Dojazd na Biskupice Podgórne - strefa przemysłowa

Mariusz San

Witam.

Czy ktoś wie może, jak jest z dojazdem / komunikacją miejską na
Biskupice Podgórne? Można w ogóle na komunikację miejską liczyć, czy
wyłącznie dojazd własny?

Pracował ktoś może w LG Innotec / CHUNG HONG ELECTRONICS ? i mógłby
podzielić się uwagami?

Może być na priv.

Pozdrawiam
Mariusz

fakir

W dniu 2010-09-17 10:40, Mariusz San pisze:

> Witam.
>
> Czy ktoś wie może, jak jest z dojazdem / komunikacją miejską na
> Biskupice Podgórne? Można w ogóle na komunikację miejską liczyć, czy
> wyłącznie dojazd własny?

Z tego co widzę w Bielanach to sporo osób jeździ KM w tamte rejony:

linki:
http://www.um.wroc.pl/rozklady/linie/602.html
http://www.um.wroc.pl/rozklady/linie/607.html

Maiusz San

> Z tego co widzę w Bielanach to sporo osób jeździ KM w tamte rejony:
>
> linki:
> http://www.um.wroc.pl/rozklady/linie/602.html
> http://www.um.wroc.pl/rozklady/linie/607.html

Faktycznie :-)

Dzięki wielkie :-)

monter

Kolega pracował w LG - gdy tylko przeniósł się do naszej firmy i poznał
nieco inny model pracy niż w LG zarzeka się, że nigdy w życiu nie
pójdzie do Koreańczyków :) A my zyskaliśmy dobrego i fajnego pracownika.

J.F.

Użytkownik "Mariusz San" <instal...@gmail.com>

> Czy ktoś wie może, jak jest z dojazdem / komunikacją miejską na
> Biskupice Podgórne? Można w ogóle na komunikację miejską liczyć,
> czy wyłącznie dojazd własny?

Biorac pod uwage ze LG dowozi pracownikow np Walbrzycha .. to
pewnie z Wroclawia da sie dogodnie dojechac.

J.

Mariusz San

> Kolega pracował w LG - gdy tylko przeniósł się do naszej firmy i poznał
> nieco inny model pracy niż w LG zarzeka się, że nigdy w życiu nie
> pójdzie do Koreańczyków :) A my zyskaliśmy dobrego i fajnego pracownika.

A namiary na firmę można? :-) Może być na priv.

Z góry dzięki piękne.
Mariusz

M&C

W dniu 2010-09-17 15:38, J.F. pisze:

> Biorac pod uwage ze LG dowozi pracownikow np Walbrzycha .. to pewnie z
> Wroclawia da sie dogodnie dojechac.

Z Wrocławia samo nie wozi. Obraziło się.

Cyprian

J.F.

Przyczyny moga byc tylko dwie:
-pracownicy z Wroclawia za duzo chca zarobic,
-maja jak dojechac.

J.

M&C

W dniu 2010-09-17 23:13, J.F. pisze:

> Przyczyny moga byc tylko dwie:
> -pracownicy z Wroclawia za duzo chca zarobic,

Bezczelnie nie walili tłumami walczyć o miejsca pracy, wbrew obietnicom
samorządu.

Cyprian

J.F.

Bezczelnie czy nie - albo tam nie pracuja, albo pracuja i maja czym
dojechac, bo trzeciej mozliwosci nie widze :-)

J.

M&C

W dniu 2010-09-19 09:45, J.F. pisze:

> Bezczelnie czy nie - albo tam nie pracuja, albo pracuja i maja czym
> dojechac, bo trzeciej mozliwosci nie widze :-)

Mają czy nie mają, to przeważnie pracodawców nie interesuje. Możliwe, że
tamte gminy dopłacają do transportu ze względu na poziom bezrobocia u nich.

Cyprian
PS Z czystej ciekawości: które firmy we Wrocławiu wciąż wożą
pracowników? Ja wiem tylko o jednej podwrocławskiej (Clinico) być może
wciąż wożącej.

Tomi

On 19 сеп, 10:02, M&C <cyprianSKASU...@TOinteria.pl> wrote:

> Cyprian
> PS Z czystej ciekawości: które firmy we Wrocławiu wciąż wożą
> pracowników? Ja wiem tylko o jednej podwrocławskiej (Clinico) być może
> wciąż wożącej.

Stań przy LG o 15stej to zobaczysz ile tego jest. A tak poza tym:

Wabco?:
http://www.phototrans.eu/14,438027,0,Autosan_A1010T_2_DW_2559H.html
Polar:
http://www.phototrans.eu/14,323779,0,Jelcz_PR110D_Lux_DMI_70EY.html
Auchan:
http://www.phototrans.eu/14,292950,0,Bova_Futura_12_DST_4J45.html
Wabco:
http://www.phototrans.eu/14,280524,0,Autosan_H9_21_DOL_03613.html
Polar 2:
http://www.phototrans.eu/14,265552,0,Jelcz_PR110D_Lux_DMI_S754.html
??:
http://www.phototrans.eu/14,438164,0,Gangloff_Transpol_DW_100KH.html

I wiele, wiele innych. Ruch w interesie jest tak duży, że ciężko to
ogarnąć.

Pooh

Dnia Fri, 17 Sep 2010 10:40:22 +0200, Mariusz San napisał(a):
> jak jest z dojazdem / komunikacją miejską na
> Biskupice Podgórne?
Ja per... Co Wy ludzie wszyscy z tym "na"?
Najpierw na Bielany, od jakiegoś czasu słyszę, że ktoś jedzie na Chorwację
a teraz jeszcze na Biskupice Podgórne.
Czy na prawdę tak ciężko napisać poprawnie "do"?!

--
- bo zaburza naturalną kolejność czytania.
- dlaczego?

ducze

W dniu 2010-09-20 11:54, Pooh pisze:

> Najpierw na Bielany, od jakiegoś czasu słyszę, że ktoś jedzie na Chorwację
> a teraz jeszcze na Biskupice Podgórne.
> Czy na prawdę tak ciężko napisać poprawnie "do"?!

Spłodzić dopełniacz od tak skomplikowanej nazwy to w końcu nie przelewki ;)

fakir

W dniu 2010-09-20 11:54, Pooh pisze:
> Dnia Fri, 17 Sep 2010 10:40:22 +0200, Mariusz San napisał(a):

> Ja per... Co Wy ludzie wszyscy z tym "na"?

o wypraszam sobie nie wszyscy :) świadomie napisałem "w Bielanach"

Pooh

Dnia Mon, 20 Sep 2010 12:10:54 +0200, fakir napisał(a):
> o wypraszam sobie nie wszyscy :) świadomie napisałem "w Bielanach"
No to zostało nas dwóch ;-)

--
Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/

Piotr W.

J.F

Ales sobie poprzedni post dobral - sprzed 12 lat.

A wypadek ... ciekawe, zmarl od wypadku, czy od operacji ...

J.