Formalny dowod na istnienie Boga przeprowadzony metoda logiki matematycznej (Pdi JP)

1 view

janp...@gmail.com

Ponizej prezentuje dla wgladu zainteresowanych formalny dowod
wykazujacy ze "Bog istnieje". Dowód ten przeprowadzony zostal z
uzyciem metod logiki matematycznej uzywanej w dowodzeniu
matematycznym. Oryginalnie zaprezentowany on zostal na dwoch stronach
o adresach podanych ponizej. Jego powstanie jest dosyc wymowne opisze
je wiec tu w skrocie.

W drugim semestrze 2007 roku przez dziwne zrzadzenie Boga dane mi bylo
prowadzenie serii wykladów z logiki matematycznej na Uniwersytecie w
Korei. Jednym z "produktów ubocznych" owych wykladów bylo, ze do
trzech wersji dowodów na istnienie Boga przeprowadzonych poprzednio
metodami fizykalnymi, moglem teraz dodac jeszcze jedna wersje
formalnego dowódu naukowego na istnienie Boga przeprowadzonego
metodami logiki matematycznej. Poniewaz dowód ten jest krótki,
przytaczam go ponizej dla uzytku tych co zechca z nim sie zapoznac i
go przesledzic. Jego twierdzenia wyjsciowe dotycza tzw. "kodu
genetycznego" kórego dokladniejszy opis zawarty jest na stronie o
ewolucji (aby ja ogladnac zastap w ponizszych adresach czlon
"god_pl.htm" na czlon "evolution_pl.htm"). Owo wiec ów formalny dowód
na istnienie Boga przeprowadzony z uzyciem metod logiki matematycznej
(odnotuj ze dla scislosci uzywam w nim terminologii
angielskojezycznej, poniewaz polskie terminy logiki juz nieco mi sie
pozapominaly - w nawiasach przytaczam jednak odnalezione w slownikach
polskojezyczne odpowiedniki tych terminów):

Theorem (teoremat, teza do dowiedzenia): "Bóg istnieje".

Basis propositions (wyjsciowe ustalenia-twierdzenia naukowe): "Kod
genetyczny spelnia wszystkie cechy inteligentnych kodów zas-i zgodnie
z Teoria Komunikacji Shannona wszystkie kody sa odmianami jezyków.
Wszystkie jezyki sa formowane przez istoty rozumne. Z uwagi na ogromna
liczbe i róznorodnosc zyjatek zamieszkujacych Ziemie, ani na Ziemi ani
w kosmosie nie istnieje istota rozumna która bylaby w stanie dac zycie
wszystki tym zyjatkom uzywajac w tym celu kodów genetycznych
wykazujacych cechy tego samego "jezyka genetycznego kodowania", a stad
dokumentujacych scisle podobienstwo swych struktur i zawartosci. Tylko
pojedynczy rozumny Bóg uzywa jeden wlasny koherentny "jezyk
genetycznego kodowania" dla wszystkich zyjatek zamieszkujacych Ziemie
i kosmos (efekty dzialania takiego pojedynczego Boga uzywajacego
jednego "jezyka genetycznego programowania" zasadniczo sie róznia od
efektów czysto przypadkowej ewolucji a takze od produkowania zyjatek
przez jakies istoty rozumne o charakterystyce podobnej do ludzi -
przypadkowa ewolucja lub szeregi istot rozumnych albo calkowicie
wyeliminowalyby potrzebe uzywania kodów genetycznych albo tez w
przypadku wprowadzenia takich kodów dla kazdego gatunku zyjatek
rozwinelyby zupelnie odmienne struktury i zawartosci tych kodów). Bóg
nieistnieje albo istnieje. Uzywanie przez Boga jednego i tego samego,
koherentnego "jezyka genetycznego kodowania" dla wszystkich zyjatek
zamieszkujacych Ziemie zupelnie eliminuje mozliwosc ze Bóg nie
istnieje."

Proof (dowód): Pierwsze ustalenie wysciowe przetransformujemy za
pomoca tautological form (tautologicznej formy) metody zwanej
"hypothetical syllogism" ("sylogizm hipotetyczny"). Forma ta przyjmuje
zapis [(p =>q) && (q => r)] => [p => r], w której assertion
(twierdzenie) "p" jest "kod genetyczny spelnia wszystkie cechy
inteligentnych kodów", podczas gdy assertion "q" jest "zgodnie z
Teoria Komunikacji Shannona wszystkie kody sa odmianami jezyków", z
kolei assertion "r" jest "Wszystkie jezyki sa formowane przez istoty
rozumne". Transformacja owego ustalenia implies (implikuje) conclusion
(wniosek) ze "kod genetyczny zostal uformowany przez istote rozumna".
Przyjmujac ten wniosek za poczatkowa assertion (twierdzenie) nastepnej
fazy lancucha dedukcyjnego i ponownie uzywajac tej samej metody
"hypothetical syllogism", otrzymujemy nastepny wniosek ze "kod
genetyczny musial zostac uformowany przez Boga." Ostatnia para
propositions (twierdzen) pozwala na wysuniecie ostatecznego conclusion
(wniosku) metoda zwana "disjunctive syllogism" ktorej tautologiczna
forma ma zapis: [(p || q) && !p] => q. W formie tej assertion
(twierdzenie) "p" jest "Bóg nieistnieje", zas assertion "q" jest "Bóg
isnieje". Ów ostateczny wniosek stwierdza "Bóg istnieje".

Conclusion (wniosek koncowy): powyzszy inference chain (lancuch
wnioskowania) jednoznacznie wiec dowiódl prawde teorematu, ze "Bóg
istnieje".

Wiecej informacji na temat powyzszego dowodu na istnienie Boga mozna
znalezc w podrozdziale I3.3.4 z tomu 5 najnowszej monografii [1/5]
ktora mozna ogladnac zamieniajac w ponizszych adresach czlon
"god_pl.htm" na czlon "tekst_1_5.htm", a takze na w/w stronie
"evolution_pl.htm".

Strona "god_pl.htm" (a po zamianie nazwy "god_pl.htm" na inne nazwy
wskazane powyzej, np. na nazwe "evolution_pl.htm, rowniez i te ine
strony) moze zostac poogladana pod tymi z nastepujacych adresow,
ktorych bojowki okupacyjne UFOnautow nie zdazyly jeszcze
zasabotazowac:

http://users3.nofeehost.com/devils/god_pl.htm
http://energy.atspace.org/god_pl.htm
http://evil.thefreehost.biz/god_pl.htm
http://evolution.prohosts.org/god_pl.htm
http://fruit.sitesled.com/god_pl.htm
http://god.anfor.net/god_pl.htm
http://god.ez-sites.ws/god_pl.htm
http://gravity.my-place.us/god_pl.htm
http://healing.happyhost.org/god_pl.htm
http://karma.freewebpages.org/god_pl.htm
http://karma.phpnet.us/god_pl.htm
http://nirvana.phpnet.us/god_pl.htm
http://one.fsphost.com/parasitism/god_pl.htm
http://parasitism.xphost.org/god_pl.htm
http://wroclaw.s4u.org/god_pl.htm
http://wszewilki.greatnow.com/god_pl.htm

Z totaliztycznymi pozdrowieniami, Jan Pajak (Prof. dr inz.)

Stanislaw Sidor

Newsuser <janp...@gmail.com> wrote ...

> [...]
> matematycznym. Oryginalnie zaprezentowany on zostal na dwoch stronach
> o adresach podanych ponizej. Jego powstanie jest dosyc wymowne opisze

[...]

Swietnie. Udowodnil Pan, ze Bog istnial (bo podlug w.w. implikacji stworzyl
kod genetyczny).
A teraz Panie Profesorze rad bym byl uzyskac odpowiedz na pytanie: czy Bog
NADAL istnieje?
Czy mamy na to dowody, ze tworzone sa NOWE KODY genetyczne?

--
(STS)
Głupstwo w blasku sławy najczęściej bywa nierozpoznane. [Mrożek]

Stanislaw Sidor

Newsuser "Stanislaw Sidor" <sts_n...@uranos.eu.org> wrote ...

> Newsuser <janp...@gmail.com> wrote ...

Oj, nie zauwazylem, ze to idzie az na tyle grup na raz.
Nie biere udzialu w tak licznie crosspostowanych dysputach.

ope...@gmail.com

On 9 Wrz, 10:00, janpa...@gmail.com wrote:

> Z totaliztycznymi pozdrowieniami, Jan Pajak (Prof. dr inz.)

LOL

Wiktor

Krzysztof

On 9 Wrz, 12:29, "Stanislaw Sidor" <sts_nos...@uranos.eu.org> wrote:
> Newsuser <janpa...@gmail.com> wrote ...

Nietzsche stwierdził, że umarł.
Pozdr.
K.S.

digicho

On 10 Wrz, 17:04, Krzysztof <k_sulimow...@poczta.onet.pl> wrote:

> Nietzsche stwierdził, że umarł.

Wobec tego kto robi serwis?

Bóg JEST (np. w nas)

Krzysztof

Trzeba by było zapytać się NIetzsche`go.

> Bóg JEST (np. w nas)

Możliwe.