Gdzie chirurgia stomatologiczna z NFZ ?

Vicky S.

Witam!

Szukam dobrego chirurga-stomatologa do usunięcia ósemek (czy twz. zębów
mądrości). Warunek konieczny: umowa z NFZ czyli bezpłatne usunięcie tych
zębów.
Najchętniej okolice Rynku, pl. Dominikańskiego, Grunwaldzkiego lub Biskupin.
Ale jeśli będzie trzeba to i na drugi koniec Wrocławia pojadę ;)

Pozdrawiam,
Vicky S.

jz10

kiedys w przychodni przy wejherowskiej,moze na krakowskiej lub na
sklodowskiej tam jest chirurgia szczekowo-twarzowa.

Dominik Mirowski

Vicky S. wystukał(a):

> Szukam dobrego chirurga-stomatologa do usunięcia ósemek (czy
> twz. zębów mądrości). Warunek konieczny: umowa z NFZ czyli
> bezpłatne usunięcie tych zębów.

Jedyna warta polecenia :
http://www.aps.wroclaw.pl/

Trafiają tam wszyscy pacjenci, z którymi płatni dentyści nie są sobie w
stanie poradzić lub nie chcą.
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Papkin

heh bylem tam z tym samym problemem ale sala wygladala jakby hmm byla tam
ubojnia zwierzat czy weterynarz (niestety ale taka sluzba - niedofinansowna)
ale nie ulega watpliwosci ze tam operuja spece!

Ja sie wydygalem miejsca tego i zrobilem za ok 220zl u stomatologa na
Swidnickiej (czy Widok ulica). Stomadent?

Zrobili fachowo tez no ale placilem...

Jesli warunek konieczny jest darmo na NFZ to tez tam polecam. Kijowy dojazd
przez remont ulicy no ale jak mus to mus.

Vicky S.

> [...]
>

> Jesli warunek konieczny jest darmo na NFZ to tez tam polecam. Kijowy
> dojazd przez remont ulicy no ale jak mus to mus.

Przez przypadek poleciało na priv. Sorki.

Niestety Warunek konieczny, bo nie mam zbędnych 400zł :( Dlatego gotowa
jestem pokonać cały Wrocław, byleby dotrzeć do dentysty ;)

Dzięki za informacje.

Pozdrawiam,
Vicky S.

w.jer...@gmail.com

Placimy skladki ubespieczenia a musimy placic za zabiegi po co mam enewzet