Internet na Filtrowej

1 wyświetlenie

strażnik

nieprzeczytany,
10 lis 2005, 11:50:4010.11.2005
do
Witam,

czy jest jakaś inna od neozdrady i ofert sieci komórkowych podłączenia sieci na
Filtrowej 66 (przy pl. Narutowicza)? Może jakaś osiedlowa sieć? Może jakaś
bezprzewodówka?

Pozdrawiam,
Strażnik

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

Maciej Muszalski

nieprzeczytany,
10 lis 2005, 12:07:0510.11.2005
do
strażnik wrote:

> Witam,
>
> czy jest jakaś inna od neozdrady i ofert sieci komórkowych podłączenia sieci na
> Filtrowej 66 (przy pl. Narutowicza)? Może jakaś osiedlowa sieć? Może jakaś

http://www.escom.com.pl/

bardzo zacny uslugodawca

--
SQ5EBM
Maciej "Miles" Muszalski

Andrzej Bursztynski

nieprzeczytany,
10 lis 2005, 12:29:0910.11.2005
do
strażnik wrote:
> Filtrowej 66 (przy pl. Narutowicza)? Może jakaś osiedlowa sieć? Może jakaś
> bezprzewodówka?

Aster City? Na Słupeckiej jest to chyba na Filtrowej też?

--
Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
-trzy pierwsze litery imienia pierwsza nazwiska małpa i masz adres pocztowy-

Rysiek G.

nieprzeczytany,
10 lis 2005, 13:29:1710.11.2005
do
Użytkownik "Andrzej Bursztynski" <___@aster.pl> napisał w wiadomości news:slrndn70r...@andy.pse.dyster...

> Aster City? Na Słupeckiej jest to chyba na Filtrowej też?

Uuuuuu... widzę, że kolega sąsiad :). Słupecka 4 się kłania ;).
Dowiedz się jeszcze, bo wiem że w tym domowisko na Niemcewicza
jest jakaś lokalna sieć, obejmująca większość mieszkańców.

Pozdr.
R.

bluescreen

nieprzeczytany,
10 lis 2005, 13:35:1510.11.2005
do
> Aster City? Na Słupeckiej jest to chyba na Filtrowej też?

To jeszcze nic nie znaczy. Aster nie dociera np. do bloku
na Niepodleglosci rog Dabrowskiego. A dokladnie naprzeciwko
jest oddzial Astera...

Pozdr,

blue

Andrzej Bursztynski

nieprzeczytany,
10 lis 2005, 13:44:0410.11.2005
do
Rysiek G. wrote:

> Uuuuuu... widzę, że kolega sąsiad :). Słupecka 4 się kłania ;).

Takoż i ja Słupecka 4, klatka F -)

bluescreen

nieprzeczytany,
10 lis 2005, 13:45:4910.11.2005
do
> Uuuuuu... widzę, że kolega sąsiad :). Słupecka 4 się kłania ;).
> Dowiedz się jeszcze, bo wiem że w tym domowisko na Niemcewicza
> jest jakaś lokalna sieć, obejmująca większość mieszkańców.

Taka "osiedlowa" siec lokalna zazwyczaj nie jest w stanie zastapic
porzadnego providera - I mean *porzadnego*, a nie tpi.
Widzialem w tym miescie JEDNA przyzwoicie zrobiona siec blokowa
i bylo to przy Skwerze Wyszynskiego (ten blok naprzeciwko banku).
Tylko na cos takiego moglbym chetnie zamienic obecne lacze.
Niestety, nigdzie indziej takiej sieci nie uswiadczylem.

Pozdr,

blue

Andrzej Bursztynski

nieprzeczytany,
10 lis 2005, 13:45:1810.11.2005
do

A co to ma za związek? -) Jak w redakcji "Polityki" (Słupecka 6) zamontowali
internet, to u nas (kamienica obok) przez 3 lata nie chcieli i się tłumaczyli,
że kabluje nie AC a inna spółka z grupy kapitałowej.

WaSyL

nieprzeczytany,
10 lis 2005, 15:22:5010.11.2005
do
"bluescreen" <blues...@wp.pl> wrote in message

> To jeszcze nic nie znaczy. Aster nie dociera np. do bloku
> na Niepodleglosci rog Dabrowskiego. A dokladnie naprzeciwko
> jest oddzial Astera...

Ciekawe bo na Wiktorskiej jest looz

Rafał Wawrzycki

nieprzeczytany,
11 lis 2005, 12:52:4211.11.2005
do
Dnia 10 lis 2005 w liście [news:0511101...@polnews.pl] strażnik
[lelek....@NO-SPAMgmail.com] napisał(a):

> Witam,
>
> czy jest jakaś inna od neozdrady i ofert sieci komórkowych
> podłączenia sieci na Filtrowej 66 (przy pl. Narutowicza)? Może
> jakaś osiedlowa sieć? Może jakaś bezprzewodówka?

Jak już inni pisali sprawdź Ater'a. Na Mianowskiego jest też Net-
Serwis, może i na Filtrowej też.

Rafał Wawrzycki

http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

Rafał Wawrzycki

nieprzeczytany,
11 lis 2005, 12:55:0811.11.2005
do
Dnia 10 lis 2005 w liście
[news:43738a8f$0$5422$f69...@mamut2.aster.pl] Rysiek G.
[rysiekgwywa...@o2.pl] napisał(a):

> Uuuuuu... widzę, że kolega sąsiad :). Słupecka 4 się kłania ;).

Widzę że na grupie trochę tej Ochoty siedzi ;)

Nie widzieliście może w swoich okolicach ogłoszeń o sprzedaży mieszkań?
Wynajmowany jeden pokój na Mianowskiego robi się trochę za ciasny dla
trzech osób (w tym ośmiotalka) :(

fabio

nieprzeczytany,
11 lis 2005, 14:24:4511.11.2005
do
In article <43737747$0$5423$f69...@mamut2.aster.pl>,
sq5...@KimIrBenedykt.drutsystem.com says...

> http://www.escom.com.pl/
> bardzo zacny uslugodawca

Mnie zniechecili, jak jeszcze mieszkalem w okolicach centrum. Trzy
tygodnie zakladali internet. Przyszlo dwoch facetow, ktorzy rozpieprzyli
mi sciane tak, ze odlecialo sporo tynku. Obiecali poprawic, ale sie nie
pojawili. Internet i tak nie dzialal, bo cos im sie pieprzylo z
urzadzeniami. Ciagle cos poprawiali i co chwile zmieniali obietnice. Na
szczescie pojawil sie Aster, wiec napisalem do panow, aby ten kabelek
sobie zabrali. Ale moze taki mieli wypadek przy pracy.

..:: fabio

janko.hot

nieprzeczytany,
11 lis 2005, 15:38:4411.11.2005
do
Najprościej zadzwonić do Aster na info linię: 0 801 114 114 lub 4 114 114 w
godz 7 - 23
Zajrzyj na stronkę: www.aster.pl
-----------------
Pozdrawiam ziomali - 11 lat mieszkałem na Uniwersyteckiej, później Grójecka,
później 18 lat Sękocińska, i teraz ponownie Grójecka...
:-))

Grzegorz W. Fedorynski

nieprzeczytany,
12 lis 2005, 18:34:3712.11.2005
do

Andrzej Bursztynski wrote:

> Aster City? Na Słupeckiej jest to chyba na Filtrowej też?

Na Filtrowej 66 "będzie już za chwilę" od co najmniej dwóch lat.

Pozdrawiam,

Alojzy

Maciej Muszalski

nieprzeczytany,
12 lis 2005, 18:45:4312.11.2005
do
fabio wrote:

> Mnie zniechecili, jak jeszcze mieszkalem w okolicach centrum. Trzy
> tygodnie zakladali internet. Przyszlo dwoch facetow, ktorzy rozpieprzyli

A ja nie mam z nimi zadnego klopotu. Mili, grzeczni, na czas, cena
rozsadna i predkosc duza. W biurze sprawdza sie bez najmniejszego
klopotu. Jedyny minus, to syt. wystapienia awarii przekaznika.

Moze problem lezy w tym,jak z nimi gadasz? Moze dla firm sa milsi?
Nie wiem, ale byli u nas w firmie nie raz... i nie dwa.

Andrzej Bursztynski

nieprzeczytany,
12 lis 2005, 19:12:0512.11.2005
do
Grzegorz W. Fedorynski wrote:

> Na Filtrowej 66 "będzie już za chwilę" od co najmniej dwóch lat.

