Burmistrz Trzaskowski (PO) uroczyście odsłonił NIELEGALNY pomnik [Bezprawie i Niesprawiedliwość ;-) ]

A. Filip

https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/warszawa-odsloniecie-pomnika-solidarnosci-5112313

https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,27165809,szef-solidarnosci-przeciw-pomnikowi-solidarnosci-sprawa.html

--
A. Filip

MF

On 05/06/2021 05:55, A. Filip wrote:
> https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/warszawa-odsloniecie-pomnika-solidarnosci-5112313
>
> https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,27165809,szef-solidarnosci-przeciw-pomnikowi-solidarnosci-sprawa.html

Po pierwsze nie dawaj odsyłaczy do płatnych źródeł, gdzie bez płacenia
da się przeczytać tylko kilka pierwszych zdań.

Po drugie pomnik nie jest nielegalny (=sąd wydał prawomocny wyrok w tej
sprawie), tylko na razie to jest tylko czyjeś prywatne zdanie, w dodatku
niczym nieumotywowane poza śmierdzącym pisiorskim „ja tak mówię, więc
tak jest, a kto się nie zgadza, ten gorszy sort, przeciwnik dobrej
zmiany i osobiście brał udział w zamachu na świętego, błogosławionego i
genialnego Prezydenta Tysiąclecia we współpracy z Putinem i Tuskiem”.

Szybkie przeszukanie na stronie Urzędu Patentowego RP nie zwróciło
żadnych wyników odnoszących się do opisanej sytuacji. Wzór słowa
Solidarność, pisany solidarycą, był chroniony do listopada 2000:
<https://ewyszukiwarka.pue.uprp.gov.pl/search/pwp-details/Z.094391?lng=pl>.
Wzór ten jest zarejestrowany w Urzędzie Unii Europejskiej ds. Własności
Intelektualnej:
<https://euipo.europa.eu/eSearch/#details/trademarks/014026454>, ale po
pierwsze, dotyczy tylko konkretnych obszarów, wśród których nie ma
żadnego, który tyczyłby się pomnika, a po drugie żaden prawdziwy Polak
katolik zwolennik jedynej słusznej partii i czciciel prezesa nie śmiałby
powoływać się na jakiekolwiek decyzje tej kurwy brukselskiej, nowego
wcielenia stalinowskiego ZSRS.

Tu więcej z punktu widzenia prawa:
<https://znakitowarowe-blog.pl/solidarnosc-chroniona-znakiem-towarowym/>.

Nie mówiąc o tym, że pomnik symbolizuje tę prawdziwą Solidarność, a nie
to dzisiejsze bolszewickie propisiorskie gówno, odpowiednik PRL-owskich
związków zawodowych prowadzących jakąś tam działalność socjalną i
jednocześnie pilnujących, by członkowie zawsze wykazywali się właściwą
pro-PZPR-owską i prosocjalistyczną mentalnością.

--
MF

Zenek Kapelinder

Nigdy nie było prawdziwej solidarności. Od początku była ustawką czerwonej bandy.