Co Trzaskowski (PO) robi w sprawie "dekolonizacji" ulicy Lwa Tołstoja w Warszawie?! ;-)

A. Filip

https://www.nytimes.com/2022/06/07/world/europe/ukraine-russia-rename-streets.html
> Goodbye, Tchaikovsky and Tolstoy: Ukrainians look to ‘decolonize’ their streets.
> ; June 7, 2022, 5:45 a.m. ET

A popiersiu Sokrata (Sokratesa) Starynkiewicza to aż strach wspominać :-)

--
A. Filip

Wiesiaczek

W dniu 08.06.2022 o 09:48, A. Filip pisze:
> https://www.nytimes.com/2022/06/07/world/europe/ukraine-russia-rename-streets.html
>
> A popiersiu Sokrata (Sokratesa) Starynkiewicza to aż strach wspominać :-)

Za to komunista Budovlan (Budowlan?) został słusznie odsunięty od
patronowania ulicy i zastąpiony zwięzłym "Marii Teresy z Kalkuty" :)

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

T.

W dniu 2022-06-08 o 09:48, A. Filip pisze:
> https://www.nytimes.com/2022/06/07/world/europe/ukraine-russia-rename-streets.html
>
> A popiersiu Sokrata (Sokratesa) Starynkiewicza to aż strach wspominać :-)

A co robi z Armii Ludowej? Ta formacja jest znana głównie z wydania
archiwum AK Gestapo...
T.