Palant Z ZTM-u.

Wiesiaczek

May 9, 2022, 8:42:29 AMMay 9
Co za palant wymyślił, żeby z boku tramwaju nie był widoczny numer linii?

Mniej rozgarniętym wyjaśniam: Wychodzę z metra i widzę stojący tramwaj.
Czy mam teraz podbiec, by zdążyć czy olać, bo to nie moja linia?

Co za tępe chuje tam pracują i nie wpadli na to, że dla mnie jest ważny
numer linii a nie światełka, ozdóbki etc.

A wystarczyło by spojrzeć na tramwaje z epoko PRL_u i wyciągnąć wnioski.
Okrągłą tarcza z wy ciętym numerem i biała tablica z czarnymi napisami w
bocznym oknie.

Takie trudne wy tępaki z ZTM-U?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Zenek Kapelinder

May 10, 2022, 4:01:24 PMMay 10
U was w Moskwie taka sytuacja jest niedopuszczalne. Co kraj to obyczaj.

Akarm

May 11, 2022, 1:45:35 PMMay 11
W dniu 09.05.2022 o 14:42, Wiesiaczek pisze:
> Co za palant wymyślił, żeby z boku tramwaju nie był widoczny numer linii?

Każdy tramwaj ma z boku numery linii umieszczone w kilku miejscach. Każdy!
Obejrzyj sobie:
https://goo.gl/maps/JEh1q66zx8kHc7pA8

Wychodzi na to, że jakiś palant wymyślił, że nie widzi numerów
widocznych dla wszystkich.

> [...]
>
> Co za tępe chuje tam pracują i nie wpadli na to, że dla mnie jest ważny
> numer linii a nie światełka, ozdóbki etc.

Widocznie jakieś tępe chuje nie patrzą na tramwaje z widocznymi w kilku
miejscach na boku, dużymi numerami linii.

> A wystarczyło by spojrzeć na tramwaje z epoko PRL_u i wyciągnąć wnioski.
> Okrągłą tarcza z wy ciętym numerem i biała tablica z czarnymi napisami w
> bocznym oknie.
>
> Takie trudne wy tępaki z ZTM-U?

Jak widać, tępaki z ZTM powstawiały z boku tramwajów po kilka tablic z
numerami linii, żeby jakiś "tytan intelektu" postanowił ich nie widzieć.
Dobrze, że się wyprowadziłem z Bolesławickiej, i nie muszę się wstydzić
za sąsiadów.

--
-
Akarm

Wiesiaczek

May 11, 2022, 10:36:41 PMMay 11
W dniu 11.05.2022 o 19:45, Akarm pisze:

> Każdy tramwaj ma z boku numery linii umieszczone w kilku miejscach. Każdy!

Gówno prawda!

Wiesiaczek

May 11, 2022, 10:39:02 PMMay 11
W dniu 12.05.2022 o 04:36, Wiesiaczek pisze:

> Gówno prawda!

Na dodatek dałeś fotkę starego typu tramwaju, gdzie jeszcze takie
tablice były.
W nowych, niektórych, nawet nie ma miejsca za szybą by taki numer wstawić.

Więc nie pierdol!

Akarm

May 12, 2022, 9:58:34 AMMay 12
W dniu 12.05.2022 o 04:39, Wiesiaczek pisze:

> [...]
> tablice były.
>  W nowych, niektórych, nawet nie ma miejsca za szybą by taki numer

No to masz i nowe typy.
Charakteryzują się tym, że oprócz wyświetlacza z numerem linii, mają
również wyświetlacze z miejscem docelowym.
https://goo.gl/maps/bN6KTyc29mHCptBK8
Niezbyt dokładnie widać na zdjęciach, ze względu na krótki czas migawki,
mało zsynchronizowany ze świecącymi diodami na tablicach.

Wiesiaczek

May 13, 2022, 6:48:58 AMMay 13
W dniu 12.05.2022 o 15:58, Akarm pisze:

> [...]
> Niezbyt dokładnie widać na zdjęciach, ze względu na krótki czas migawki,
> mało zsynchronizowany ze świecącymi diodami na tablicach.

Jak wrócę do kraju i będę się nudził, to znajdę bez trudu taki bez numerów.

--
Wiesiaczek (dziś z Hurgady, Egipt)

Akarm

May 13, 2022, 7:02:21 AMMay 13
W dniu 13.05.2022 o 12:48, Wiesiaczek pisze:

> Jak wrócę do kraju i będę się nudził, to znajdę bez trudu taki bez numerów.

Hehe, powodzenia!
Tylko nie zapomnij pochwalić się tutaj zdjęciem warszawskiego tramwaju
bez oznaczeń numeru linii z boku. :D
Bo od niepamiętnych czasów te numery są umieszczane na wysokości wzroku,
takie usprawnienie dla niedowidzących.

Animka

May 14, 2022, 11:04:55 AMMay 14

To z tyłu tramwaju nie ma tabliczek z numerem tramwaju? Jak ktoś chce
się szybko przesiąść to dobrze by było widzieć jaki to tramwaj, a nie
latać i szukać numeru po bokach, no i nie zdażyć się przesiąść w razie
czego.

animka

Animka

May 14, 2022, 11:04:55 AMMay 14
W dniu 2022-05-12 o 04:36, Wiesiaczek pisze:
> [...]

A z tyłu nie ma?

--
animka

Wiesiaczek

May 15, 2022, 8:16:51 AMMay 15
W dniu 12.05.2022 o 23:50, Animka pisze:
Ja chcę z boku.

--
Wiesiaczek (dziś z Hurgady, Egipt)

t-1

May 24, 2022, 3:55:24 PMMay 24
W dniu 2022-05-15 o 14:16, Wiesiaczek pisze:

> Ja chcę z boku.

Z którego boku?

t-1

May 24, 2022, 3:57:21 PMMay 24
W dniu 2022-05-12 o 23:50, Animka pisze:

> [...]
> się szybko przesiąść to dobrze by było widzieć jaki to tramwaj, a nie
> latać i szukać numeru po bokach, no i nie zdażyć się przesiąść w razie

A nie mogą być z przodu, z boku i z tyłu?

Animka

May 27, 2022, 8:37:22 AMMay 27
W dniu 2022-05-24 o 21:57, t-1 pisze:
Z przodu to są, z boku są.Z tyłu to nie pamiętam.

--
animka