rzeka Olawa

J.F

Halo halo - jest tu kto ? :-)

Temat dotyczy rzeczki przeplywajacej przez Park Wschodni.

Strasznie mętna jest. Wydaje mi sie, ze jakies 2 lata temu byla
znacznie czystsza, przynajmniej czasami. A teraz juz nie.

Skąd te męty/muł czy co to tam naprawde jest ?

J.

Freja Draco

W dniu 2022.06.30 o 16:09, J.F pisze:
> Halo halo - jest tu kto ? :-)

Nikogo tu nie ma ;)

A rzeczki nie kojarzę.

Po prostu lubię pisać na Newsach.

--
Freja Draco

Szkarłatnych karłów taniec dogasa
Scena płonie świtem
A ja - z oczu zmywam sen

cef

W dniu 2022-06-30 o 16:09, J.F pisze:
Nawet trzydzieści lat temu nie była czysta,
ale to obserwacje z okolic Niskich Łąk i Zabiej Ścieżki
więc już mogła wymieszać jakieś muły po drodze.
Z dziesięć lat temu co kilka dni obserwowałem Oławę
na wysokości Dolamu i zawsze wierzchem płynęło sporo
takiego "parkowego planktonu" - jakieś liście, trawa itp
a sama woda była mętna.

rad...@konto.pl

Thu, 30 Jun 2022 16:09:49 +0200, w <22vbcvzw8ndp.1j...@40tude.net>,
"J.F" <jfox_x...@poczta.onet.pl> napisał(-a):
Mało płynie wody, to i mętna się robi.

J.F

On Sun, 03 Jul 2022 14:40:44 +0200, rad...@konto.pl wrote:

> Mało płynie wody, to i mętna się robi.

Kiedy metna sie zrobiła jak jej poplynęlo duzo.
No dobra, wtedy moglo byc za duzo i cos wyplukala po drodze,
ale to bylo lata temu ...

J.

J.F

On Sun, 3 Jul 2022 02:31:04 +0200, Freja Draco wrote:

> Nikogo tu nie ma ;)
>
> A rzeczki nie kojarzę.

Rzeka dosc strategiczna, bo z niej Wroclaw bierze wodę do picia, mycia
i wodociągow ..

J.