zarost u Indian

pf...@o2.pl

Mam trochę żałosne pytanie, jak to jest, że oni nie mają w ogóle zarostu??
Nie wiem gdzie się z tym udać, grupa biologia wydała się najodpowiedniejsza
:)

Miroslaw Kwasniewski

Użytkownik <pf...@o2.pl> napisał w wiadomości

> Mam trochę żałosne pytanie, jak to jest, że oni nie mają w ogóle zarostu??
> Nie wiem gdzie się z tym udać, grupa biologia wydała się
najodpowiedniejsza

Siedze wlasnie obok Peruwianczyka - ma zarost. Pytanie: jest 'inny' czy nie
jest 'Indianinem'?

mirek

pf...@o2.pl

Użytkownik "Miroslaw Kwasniewski" <m.kwas...@idea.net.pl> napisał w
wiadomości news:9v4sc6$e83$1...@uranos.cto.us.edu.pl...

> Siedze wlasnie obok Peruwianczyka - ma zarost. Pytanie: jest 'inny' czy
nie
> jest 'Indianinem'?

To reszta się depiluje, ze mają takie gładkie buźki?
Może ma któregoś z rodziców białego ;)

Herr

<pf...@o2.pl> wrote:

Może po prostu się golą ? Dokładnie ? Hę ?

--
Herr Czacza
herr_...@interia.pl

PrawdziwaWiedzmaF.

> Może po prostu się golą ? Dokładnie ? Hę ?

ee woskiem goracym se epillacje przeprowadzaja i krzycza przy tym
oooooooooohhhoooooohhhhhhooooooooooooo;PPPPPPP
Pozdr.
PrawdziwaWiedzmaF.

sad...@poczta.onet.pl

> To reszta się depiluje, ze mają takie gładkie buźki?
> Może ma któregoś z rodziców białego ;)

Rzeczywiście się depilują, ale gorącego wosku nie używają :-)
Po prostu od początku wyrywają każdy włos, który się pojawi.

sad...@poczta.onet.pl

> Może po prostu się golą ? Dokładnie ? Hę ?

I dlatego im zarost nie rośnie? Bo dokładnie się golą?
Fałszywego Indianina rozpoznać można właśnie po tym, że bez dostępu do brzytwy
przestaje być gładki.

Ewa Kremiec

Użytkownik <pf...@o2.pl> napisał w wiadomości
> Pytanie wcale nie takie znowu żałosne: Indianie poświęcali mnóstwo czasu
na wyrywanie pojedynczych włosków specjalnymi kościanymi nożyki lub
wytapiali (auła) - rozgrzanym metalem - tak przynajmniej piszą Szklarscy w
swojej trylogii "Złoto Gór Czarnych" (poszczególne tomy: 1."Orle pióra " 2,
tytułu nie pamiętam - sorki, i 3. "Ostatnia walka Dakotów"). Radzę więc
wrócić do lektur z czasów młodości - pozdrawiam, Ewa

Herr

<sad...@poczta.onet.pl> wrote:

>I dlatego im zarost nie rośnie? Bo dokładnie się golą?
>Fałszywego Indianina rozpoznać można właśnie po tym, że bez dostępu do brzytwy
>przestaje być gładki.

Posibel :) Inidian znam tylko z westernów, nigdy nie miałem
przyjemności poznać jakiegoś osobiście.

--
Herr Czacza
herr_...@interia.pl

dziobas

to pf...@o2.pl
> Mam trochę żałosne pytanie, jak to jest, że oni nie mają w ogóle zarostu??
> Nie wiem gdzie się z tym udać, grupa biologia wydała się najodpowiedniejsza
> :)

To jest tak. Indianie (jakieś plemie) goliło się n lat i gdy rodzice się
kochali to przenieśli to w genach i tak to teraz jest przenoszone.

Wojciech Mikoluszko

> Mam trochę żałosne pytanie, jak to jest, że oni nie majš w ogóle zarostu??

