<nic nie moglem wymyslic na temat>

Koniu

ehlo,

To znowuż ja. Sprawdzam atmosferę grupową (^8

,
/;`\ koniu
` | \____
.-(_ ___ ):.
` | ,-'| ;
^ ^
... Lepiej być władcą w piekle niż sługą w niebie

IQI

Koniu schrieb in im Newsbeitrag:

> ehlo,
> To znowuż ja. Sprawdzam atmosferę grupową (^8

Ooo! Witam, witam!!! moze cosik popiszesz bo jakas taka
stagnacja na grupie sie zrobila...?

--
Dominik Puk - IQI
email: d...@haessler.com

Koniu

ehlo,

13. marca 2000 roku IQI pisze:

> Ooo! Witam, witam!!! moze cosik popiszesz bo jakas taka
> stagnacja na grupie sie zrobila...?

Popiszę z przyjemnością, pod warunkiem, że nie będzie setek beznadziejnych
postów w stylu 'idź do dupy' albo 'zgadzam się' (:

,
/;`\ koniu
` | \____
.-(_ ___ ):.
` | ,-'| ;
^ ^

... Full featured lameur (c) Czachor

Konik

"Koniu" <ko...@as.gnet.pl> wrote in message:

> ... Lepiej być władcą w piekle niż sługą w niebie

Ja tam wole do nieba.

--
Konik
ko...@box43.gnet.pl

Koniu

ehlo,

13. marca 2000 roku Konik pisze:

> Ja tam wole do nieba.

Szczerze mówiąc, mnie to nie dotyczy. Jestem nieśmiertelny (;

,
/;`\ koniu
` | \____
.-(_ ___ ):.
` | ,-'| ;
^ ^

... Po czym poznać operatora DTP? Po cmykaniu zębem

IQI

> Popiszę z przyjemnością, pod warunkiem, że nie będzie setek beznadziejnych
> postów w stylu 'idź do dupy' albo 'zgadzam się' (:

ten warunek na tej grupie jest prawie niemozliwy
do spelnienia ;)))

GooS

On Mon, 13 Mar 2000, Koniu wrote:

> To znowuż ja. Sprawdzam atmosferę grupową (^8

wreszcie!!! :)))))))))
cmok w krok koniszcze :***

--
anticommercial clan * GooS * 000 // |CHAMTO-clan| // AGD Crew
OblecH ZonE // Dah Drapachers Team // Lord of Terror from BotS

GooS

> Popiszę z przyjemnością, pod warunkiem, że nie będzie setek beznadziejnych
>postów w stylu 'idź do dupy' albo 'zgadzam się' (:

idz do dupy :P
LOL :)

GooS

On Mon, 13 Mar 2000, Konik wrote:

>Ja tam wole do nieba.

a ja do ziemli ;)

GooS

> Szczerze mówiąc, mnie to nie dotyczy. Jestem nieśmiertelny (;

zawsze jak ogladalem swego czasu serial "Niesmiertelny" to sie
zastanawialem co dla takiego moze byc najgorsze... wiadomo jest, ze
niesmiertelni umieraja po obcieciu glowy przez innego niesmiertelnego,
ktory wchlania moc zabitego, ale co na przyklad z takim, ktoremu glowe
obciela np. spadajaca szyba, czy stracil leb w jakiejs innej podobnej
sytuacji?

albo zakopac niesmiertelnego gleboko pod ziemia, albo wrzucic go z
betonowymi skarpetkami do Rowu Marjanskiego, albo spalic i
rozsypac prochy po calym swiecie... ciekawe...

i jeszcze jedno: zakladajac, ze taki ze skarpetkami dalej jest
niesmiertelny, ale nie moze sie wydostac i tkwi w "spiaczce" dopoki cos
sie nie stanie/ktos go uratuje, jak bedzie rozwiazana kwestia ostatniego
niesmiertelnego, dla ktorego nagroda jest smiertelnosc i posiadanie
potomstwa? jesli zostanie dwoch, z ktorych jeden to ten z betonem na
nogach to co sie stanie? przeciez on moze tak tam tkwic do konca swiata,
czyli az np. Slonce nie pozre Ziemi i nie bedzie wtedy Ostatniego/Wybranca
czy jak oni tam o sobie mowia :)

ma ktos ciekawe pomysly, co dla takiego jest najgorsze?

