Nieśmiała poznam faceta.

*Zboczona Monika*

Cześć mam na imię Monika , jestem bardzo nieśmiała i trochę mi głupio ,że piszę takie ogłoszenie ale postanowiłam ,że może w taki sposób znajdę faceta który mnie zaspokoi. Jestem totalną amatorką ale chciałabym sie z kimś zabawiać ,chciałabym wziąść facetowi do ust.. zobaczyć jak to jest.. chciałabym żeby facet mnie słodko pieścił. Jeżeli jesteś zainteresowany – proszę, odwiedź mój profil a napewno się dogadamy. Numer telefonu i moje prywatne zdjęcia wrzuciłam na swój profil tutaj: http://panieonline.pl/profil_monika69

J.F.

Dnia Sun, 18 Jul 2021 10:39:38 -0700 (PDT), *Zboczona Monika*
napisał(a):
Ech Moniko, i wybralas sobie grupe, gdzie dawno faceta nie bylo :-)

J.

Pawel

W dniu 27.07.2021 o 00:31, J.F. pisze:
Widac, interes kiepsko idzie przez covidka i tonacy brzytwy sie chwyta :D

Buzzard

W dniu 28.07.2021 o 18:29, Pawel pisze:

> Widac, interes kiepsko idzie przez covidka i tonacy brzytwy sie chwyta :D

tonący brzydko się chwyta

Astralny Rębajło

niedziela, 18 lipca 2021 o 19:39:39 UTC+2 *Zboczona Monika* napisał(a):
> Cześć mam na imię Monika , jestem bardzo nieśmiała i trochę mi głupio ,że piszę takie ogłoszenie ale postanowiłam ,że może w taki sposób znajdę faceta który mnie zaspokoi. Jestem totalną amatorką ale chciałabym sie z kimś zabawiać ,chciałabym wziąść facetowi do ust.. zobaczyć jak to jest.. chciałabym żeby facet mnie słodko pieścił. Jeżeli jesteś zainteresowany – proszę, odwiedź mój profil a napewno się dogadamy. Numer telefonu i moje prywatne zdjęcia wrzuciłam na swój profil tutaj: http://panieonline.pl/profil_monika69

cyt.
Jak poinformowała policja, w sprawie Roksy zatrzymano 11 osób
„biorących udział w zorganizowanej grupie przestępczej czerpiącej korzyści z ułatwiania prostytucji”.

cyt.
Działalność portalu ROKSA.pl została zawieszona !

Informujemy, że zaprzestanie działalności portalu jest
spowodowane realizacją postanowienia Prokuratury.
https://www.roksa.pl/

Zaraz się weźmiem i za http://panieonline.pl/profil_monika69 :)