zgubione okulary

siergiej...@gmail.com

Prawdopodobnie w piątek w transporcie publicznym (gdyż obdzwoniłem taksówki, którymi jeździłem w` czwartek nocą i w piątek.) zgubilem:

* Białą kurtke z czerwonymi pasami
* Okulary-fotochromy.

Szukałem w biurze rzeczy pasażerskich w MPK, ale powiedzieli mi tam, że jest je1szczeza wcześnie by któś był tak łaskaw to tam przynieść.

Kurtka jest mi obojętna, natomiast okulary troche kosztowały (vission express), fotochromy (gdyż już się do takich pryzwycziłem i inaczej mnie razi slonce). Ponieważ oprócz opcji fotochrom maja dioptrie i takie różne pode mnie, to raczej są bezużyteczne dla kogo-kolwiek oprócz mnie, a ja gotów jestem wynagrodzić ich odnalezie1nie.

Moja komórks to: +48 508 916 165

Dziękuję z góry za odpowiedź!

J.F.

Dnia Fri, 20 Mar 2020 15:51:25 -0700 (PDT),
siergiej...@gmail.com napisał(a):
Tu grupowiczow tylu, ze nie licz na pomoc.
Moze facebook pomoze ... ale raczej biuro rzeczy znalezionych MPK.

Tylko ... jesli nikt nie zabral, to sprzataczki/kierowca powinien na
drugi dzien doniesc do biura.
A jak ktos zabral ... watpie, aby mu sie chcialo odnosic.

Czas na nowe ...

J.