GooS

On Tue, 14 Mar 2000, IQI wrote:

>ten warunek na tej grupie jest prawie niemozliwy
>do spelnienia ;)))

zgadzam sie :PPPP

Tomaszek..

GooS pisze...
> ma ktoś ciekawe pomysły, co dla takiego jest najgorsze?

Masz zły dzień czy co? ;+P choć swoją drogą to gdyby ten nieśmiertelny był
palaczem to jak by sobie zajarał na dnie oceanu? co?
--
Tomaszek..

GooS

On Tue, 14 Mar 2000, Tomaszek.. wrote:

>Masz zły dzień czy co? ;+P choć swoją drogą to gdyby ten nieśmiertelny był
>palaczem to jak by sobie zajarał na dnie oceanu? co?

z braku paleni i tak by nie umarl :)

-ZED-

Hej!

GooS <go...@as.gnet.pl> w artykule news:Pine.BSF.4.21.000314...@as.gnet.pl pisze...

> idz do dupy :P
> LOL :)

Świnia - myślałem, że będę pierwszy... ;-)

--
,-----------------------------------------------------------------.
I Pozdrawiam, -ZED- I Zakon Unicki Koncentratów i Homogenitów I

-ZED-

Hej!

IQI <i...@priv2.onet.pl> w artykule news:8aj558$3gruj$1...@fu-berlin.de pisze...

> Ooo! Witam, witam!!! moze cosik popiszesz bo jakas taka
> stagnacja na grupie sie zrobila...?

Nie tyle cosik, ale posty.
Lud chce chleba, igrzysk i postów Konia... ;-)

-ZED-

Hej!

Koniu <ko...@as.gnet.pl> w artykule news:GED38CD44A3@koniu%as.gnet.pl pisze...

> Popiszę z przyjemnością, pod warunkiem, że nie będzie setek beznadziejnych
> postów w stylu 'idź do dupy' albo 'zgadzam się' (:

Idź do dupy, ale ogólnie - zgadzam się... ;-)

Koniu

ehlo,

14. marca 2000 roku GooS pisze:

> wreszcie!!! :)))))))))
> cmok w krok koniszcze :***

Jedna jaskółka wiosny nie czyni, na razie sobie testuję (:

,
/;`\ koniu
` | \____
.-(_ ___ ):.
` | ,-'| ;
^ ^

... UWAGA! OBLECH!

Koniu

ehlo,

14. marca 2000 roku IQI pisze:

> ten warunek na tej grupie jest prawie niemozliwy do spelnienia ;)))

Pażywiom, uwidim. Dziś zassałem 103 świeże posty, ocenię krytycznie,
poprzyczepiam się i zobaczę, co się stanie (;

,
/;`\ koniu
` | \____
.-(_ ___ ):.
` | ,-'| ;
^ ^

... Qui penis aquam turbat? Penis scit

Koniu

ehlo,

> idz do dupy :P
> LOL :)

No skąd wiedziałem, że właśnie _Ty_ i że właśnie _to_ odpowiesz (:

,
/;`\ koniu
` | \____
.-(_ ___ ):.
` | ,-'| ;
^ ^

... Chick & destroy

Koniu

ehlo,

14. marca 2000 roku GooS pisze:

> niesmiertelni umieraja po obcieciu glowy przez innego niesmiertelnego,
> ktory wchlania mocz zabitego,

Hmmm... yummie! (;

> ale co na przyklad z takim, ktoremu glowe obciela np. spadajaca szyba,
> czy stracil leb w jakiejs innej podobnej sytuacji?

Też żem o tym myślał. Miałem właściwie bardziej drastyczne pomysły, np.
rozjechanie nieśmiertelnego walcem 'Fadroma' albo rozpuszczenie delikwenta w
wodzie królewskiej. Być może nieśmiertelny składa się z nieśmiertelnych
cząsteczek, które magicznym sposobem spajają się nazad.

