Poznajmy przeslanie które Bóg zakodowal do autoryzowanej przez siebie Biblii poprzez konsystentne zakwalifikowywanie tam "serpentów" do kategorii zwierzat obdarzonych wysoka inteligencja i ludzkim wygladem (Pdi JP)

1 view

janp...@gmail.com

Oct 28, 2007, 2:54:24 AM10/28/07
Malpa wyglada bardzo podobnie do czlowieka. Ma tez chwytne rece jak
ludzie i umie poslugiwac sie narzedziami. Posiada tez wysoka
inteligencje. Faktycznie to jest nawet w stanie dokonywac wnioskowania
i logicznych dedukcji - tak jak ludzie. Czy wiec malpa moze byc
zakwalifikowana do kategorii ludzi? Oczywiscie NIE. Wszystkim
doskonale wiadomo ze malpa jest zwierzeciem - tyle ze inteligentnym i
o wygladzie podobnym do ludzkiego. Co wiec powoduje ze dane istoty
kwalifikuje sie jako ludzi? Wszakze NIE jest to inteligencja - bo ta
posiadaja malpy i niektóre inne zwierzeta. Przykladowo mój kot zwany
"Teecee", opisany dokladniej na stronie o "bandytach w naszym
gronie" (o fizycznej nazwie "bandits_pl.htm"), tez wykazywal
inteligencje która ja przyrównywalem do inteligencji 2-letniego
czlowieka, a nawet wykazywal posiadanie moralnosci która ja oceniam
jako wyzsza od moralnosci przecietnego "serpenta-UFOnauty". (Np.
Teecee zawsze pokazywal swoim zachowaniem poczucie winy kiedy powracal
z podkradania zywnosci przeznaczonej dla kotów sasiada, podczas gdy
np. UFOnauci nie czuja sie winni nawet kiedy wymorduja setki tysiecy
nic nie winnych im ludzi - np. patrz strona "day26_pl.htm".) Jednak
Teecee nadal przynalezal do swiata zwierzat. Do kategorii ludzi NIE
kwalifikuje tez wyglad. Wszakze malpy maja, zas Neaderlandczycy mieli,
wyglad bardzo podobny do ludzi. Nikt ich jednak nie kwalifikuje jako
ludzi. Czlowiekiem nie czyni tez posiadanie chwytnych dloni, ani
uzywanie narzedzi. Co wiec powoduje ze dana istote kwalifikuje sie do
kategorii ludzi, a nie do kategorii "zwierzat obarzonych inteligencja
i ludzkim wygladem".

Rozstrzygniecie tej kwestii zaszyfrowane zostalo w Biblii
autoryzowanej przez samego Boga. Mianowicie istoty przez Biblie
nazywane "serpentami", "smokami", "diablami", itp., zas przez
dzisiejszych ludzi - "UFOnautami", w calej Biblii autoryzowanej przez
samego Boga sa konsystentnie zakwalifikowywane do kategorii zwierzat,
a NIE do kategorii ludzi. Przykladowo, tak je wlasnie kategoryzuje
cytowany w poprzednim punkcie werset z "Ksiegi Rodzaju", 3:1, cytuje:
"A serpent byl bardziej przebiegly niz wszystkie bestie ladowe, które
Pan Bóg stworzyl." Taka sama odmowe zakwalifikowania UFOnautów do
klasy ludzi przemyca dla nas równiez odpowiedz Jezusa na pokusy
Szatana, zawarta w "Ewengelii Sw. Mateusza", 4:4, cytuje: "Nie samym
chlebem czlowiek zyje, ale kazdym slowem, które pochodzi z ust
Bozych." (Znaczy, werset ten stara sie m.in. nam przekazac, ze
"czlowiekiem jest tylko ten, kto NIE samym chlebem zyje, a kto
studiuje nakazy Boga". Natomiast Szatan, serpenty, diably, itp., które
dbaja glównie o dobra materialne, o wladze, o przyjemnosci ciala,
itp., w oczach Boga czlowiekiem wcale juz nie sa.) Jednoczesnie jednak
jest juz nam wiadomym, ze owi UFOnauci-serpenty sa bliskimi
krewniakami ludzi. Wszakze zarówno ludzkosc jak i serpenty-UFOnauci
wywodza sie od tych samych przodków z planety Terra. Mimo tego Bóg
zakwalifikowuje ludzi do kategorii ludzkiej, jednak UFOnautom-
serpentom ten sam Bóg konsystentnie odmawia przyporzadkowania do ludzi
i klasyfikuje ich jako zwierzeta obdarzone inteligncja i ludzkim
wygladem. Jak z tego jasno wynika, w oczach Boga czyjes
zakwalifikowanie do kategorii ludzi lub do kategorii zwierzat wcale
nie wynika z tego ze jego rodzicami czy przodkami byli ludzie, ani z
tego ze ktos ten posiada inteligencje i ludzki wyglad, a z tego jakimi
atrybutami i zachowaniami dany ktos sie cechuje. Innymi slowy, Bóg tak
skonstruowal istoty zyjace, ze na stanie sie ludzmi musza one sobie
zapracowac i wcale im NIE wystarcza ze sie urodzily z czlowieczych
przodków. Co ciekawsze, powyzsze dotyczy równiez wszelkich istot
zyjacych na Ziemi. Innymi slowy, NIE wszyscy czlonkowie ludzkosci sa
przez Boga kwalifikowani jako ludzie, a spora czesc ludzkosci Bóg
zakwalifikowuje do swiata inteligentnych zwierzat i potem traktuje tak
samo jak zwierzeta.

