Wrocław od zawsze poddaje się ostatni!

Trefniś

Cześć!

Mamy szansę obudzić pl.regionalne.wroclaw ze snu.

Usenet ma same zalety - rozmawiamy (w założeniu) bez cenzury, bez
rekomendacji i polubień, bez śledzenia i korpo-reklam.
A możemy podzielić się wieloma wartościami - od informacji bez cenzury, po
bezinteresowną pomoc.

Co Wy na to?

--
Trefniś

Igry

W dniu .03.2020 o 18:16 Trefniś <tref...@mailinator.com> pisze:

> po bezinteresowną pomoc.

No, to pomóż, bo PiS właśnie mi r!@#$%^&*!a moje, od dziesiątek lat,
Radio. Bez finezji, po bolszewicku.

--
Igry

--
Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com

Trefniś

W dniu .03.2020 o 19:38 Igry <Igry...@invalid.invalid> pisze:

> No, to pomóż, bo PiS właśnie mi r!@#$%^&*!a moje, od dziesiątek lat,
> Radio. Bez finezji, po bolszewicku.

NTG :)

--
Trefniś

Igry

W dniu .03.2020 o 19:57 Trefniś <tref...@mailinator.com> pisze:

> NTG :)

Trochę Cię pamiętam i w sumie nie dziwi mnie, jak odpowiedziałeś.
No, bo niby co mogłeś napisać? Że taki sam z Ciebie bury ...

J.F.

Dnia Fri, 13 Mar 2020 18:16:57 +0100, Trefniś napisał(a):
> Mamy szansę obudzić pl.regionalne.wroclaw ze snu.

No nie wiem... wyglada na to, ze Wroclaw sie poddal dawno temu.
Albo jak kto woli - przeszedl na nowe, lepsze media :-)

> [...]
> rekomendacji i polubień, bez śledzenia i korpo-reklam.
> A możemy podzielić się wieloma wartościami - od informacji bez cenzury, po

Zacznij od listy obecnosci - na razie widac, ze jest nas troje :-(

J.

cef

W dniu 2020-03-14 o 11:15, J.F. pisze:

> Zacznij od listy obecnosci - na razie widac, ze jest nas troje :-(

Ja w kwestii formalnej: czy "jest nas troje" czy "jest nas trzech"?
Jeśli to pierwsze, to napisz proszę jakiego dokonałeś
rozpoznania i przyporządkowania płci? :-)

PS
Teraz są już cztery osoby.

Dudzik

> PS
> Teraz są już cztery osoby.

pięć czyli jestesmy bezpieczni ;-)

Trefniś

W dniu .03.2020 o 16:37 Dudzik <sp...@mustdie.spam> pisze:

> pięć czyli jestesmy bezpieczni ;-)

Tylko co najmniej 1,5 metra dystansu od siebie i rąk nie podajemy!

--
Trefniś

J.F.

Eee tam - po prostu umowmy sie wodke.
Nie na zadne piwo, czy wino, tylko wodke.
Najlepiej 50%, bo lepiej odkaza.

Tylko gdzie sie umowic skoro wszystko zamkniete..

J.

Pawel

W dniu 14.03.2020 o 16:37, Dudzik pisze:

> pięć czyli jestesmy bezpieczni ;-)

Ja takze zglaszam obecnosc :).

Waldemar

Chciałbym być, ale PRR mnie nie wpuści do kraju mlekiem i wódką płynącym.

Waldek

Michal

no popatrz, kiedyś to w drugą strone problem był ;-)

--
Michał