> albo zakopac niesmiertelnego gleboko pod ziemia, albo wrzucic go z
> betonowymi skarpetkami do Rowu Marjanskiego, albo spalic i
> rozsypac prochy po calym swiecie... ciekawe...

To pierwsze jest genialne. Tonąłby, ożywał, tonął, ożywał i tak w kółko.
Przesrane.

,
/;`\ koniu
` | \____
.-(_ ___ ):.
` | ,-'| ;
^ ^

... Moja siła jest we mnie

GooS

On Tue, 14 Mar 2000, -ZED- wrote:

>Świnia - myślałem, że będę pierwszy... ;-)

po raz kolejny LOL! nie moglem sie powstrzymac i musialem to wyslac :)

IQI

> Pażywiom, uwidim. Dziś zassałem 103 świeże posty, ocenię krytycznie,
> poprzyczepiam się i zobaczę, co się stanie (;

poczekamy zobaczymy :)

Wozik

IQI <i...@priv2.onet.pl> pisze:
:
[...]

a mamy czas ?
--

wo...@intercafe.com.pl
tHe sTaGe diVInG cLUb

-ZED-

Hej!

GooS <go...@as.gnet.pl> w artykule news:Pine.BSF.4.21.000315...@as.gnet.pl pisze...

> po raz kolejny LOL! nie moglem sie powstrzymac i musialem to wyslac :)

Ja też - Koniu po prostu sprowokował... ;-)
To podobne do tego, co kiedyś Ty pisałeś na grupę z jakąś
_poważną_ sprawą, a ja Ci odpisałem "wal się na ryj, spamerze",
hi, hi, hi... :-)
Ale nawet nie odpisałeś, boś nie zauważył mojej prowokacji...

--
,-----------------------------------------------------------------.

IQI

Wozik schrieb in im Newsbeitrag:

> [...]
> : > Pażywiom, uwidim. Dziś zassałem 103 świeże posty, ocenię krytycznie,
> : > poprzyczepiam się i zobaczę, co się stanie (;

troszeczke ;)

GooS

On Tue, 14 Mar 2000, Koniu wrote:

> Jedna jaskółka wiosny nie czyni, na razie sobie testuję (:

jak nie bedziesz pisal to mnie zasmuciszTY... :(

Grzexs

Nurtuje mnie też takie pytanie - co by się stało, gdyby główkę
takiego nieśmiertelnego przecięto "wzdłuż"???

I wariant - całego nieśmiertelnego "wzdłuż"... Bo taka np.
dżdżownica...

Grzexs

GooS

> No skąd wiedziałem, że właśnie _Ty_ i że właśnie _to_ odpowiesz (:

bo to przeciez moj text z #wroclaw jeszcze ;)
na zasadzie:
<jakis_tam_kolo> czesc
<goos> ile masz lat?
<jtk> 20
Mode #wroclaw "-o+b jtk *!*jakas@*.tam.maska.pl*" by goos
Kick for jtk from goos on #wroclaw (idz do dupy)

tak bylo dosc czesto :)

GooS

> Hmmm... yummie! (;

to kogo Koniu na pierwszy ogien bierzemy?

> [...]
>wodzie królewskiej. Być może nieśmiertelny składa się z nieśmiertelnych
>cząsteczek, które magicznym sposobem spajają się nazad.

walec jest zacny ;) fajne jest tez napojenie takiego kolesia betonem :)
w kwestii spajania czasteczek to co wtedy, gdy taki kolo zostanie
rozczlonkowany, a jego czlonki spalone i prochy umieszczone w roznych
czesciach swiata (kawalek np. na orbicie) w hermetyczncyh olowianych
pojemnikach, ukrytych gleboko pod ziemia, lub zatopione?

> To pierwsze jest genialne. Tonąłby, ożywał, tonął, ożywał i tak w kółko.
>Przesrane.

a pod ziemia w trumnie niby nie przesrane? dusilby sie, ozywal, dusil,
ozywal i tak w kolko ;)

GooS

On Wed, 15 Mar 2000, -ZED- wrote:

>Ja też - Koniu po prostu sprowokował... ;-)

dokaldnie :) moze to bylo z jego strony przemyslane?

