Trzaskowski 1 sierpnia

T.

Jul 26, 2022, 10:30:54 AMJul 26
Usłyszałem w radiu wypowiedź p. prezydenta, że 1 sierpnia "będziemy na
placu Krasińskiego". Ktoś wie gdzie to jest i po co on tam będzie?

Czy może chodziło o plac Krasińskich, tylko on, jako człowiek z Berlina,
nie bardzo zna Warszawę?

T.

A. Filip

Jul 26, 2022, 11:11:15 AMJul 26
"T." <kuk...@interia.pl> pisze:
Czy to był "królewskie my? [My Trzaskowski ;-)]

A skoro się pytasz to placów Kasińskiego ci w Polsce dostatek:
https://kurierlubelski.pl/tag/plac-zabaw-krasinskiego-lublin

--
A. Filip
| Stare to są dobre: fortepian i skrzypce. (Przysłowie polskie)

T.

Jul 27, 2022, 11:47:22 AMJul 27
W dniu 2022-07-26 o 17:10, A. Filip pisze:

> Czy to był "królewskie my? [My Trzaskowski ;-)]
>
> A skoro się pytasz to placów Kasińskiego ci w Polsce dostatek:
> https://kurierlubelski.pl/tag/plac-zabaw-krasinskiego-lublin

Jak to mówią - niejednemu psu - Burek... :-)
Ale w Warszawie nie ma :-)

T.

Arnold Ziffel

Jul 31, 2022, 6:01:37 PMJul 31
O plac Kaczyńskiego chodziło. Albo Kaczyńskich.

--
Mrówek ucieka z lasu i nagle na swej drodze spotyka leśniczego :
- Co się stało? - pyta leśniczy

Animka

Aug 2, 2022, 10:47:13 AMAug 2
W dniu 2022-08-01 o 00:01, Arnold Ziffel pisze:

> O plac Kaczyńskiego chodziło. Albo Kaczyńskich.

Natomiast obchody tej rocznicy były wczoraj przy Grobie Nieznanego
Żołnierza.
Jak ten Plac teraz się nazywa (?), bo mnie już się wszystko pomerduje.

Animka

Aug 2, 2022, 10:47:13 AMAug 2

> O plac Kaczyńskiego chodziło. Albo Kaczyńskich.

A. Filip

Aug 2, 2022, 11:09:41 AMAug 2
Animka <ani...@tonie.ja.wp.pl> pisze:
Obecnie jest to Plac imienia Wojskowego Zamachowca Stanu.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Gr%C3%B3b_Nieznanego_%C5%BBo%C5%82nierza_w_Warszawie

--
A. Filip
| Gdyby nie było pstrągów, to mieszkańcy Nowego Brunswicku byliby
| zamożnymi ludźmi. (Przysłowie kanadyjskie)

Animka

Aug 2, 2022, 2:05:38 PMAug 2
W dniu 2022-08-02 o 17:09, A. Filip pisze:

> Obecnie jest to Plac imienia Wojskowego Zamachowca Stanu.
>
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Gr%C3%B3b_Nieznanego_%C5%BBo%C5%82nierza_w_Warszawie

Najpierw nazywał się Plac Saski, potem Plac Zwycięstwa, a teraz
Piłsudskieego? To dlaczegp wywieziono jego pomnik, a postawiono jakieś
schody do nieba.

--
animka

A. Filip

Aug 2, 2022, 2:44:59 PMAug 2
Uważaj bo wykraczesz Plac Smoleński.

--
A. Filip
| Szczęśliwi żyją dłużej. (Przysłowie angielskie)

Animka

Aug 2, 2022, 4:10:59 PMAug 2
W dniu 2022-08-02 o 20:44, A. Filip pisze:

> Uważaj bo wykraczesz Plac Smoleński.

Może już właśnie kombinują, żeby na takowy zmienić. Nigdy nie wiadomo co
będzie jutro. Człowiek nie zna dnia ani godziny ;-)

1-go zabronili zawycia alarmów, żeby Ukraińców nie urazić, nie
przestraszyć. To Ukraińcy nie wiedzą, że są w Polsce i nie wiedzą co
Polska przeszła? Polska to nie Ukraina. Po prostu Nasza Polska, nasze
obchody rocznicy.

--
animka

Animka

Aug 2, 2022, 4:14:13 PMAug 2

> Uważaj bo wykraczesz Plac Smoleński.

