[gdzie] Dobry rehabilitant do kręgosłupa ?

setro

Szukam rehabilitanta (dobrego) do kręgosłupa - zaawansowana skolioza i temu
podobne rzeczy.
Wrocław lub okolica.

yasiu071

Gdzie mieszka pacjent? W jakim jest wieku? W jakie dni, w jakich
godzinach wizyty? Czy potrzebna ci faktura/paragon?

Zapytam jak podrzucisz te dodatkowe informacje

pozdrawiam

yasiu

Tomek Bałan

setro pisze:

> Szukam rehabilitanta (dobrego) do kręgosłupa - zaawansowana skolioza i temu
> podobne rzeczy.
> Wrocław lub okolica.

Jakiś czas temu przychodziła do mnie rehabilitantka. U mnie był inny
uraz, ale terapia pomogła. Miała ileś tam certyfikatów różnych
metod...coś do kręgosłupa też, ale nie pamiętam szczegółów.

Najlepiej zadzwoń i pogadaj: 0 6 0 7 7 2 4 1 4 6

Tomek

JaMyszka

On 7 Lut, 15:15, "setro" <w...@niema.pl> wrote:

Siostra miała mieć operację na przepuklinę kręgosłupa.
Po dwóch masażach - operacja przesunięta.

Gabinet Rehabilitacji Medycznej, Pierwiosnkowa 24/26 71/363-26-00
rejestrować się w godz. przyjęć:
WTO, CZW - 16.oo - 18.oo
SOB - 10.oo - 12.oo
przyjmuje dr Jacek Kopyś - ortopeda traumatolog i jego ojciec (też z
tytułem med.) dr Władysław Kopyś.
Pierwsza wizyta - 70 zł - przynieś zdjęcia i opisy
A tak w ogóle, to przy rejestracji zapytać się, który z lekarzy zajmie
się danym przypadkiem.

--
Pozdrawiam :)
JM

Ania

"setro" <w...@niema.pl> wrote in message

> Szukam rehabilitanta (dobrego) do kręgosłupa - zaawansowana skolioza i
> temu podobne rzeczy.
> Wrocław lub okolica.

ja mogę polecić Centrum Profilaktyki Kręgosłupa na Hallera - naprzeciw
Carefoura - bardzo fajni rehabilitanci - informacje można znaleĽć na stronie
mosiru.
Pozdrawiam
Ania

setro

Gdzie mieszka pacjent? W jakim jest wieku? W jakie dni, w jakich
godzinach wizyty? Czy potrzebna ci faktura/paragon?

lat 34, meżczyzna, 193 cm wzrost, skolioza i ucisk zeber na serce oraz
inne... wszytko przez kręgosłup
zamieszkały okolice radwanic, r-k nie jest potrzebny, pasuje rano lub po 18

m.

setro

> ja mogę polecić Centrum Profilaktyki Kręgosłupa na Hallera - naprzeciw
> Carefoura - bardzo fajni rehabilitanci - informacje można znaleźć na
> stronie mosiru.

nie przyjmują. sprawdziłem.

yasiu071

Radwanice to za księżem małym? :)

Zapytam znajomą - rehabilitantka z 30 letnim doświadczeniem... ma
pacjenta na księżu właśnie więc może byłaby zainteresowana. Cena to
około 30-40zł za sesję - około godziny.

pozdrawiam

yasiu

zytakowa...@gmail.com

Witam, czy ktoś może wie czy dr Władysław Kopyś przyjmuje na Pierwiosnkowej bo nie mogę się tam dodzwonić a jestem z poza Wrocławia. Pilnie potrzebuję jego pomocy.mój tel.887213959