> [...]
>hi, hi, hi... :-)
>Ale nawet nie odpisałeś, boś nie zauważył mojej prowokacji...

wiesz, ze nmcz ;)

-ZED-

Hej!

GooS <go...@as.gnet.pl> w artykule news:Pine.BSF.4.21.000316...@as.gnet.pl pisze...

> dokaldnie :) moze to bylo z jego strony przemyslane?

Sądzisz, że Koniu jest wyrachowany? ;-)

> wiesz, ze nmcz ;)

Ke? <nie mam czasu?> ;-)

GooS

On Thu, 16 Mar 2000, -ZED- wrote:

>Sądzisz, że Koniu jest wyrachowany? ;-)

Koniu rachmistrz? watpie... :P

>Ke? <nie mam czasu?> ;-)

dokladnie :)

Koniu

ehlo,

16. marca 2000 roku GooS pisze:

> to kogo Koniu na pierwszy ogien bierzemy?

Na pierwszy strumień? (^8

> [...]
> czesciach swiata (kawalek np. na orbicie) w hermetyczncyh olowianych
> pojemnikach, ukrytych gleboko pod ziemia, lub zatopione?

To proste. Ponieważ cząsteczki są magiczne, potrafią przeciskać się przez
przerwy między jądrem atomu a elektronem (jak ta, jak jej tam, ciecz
neutronowa, co to w zapadniętych gwiazdach jest). Być może na czas
przenikania rozdzielają się na czynniki pierwsze? W każdym razie wiedzione
instynktem dążą swój do swego z prędkością 300.000 km/s.

> a pod ziemia w trumnie niby nie przesrane? dusilby sie, ozywal, dusil,
> ozywal i tak w kolko ;)

Ale mógłby się stopniowo odkopywać. W Rowie Mariańskim nie miałby szans, bo
tak właściwie byłby wiecznie miażdżony przez ciśnienie, bez możliwości
wypłynięcia.

,
/;`\ koniu
` | \____
.-(_ ___ ):.
` | ,-'| ;
^ ^

... Siekiera drwala prosiła drzewo o gałąź na rękojeść. Drzewo dało ją

GooS

On Thu, 16 Mar 2000, Koniu wrote:

> Na pierwszy strumień? (^8

miotacz wymiotow?

> [...]
>przenikania rozdzielają się na czynniki pierwsze? W każdym razie wiedzione
>instynktem dążą swój do swego z prędkością 300.000 km/s.

to nie takie proste, bo do jakiej czesci ciala daza czasteczki? pewnie do
glowy, bo najwazniejsza, ale zalozmy, ze glowa orbituje sobie w kosmosie,
wtedy czasteczki podazaja w kosmos, niesmiertleny sie odradza i od razu
"ginie", bo to przeciez kosmos :)

> Ale mógłby się stopniowo odkopywać.

zajeloby mu to pewnie kupe czasu... masz pojecie? odradzasz sie i zanim
"umrzesz" z braku tlenu to moze oderwiesz jedna drzazge z trumny (o ile
byl w trumnie drewnianej) potem pozostaje mu tylko przekopac sie przez 4
metry ziemi zalozmy i juz jest wolny... predzej umrze ze starosci chyba
:PPP

>W Rowie Mariańskim nie miałby szans, bo
>tak właściwie byłby wiecznie miażdżony przez ciśnienie, bez możliwości
>wypłynięcia.

tak samo na orbicie :)

-ZED-

Hej!

> Koniu rachmistrz? watpie... :P

Przecież ekonomista... ;-P

GooS

On Fri, 17 Mar 2000, -ZED- wrote:

>Przecież ekonomista... ;-P

przeciez to kompletnie o niczym nie swiadczy ;)

Koniu

ehlo,

17. marca 2000 roku -ZED- pisze:

> Przecież ekonomista... ;-P

Taaa, a w sklepie reszty nie potrafię sobie policzyć (;

,
/;`\ koniu
` | \____
.-(_ ___ ):.
` | ,-'| ;
^ ^

... Walenie tytanu powoduje horrory sera

IQI

> Taaa, a w sklepie reszty nie potrafię sobie policzyć (;

trzeba kalkulator przy sobie nosic ;))

-ZED-

Hej!