Jeszcze dodam, że mnie schody do nieba nie są potrzebne. Nie będę
musiała się wspinać po schodach, trudzić się, żeby do nieba pofrunąć ;-)

--
animka

Arnold Ziffel

Aug 7, 2022, 8:04:08 AMAug 7
Animka <ani...@tonie.ja.wp.pl> wrote:

> [...]
> przestraszyć. To Ukraińcy nie wiedzą, że są w Polsce i nie wiedzą co
> Polska przeszła? Polska to nie Ukraina. Po prostu Nasza Polska, nasze

Wiedzą, co Polska przeszła, bo sami przyłożyli do tego rękę i popierają
to. Inaczej nie czciliby urzędowo Bandery, wyrzekliby się nazistowskiego
UPA, zlikwidowaliby pomniki, święta UPA, pozmienialiby nazwy ulic i
placów... tymczasem nic takiego nie miało ani nie ma miejsca.

--
Dwie panienki lekkich obyczajow staraja się o prace w domu
publicznym. Wlascicielka urzadzila egzamin wstepny. Po chwili jedna z

Arnold Ziffel

Aug 7, 2022, 8:04:39 AMAug 7
Animka <ani...@tonie.ja.wp.pl> wrote:

> Jeszcze dodam, że mnie schody do nieba nie są potrzebne. Nie będę
> musiała się wspinać po schodach, trudzić się, żeby do nieba pofrunąć ;-)

Wybierasz się do ciepłej otchłani?

--
Wpada zajączek do lisiej nory i pyta:
- Jest ojciec?

T.

Aug 9, 2022, 2:08:26 PMAug 9
W dniu 2022-08-02 o 20:03, Animka pisze:
Po drodze był Adolf Hitler Platz...
T.

Animka

Aug 11, 2022, 4:18:39 PMAug 11
W dniu 2022-08-07 o 14:04, Arnold Ziffel pisze:

> Wybierasz się do ciepłej otchłani?

Każdy kiedyś się gdzieś tam wybierze. Na górę czy na dół.
Wiem natomiast, że na górze to nie trawka drzewka i kwiatuszki tylko
lód. Wszystko jest z lodu.Widziałam na własne oczy.

--
animka

Animka

Aug 11, 2022, 4:18:39 PMAug 11

> [...]
> UPA, zlikwidowaliby pomniki, święta UPA, pozmienialiby nazwy ulic i
> placów... tymczasem nic takiego nie miało ani nie ma miejsca.

Jak wygrają wojnę z Putinem to Polskę "wystrychną na dudka".

Dziwne jest to, że 10 tysięcy Ukraińców za łapówke od Putina (700 zł)
przeszło na stronę Rosji.
W Polsce jest dużo młodych Ukraińców. Wielu pracuje jako kurierzy i
jeden z nich był taki bezczelny, że nie odebrał ode mnie przesyłki do
serwisu wmawiając mi, że mnie nie było w domu, a mój telefon to jakis
stacjonarny grat (a to jednak jest komorkowy) i dlatego ze swojego
telefoniku nie mógł się do mnie dodzwonić. Nie zna pewnie Warszawy i nie
chciało mu się przyjechać i wykonać zlecenia pracodawcy. Czyli nic nie
robiąc pracuje.

--
animka

Arnold Ziffel

Aug 16, 2022, 7:20:22 AMAug 16
Animka <ani...@tonie.ja.wp.pl> wrote:

> Jak wygrają wojnę z Putinem to Polskę "wystrychną na dudka".

Oczywiście że tak.

> [...]
> telefoniku nie mógł się do mnie dodzwonić. Nie zna pewnie Warszawy i nie
> chciało mu się przyjechać i wykonać zlecenia pracodawcy. Czyli nic nie

Nowa jakość...

--
Przebiega zając przez jezdnię, aż tu nagle się potknął. A jako, że zające
maja 2 duże wystające zęby, to wbił się tymi zębami w asfalt. Próbuje

Arnold Ziffel

Aug 16, 2022, 7:20:37 AMAug 16

> Każdy kiedyś się gdzieś tam wybierze. Na górę czy na dół.
> Wiem natomiast, że na górze to nie trawka drzewka i kwiatuszki tylko
> lód. Wszystko jest z lodu.Widziałam na własne oczy.

Kiedy widziałaś, jak?

--
Po 12-godzinej operacji ginekolog wychodzi ze szpitala i mówi:
- Nareszcie jakieś twarze!

Animka

Aug 16, 2022, 4:12:09 PMAug 16
W dniu 2022-08-16 o 13:20, Arnold Ziffel pisze:

> Kiedy widziałaś, jak?

Jak umarła moja matka.
Nie będę sie rozpisywała, bo Ty i inni będziecie się ze mnie śmiali.
Napiszę tylko to: siedzę przy komputerze w pokoju i słyszę brzęk w
kuchni. Wchodzę, a talarz rozwalony na pół. Pewnie ojciec nieżyjący mnie
powiadomił.
Potem coś mnie przycignęło do okna i spojrzałam na niebo i zasuwajcy
księżyc.
Niebo sie rozstąpiło, a tam wszystko z lodu, ktoś z lodu, siedzcy na
tronie z lodu.
A jednak sie rozpisałam.

--
animka