tramwaj do wilanowa = ekologiczny wandalizm = wycinka 400 drzew

1634Racine

noz w kieszeni otwiera sie, bo to dzieje sie naprawde:

https://zyciestolicy.com.pl/rozpoczyna-sie-wycinka-drzew-w-zwiazku-z-budowa-tramwaju-na-wilanow/?unapproved=64230&moderation-hash=ec54afa3b1f4a740d354df7e724bf8be#comment-64230

https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,28847017,400-drzew-do-wyciecia-podczas-budowy-linii-tramwajowej-do-wilanowa.html

i co? na mokotowie cisza, zero publ. glosnych protestow organizowanych
zwlaszcza przez org. ekologiczne, ktore gdzies tam sa, ale elegancko
pochowane, znudzone, sniete. Nic.
Tak wlasnie wyglada bezkarne robienie z miasta/w-wy pustyni.

Tymczasem jutro:

"Tramwaje Warszawskie zapraszają mieszkańców na spotkanie dotyczące
inwestycji w środę, 14 września o godzinie 17 przy restauracji Lotos na rogu
Chełmskiej i Belwederskiej".

- w tym ogloszeniu zainteresowalo mnie jedno --> PO CO?

Animka

W dniu 2022-09-13 o 20:18, 1634Racine pisze:
> [...]
> pochowane, znudzone, sniete. Nic.
> Tak wlasnie wyglada bezkarne robienie z miasta/w-wy pustyni.

Rdzenni poumierali, albo są już starzy, chorzy i nie mają sił się
użerać.Większość młodych rdzennych zwiała z tej brudnej stolicy np.z
Mokotowa, Wilanowa.Napchało się tutaj gdzie mieszkam pełno młodych
ruskich, Ukraińców, Arabów i przyjezdnych robiących tu kariery. Gdzieś
mają to co tu sie zmienia i rzygają na Warszawę, liczy się dla nich
tylko szmal, który tu otrzymują.Na każdym kroku słyszę ruski czy
ukraiński język czy bulgotanie Arabów.
Jeśli chodzi o budowę linii tramwajowej i wycinkę drzew to zadecydował o
tym pewnie jakiś wsiok, który na tym zarobi (a drewienko przyda mu się
do kominka). My tu mamy autobusy i tramwaje nam niepotrzebne.
Nie dość, że przystanki sa obrzygane i ławki zawszone to zrobią tutaj
jeszcze większy syf.
Nigdy nie zapomnę starej Aleji Sobieskiego. Było pięknie, cicho, piękne
drzewa np.wierzby płaczce,był lasek, który teraz zagrodzili. Nikt tam
nie musi chodzić, ale dlaczego zabrano. Itd....itd.

> [...]
> rogu Chełmskiej i Belwederskiej".
>
> - w tym ogloszeniu zainteresowalo mnie jedno --> PO CO?

Po to, żeby tramwajarze mieli pod ręką knajpę i poszli się tam nachlać.
To była kiedyś knajpa dla pijaków i może ktos chce odświerzyć wspomnienia.

Zenek Kapelinder

Może pod Chersoń pojechali protestować i domagać się amunicji bez ołowiu i zubożonego uranu.

T.

W dniu 2022-09-13 o 20:18, 1634Racine pisze:
A ile tu wycięto drzew pod drogę - tysiące!
Nawet na Przekopie Mierzei tyle nie wycięto. No ale Warszawka ma nową
drogę po słoiki, więc gdzieżby protestowali...
https://www.google.pl/maps/@52.1851321,21.2388367,4091m/data=!3m1!1e3

T.

e-Shrek

W dniu 13.09.2022 o 20:18, 1634Racine pisze:
> [...]
> rogu Chełmskiej i Belwederskiej".
>
> - w tym ogloszeniu zainteresowalo mnie jedno --> PO CO?

Do Lotosa zawsze miło wpaść na setę, śledzia lub tatarka ;)
e.