Wcale nie zalosne. Indianie rzeczywiscie nie maja zarostu, albo maja duzo
mniejszy, rzadziuchny, nigdy tak jak u Europejczykow. Przypuszcza sie, ze to
dlatego, iz sa potomkami plemion syberyjskich rasy zoltej, ktore rowniez nie
posiadaja brody. W ogole rasa zolta (do ktorej naleza rowniez Indanie) jest
dosc uboga w zarost. Wystarczy popatrzec na brody Chinczykow - takie cos, co u
nas raczej wstyd by bylo nosic.
Kiedy sensacje bylo znalezienie wic brodatych mumii w Ameryce Poludniowej.
Dalo to asumpt hipotezom, ze Ameryke zaseidlili nie tylko Czukcze , ale tez i
jacys przedstawiciele rasy bialej. Dalej sie nie wglebiam, bo musialbym
poszperac w zrodlach.
Wojtek M.

--6--MARshALL--9--

On Thu, 13 Dec 2001 00:46:35 +0100, dziobas <dzi...@skrzynka.pl>
wrote:

a pozniej bocian przylecial z malym dzidziusiem....

--6--MARshALL--9--

On Thu, 20 Dec 2001 14:52:26 +0100, Wojciech Mikoluszko
<Mi...@agora.pl> wrote:

> [...]

>jacys przedstawiciele rasy bialej. Dalej sie nie wglebiam, bo musialbym

a japonczycy, oni jakby mieli wiekszy, slyszalem ze oni maja troche
"bialych" genow, prawda to ?
i jeszcze jedno - jak to oni nie maja brod, slyszalem kiedys ze oni
mieli takie brody je jak japonczycy sie nad nimi nzecali to ich
wieszali za te broty, wiec jak ?

Krzysztof Treder

> a japonczycy, oni jakby mieli wiekszy, slyszalem ze oni maja troche
> "bialych" genow, prawda to ?

Jeżeli się krzyżowali z Aynu (nie jestem pewien pisowni) - czyli białymi
tybylcami sprzed przybycia przodków Japończyków to mogą mieć.
Woody

Krystyna

Chodzi ci o Ainow lud ktury zyl na Kamczatce i wyspach Kurylskich.
Ainowie nie byli biali choc posiadali kilka cech odmiany bialejk
czlowieka tzn dosyc jasne oczy zarost i nieco jasniejsza skure. Lud ten
byl podejzewany o bycie formo mieszana bialo zolta.
Hejjjjjj
--
=::Krystyna::=
=::podop...@interia.pl::=

Krzysztof Treder

Użytkownik "Krystyna" <podop...@interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> czlowieka tzn dosyc jasne oczy zarost i nieco jasniejsza skure. Lud ten
> byl podejzewany o bycie formo mieszana bialo zolta.

Dzięki za sprostowanie. Skoro jednak Ainowie byli mieszanką i jeśli
Japończycy się z nimi krzyżowali, to mogli być źródłem genów bladej odmiany
naszego gatunku? A swoją drogą kiedy ten lud żył i dlaczego wyginął? Gdzieś
czytałem że w Ameryce znaleziono bardzo stary szkielet o cechach podobnych
do Ainów. Podobno to odkrycie wzbudziło protesty wśród Indian. Może ktoś coś
o tym wie?
Woody

Dorota Guttfeld

Tak oto stuka Krzysztof Treder:

> [...]
odmiany
> naszego gatunku? A swoją drogą kiedy ten lud żył i dlaczego wyginął?

Nie wyginęli bynajmniej. Mieszkają na Hokkaido, Kurylach, Sachalinie i
Kamczatce, w 1989 ponoć było ich ok. 25000, z tego większość na Hokkaido
(inne źródła podają 16000). Są być może mieszanką ludów syberyjskich i
mongoloidalnych. Mają jasną skórę, szerokie kości policzkowe, bujne czarne
włosy i zarost, słabo zaznaczoną fałdę mongolską. Prawdopodobnie byli
rdzenną ludnością Wysp Japońskich. Równą zagadką co ich pochodzenie jest
izolowany, wymarły obecnie język ainu, zachowany jednak w zapisach i
nagraniach na wałkach przez - ciekawostka - Bronisława Piłsudskiego, brata
"tego" Piłsudskiego.

dorota guttfeld

--6--MARshALL--9--

slyszalem ze podobno na hokkaido zyje jakas ich grupa, tylko juz
bardzo zjaponczonych fizycznie, ale zachowali swoj jezyk, ktoory nie
przypomina zadnego innego na swiecie

--6--MARshALL--9--

ciekawe to, tak pomyslalem ze skoro tam byli wczesniej biali, a potem
przysli zolci, i ich troche wyzabijali, ale troche napewno wchloneli,
to czy nie bolo czegos takiego ze mogli by wchlonac w genach, jesli
oczywiscie to jest mozliwe, cechy harakteru ktoore swiadcza o ich
"ekspansywnosci", bo japonczycy to jest istotnie swiatowy fenomen, sa
jedyna niebiala grupa ludzka na swiecie ktoora nie dala sie zdominowac
przez bialych, przeciwnie aktywnie wchlonela ich kulture, nie tracac
rownoczesnie swojej, i stworzyla taka technologie, ze przescignela
zachodnia cywilizacje w postepie technicznym, w kazdym razie tak mozna
z grubsza powiedziec, bo teraz oni tez sa czescia systemu okreslanego
jako cywilizacja "zachodnia"

Radosław Mroziński

> "ekspansywnosci", bo japonczycy to jest istotnie swiatowy fenomen, sa
> jedyna niebiala grupa ludzka na swiecie ktoora nie dala sie zdominowac
> przez bialych,

A chińczycy dali się?

OFCA

--6--MARshALL--9--

no wlasnie dali sie, chocziaz miej niz np. murzyni,
to ze sie nie dali moze tez wynikac z faktu ze jest ich duzo
i ze nie wymierali z powodu chorob jak np. indianie amerykanscy
tak ze w tej calej masie chinczykow biali nie mieli co zdobyc
znaczy sie zadnych terenow itp. a japonia niej malym archipelagiem w
porownaniu z chinami, zreszta byla wyizolowana od swiata na wiele lat
wiez z takiego polozenia moglo by wynikac ze podzieli los nowej
zelandii

plnec67

hej, podpowiem ci, jest cos takiego jak historia która została zapomniana i nie jest uwzgednoiana przez naukowcow za wiarygodną, traktowana jako mit, ponieważ dla wielu jest niewygodna i wymaga wielu dociekań, nie do konca dających udowodnienie prawdy i zabłysniecie w krótkim czasie na polu naukowym, jednak śledząc dokładnie zapisy ludu sumeryjskiego w postaci pisma klinowego, możemy wiele odkryć nowego, czego historia nie pisze w podrecznikach i napewno nie napisze przez kolejne 100 lat.
zainteresuj sie historią sumeryjską, oraz anunnaki, które przybyły tysiace lat temu na ziemie, by ją skolonizować
https://www.google.com/search?sca_esv=560555112&sxsrf=AB5stBgfH798kP6Ln13BYNVZox_w4JBPiw:1693180958157&q=anunnaki%27%27+-+film+zakazany+online&sa=X&sqi=2&ved=2ahUKEwjZobTMhv6AAxUVG-wKHQKbBg4Q1QJ6BAhpEAE&biw=1920&bih=923&dpr=1#fpstate=ive&vld=cid:b25645a0,vid:FlRUZBKe-j0

plnec67

na koncu tego filmu jest dokldnie powiedziane z jekiego powodu indianom nie rośnie zarost, i z tego powodu mieli pewien rytuał, taki że zawsze zabierali skalp z ludzkiej głowy