Wisła odsłania "skarby"

A. Filip

https://tvn24.pl/tvnwarszawa/srodmiescie/hulajnogi-rowery-lezaki-i-dywan-z-dna-wysychajacej-wisly-6079957

--
A. Filip

Animka

W dniu 2022-08-23 o 18:59, A. Filip pisze:
> https://tvn24.pl/tvnwarszawa/srodmiescie/hulajnogi-rowery-lezaki-i-dywan-z-dna-wysychajacej-wisly-6079957

Ciekawa jestem co to za patałajstwo powyrzucało do Wisły te akcesoria.

A. Filip

Animka <ani...@tonie.ja.wp.pl> pisze:
Dziwisz się że przez lata się "skumulowało"?

--
A. Filip
| Praca lubi fachowca. (Przysłowie azerskie)

Animka

W dniu 2022-08-23 o 22:14, A. Filip pisze:
Tak,pewnie zardzewiało, ale jaki ktoś miał cel wrzucać to do Wisły.

--
animka

Arnold Ziffel

Animka <ani...@tonie.ja.wp.pl> wrote:

> Tak,pewnie zardzewiało, ale jaki ktoś miał cel wrzucać to do Wisły.

Alkohol mu kazał.

--
Na egzaminie na akademii rolniczej, zdaje jakis Arab.
- Prosze mi podac sklad kiszonki - zadano mu pytanie