Jakiez wiec sa owe cechy które w oczach Boga zakwalifikowuja
kogos do kategorii ludzi? Pytanie to jest na tyle wazne, ze jesli ktos
nie nabedzie dla siebie owych cech, wówczas przez Boga bedzie
potraktowany jak zwierze. Oczywiscie, odpowiedz ponownie Bóg zawarl w
autoryzowanej przez siebie Biblii. Wylistujmy tutaj chociaz
najwazniejsze z nich. Oto kilka poczatkowych:

1. Uznawac autorytet Boga i stosowac sie do wymagan które Bóg
naklada na ludzi. Innymi slowy, np. kazdy ateista w oczach Boga jest
jedynie inteligentnym zwierzeciem o ludzkim wygladzie. Wszakze ateista
nie uznaje autorytetu Boga ani sie nie stosuje do boskich wymagan.
Informacja o niniejszej "cesze-wymaganiu przynaleznosci do ludzkosci"
zawarta jest m.in. w cytowanym poprzedniu wersecie z "Ewengelii Sw.
Mateusza", 4:4, cytuje: "Nie samym chlebem czlowiek zyje, ale kazdym
slowem, które pochodzi z ust Bozych." Faktycznie jednak ten "wymóg
zakwalifikowania do kategorii ludzkosci" jest tak istotny, ze jest on
powtarzany na wskros calej Biblii.

2. Nabywac umiejetnosc rozpoznawania reki, dziela, oraz dzialan
Boga od reki, dziela i dzialalnosci innych mocy. Innymi slowy, aby
stac sie czlowiekiem trzeba sie nauczyc dostrzegac reke Boga wszedzie
tam gdzie reka ta faktycznie wkracza do dzialania. Dlatego ci którzy
nie sa w stanie np. dopatrzec sie w Biblii autorstwa samego Boga, a
widza w niej jedynie ksiazke z bajdurzeniami starozytnych pastuszków,
faktycznie w oczach Boga sa jedynie inteligentnymi zwierzetami.
(Przykladowo, mnie samemu niesamowicie imponuje owa dobrze ukryta
ponadludzka inteligencja zaszyfrowana w Biblii a wyrazajaca sie np. w
sposobie na jaki Biblia najprostrzym jezykiem wyraza niesamowicie
trafnie nawet najbardziej wyrafinowane idee, skutecznoscia z jaka
podaje ona nam sprawdzajace sie w dzialaniu receptury na zycie,
efektywnoscia z jaka jej zawsze aktualne przekazy przedarly sie przez
tysiacletnie cenzury serpentów-UFOnautów, itd., itp. Nie rozumiem tez
jak to mozliwe ze niektórzy pozostaja slepi na owa ponadludzka
inteligencje Biblii - najwidoczniej aby decenic inteligencje zawarta w
czyms innym, samemu trzeba posiasc co najmniej progowy jej zasób.)
Takze ci biolodzy oraz ich sympatycy, którzy np. w stworzeniu
pierwszej pary ludzi dopatruja sie jedynie dzialania slepej ewolucji
(patrz strona totalizmu o nazwie "evolution_pl.htm"), tez nie nabyli
jeszcze umiejetnosci rozpoznawania reki i dzialania Boga. Albo ci
fizycy którzy pozostaja slepi na wnioski które wynikaja z faktu ze
fale elektromagnetyczne naleza do fal poprzecznych które propaguja sie
wylacznie wzdluz granicy dwóch osrodków (patrz strona totalizmu o
nazwie "dipolar_gravity_pl.htm"). Albo ci medycy którzy szatkuja
skalpelami zakamarki mózgu aby znalezc tam dusze, jednoczesnie zas
pozostaja slepi i glusi na NDE (Near Death Experience), wielokrotne
osobowosci i inne tego typu zjawiska (patrz strona totalizmu o nazwie
"nirvana_pl.htm"). Itd., itp. Informacja o nabywaniu umiejetnosci
rozpoznawania reki, dziela, czy dzialania Boga zawarta jest m.in. w
"2gim Liscie do Koryntian", 4:3-4, cytuje: "A jesli nawet Ewangelia
nasza jest ukryta, to tylko dla tych, którzy ida na zatracenie, dla
niewiernych, których umysly zaslepil bóg tego swiata".

