[Gdzie] Naprawa parasolek

Aa

Witam,

gdzie we Wrocławiu naprawiają parasolki? Google podpowiada:
1) Lwowską, ale tam jest już sklep z fajkami,
2) Podwale, byłem i nie znalazłem
3) Kościuszki, byłem nie znalazłem

Czy są jeszcze jakieś inne, sprawdzone miejsca?

pzdr,
Aa

GB

Był punkt na Jedności Narodowej, między skrzyżowaniem z Niemcewicza a sklepami
"żelaznymi". Nie pamiętam tylko dokładnie gdzie, bo punkt nie był osobnym
sklepem czy budką, a polegał na tym że naprawiający miał wydzielone trochę
miejsca w czymś większym. No i oczywiście było to parę lat temu, więc tym
bardziej nie gwarantuję że jeszcze istnieje.

A propo Kościuszki to na Trójkącie rzeczywiście coś takiego było, jak Ci zależy
to spytam babcię która tam bywa(ła).

pozdrawiam,
G.

Ziemo

Aa pisze:

> Czy są jeszcze jakieś inne, sprawdzone miejsca?

Astra

--
Ziemo

Pete

W dniu 21.04.10 15:03, Aa pisze:

Wlasnie dzisiaj zrobilem maly research.
Astra - stoisko z kluczami. Pan od parasolek jest w pon i sr. od 10.oo
Teoretycznie Hala Targowa - nie znam warunkow.

--
Pete

Marek

Kiedys bylem na Lwowskiej i chcialem zamowic "obciagniecie parasola",
ale ta Pani ( starsza) odpowiedziala, ze ona tego nie robi.
Zapytalem wiec, co ona robi pod szyldem " Naprawa parasoli" ?
Odpowiedziala: robie tylko druty !!!

ghost...@gmail.com

Jedyne miejsce we Wrocławiu, gdzie można naprawić parasolki jest w CH Astra.
Przyjmowanie do naprawy tylko w poniedziałki i środy, odbiór codziennie.
Oferują też usługi w zakresie ostrzenia narzędzi tnących np. noży, nożyczek, cążek, sekatorów, tarcz do krajalnicy. Też usługę dorabiania kluczy.
Stoisko nr.115

Jestem ich klientem od dawna i powiem że zawsze byłem zadowolony ;)
Polecam! :)

pazdz...@gmail.com

CH Astra to ta Astra bliżej czy dalej centrum?

Artur Miller

W dniu 2016-07-03 o 09:11, pazdz...@gmail.com pisze:
nie wiem czy byłeś/aś zahibernowany/a, czy w śpiączce, ale to było 6 lat
temu..

a.

monika gawda

W ASTRZE tez już nie naprawiają informacja z 11.2023