Ba, u nas tak było od 5 lat. W końcu spółdzielnia wystosowała pismo do
AsterCity. Oczywiście odmówili, a za pół roku .. zainstalowali.

Rysiek G.

nieprzeczytany,
13 lis 2005, 05:11:1913.11.2005
do
Użytkownik "Rafał Wawrzycki" <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> napisał w wiadomości news:Xns970BC0747559...@127.0.0.1...

> Nie widzieliście może w swoich okolicach ogłoszeń o sprzedaży mieszkań?
> Wynajmowany jeden pokój na Mianowskiego robi się trochę za ciasny dla
> trzech osób (w tym ośmiotalka) :(

Może wynajmujesz ten pokój, w którym się urodziłem? ;)

A na serio - www.aaaby.pl ew. za przyst. 150 na placu masz jakąś
tablicę agencji nieruchomości i druga taka jest na rogu sportowego
na Grójeckiej/Wawelska.

Pozdr.
R.

Rysiek G.

nieprzeczytany,
13 lis 2005, 05:11:4513.11.2005
do
Użytkownik "Andrzej Bursztynski" <___@aster.pl> napisał w wiadomości news:slrndn757...@andy.pse.dyster...

> Takoż i ja Słupecka 4, klatka F -)

No to reszta niech będzie milczeniem. A co ja się będę dekonspirował ;)

Pozdr.
R.

Rysiek G.

nieprzeczytany,
13 lis 2005, 08:31:4113.11.2005
do
Użytkownik "Andrzej Bursztynski" <___@aster.pl> napisał w wiadomości news:slrndnd16...@andy.pse.dyster...

> Ba, u nas tak było od 5 lat. W końcu spółdzielnia wystosowała pismo do
> AsterCity. Oczywiście odmówili, a za pół roku .. zainstalowali.

Tylko dlatego, że zaczęła im się ziemia palić pod nogami w związku Neostradą -
kabelki założyli parę dni po tym jak zamonotowano modemy na centralce.

Pozdr.
R.

Andrzej Bursztynski

nieprzeczytany,
13 lis 2005, 08:40:5513.11.2005
do
Rysiek G. wrote:

> Tylko dlatego, że zaczęła im się ziemia palić pod nogami w związku Neostradą -
> kabelki założyli parę dni po tym jak zamonotowano modemy na centralce.

A gdzie tam - kabelki kładli jak już 3/4 roku miałem Neo. Położyli po tym,
jak TPSA położyła nowe kable do centrali na Barskiej.

Rafał Wawrzycki

nieprzeczytany,
13 lis 2005, 11:52:0813.11.2005
do
Dnia 13 lis 2005 w liście
[news:43770a3b$0$5424$f69...@mamut2.aster.pl] Rysiek G.
[rysiekgwywa...@o2.pl] napisał(a):

> Może wynajmujesz ten pokój, w którym się urodziłem? ;)

Pod 24/38 mieszkam.

> A na serio - www.aaaby.pl ew. za przyst. 150 na placu masz jakąś
> tablicę agencji nieruchomości i druga taka jest na rogu sportowego
> na Grójeckiej/Wawelska.

Wszystkie te miejsca mam na oku cały czas. Ale na Starej Ochocie jest
baaaardzo mało mieszkań w sprzedaży.

strażnik

nieprzeczytany,
14 lis 2005, 04:16:0414.11.2005
do
>Najprościej zadzwonić do Aster na info linię: 0 801 114 114 lub 4 114 114 w
> [...]

dzięki wszystkim za odpowiedzi. Nie pisałem przez weekend, bo nie miałem sieci
;-). Mogłem w sumie wcześniej napisać, że Aster na razie "nie może" założyć
dostępu na Filtrowej 66. Szkoda ;-(.

Sprawdzę jeszcze ten Escom, a jak nie to chyba pozostaje tylko TPsa. ;-(

Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki,

hi...@wp.pl

nieprzeczytany,
3 gru 2005, 05:37:013.12.2005
do
Jesli chodzi o lacza w Escomie to mozesz spokojnie w to wchodzic.
Ja mam lacze u nich na Grójeckiej i jestem bardzo zadowolony. Z tego
co wiem to Filtrowa tez maja okablowana. Nie mialem z nimi
rzadnych problemów. Moge polecic.
www.escom.net.pl

Odpowiedz wszystkim
Odpowiedz autorowi