GdzieStoja.pl ;-)

DooMiniK

Dzisiaj na 'Wykopie' ktoś dodał serwis http://www.gdziestoja.pl/
Polecam sprawdzić 'gdzie stoją' we Wrocławiu, szczególnie
okolice Wittiga - rozbawiło mnie ;-) (chociaż ja mam przyciężkie
poczucie humoru...).

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

"Rafał \"SP\" Gil"

W dniu 2011-06-09 21:20, DooMiniK pisze:

> [...]
> Polecam sprawdzić 'gdzie stoją' we Wrocławiu, szczególnie
> okolice Wittiga - rozbawiło mnie ;-) (chociaż ja mam przyciężkie

Niektóre opisy rzeczowe i zgodne z prawdą. Na ten przykład
"KOŚCIUSZKI":

"Kilka dziewczyn od dziecka w zawodzie, po 20 latach duuuży
przebieg, tanio!! "

--
Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

Pr0NET

On 9 Cze, 21:34, "Rafał \"SP\" Gil" <use...@motopower.pl> wrote:

> [...]

> ALUFELGI 15" 5x120,BMW "STYLE 5" lub BBS: Kreuzspeichen-Styling
> Filtry do masek MP4 BULLDOG. Wszystko BCM od 1 PLN

Tyko pytanie czy na Kościuszki to jeszcze tirówki ;d.

"Rafał \"SP\" Gil"

W dniu 2011-06-09 22:18, Pr0NET pisze:

> Tyko pytanie czy na Kościuszki to jeszcze tirówki ;d.

Chodzi o ogólnie ssaki z tego co wywnioskowałem ze strony.

--
Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :

Kerry

Pr0NET napisał(a):

[...]

> Tyko pytanie czy na Kościuszki to jeszcze tirówki ;d.

Sądząc po ruchu na wrocławskich drogach,
szczególnie we wczesnych godzinach porannych,
to zdecydowanie jeszcze TIRówki.
;)

Kerry

DooMiniK

On 09/06/2011 21:49, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

> Chodzi o ogólnie ssaki z tego co wywnioskowałem ze strony.

Nie bądź ordynarny: "Jagodznianki" ;-)

ZEC

On 9 Cze, 21:20, DooMiniK <f...@mail.com> wrote:
> [...]

> Polecam sprawdzić 'gdzie stoją' we Wrocławiu, szczególnie
> okolice Wittiga - rozbawiło mnie ;-) (chociaż ja mam przyciężkie

Hmmm... ciekawe co kodeks karny na to? Wszak to czerpanie zysków z
cudzego nierządu (reklama na stronie) :-P

Na Małachowskiego już nie stoją? Dawno temu też były na Gwarnej, no
cóż czasy się zmieniają. Jak to było? dworcówki, cichodajki... (te
ostatnie to były takie "nieoficjalne" i chyba to była praca
dorywcza).

Kiedyś jechałem taksówką i usłyszałem jak dyspozytorka nadała przez
radio że jest zlecenie na Braci Gierymskich, ale się tumult w eterze
zrobił... :-P
ZEC

*Zboczona Monika*

Cześć mam na imię Monika , jestem bardzo nieśmiała i trochę mi głupio ,że piszę takie ogłoszenie ale postanowiłam ,że może w taki sposób znajdę faceta który mnie zaspokoi. Jestem totalną amatorką ale chciałabym sie z kimś zabawiać ,chciałabym wziąść facetowi do ust.. zobaczyć jak to jest.. chciałabym żeby facet mnie słodko pieścił. Jeżeli jesteś zainteresowany – proszę, odwiedź mój profil a napewno się dogadamy. Numer telefonu i moje prywatne zdjęcia wrzuciłam na swój profil tutaj: http://panieonline.pl/profil_monika69