Co to za grzyb?

Jacek Maciejewski

Pierwszy raz widzę takiego grzyba a żyję już dosyć długo. Miejsce
znalezienia - wilgotna dróżka w liściastym lesie na skraju pól, woj.
lubuskie. Ktoś kojarzy?
https://www.szybkiplik.pl/S4h3ivYp2D
--
Jacek
I hate haters.

Robert Tomasik

https://pl.wikipedia.org/wiki/Czubajka_kania?
--
Robert Tomasik

Jacek Maciejewski

Dnia Thu, 13 Oct 2022 14:32:38 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

> https://pl.wikipedia.org/wiki/Czubajka_kania?

Zdecydowanie nie. Kania wystepuje powszechnie i dlatego niesposób jej
pomylić z czymś innym. To widzę pierwszy raz a zbieram grzyby 60 lat :)
To rośnie w kupie, ma krótki trzon bez kryzy i bulwy i jest masywnej i
twardej natury w porównaniu do delikatnej kani.
Choć fakt, wierzch kapelusza jest całkiem podobny :)

Marek

On Wed, 12 Oct 2022 19:05:05 +0200, Jacek Maciejewski <jac...@go2.pl>
wrote:
> https://www.szybkiplik.pl/S4h3ivYp2D

Upłynął czas pliku. Nie da się wrzucać na coś bardziej trwałego? A
jak ktoś po 10 latach będzie czytał archiwum?

--
Marek

Jacek Maciejewski

Wieszam jeszcze raz:
https://megawrzuta.pl/download/07cbf8dce9f7122577ca49179a489de2.html
A po 10 latach? no cóż, ja na razie newsy nie dopuszczają publikacji
grafiki więc nic mi nie pozostaje jak darmowe serwisy.

Marcin Debowski

To jakiś Sarniak. Jest ich zdaje się parę różnych.

--
Marcin

Jacek Maciejewski

Dnia Tue, 08 Nov 2022 05:13:17 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

> To jakiś Sarniak. Jest ich zdaje się parę różnych.

Sarniaki wszystkie mają kolce. Ten ma blaszki. Widać na zdjęciu w
powiększeniu.

Marek

On Sat, 22 Oct 2022 09:45:27 +0200, Jacek Maciejewski <jac...@go2.pl>
wrote:
> A po 10 latach? no cóż, ja na razie newsy nie dopuszczają publikacji
> grafiki więc nic mi nie pozostaje jak darmowe serwisy.

Kto jeszcze temu już właściwie trupowi nie dopuszcza binariów?

--
Marek