3. Klasc nacisk na rozwijanie u siebie pozytywnych atrybutów
pozafizycznych takich jak moralnosc, konsystencja, pomocnosc, dobro,
pokojowosc, itd., itp. Innymi slowy, stosowac sie do popularnego
powiedzenia "jesc aby zyc, a nie zyc aby jesc", albo bardziej scisle
"uzywac swego ciala jako instrumentu który pomaga nam osiagac
pozytywne wartosci intelektualne i duchowe, a nie traktowac nasza
inteligencje i ducha jako narzedzi które pozwalaja nam dogadzac
naszemu cialu". Informacja o koniecznosci uzywania ciala jako
narzedzia dla osiagania pozytywnych dóbr intelektualnych i duchowych,
a nie odwrotnie, rozsiana jest praktycznie po calej Biblii.
Przykladowo informacje ta ilustruje kazde slowo i kazde dzialanie
Jezusa - wlaczajac w to slowa cytowane w punkcie 1 powyzej.

4. Poznawac totalizm i wdrazac totalizm we wlasnym zyciu.
Wystarczy w internecie odnotowac jak "serpenty-UFOnauci" reaguja na
kazdy przekaz totalizmu aby stawalo sie jasne ze totalizm NIE jest po
prostu jakas tam kolejna z tuzinkowych filozofii wymyslonych przez
"fotelowych luminarzy nauki". Biblia zreszta tez daje nam to
jednoznacznie do zrozumienia - co wyjasniam dokladniej w punkcie #F3
stron totalizmu o adresach podanych ponizej.

Oczywiscie, powyzsze to tylko kilka pierwszych i
najwazniejszych "wymagan zakwalifikowania sie do kategorii
czlowieczenstwa" zawartych w Biblii. Podobnych wymagan istnieje
wiecej. Jednak celem niniejszej strony wcale nie jest ich omawianie.
Przykladowo, Bóg wymaga od ludzi aby poswiecali sie budowaniu i
podnoszeniu, a nie niszczeniu i spychaniu w dól. Bóg nakazuje aby sie
bronic kiedy zostalismy zaatakowani, jednak zakazuje agresywnie
atakowac. Bóg nakazuje aby sie dzielic z innymi, a nie zabierac
wylacznie dla siebie. Itd., itp.

Biblia wielokrotnie ostrzega, ze tych którzy sie nie stosuja do
zalecen Boskich, czekaja niezbyt dla nich przyjemne konsekwencje. Nie
nalezy wiec sie spodziewac, ze jesli Bóg dal komus szanse na zostanie
czlowiekiem, pozwolil mu bowiem sie urodzic z czlowieczych rodziców,
jednak ktos ten zgardzil i odrzucil owa szanse, wówczas Bóg ciagle
bedzie wobec takiego kogos wyrozumialy. Wszakze Bóg ma moc i tysiace
odmiennych mozliwosci aby wyegzekwowac na nieposlusznych ostrzezenia
które autoryzowal w Biblii. Przykladowo tylko najprostrza z tych
mozliwosci jest, ze tym co tak sie upieraja aby pozostawac
zwierzetami, Bóg pozwoli ponownie narodzic sie jako zwierzeta. Dlatego
osobiscie czuje sie zobowiazany, aby uswiadomic za pomoca niniejszych
opisów, ze - jak to mawiaja Anglicy "God means business" (znaczy "Bóg
nie rzuca slów na wiatr, a czyni i bedzie nadal czynil dokladnie to co
zadeklarowal w autoryzowanej przez siebie Biblii"). Wszakze Bóg nie
musi sie obawiac, ze zabraknie mu chetnych na zakwalifikowanie sie do
kategorii ludzi. Przeciez tylko na Ziemi kazdej sekundy przybywa
miliony istnien których poziom inteligencji upowaznia juz do
ustawiania sie w kolejce po szanse na zostanie czlowiekiem.
Przykladowo mój kot Teecee jest jednym z nich. A Bóg stworzyl swiat
fizyczny o skonczonej objetosci. Nie moze wiec bezwybiorczo awansowac
do godnosci ludzkiej kazdego z owych milionów i milionów istnien.

Na zakonczenie tego punktu chcialbym zaproponowac czytelnikowi
maly test sprawdzajacy. Mianowicie proponuje sprawdzic, czy zgodnie z
wytycznymi danymi nam przez Boga a klarownie wyjasnionymi powyzej pod
1 do 4 tego punktu, w oczach Boga czytelnik zasluguje na zostanie
zakwalifikowanym do kategorii ludzi, czy tez na zakwalifikowanie do
tej samej co "UFOnauci-serpenty" kategorii "zwierzat obdarzonych
inteligencja i ludzkim wygladem". Znaczy, czy czytelnik: (1) uznaje
autorytet Boga, (2) nabyl umiejetnosc rozpoznawania reki i dzialan
Boga, (3) uzywa swego ciala jako instrumentu dla osiagania pozytywnych
celów intelektualnych i duchowych, a nie na odwrót, itd., itp. Potem
proponuje podobnie przymierzyc do owych kryteriów wszystkich tych
bliskich jakich czytelnik najbardziej kocha. W koncu porponuje sie
zastanowic co swoim zdaniem czytelnik powinien uczynic z wnioskami do
jakich doszedl po owym tescie. Znaczy czy w tak istotnej sprawie jak
wieczysta przyszlosc dla siebie lub dla swoich bliskich, czytelnik
powinien poprzestac tylko na sprawdzeniu, poczym kontynuowac siedzenie
na wlasnych rekach w sprawach w których Bóg domaga sie dzialania, czy
tez powinien podjac jakas akcje która sugerowana jest przez owo
sprawdzenie. Wszakze trzeba pamietac ze po opublikowaniu "formalnych
dowodów naukowych na istnienie Boga" (patrz strony totalizmu o nazwach
"god_pl.htm", "dipolar_gravity_pl.htm", "nirvana_pl.htm" i
"evolution_pl.htm"), moc, autorytet i dzialania Boga przestaly byc
sprawa wiary, a staly sie naukowym pewnikiem. Pewnikiem tym wcale tez
nie przestaja byc tylko dlatego ze inteligentne zwierzeta w Biblii
nazywane "serpentami" wypluwaja na te dowody cala sline jaka zdolne sa
wyprodukowac ich jadowite jezyki!

Zaprezentowane powyzej wyjasnienia uzupelnione sa szeregiem
dodatkowych informacji w punktach #F2 i #F3 najnowszej aktualizacji
strony internetowej totalizmu noszacej nazwe "totalizm_pl.htm".
Aktualizacja ta nosi date nie wczesniejsza niz 27 pazdziernika 2007
roku. Strona "totalizm_pl.htm" powinna byc dostepna pod nastepujacymi
adresami (chyba ze juz zostala tam zasabotazowana przez inteligentne
zwierzeta w Biblii nazywane "serpentami"):

http://energy.atspace.org/totalizm_pl.htm
http://evidence.ueuo.com/totalizm_pl.htm
http://evil.thefreehost.biz/totalizm_pl.htm
http://evolution.docspages.com/totalizm_pl.htm
http://fruit.sitesled.com/totalizm_pl.htm
http://god.pandela.com/totalizm_pl.htm
http://karma.freewebpages.org/totalizm_pl.htm
http://memorial.awardspace.info/totalizm_pl.htm
http://one.fsphost.com/parasitism/totalizm_pl.htm
http://parasitism.about.tc/totalizm_pl.htm
http://parasitism.xphost.org/totalizm_pl.htm
http://pigs.freehyperspace.com/totalizm_pl.htm
http://rubik.hits.io/totalizm_pl.htm
http://tornado.99k.org/totalizm_pl.htm
http://wszewilki.greatnow.com/totalizm_pl.htm

Prosze odnotowac, ze kazdy z serwerów wskazywanych powyzszymi adresami
faktycznie powinien zawierac wszystkie strony totalizmu (chyba ze
niektore z owych stron zostaly w miedzyczasie zasabotazowane). Jesli
wiec ktos zechce przegladnac opisy z innych stron totalizmu, np. ze
stron wspominanych w niniejszym wpisie, lub w innych wpisach z tego
bloga, wowczas w powyzszych adresach nazwe "totalizm_pl.htm" powinien
zamienic na nazwe strony ktora chce przegladnac, np. strony
"dipolar_gravity_pl.htm".

Z totaliztycznym salutem, Jan Pajak (Prof. dr inz.)

P.S. "Nawet jesli wprasowac serpenta do prosciutkiej rury, ciagle nie
wysprostuje sie jego poskrecanej natury" (Chinskie przyslowie).

tomekwi...@yahoo.com

Oct 29, 2007, 12:33:55 PM10/29/07
On 28 Paź, 07:54, janpa...@gmail.com wrote:
> Malpa wyglada bardzo podobnie do czlowieka...

Nawet bardzo podobnie!

http://galaxy.uci.agh.edu.pl/~joanna/fandom/trofea/m_urojon.jpg

;-)

zag...@o2.pl

Oct 29, 2007, 12:35:46 PM10/29/07
> [...]

> nazywane "serpentami", "smokami", "diablami", itp., zas przez
> dzisiejszych ludzi - "UFOnautami", w calej Biblii autoryzowanej przez

W jaki konkretnie sposób autoryzowanej, co, brat ?

>odpowiedz Jezusa na pokusy
> Szatana, zawarta w "Ewengelii Sw. Mateusza", 4:4, cytuje: "Nie samym
> chlebem czlowiek zyje, ale kazdym slowem, które pochodzi z ust
> Bozych."

