KRAKOW- JACHRANKA 23/06

Paulina Sz

Hej, wybieram sie na zjazd do Hotelu Warszawianka w Jachrance. Czy ktos moze jedzie z Krakowa?
Jak najlepiej dojechac do Jachranki z Warszawy?

Animka

W dniu 19.06.2023 o 13:52, Paulina Sz pisze:
> Hej, wybieram sie na zjazd do Hotelu Warszawianka w Jachrance. Czy ktos moze jedzie z Krakowa?
> Jak najlepiej dojechac do Jachranki z Warszawy?

Powinni jakieś autokary zorganizować.

--
animka

Arnold Ziffel

Paulina Sz <paulin...@gmail.com> wrote:

> Hej, wybieram sie na zjazd do Hotelu Warszawianka w Jachrance. Czy ktos moze jedzie z Krakowa?
> Jak najlepiej dojechac do Jachranki z Warszawy?

Pieszo.

--
Mój doktor twierdzi, ze jestem paranoikiem. Co prawda nie powiedział mi
tego, ale wiem, ze tak myśli.

Wiesiaczek

W dniu 19.06.2023 o 13:52, Paulina Sz pisze:
> Hej, wybieram sie na zjazd do Hotelu Warszawianka w Jachrance. Czy ktos moze jedzie z Krakowa?
> Jak najlepiej dojechac do Jachranki z Warszawy?

Rowerem.

--
Wiesiaczek - dziś z podkarpackiej wsi
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach: