Złote misie?

Wiesiaczek

Kto i po kiego pomalował wybieg dla niedźwiedzi przy trasie W-Z na złoto?
--
Wiesiaczek - dziś z podkarpackiej wsi
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Arnold Ziffel

Wiesiaczek <ciotkaz...@vp.pl> wrote:

> Kto i po kiego pomalował wybieg dla niedźwiedzi przy trasie W-Z na złoto?

Google zabrali? Pierwszy link.

https://tvn24.pl/tvnwarszawa/praga-polnoc/warszawa-nieczynny-wybieg-dla-niedzwiedzi-przy-zoo-pomalowano-zlota-farba-7282450

--
Śmiech dziecka jest najcudowniejszym dźwiękiem jaki istnieje.
No chyba, że jest 3 w nocy, a ty jesteś w domu sam.

Jarosław Sokołowski

Pan Arnold Ziffel napisał:

> Google zabrali? Pierwszy link.
>
> https://tvn24.pl/tvnwarszawa/praga-polnoc/warszawa-nieczynny-wybieg-dla-niedzwiedzi-przy-zoo-pomalowano-zlota-farba-7282450

Nie widziałem, nie przeczytałem -- a już wiedziałem, że Althamer!

Jarek

--
Błogosławieni, którzy nie widzieli...

Wiesiaczek

> Google zabrali? Pierwszy link.
>
> https://tvn24.pl/tvnwarszawa/praga-polnoc/warszawa-nieczynny-wybieg-dla-niedzwiedzi-przy-zoo-pomalowano-zlota-farba-7282450

Ale dalej nie wiadomo, po co go pomalowali?
Ma tam stanąć biurowiec czy nowy market?
A może apartamentowiec na 30 pięter?