A jak odróżnić słowa pochodzące z ust Bożych
od słów pochodzących z ust kłamliwego kapłana ? :o/

> NIE wszyscy czlonkowie ludzkosci sa
> przez Boga kwalifikowani jako ludzie, a spora czesc ludzkosci Bóg
> zakwalifikowuje do swiata inteligentnych zwierzat i potem traktuje tak
> samo jak zwierzeta.

I Jezus tak nauczał... ?
A możesz zapodać jakiś cytat na próbę ?

> [...]
> slowem, które pochodzi z ust Bozych." Faktycznie jednak ten "wymóg
> zakwalifikowania do kategorii ludzkosci" jest tak istotny, ze jest on

A nie chodzi o zakwalifikowanie do kategorii synów Bożych przypadkiem,
co, brat ? Gdzie Jezus tak nauczał, że dobry Bóg części ludzi
nie traktuje jak ludzi ?

> [...]
> tam gdzie reka ta faktycznie wkracza do dzialania. Dlatego ci którzy
> nie sa w stanie np. dopatrzec sie w Biblii autorstwa samego Boga,

To Bóg sam o sobie napisał, brat:

Wj 12:29
29. O północy Pan pozabijał wszystko pierworodne Egiptu:
od pierworodnego syna faraona, który siedzi na swym tronie,
aż do pierworodnego tego, który był zamknięty w więzieniu,
a także wszelkie pierworodne z bydła.
(BT)

I to też:

Wj 32:27
27. I rzekł do nich: Tak mówi Pan, Bóg Izraela: Każdy z was niech
przypasze miecz do boku. Przejdźcie tam i z powrotem od jednej
bramy w obozie do drugiej i zabijajcie: kto swego brata,

kto swego przyjaciela, kto swego krewnego.
(BT)

???

> [...]
> nasza jest ukryta, to tylko dla tych, którzy ida na zatracenie, dla
> niewiernych, których umysly zaslepil bóg tego swiata".

Totalizm niewiele ma wspólnego z nauką Jezusa, brat...
Oczywiście każdy jest wolny i może mówić, co mu się podoba.

> 4. Poznawac totalizm i wdrazac totalizm we wlasnym zyciu.

Totalizm czy ewangelię i jej wyzwania ?

>Bóg nakazuje aby sie
> bronic kiedy zostalismy zaatakowani...

Mt 5:39-45
39. A Ja wam powiadam: Nie stawiajcie oporu złemu. Lecz jeśli cię kto
uderzy w prawy policzek, nadstaw mu i drugi!
40. Temu, kto chce prawować się z tobą i wziąć twoją szatę, odstąp i
płaszcz!
41. Zmusza cię kto, żeby iść z nim tysiąc kroków, idź dwa tysiące!
42. Daj temu, kto cię prosi, i nie odwracaj się od tego, kto chce
pożyczyć od ciebie.
43. Słyszeliście, że powiedziano: Będziesz miłował swego bliźniego, a
nieprzyjaciela swego będziesz nienawidził.
44. A Ja wam powiadam: Miłujcie waszych nieprzyjaciół i módlcie się za
tych, którzy was prześladują;
45. tak będziecie synami Ojca waszego, który jest w niebie; ponieważ
On sprawia, że słońce Jego wschodzi
nad złymi i nad dobrymi, i On zsyła deszcz na sprawiedliwych i
niesprawiedliwych.
(BT)

Jeśli tego nie rozumiesz, to choć nie psuj dzieła Jeszu, brat.

> [...]
> mozliwosci jest, ze tym co tak sie upieraja aby pozostawac
> zwierzetami, Bóg pozwoli ponownie narodzic sie jako zwierzeta.

Nie wydaje mi się, b dobry Ojciec mógł tak upokorzyć swoich synów...

> Z totaliztycznym salutem, Jan Pajak (Prof. dr inz.)

salut brat

vohu.mana

janp...@gmail.com

Oct 30, 2007, 2:25:45 AM10/30/07
On Oct 29, 9:35 am, zaga...@o2.pl wrote:

Dziekuje kumie (kosmiczny bracie?) za ciekawe wypowiedzi. Szanuje
efektywne programy waszych zaawansowanych komputerow ktore wspomagaja
twoja znajomosc tresci Biblii i kunszt z jakim czysto mechanicznie
potrafisz uzasadnic z pomoca slow Biblii swoj punkt widzenia. Jednak
widze tez w twojej kumie wypowiedzi zupelny brak zrozumienia dla
okolicznosci Biblii, dla roli jaka ona wypelnia na Ziemi, oraz dla
wynikajacych z tego nadrzednie-inteligentnych zasad na jakich tresc
Biblii musiala byc zaplanowana i skonfigurowana przez Boga. Biblia
wcale NIE jest "instrukcja jak prowadzic zycie dla dumies" ("dumies"
znaczy "glupole" albo "ciemniacy" po angielsku) w rodzaju owych
modnych ostatnio podrecznikow typu "naucz sie programowac w 1 godzine
dla dumies". Biblie raczej nalezaloby przyrownywac do "cwiczen
logicznych wyrabiajacych w ludziach umiejetnosc tropienia i logicznego
wydedukowywania tajemnic wlasciwego prowadzenia swego zycia". Znaczy
Biblii nie wolno interpretowac ani automatycznie ani mechanicznie, a
trzeba zwracac uwage na jej konfiguracje, kontekst, logike,
skojarzenia, porowania, symbolizm, itd., itp. Jako przyklady
wlasciwego potraktowania jej tresci ustosunkuje sie tutaj do kilku
mechanicznie zacytowanych fragmentow w twojej kumie wypowiedzi. Oto
one:

>... w Biblii autoryzowanej przez samego Boga. ...

> W jaki konkretnie sposób autoryzowanej, co, brat ?

Sprawa dowodow na autoryzowanie Biblii przez samego Boga jest zbyt
rozlega aby ja tutaj omawiac bez jej splycenia. Obiecuje jednak ze ja
wkrotce zaadresuje i (mam nadzieje) konklusywnie udowodnie. Dlatego
ten punkt narazie pozostawia na pozniejsza odpowiedz.

> A jak odróznic slowa pochodzace z ust Bozych od slów pochodzacych z ust klamliwego kaplana ?

Jest na to az kilka sposobow. Np. mozna sprawdzic z czyich ust
oryginalnie sie one wywodza (np. czy jest w Biblii ich odpowiednik).
Mozna tez sprawdzic czy sa jedynie slowami, czy tez ich prawde
podpiera tresc praw moralnych oraz przebieg pola moralnego. Mozna tez
sprawdzic jak Bog w rzeczywistym zyciu zareagowal na czyny tych ktorzy
dzialali zgodnie z ich trescia. Jest tez kilka innych sposobow - po
szczegoly patrz "podrecznik toalizmu" czyli tomy 6 i 7 monografii
[1/5] i [1/4].

> A mozesz zapodac jakis cytat na próbe ?

Wlasnie wpis jaki dyskutujemy dostarcza takich "cytatow na probe".
Jesli zas tych za malo, wowczas patrz punkt #F3 strony
"totalizm_pl.htm".

> Gdzie ... ze dobry Bóg czesci ludzi nie traktuje jak ludzi ?

Ponownie kumie udajesz ze nie dostrzegasz iz caly ten wpis stara sie
wykazac, ze UFOnauci w Biblii nazywani "serpentami", "diablami", itp.,
z jednej strony sa bliskimi krewniakami ludzi (tj. my ludzie
moglibysmy do nich zwracac sie"brat" - tak jak oni zwracaja sie do
nas), jednoczesnie jednak Bog w autoryzowanej przez siebie Biblii
odmawia zakwalifikowania ich do kategorii ludzi.

> Wj ...

Kumotrze. "Wj" znaczy "Ksiega Wyjscia" i jest to czesc "Starego
Testamentu". Z kolei bibilijny "Stary Testament" opisuje ludzkosc w
czasach kiedy mieszkancy Ziemi ciagle byli przez Boga uwazani za
"ineligentne zwierzeta" i traktowani jak zwierzeta. W swojej
wypowiedzi pomijasz wiec fakt nadrzednie-inteligentnego
skonfigurowania Biblii przez Boga, ktore to skofigurowanie tez zawiera
zaszyfrowane w siebie bardzo wazne informacje. (Zadaniem zas ludzi
jest stopniowe odszyfrowywanie tych informacji.) Probke jak
odszyfrowywac owe informacje zaszyfrowane w Biblii poprzez
skonfigurowanie tej skryptury autoryzowanej przez samego Boga w dwie
polowy (tj. w Stary i Nowy testament) podalem pod 5 w punkcie #F3
strony "totalizm_pl.htm" datowanej nie wczesniej niz w dniu 30/10/07.
Kiedy wiec kumie cytujesz z Biblii, musisz m.in. brac pod uwage owa
nadrzedna inteligencje z jaka ona zostala skonfigurowana, a NIE
jedynie cytowac mechanicznie tak jak maszyna.

> Totalizm niewiele ma wspólnego ...

Gdyby totalizm mial niewiele wspolnego z przekazem jaki Bog w swojej
laskawosci zdecydowal sie przyslac na Ziemie wlasnie w obecnych
czasach, wowczas ani nie toczylibysmy tej dyskusji, ani tez nie
istanialyby formalne dowody naukowe na istnienie Boga ktore totalizm
opracowal i propaguje.

> Totalizm czy ewangelie i jej wyzwania ?

