test7

Wiesiaczek

Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®
Ja chcę pić w wolnym kraju, niech żyje POLEXIT!

Animka

W dniu 2021-10-23 o 17:23, Wiesiaczek pisze:

Ciotka, rozdwojenie jaźni masz, czy ogórków za dużo zjadłeś?

--
animka

Wiesiaczek

W dniu 24.10.2021 o 00:24, Animka pisze:
> W dniu 2021-10-23 o 17:23, Wiesiaczek pisze:
>
> Ciotka, rozdwojenie jaźni masz, czy ogórków za dużo zjadłeś?

Przepraszam Ciebie Animko, ale z wrodzonego lenistwa nie
zasubskrybowałem grupy test (później to zrobiłem).
No i gdy zobaczyłem, że tu nikt się nie udziela to walnąłem kila postów
testowych.
Cieszę się, ze tu jednak ktoś zagląda i chętnie popiszę o problemach
stolicy:)
Tymczasem zapraszam Ciebie (chyba już po raz kolejny) na wódkę (kawę,
zieloną herbatę czy co tam pijasz) i pogadamy jak warszawianin z
warszawianką :)
Termin do uzgodnienia:)

Animka

W dniu 2021-10-24 o 15:50, Wiesiaczek pisze:

> [...]
> Tymczasem zapraszam Ciebie (chyba już po raz kolejny) na wódkę (kawę,
> zieloną herbatę czy co tam pijasz) i pogadamy jak warszawianin z

Rozbawiłeś mnie jak zwykle :-) Ty jesteś warszawianinem, nie warszawiakiem?
Wolę pogadać z Tobą na grupach dyskusyjnych. Lubię czytać Twoje posty,
bo jesteś wesoły. Pisz jak najczęściej :-)

--
animka

Wiesiaczek

W dniu 24.10.2021 o 20:01, Animka pisze:
Tylko, jak sama widzisz, jesteśmy tu tylko we dwoje. To nie prościej
spotkać się oko w oko przy dobrej kawie?

Ja spotykałem się z ludźmi z grup i jakoś nic nie "wyciekało" na forum z
tych spotkań. Nie masz się więc czego obawiać.

Arnold Ziffel

Wiesiaczek <ciotkaz...@vp.pl> wrote:

> Tylko, jak sama widzisz, jesteśmy tu tylko we dwoje.

Nie tylko.

--
Zamienie tesciowa na psa. Moze byl wsciekly.

Animka

W dniu 2021-10-25 o 09:13, Wiesiaczek pisze:

> Tylko, jak sama widzisz, jesteśmy tu tylko we dwoje. To nie prościej
> spotkać się oko w oko przy dobrej kawie?

Nie lepiej. Nie spotykam się z osobami z internetu.

> Ja spotykałem się z ludźmi z grup i jakoś nic nie "wyciekało" na forum z
> tych spotkań. Nie masz się więc czego obawiać.

To się spotykaj dalej :-) Nie obawiam się niczego.

Nie wiesz czy autobus 520 ma przystanek tam gdzie dawniej był sklep
Sezam na Marszałkowskiej? Pewnie nie wiesz, bo samochodem jeździsz.
Już nawet nie pamiętam czy ten Sezam był obok Hortexu przy
Świętokrzyskiej czy przystanek dalej.

--
animka

Wiesiaczek

W dniu 25.10.2021 o 20:07, Animka pisze:

> Nie lepiej. Nie spotykam się z osobami z internetu.

> To się spotykaj dalej :-) Nie obawiam się niczego.

Dzięki, będę się spotykał:)

> [...]
> Sezam na Marszałkowskiej? Pewnie nie wiesz, bo samochodem jeździsz.
> Już nawet nie pamiętam czy ten Sezam był obok Hortexu przy

Jeżdżę samochodem, chociaż coraz częściej ZTM-em. Mam w końcu roczny
bilet na wszystkie linie za 50 zł:)

A Hortex był nieco z tyłu Sezamu, czyli na rogu Świętokrzyskiej i
Marszałkowskiej. No, bardziej na Świętokrzyskiej, jakieś 100 m od rogu:)

I przy tym skrzyżowaniu 520 ma przystanek.

Animka

W dniu 2021-10-26 o 10:18, Wiesiaczek pisze:

> Dzięki, będę się spotykał:)

> Jeżdżę samochodem, chociaż coraz częściej ZTM-em. Mam w końcu roczny
> bilet na wszystkie linie za 50 zł:)

ŁAŁ :-)

> A Hortex był nieco z tyłu Sezamu, czyli na rogu Świętokrzyskiej i
> Marszałkowskiej. No, bardziej na Świętokrzyskiej, jakieś 100 m od rogu:)

Czasami przejeżdzałam tamtędy autobusem 520, ale nie zwróciłam uwagi czy
ma tam przystanek. Nawet nie zwrócilam uwagi na nowy budynek, który
powstał w miejscu Sezamu, a w Sezamie kiedyś nie raz jakieś zakupy
robiłam. Do Hortexu chodziło się kiedyś na lody czy krem z bitej
śmietany, kupowałam też ciasta do domu czy do pracy :-)
Nie wiem czy to panademia spowodowała u mnie jakąś sklerozę, czy po
prostu mnie to nie ineteresowało, a wczoraj się zastanawiałam czy Sezam
był przy Świętokrzyskiej czy przy Królewskiej.

> I przy tym skrzyżowaniu 520 ma przystanek.

Dzięki. Te plany i mapy na stronach internetowych są dla mnie jakieś
nieczytelne :-(

--
animka