Wiesiaczek

Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®
Ja chcę pić w wolnym kraju, niech żyje POLEXIT!

Arnold Ziffel

Nov 29, 2021, 5:18:40 PM11/29/21
Wiesiaczek <ciotkaz...@vp.pl> wrote:

Obok drzewa stoi słoń. Na wysokiej gałęzi siedzą sobie dwie mrówki i
nabijają się ze słonia:
- Haa! Ty głupi pojebie z wielkimi uszami! Gruby debilu!... itp.
Słoń się wkurzył, tupnął noga i mrówki spadły; jedna na ziemie a druga
na kark słonia. Ta na ziemi krzyczy do drugiej:
- Uduś ch*ja! Uduś!

Wiesiaczek

> Wiesiaczek <ciotkaz...@vp.pl> wrote:

To ze słoniem w sygnaturce stare ale dobre, pośmiałem się :)

Arnold Ziffel

Dec 8, 2021, 3:37:27 PM12/8/21
Wiesiaczek <ciotkaz...@vp.pl> wrote:

> To ze słoniem w sygnaturce stare ale dobre, pośmiałem się :)

Automat wstawia. Nie mam nic mądrego do wpisania w sygnaturkę, to się
dowcipy wstawiają...

--
Pacjent mówi do lekarza:
- Ugryzł mnie pies.