Totalizm NIE jest sprzeczny z Ewangelia, chociaz moze on interpretowac
Ewangelie nieco odmiennie niz oficjalnie nakazuja ludziom to czynic
owi zezwierzeceni "serpenci-UFOnauci" ktorzy m.in innymi podszywaja
sie takze pod interpetatorow Biblii aby tym latwiej wypaczac sens
Biblii. Totalizm jest jednym z narzedzi ktore m.in. ma dopomagac
ludziom w lepszym interpetowaniu slow Ewangelii jakich sens musial byc
zaszyfrowany aby umozliwic ich przetrwanie do dzisiejszych czasow na
przekor intensywnej cenzury owych "serpentow-UFOnautow".

> Mt 5:39-45

A czy kumotrze moglbys mi podac lepsza strategie wlasnie OBRONY przed
brutalna i mordercza przemoca (zlem) niz czynienie tego co Sw. Mateusz
zaleca w ksiedze 5, wiersze 39 do 45? I to aby obrona ta wypelnila
wymog jaki totalizm wyraza slowami: "totalizm nakazuje aby dla niego
zyc, a nie umierac". Wszakze gdybysmy przykladowo my ludzie na Ziemi
powstali w obecnej chwili przeciwko "serpentom-UFOnautom", wowczas owe
serpenty by nas "wyciely do nogi". Ich przewaga jest bowiem mordercza
i narazie nie mamy z nimi najmniejszych szans. Jesli jednak bedziemy
im narazie tylko "podstawiali drugi policzek" tak jak Biblia to
nakazuje w konfrontacji z morderczym "zlem", jednoczesnie jednak uczac
sie jak z nimi walczyc, wowczas mamy szanse aby nie tylko "zyc dla
totalizmu" ale takze aby wygrac totalizm z tym brutalnym wrogiem! A w
czasach kiedy owe bibilijne slowa (Mt) byly pisane, chrzescijanstwo
znajdowalo sie dokladnie w tej samej sytuacji w jakiej dzisiaj
znajduje sie totalizm - tj. mialo wowczas na karku cala furie piekla i
owych zezwierzeconych "serpentow-UFOnautow".

> Nie wydaje mi sie, b dobry Ojciec mógl tak upokorzyc swoich synów...

A upokorzyl, upokorzyl. Wszakze np. "serpentom-UFOnautom" pozwolil
urodzic sie na planecie zwierzat i zyc jak zwierzeta. A jestem pewien
ze trzyma w zapasie dla nich jeszcze kilka dalszych niespodzianek.
Przykladowo takich jak owo "nieistniejace istnienie" ktore opisalem w
#E5 z "cz ci E" strony o "parasitism_pl.htm" - jaka to strone mozesz
kumie znalezc m.in. pod nastepujacymi adresami (tylko prosze kumie
zaprzestan mi deletowac i sabotazowac te strony - tj. nie baw sie juz
kumie w przyslowiowego "psa ogrodnika" i pozwol innym ze stron tych
tez sobie poczytac):

http://energy.atspace.org/parasitism_pl.htm
http://evidence.ueuo.com/parasitism_pl.htm
http://evil.thefreehost.biz/parasitism_pl.htm
http://evolution.docspages.com/parasitism_pl.htm
http://fruit.sitesled.com/parasitism_pl.htm
http://god.pandela.com/parasitism_pl.htm
http://karma.freewebpages.org/parasitism_pl.htm
http://memorial.awardspace.info/parasitism_pl.htm
http://one.fsphost.com/parasitism/parasitism_pl.htm
http://parasitism.about.tc/parasitism_pl.htm
http://parasitism.xphost.org/parasitism_pl.htm
http://pigs.freehyperspace.com/parasitism_pl.htm
http://rubik.hits.io/parasitism_pl.htm
http://tornado.99k.org/parasitism_pl.htm
http://wszewilki.greatnow.com/parasitism_pl.htm

Well kumie, dziekuje za zaprezentowanie tu swoich argumentow.
Wprawdzie troche mi cie szkoda, ze tak mechanicznie patrzysz na Biblie
i traktujesz ja jak zwykla ksiazke napisana przez starozytnych
pastuszkow, jednak zapewne tak zostales wyszkolony i zaprogramowany.
Niemniej jesli podyskutujesz ze mna jeszcze troche wiecej, wowczas byc
moze i tobie otworza sie oczy i zaczniesz dostrzegac ponadludzka
inteligencje w owej jedynej ksiedza na Ziemi w ktorej kazde slowo z
cala pewnoscia jest autoryzowane przez samego Boga i co do ktorej Bog
wcale nie ukrywa ze ja autoryzowal.

zag...@o2.pl

Oct 30, 2007, 12:30:11 PM10/30/07
On 30 Paź, 07:25, janpa...@gmail.com wrote:

> [...]
> twoja znajomosc tresci Biblii i kunszt z jakim czysto mechanicznie
> potrafisz uzasadnic z pomoca slow Biblii swoj punkt widzenia.

