odpowiedzi tylko na priva. veloc...@usa.com

Marcin Debowski

Duna in <3949...@news.vogel.pl> wrote:
>Gdzie moge nabyc mala ilosc arszeniku lub cyjanku. Nie zamierzam nikogo
>truc, jest mi potrzebny w innych celach.

No w innych celach to też pewnie siędzą jacyś nieszczęśnicy wiec albo
porozmawiaj najpierw z dyrektorem więzienia, albo ogranicz się do własnej.

--
Marcin Dębowski

/\/ http://agatek.freeshell.org, agat...@urethan.chem.pg.gda.pl
/\/ PGP5 0xBF7A805A

PKO

Od: Duna <veloc...@usa.com>

>Gdzie moge nabyc mala ilosc arszeniku lub cyjanku

25g KCN za 40DM pasuje?
Zamow w Aldrichu nr kat 20,781-0
As2O3 99% 1kg/213DM to mala czy duza ilosc dla ciebie? Nr kat 22,762-5

tel (061) 823 27 81

Piotr

PS. Z moim autoklawem poddaliscie sie ?

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-chemia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-chemia/

Sasza Wegner

On Fri, 16 Jun 2000 09:12:23 -0600, "Duna" <veloc...@usa.com> wrote:

>Gdzie moge nabyc mala ilosc arszeniku lub cyjanku. Nie zamierzam nikogo
>truc, jest mi potrzebny w innych celach.

>Odpowiedzi tylko na priva. veloc...@usa.com

Praz FeAsS na powietrzu ;->

SaszaK

Wojciech Puchar

PKO <ncol...@cyf-kr.edu.pl> wrote:
> 25g KCN za 40DM pasuje?
starczy na 500 ludzi ;)

Adamus

Duna napisał(a) w wiadomości: <3949...@news.vogel.pl>...

>Gdzie moge nabyc mala ilosc arszeniku lub cyjanku. Nie zamierzam nikogo
>truc, jest mi potrzebny w innych celach.

Do jakich "innych cel" moze byc potrzebny arszenik lub cyjanek procz trucia?
Zlota nie otrzymujesz, zielonego szkla nie odbarwiasz, wiec...?

Adam B.

Duna

Potrzebuje moze 5 dkg

Grzegorz Szyszlo

Adamus wrote:

> Do jakich "innych cel" moze byc potrzebny arszenik lub cyjanek procz trucia?
> Zlota nie otrzymujesz, zielonego szkla nie odbarwiasz, wiec...?

ja tam nie wiem do czego mu to, ale cyjanki stosuje sie do cyjanowania
zelaza, w celu wytworzenia odpornej na scieranie i twardej warstwy.

--
/===================================\ oOOo (C) Publikacja tego

PKO

>ja tam nie wiem do czego mu to, ale cyjanki stosuje sie do cyjanowania
>zelaza, w celu wytworzenia odpornej na scieranie i twardej warstwy.

Taaa....
Znajdz mi jednak takie zastosownie poza truciem, gdzie się uzywa
cyjanku LUB arszeniku...
Zreszta moze "Duna" wcale nie chciał truc tylko uzdrawiac inaczej....

Piotr

Johny

A w ktorych moze byc on zastapiony arszenikiem jesli akurat cyjankow
zabraklo ?
Bo ktos chcial cyjanek _LUB_ arszenik. Nie do trucia. To do czego
ze mu bylo wszystko jedno ktory otrzyma ?

J.

Johny

Użytkownik J.F.:

> A w ktorych moze byc on zastapiony arszenikiem jesli akurat cyjankow
> zabraklo ?

Jak już Piotr powiedział, sprawa nie warta jest dalszej dyskusji,
ale, skoro się czepiasz, to muszę Ci zwrócić uwagę na drobny szczegół.
Powyżej masz cytat z mojego posta.
Czy jest tam mowa o arszeniku (chodzi o procesy galwaniczne)?

Pzdr
Johny

PKO

>Ty morderco !
Może byś się tak wytłumaczył?
--
Pozdrawiam.
Ela.

Johny

Ela napisał(a)

| Może byś się tak wytłumaczył?

A kogo pytasz?

Pzdr
Johny

andrze...@gmail.com

W dniu wtorek, 1 sierpnia 2000 09:00:00 UTC+2 użytkownik Ela napisał:
> Może byś się tak wytłumaczył?
> --
> Pozdrawiam.
> Ela.

Ela czy zabicie siebie to morderstwo. Daj spokój nie wszyscy muszą podzielać twoje poglądy na życie. I nie wszyscy muszą się męczyć.

Kagamine Lenka

<andrze...@gmail.com> wrote in message
Też chcę...

dziadzia...@gmail.com

Eugeniusz tomaszek

mangle...@gmail.com

Samobójstwo na przykład, mi by się przydało :)

olhakedz...@gmail.com

Zamawiam razy 2 xd

beatachrz...@gmail.com

Cyjane gdzie moge kupic i za ile