Milenijna-Popowicka

cef

Pytanie w związku z tym bałaganem mam takie:
czy jest jakiś obowiązek zachowania przejezdności
wszystkich kierunków? Chyba nie, skoro w Popowicką
wjechać się nie da.

Dlaczego nie zachowano
dwóch, trzech najbardziej pożądanych kierunków,
a reszta niech jedzie jakimś objazdem z dala od tego armagedonu,
który w poniedziałek się tam objawi. Takie rozwiązanie komunikacyjne
z nawrotkami jest całkiem rozsądnie pomyślane,
ale nie na takie natężenie ruchu. Przejeżdżałem tam dziś trzykrotnie -
praktycznie z każdego kierunku i już dziś widać, że w poniedziałek
zablokuje się pół miasta.
Pomijając normalne korkowanie, to dodatkowe zamieszanie będzie generować
skracanie drogi z kierunku Legnicka na Kozanów poprzez bezpośredni skręt
na skrzyżowaniu wprost pod koła jadących na zielonym z przeciwka. Dziś
dwukrotnie to zaobserwowałem -
myślę, że w szczycie są szanse na stłuczki.
I tak ma być kilka miesięcy.
Do pracy jeżdżę tak wcześnie, że nic nie odczuję, ale
jak tu wrócić do domu? :-(

Pawel

Oj, chyba Ci nikt nie odpisze. PEwnie wszyscy na FB siedza.

W dniu 08.05.2021 o 17:01, cef pisze:
> Pytanie w związku z tym bałaganem mam takie:
> czy jest jakiś obowiązek zachowania przejezdności
> wszystkich kierunków? Chyba nie, skoro w Popowicką
> wjechać się nie da.

A co tam robia? jesli to jeszcze aktualne? Z tym tramwajem przez Dluga
takie zamieszanie?

J.F.

Dnia Sat, 8 May 2021 17:01:43 +0200, cef napisał(a):
> [...]
> wjechać się nie da.
>
> Dlaczego nie zachowano
> dwóch, trzech najbardziej pożądanych kierunków,

Zapewne zachowano. Czytaj: Zarzad Drog ma zawsze racje :-)

> a reszta niech jedzie jakimś objazdem z dala od tego armagedonu,

No to wlasnie to robia - jak sie utrudni, to ludzie wybiora inna droge
:-)

Przy czym jak sie wydaje - w Popowicka w miare latwo wjechac inna
droga, i niekoniecznie jest to kierunek o duzym natezeniu.
Gorzej z Kozanowem - malo tam innych drog.

> który w poniedziałek się tam objawi. Takie rozwiązanie komunikacyjne
> z nawrotkami jest całkiem rozsądnie pomyślane,
> ale nie na takie natężenie ruchu.

Dokladnie, a tam caly Kozanow chce przejechac.

J.