Masz brat coś na uzasadnienie tej tezy, czy jedynie pomówienie ? :o/

> [...]
> dzialali zgodnie z ich trescia. Jest tez kilka innych sposobow - po
> szczegoly patrz "podrecznik toalizmu" czyli tomy 6 i 7 monografii

moim zdaniem to bełkot, wybacz brat, ale tak to widzę.

> Wlasnie wpis jaki dyskutujemy dostarcza takich "cytatow na probe".
> Jesli zas tych za malo, wowczas patrz punkt #F3 strony
> "totalizm_pl.htm".

A Tu nie możesz dać podpory swoim stwierdzeniom,
że ja źle traktuję Biblię ?
Brat, jeśli już się kogoś miesza z błotem,
to nie wypada mu odbierać szansy obrony.

> [...]

> istanialyby formalne dowody naukowe na istnienie Boga ktore totalizm
> opracowal i propaguje.

> Totalizm NIE jest sprzeczny z Ewangelia,

Owszem jest, niesie zupełnie inne przesłanie,
choć może także nieść dobro.

> A czy kumotrze moglbys mi podac lepsza strategie wlasnie OBRONY przed
> brutalna i mordercza przemoca (zlem) niz czynienie tego co Sw. Mateusz
> zaleca w ksiedze 5, wiersze 39 do 45?

co zaleca Mateusz konkretnie ?

> [...]

> inteligencje w owej jedynej ksiedza na Ziemi w ktorej kazde slowo z
> cala pewnoscia jest autoryzowane przez samego Boga i co do ktorej Bog

Bardzo chętnie, brat podyskutuję, bo ja to bardzo lubię :o)
tj. rozmawiać z braćmi.

A co do mojej przynależności du Ufonautów,
to z pewnością nie jestem tego świadomy, owszem
moje wrodzone lenistwo mogłoby na coś takiego wskazywać,
zwłaszcza że żyję jak posożyt... :o( a jednak i ja, taki jaki
jestem, odebrałem słowa Jeszu jako zachętę do wstąpienia
do rodziny Bożej... i do niej wstąpiłem, po prostu mocą
jego słowa, dlatego proszę, brat, nie rób mi przykrości,
bo ja jeśli się okaże, że jestem wrogiem Jeszu,
sam wydam na siebie wyrok, najcięższy
z możliwych.

> Z totaliztycznym salutem, Jan Pajak (Prof. dr inz.)

vohu.mana

mirzan

Nov 1, 2007, 3:11:02 PM11/1/07

> Niemniej jesli podyskutujesz ze mna jeszcze troche wiecej, wowczas byc
> moze i tobie otworza sie oczy

Bardzo mnie zainteresowł Temat, który Pan przedstawił, ale nie wszystko
zrozumiałem. W zwiazku z tym mam pytanie:Czy jako wierzący, praktukujący,
byłem odległy genetycznie od innych naczelnych.Jako mniej wierzący i wcale
nie praktykujący, zbliżyłem się do innych naczelnych, czyli tacy renegaci
jak ja,są już w stanie krzyżowenia się z naczelnymi nie ludźmi? I czy tracą
zdolność zapładniania ludzi? Bo zauważyłem,że coś się dzieje z moimi
możliwościami, myślałem,że to z powodu wieku, a teraz myślę,czy to nie jest
skutek ateizmu?
Pozdrawiam.Mirzan

mirzan

czy to nie jest
> skutek ateizmu?
> Pozdrawiam.Mirzan

Kosmitów uczy Pan pojazdy budować, a zwykłemu małpoludowi,
odpowiedzieć nie ma czasu.

Pszemol

"mirzan" <lil...@op.pl> wrote in message news:2a11.000000...@newsgate.onet.pl...

> Kosmitów uczy Pan pojazdy budować, a zwykłemu małpoludowi,
> odpowiedzieć nie ma czasu.

Z kim rozmawiasz? Bo nie ma "wrotki" w pierwszym artykule...

mirzan

Nov 4, 2007, 1:23:37 PM11/4/07

> Z kim rozmawiasz? Bo nie ma "wrotki" w pierwszym artykule...

Z tym, co mi nie odpowiedział.Pewnie naprawia Kosmos.
Pozdrawiam.Mirzan

Pszemol

Nov 4, 2007, 10:14:02 PM11/4/07
"mirzan" <lil...@op.pl> wrote in message news:1d7e.000000...@newsgate.onet.pl...

> Z tym, co mi nie odpowiedział.Pewnie naprawia Kosmos.

No ale przenoszac watek na inna grupe moglbys
zostawic chocby wrotke, dla przyzwoitosci...

mirzan

Nov 7, 2007, 2:13:30 PM11/7/07

> No ale przenoszac watek na inna grupe moglbys
> zostawic chocby wrotke, dla przyzwoitosci...

Następnym razem postaram się lepiej.
Pozdrawiam.