Cała Warszawa czeka na Rondo Praw Kobiet Romana Dmowskiego

A. Filip

Ulica Jana Pawła Marchlewskiego już jest! :-)

https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/warszawa-premier-mateusz-morawiecki-o-rondzie-dmowskiego-5521663
--
A. Filip

Astralny Rębajło

https://ibb.co/9GMCVx5

A. Filip

Astralny Rębajło <astralny...@gmail.com> pisze:

> https://ibb.co/9GMCVx5

Sklecenie choćby dwóch prostych *własnych* zdań cię przerasta?
Udaje współczucie.

Ja jestem przeciw aborcji. Tyle że jako "męska szowinistyczna świnia"
staram się nie wypowiadać "ostro" nawet przeciw aborcji na życzenie
dopóki mnie ktoś naprawdę nie wkurwi gadką w duchu "zwykła procedura
medyczna" zamiast mniejsze zło lub zło konieczne co jakoś tam mogę
przełknąć.

1. Nic nie jest zbyt trudne gdy kto inny ma to zrobić.
2. Co to będzie za matka którą prawo skaże na donoszenie ciąży?

--
A. Filip

Astralny Rębajło

A. Filip napisał(a):

> Sklecenie choćby dwóch prostych *własnych* zdań cię przerasta?
> Udaje współczucie.

Co miałem przekazać, przekazałem. O ogóle, a nie szczególe.

Wiesiaczek

W dniu 11.12.2021 o 15:07, A. Filip pisze:

> [...]
>
> 1. Nic nie jest zbyt trudne gdy kto inny ma to zrobić.
> 2. Co to będzie za matka którą prawo skaże na donoszenie ciąży?

To zwykła procedura medyczna!
.
.
.
Wyluzuj! :)

Rodzenie kalek szybko zdegeneruje ludzkość.
Już się to obserwuje, np. w tramwajach i innych miejscach publicznych.
Żal mi matki pchającej wózek z zaślinionym nastolatkiem, albo innym
wodogłowiem.
Wtrącanie się do selekcji naturalnej jest może politycznie poprawne i
cacy, ale nie jesteśmy dziećmi i głaskanie miłego misia może być groźne.
Aborcja na życzenie może nie jest tak oczywista, ale chowanie
niechcianego dziecka jest patologią.

Paradoksalnie to obrońcy nienarodzonych działają na rzecz depopulacji.
Więcej kalek = mniej dorosłych, świadomych obywateli.

A zmiany nazw ulic zależnie od nastroju jest śmieszne, i o tym chyba
jest ten wątek?:)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Wiesiaczek

W dniu 11.12.2021 o 16:59, Wiesiaczek pisze:
I tu jeszcze takie "wtrącenie":
https://www.pap.pl/aktualnosci/news%2C1025355%2Cprezes-ipn-dmowski-jest-ojcem-polskiej-niepodleglosci-usuniecie-go-z-nazwy

A. Filip

Wiesiaczek <ciotkaz...@vp.pl> pisze:
Roman Dmowski jest "nie tylko" jednym z ojców odzyskania Niepodległości.
Tyle że jak "co więcej" ma wchodzić grę to w PO-Warszawie stoi pomnik
człowieka co się na porządek konstytucyjny zamachnął *udanie* wojskowym
zamachem stanu w maju 1926, jest nawet uniwersytet jego imienia.
W przypadku Józefa Piłsudskiego to że jest "nie tylko" ojcem
Niepodległości ma być dla PO-radnych bez znaczenia?
No przecież "Konstytucja ma być najważniejsza!".

--
A. Filip

t-1

W dniu 2021-12-11 o 16:59, Wiesiaczek pisze:

> Aborcja na życzenie może nie jest tak oczywista, ale chowanie
> niechcianego dziecka jest patologią.

A dlaczego w takim razie nie załatwiać problemu w każdym wieku?

Wiesiaczek

W dniu 21.12.2021 o 18:40, t-1 pisze:
Bo uważam, że zlepek kilku komórek nie jest jeszcze człowiekiem. Później
tak się staje.

A. Filip

Wiesiaczek <ciotkaz...@vp.pl> pisze:

> Bo uważam, że zlepek kilku komórek nie jest jeszcze
> człowiekiem. Później tak się staje.

To wystękasz wprost kiedy *dla ciebie* zaczyna się człowiek?

--
A. Filip

Wiesiaczek

W dniu 22.12.2021 o 07:26, A. Filip pisze:

> To wystękasz wprost kiedy *dla ciebie* zaczyna się człowiek?

Jak się urodzi, to takie trudne?

A. Filip

Wiesiaczek <ciotkaz...@vp.pl> pisze:

> Jak się urodzi, to takie trudne?

Czyli jeszcze poprzedniego dnia to zbiór komórek?

AFAIR nawet w USA 50 lat temu SCOTUS poszedł po aborcyjnej linii
"zdolność do samodzielnego życia poza organizmem matki" (nawet ze
wspomaganiem/inkubatorem) co jest *absolutnym* minimum uniknięcia
kłującego po oczach zabójstwa człowieka.

--
A. Filip

Wiesiaczek

W dniu 22.12.2021 o 13:29, A. Filip pisze:

> Czyli jeszcze poprzedniego dnia to zbiór komórek?

Tak.

> [...]
> wspomaganiem/inkubatorem) co jest *absolutnym* minimum uniknięcia
> kłującego po oczach zabójstwa człowieka.

USA autorytetem?

Jak kto woli.

t-1

W dniu 2021-12-22 o 05:39, Wiesiaczek pisze:

> Bo uważam, że zlepek kilku komórek nie jest jeszcze człowiekiem. Później
> tak się staje.

Im dalej tym mam więcej pytań.
1. Jak określisz co wyrośnie ze zlepka kilku komórek?
2. Czy więc można niszczyć każde życie, które nie jest człowiekiem?

Wiesiaczek

W dniu 22.12.2021 o 21:27, t-1 pisze:

> Im dalej tym mam więcej pytań.
> 1. Jak określisz co wyrośnie ze zlepka kilku komórek?

Badania prenatalne mogą wykazać wady płodu.

> 2. Czy więc można niszczyć każde życie, które nie jest człowiekiem?

Owszem, weźmy choćby taki schabowy z kością.