Koniu <ko...@as.gnet.pl> w artykule news:GED38D67BA7@koniu%as.gnet.pl pisze...

> Taaa, a w sklepie reszty nie potrafię sobie policzyć (;

Pozujesz na ~~Columbo? ;-)

GooS

On Mon, 20 Mar 2000, Koniu wrote:

> Taaa, a w sklepie reszty nie potrafię sobie policzyć (;

bo wszytsko wydajesz :P

czach

Wake up, Koniu...

20.03.2000 /poniedziałek/, 20:07 CET. Koniu zaczyna pisać...

K> Taaa, a w sklepie reszty nie potrafię sobie policzyć (;
Hmm... Spróbujmy kiedyś kupować na trzeźwo... ;-)

--
.-------. | "You take the red pill and
--|czach/x| | you stay in Wonderland and
| rabbit hole goes."

Koniu

ehlo,

21. marca 2000 roku IQI pisze:

> trzeba kalkulator przy sobie nosic ;))

Z reguły jestem ufny, a poza tym nie lubię się obciążać dodatkowymi
przedmiotami (;

,
/;`\ koniu
` | \____
.-(_ ___ ):.
` | ,-'| ;
^ ^

... Wszechmoc Boga jest w łagodnych podmuchach, nie w burzy

Koniu

ehlo,

21. marca 2000 roku czach pisze:

> Hmm... Spróbujmy kiedyś kupować na trzeźwo... ;-)

Chleb kupuję na trzeźwo...

... ale płacę wtedy kartą... (;

,
/;`\ koniu
` | \____
.-(_ ___ ):.
` | ,-'| ;
^ ^

... ... kosmita miał całkiem niezłe zielone cyce na plecach...

IQI

> Z reguły jestem ufny, a poza tym nie lubię się obciążać dodatkowymi
> przedmiotami (;

to moze jakis maly biochip z kalkulatorkiem? ;))

czach

Wake up, Koniu...

22.03.2000 /środa/, 16:50 CET. Koniu zaczyna pisać...

K> Chleb kupuję na trzeźwo...
K> ... ale płacę wtedy kartą... (;
i też masz kłopoty z resztą? ;-)

--
.-------. .------------------------------------------------------------.
--|czach/x| |"Po prostu idziemy ewentualnie tak na wszelką ewentualność."|--

Koniu

ehlo,

24. marca 2000 roku czach pisze:

> i też masz kłopoty z resztą? ;-)

Nie, z utrzymaniem długopisu w drżących dłoniach (;

,
/;`\ koniu
` | \____
.-(_ ___ ):.
` | ,-'| ;
^ ^

... I jak stał w salonie zamarzł, bo otwarty lufcik był

-ZED-

Hej!

Użytkownik "Koniu" <ko...@as.gnet.pl> napisał w wiadomości news:GED38DE849C@koniu%as.gnet.pl...

> Nie, z utrzymaniem długopisu w drżących dłoniach (;

Zawsze możesz machnąć trzy krzyżyki... ;-P

--
Pozdrawiam, -ZED-
Każda pralka potrzebuje średnio jedną skarpetkę na pranie

Koniu

ehlo,

27. marca 2000 roku -ZED- pisze:

> Zawsze możesz machnąć trzy krzyżyki... ;-P

To by było dobre, bo na karcie mam taki podpis. (^8

,
/;`\ koniu
` | \____
.-(_ ___ ):.
` | ,-'| ;
^ ^

... Freshtos - the MemMaker!

-ZED-

Hej!

Użytkownik "Koniu" <ko...@as.gnet.pl> napisał w wiadomości news:GED38E08C03@koniu%as.gnet.pl...

> To by było dobre, bo na karcie mam taki podpis. (^8

Jaki masz na karcie? 8-0
Trzy krzyżyki?!

--
Pozdrawiam, -ZED-
No tak, od kiedy opracowano proces fermentacji, slowo "Dziekuje"