Cześć!

e-Shrek

Cześć!
Wieki mnie tu nie było, więc zacznę od przywitania :)
Fajnie, że jeszcze niektóre nicki kojarzę.

BTW miałem problem z p.r.w na news.icm.edu.pl, znalazłem sobie jakis
inny serwerek. Z jakich korzystacie?

Pozdr,
e-Shrek

A. Filip

e-Shrek <e-s...@wp.pl> pisze:
> […] Z jakich korzystacie?

A po nagłówkach nie widać (jak komuś się chce sprawdzić)?

--
A. Filip

e-Shrek

W dniu 15.10.2022 o 22:00, A. Filip pisze:

> A po nagłówkach nie widać (jak komuś się chce sprawdzić)?

Również miło Cię widzieć ;)
E.

Arnold Ziffel

http://news.chmurka.net/

--
Mówi zięć do teściowej:
- Gdzie mama jedzie?

e-Shrek

> http://news.chmurka.net/

THX!
e.

Tomaszek

W dniu 2022-10-15 o 17:47, e-Shrek pisze:
Po zakończeniu działalności aioe.org znalazłem coś takiego:
https://www.eternal-september.org/
Na razie dobrze się sprawuje.

--
t0maszek